;
Solicitare CMR / ROMÂNIA

Probleme confirmare cazare prin booking.com

Trimisă în 16.05.18 14:41
de icata24SR [Rugby]
» VIZUALIZĂRI: 1532

Buna ziua grup, o intrebare daca s-a mai confruntat cineva cu asa ceva.

Planuiesc o deplasare in tara la sfarsitul lunii acesteia, o noapte o petrecem la Braila, am cautat pe Booking.com si am rezervat camera de acum vreo 3 saptamani, cum fac de obicei am sunat hotelul dupa vreo saptamana si mi s-a confirmat camera, "sigur domnu F., va asteptam cu placere",

#azi dimineata ma suna un numar de Romania, raspund, un guster ca daca sunt domnul F., "Da" ii zic,

"ca ne pare rau dar nu e buna rezervarea dvoastra, ca de fapt hotelul e plin in acea zi, ca un grup, ca nush ce, da, vad aici ca ati sunat dar eu nu stiu ce ati vorbit cu colegul meu, iar cu Booking.com asta e, mai face incurcaturi cateodata, va recomandam alt hotel"

Am intrat imediat pe contul meu de booking si rezervarea este acolo, confirmata, printata.

Am contactat desigur si booking, astept raspuns, dar sunt stupefiat.

Folosesc booking.com de ani buni, niciodata nu am patit asa ceva.

Pot face ceva in plus?

Va multumesc frumos.


  • PERIOADA: Mai -- NOPŢI CAZARE: 1
  • BUGET: 70 Euro -- TRANSPORT: auto
  • ADULŢI: 2

Răspunsuri la solicitare

vulpe mihaelaPA[Bucuresti]65r[16.05.18 15:50]

BUna.

Si eu folosesc booking de mult si nu am patit asa ceva pana acum.

Poate ca persoana respectiva, care te-a sunat, are partea leului de la hotelul pe care ti l-a recomandat telefonic. Sau poate ca a primit un grup mai mare si camera ta este cantitate neglijabila.

Dar nu cred ca este din cauza booking-ului, ca doar el verifica disponibilitatea la hotel, si afiseaza ce I se comunica!

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 3150 PMA (5 voturi)]

Corina70SR[Ploieşti]3r[16.05.18 15:52]

@icata24: Parerea mea este ca ar trebui sa-ti cauti / faci rezervare in alta parte.

Presupunand ca informatia cu grupul este reala, cu siguranta nu te vei putea odihni in acea noapte la hotel, precis va fi un eveniment (nunta, botez, team-building) si asta se lasa cu muzica, galagie, deranj pana tarziu in noapte.

Poate pana la urma tot raul este spre bine, cred ca era aiurea pentru tine sa ajungi sa te cazezi acolo si sa ai parte de o noapte alba, pe banii tai, fara sa te fi avertizat sau anuntat cineva dinainte, ca in hotel va fi cazat un grup sau ca va avea loc o petrecere.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 2450 PMA (4 voturi)]

Mitica49PA[Brăila]55r[16.05.18 15:55]

Salutare,

Într-o corespondență anterioară vă recomandam Grand Orient Hotel, situat pe str. Rubinelor nr. 1. Am luat legătura telefonică cu recepția, mi-au zis că la sfârșitul acestei luni sunt locuri, poți lua legătura cu ei, pentru rezervare, pe adresa de mail

(edit wm)

Succes!

Să ne vedem sănătoși în Deltă.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 4200 PMA (6 voturi)]

DragosCO[Bucureşti]ConsAFA176r[16.05.18 15:56]

@icata24: măi, eu am pățit asta odată cu o cazare la o pensiune din Bulgaria - m-au sunat proprietarii exact cu a zi înainte și mi-au spus că din vina lor nu mă pot caza dar mă vor duce la un hotel din apropiere bla-bla-bla...

N-am făcut atunci plângere la booking, dar nu mai repet eroarea.

În fine, acolo a fost OK, ne-a dus la hotel etc. nu am dormit pe străzi, dar totuși regret că nu a aflat booking de neseriozitatea lor.

Așteaptă răspunsul de la booking, eventual chiar sună-i dacă vrei să fie mai urgent și eficient.

Mă aștept să rezolve treaba.

Dar în locul tău aș căuta o variantă de back-up și totuși m-aș duce cu tupeu la ei la recepție. Și aș suna la booking chiar de la front desk dacă refuză să recunoască rezervarea.

N.B.: Dragos este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația ROMÂNIA
EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 3500 PMA (5 voturi)]

zlatnaAU[Râmnicu Vâlcea]180r[16.05.18 15:57]

@icata24: Eu cred ca cei care vin in grup vor mai multe camere iar cei de la hotel vor sa faca cumva sa anuleze camerele rezervate.

Daca pe booking apare revervarea, dupa parerea mea pana cand nu o anulati dv. ei nu pot da camera altcuiva. Daca anulati, le faceti jocurile celor de la hotel. Cred ca cei de la booking vor rezolva situatia.

Astept si eu sa vad ce va raspund cei de la booking.

Sper sa se rezolve in favoarea dv.

Toate cele bune.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 3150 PMA (5 voturi)]

RoxanaGRSPA[Iaşi][16.05.18 16:16]

Pentru siguranța ta eu zic să-ți cauți altă rezervare. Booking funcționează, dar în țări civilizate. Problemă de genul ăsta am pățit inclusiv în Ungaria. N-am sunat la booking, mi-a oferit ungurul o variantă și am negociat la sânge prețul. Ne-a dat și o palincă ca să ne împace.

Booking nu face niciodată încurcături, hotelierii din România sunt de multe ori neserioși. Ar trebui anunțați cei de la booking ca să știe ce tip de hotelieri listează. Eventual sună la numărul de booking din Anglia, nu la cel de România (unde dai tot peste români care o vor mermeli cumva).

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 3500 PMA (5 voturi)]

webmasterX[București][16.05.18 16:20]

@Mitica49: Numere de telefon, adrese de mail și alte date ce pot fi considerate informații personale nu pot fi menționate în mesajele publice.

Puteți trimite, in schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (click pe "nume_utilizator", apoi pe linkul TRIMITE MESAJ PERS - e afişat cu roşu în usercard-ul acelui utilizator)...


cristina47SE[Bucureşti]44r[16.05.18 16:23]

Nu ati mentionat daca v-a fost blocata vreo suma de bani pentru rezervare. Fiindca atunci, si eu m-as enerva...

Stiu ca hotelurile scot pe booking un anumit numar de camere, nicidecum numarul total de camere existente. Mai colaboreaza si cu Tripadvisor, cu hostelworld, etc. Si pe site-ul lor, direct, se pot face rezervari.

Deci, vorba unor colegi de mai sus, tot raul spre bine: decat sa va duceti acolo si sa nimeriti intr-un grup care sa nu va lase sa va odihniti, mai bine cautati in alta parte.

Sedere placuta si fara peripetii.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 1750 PMA (3 voturi)]

ANILUSE[Bucureşti]61r[16.05.18 16:25]

@icata24: Dacă țineți neapărat să stați o noapte la Brăila, aș ține cont și de recomandarea d. lui Mitică 49.

Dar ia legătura telefonic și cu booking și vezi și părerea lor.

Ajuns in Brăila aș merge la hotelul rezervat inițial să văd cum stă treaba și după scrie pe booking la adresa hotelului, ca să nu mai pățească și alții ca voi.

Mergeți în Deltă după aceea? Unde. ?

Succes și vacanță plăcută.

Toate cele bune.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 2450 PMA (4 voturi)]

rothSE[București]13r[16.05.18 16:28]

Cata, booking functioneaza in orice tara, am trecut prin asa ceva nu mai departe de revelion. Am stat cu ei in legatura pana in ultima clipa si totul a fost oki chiar daca hotelul incerca sa o perpeleasca

dau pe grupul de Delta nr de romania la booking, asta daca ajuta si tine legatura cu ei.

Bafta.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 1750 PMA (3 voturi)]

icata24SR[Rugby]9r[16.05.18 16:33]

Update.

Multumesc tuturor de mesaje.

Intre timp, dupa ce mi-am verificat emailul unde primisem de la booking.com o instiintare ca eu as fi contactat hotelul dorind sa anulez camera si ca da, generosi cum sunt ei, ma lasa sa anulez fara taxa de anulare (care oricum nu exista pana cu 5 zile inainte de data calatoriei), motiv pentru care am luat efectiv foc, I-am sunat la hotel din nou si le-am spus ca, atata vreme cat eu am confirmarea pe booking active, eu vin la dansii pe 31.

Dupa cca 5 minute m-a sunat administratorul hotelului insusi si a dat-o la scaldat, ca de fapt au o camera, dar e cea mai mica si mai mica din hotel, si el se gandeste la comfortul nostru (eu cand am sunat sa confirm rezervarea de pe booking.com am cerut in upgrade la camera superioara cu vedere la Dunare caci nu o vazusem cand am facut rezervarea online, spunandu-mi-se ca da, nicio problema), si ca va fi acolo in grup mare, si posibil si muzica si nush ce.

Cand era mai mai sa renunt, aflu ca grupul este de fapt motivul pentru care ma duc eu la Braila, adica "Cei patru corifei", Alifantis, Vintila, Andries si Baniciu.

Acu', vorba aia, i-am zis lui ala ca dorm si-n debara!!!

Si-a cerut omul scuze de neintelegere cumva (evident ca voiau camera pentru altcineva), si ca ne asteapta cu placere (dupa ce i-am mai spus ca-i voi contacta pe FB pe cei dintre cei patru corifei cu care suntem prieteni pe FB).

Asadar, o lectie invatata azi si da, din pacate cu iz romanesc.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 7000 PMA (10 voturi)]

tild44SV[Bucuresti]1r[16.05.18 16:44]

Partile bune sunt ca ai fost anuntat din timp si ca ti-au recomandat alt hotel. Pentru rest as zice ca e vorba de nesimtire.

Din cate stiu, booking are si pagina de reclamatii. Te rog sa faci o sesizare. Noi romanii nu suntem reclamagii si uneori suferim din cauza asta. Daca hotelul mai primeste astfel de reclamatii, ar putea fi sters de pe booking si cred ca nu le-ar cadea bine.

In rest, concediu placut si cat mai putine evenimente de acest fel

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 1400 PMA (2 voturi)]

iulian68PR[București]90r[16.05.18 16:52]

Dacă nu îți pot menține rezervarea, conform celor de la booking poti sa cauti in alta parte, chiar mai scump iar diferența este suportata de ei.

In prima faza te suna booking, iti mentii punctul de vedere cu privire la rezervare apoi ei iti vor face niste oferte superioare celei facute de tine si atat.

Sunt sigur de asta pt ca mi s-a aplicat si mie anul trecut.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 3150 PMA (5 voturi)]

krisstinnaCO[Bucuresti]52r[16.05.18 17:10]

@icata24: Fix asta am primit și eu de la Booking, aceeași notificare, cum că eu aș fi cerut anulare la un hotel și ca vezi Doamne nu mi se vor percepe taxe dacă anulez. Tot pentru România, tot oraș la Dunăre. M-am enervat rău și am sunat la hotel. Și ce crezi? Îmi Răspunde unul care, cu tupeu, îmi spune că ar vrea să anulez de pe Booking și sa le dau lor banii acolo, să fenteze Booking-ul. “Știți, noi doream banii toți odată, acum”

“Hai nu zău? Eu am rezervat din iarnă, nu renunț la nimic, nu fac la voi rezervare, nu vă dau bani decât la destinație, sper să n-am surprize că nu-ș ce fac”

Cam așa se comporta hotelierii noștri, asta e părerea mea.

N-am vrut sa renunț, e un loc care îmi place mult, e in câmp, e scump, dar cred că soțul meu va fi încântat

Îți doresc vacanță plăcută!

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 4200 PMA (6 voturi)]

icata24SR[Rugby]9r[16.05.18 17:23]

@krisstinna:

Acum realizez...

Acum vreo doi ani am intrat cu masina in tara pe jos pe undeva si am luat cazare prin booking pe malul Dunarii, o noapte doar, undeva pe langa statuia aia a lui Decebal, in sat acolo, cand am ajuns o coteau de numa numa la rfeceptie, pana la urma mi-au gasit o camera, cu baia in care mirosea ingrozitor dar au zis ca aia este ultima, de nevoie am stat, plata cu cardul nu se putea face iar bancomat doar la vreo 10 kilometri distanta.

Invatam din greseli, dar turismul romanesc va suferi din astfel de cauze.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 2100 PMA (3 voturi)]

DragosCO[Bucureşti]ConsAFA176r[16.05.18 19:40]

@ANILU:

după (, ) scrie pe booking la adresa hotelului, ca să nu mai pățească și alții ca voi

Auzi, da' tu crezi că booking este ca AFA?!? N-ai stat acolo, nu scrii! Așa mi-au zis și mie la cazarea despre care vorbeam mai sus.

Dar măcar noi avem AFA, și am scris aici.

N.B.: Dragos este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația ROMÂNIA
EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 2450 PMA (4 voturi)]

ZoazorePR[Braila-Bucuresti]51r[16.05.18 20:40]

@Dragos: Zicea @ANILU că să scrie @icata24 despre ce-a pățit cu rezervarea la Nemo!

@icata24: Nu pot explica de ce, dar eu n-aș sta la hotelul ăla! O fi frumos, o fi pe malul Dunării, da-i cam izolat. Și dacă-s și cei patru acolo, ai noapte albă garantată.

Vino tu frumos unde-a spus @Mitica49, sau la Hotel Belvedere, care-i tot pe malul Dunării, dar ÎN ORAȘ și mai aproape de Sala Polivalentă.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 2450 PMA (4 voturi)]

icata24SR[Rugby]9r[16.05.18 20:54]

@Zoazore:

Prietena draga, cand am luat hotelul, evident pentru spectacol, nici nu mi-as fi putut imagina ca voi ajunge sa stau la acelasi hotel cu dansii.

Deci, pentru mine e un bonus, iar de o fi petrecere toata noaptea acolo, hey ho!!! Suntem in minivacanta!

Voi reveni cu in review despre hotel, si voi face review si pe booking desigur.

Pe moment insa, sunt in stare de surescitare.

Alexandru Andries este muzicianul meu preferat.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 4200 PMA (6 voturi)]

krisstinnaCO[Bucuresti]52r[16.05.18 21:17]

@icata24: Corect!

Nici eu nu aș renunța, numai de-a naibii și pentru că vreau sa scriu și pe Booking sa afle toată lumea ce și cum.

Și DA, sunt pentru Andries.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 700 PMA (1 voturi)]

neeneeGD[Făgăraş [BV]]3r[17.05.18 18:37]

@icata24: Iti raspund cu informatii din partea cealalta a baricadei.

Conform contractului cu booking unitatea de cazare in caz de overbooking are obligatia sa ii gaseasca turistului o alternativa de cazare la cel putin acelasi nivel si sa suporte eventualele diferente de pret si totodata plateste comision ca si cum turistul ar fi fost cazat.

referitor la comunicarea pe mail cu serviciul relatii clienti din Romania al booking-ului am o parere destul de proasta, au trecut aproape 3 ani si nu am primit raspuns la nici unul din mailurile trimise, dar exista si un numar de telefon prezinta-le situatia si o sa iti gaseasca o cazare alternativa.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 3500 PMA (5 voturi)]

ariellaPM[Bucuresti]7r[18.05.18 11:54]

o prietena a avut anul acesta alta problema cu bookingul, a facut o rezervare la Istanbul (cu plata la proprietate) si i s-au luat bani de pe card pentru o rezervare la Lisabona.

Dupa zeci de telefoane Banca - Booking (care nu recunostea ca el a luat banii aiurea) - hotel - Antifrauda + multi draci dupa 2 luni Booking Lisabona i-a dat banii inapoi.

Eu am acum emotii deoarece pentru vara am 3 rezervari facute pe Booking pentru Grecia si ma gandesc daca sa actualizez datele cardului (care expira luna viitoare) sau nu.

Asa ca se pot intampala si lucruri din astea, mai ales ca sumele nu sunt neglijabile.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 699 PMA (2 voturi)]

RoxanaGRSPA[Iaşi][18.05.18 12:05]

@ariella: E prima oară când aud de așa ceva. Și rezervarea de la Lisabona era a ei?

Eu zic să nu-ți faci griji. Dacă vrei să fii mai sigură pune-ți atenționare prin SMS de la bancă. Costă puțin, vreo 2euro/lună și vezi orice sumă intră sau iese din cont în secunda 2. Dacă ai vreun, dubiu suni la bancă să blocheze plata și banii nu mai pleacă din cont. Cel mult rămân blocați o lună.

La greci eu n-am auzit de lucruri rele apropos de rezervările prin booking.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 3500 PMA (5 voturi)]

icata24SR[Rugby]9r[18.05.18 13:48]

@ariella:

Eu folosesc pe booking in card cu doar 300£ limita de credit, exact din astfel de motive,

however, odata, dupa ce am stat la un hotel in Franta, platit cu acel card sederea, primesc un email mai tarziu de la hotel ca nu au putut primi plata de pe cardul meu,

cand am verificat, intr-adevar, nu avusesem credit destul pentru costul acelei camera, asa ca am platit prin telefon de pe alt card.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 1750 PMA (3 voturi)]

cristina47SE[Bucureşti]44r[18.05.18 17:27]

@RoxanaGRS: Asa este. Banca te poate atentiona. Costa 1 euros pe luna (My BRD mobile). Eu am patit-o rezervand prin booking, acum 2 ani. Mi-au retras suma de doua ori.

amfostacolo.ro/intrebare- ... hp?iid=9339&a=1

Si daca nu ma atentiona banca, nu as fi stiut.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 1050 PMA (2 voturi)]

elviramvioAU[jud. Ilfov]107r[18.05.18 20:08]

@icata24:

Am văzut întrebarea ta întâmplător acum câteva zile când am intrat pe aici să caut o informație. Ți-am răspuns dar internetul de undeva din munții Pindului a sucombat în cursul operației 🤣🤣

Și eu sunt veche utilizatoare Booking.com și pot spune că până acum nu m-a dezamăgit. Am avut o experiență neplăcută acum 1 săptămână în Bulgaria, o locație de nota peste 9, încasarea banilor se face de Booking.com. Ajunși la destinație, nu-mi recunoșteau rezervarea, apoi au spus că-mi dau o cameră dacă plătesc deși pe confirmare scrie mare Achitat, plus că i-am arătat clar sms-ul băncii mele că mi-au fost reținuți banii exact pentru acea locație. Am avut ceva probleme despre care voi povesti curând. Când însă răbdarea noastră a ajuns la maxim și am spus că sunăm reprezentații Booking, am primit cheia în... 5 minute dar după 2 ore de stat la restaurant!!

Care era problema hotelului? O mega petrecere, de fapt două, una ziua și una noaptea, și dintre invitați ocupaseră deja camerele plătite de mine și de alții în tranzit!!

Hotelurile sau pensiunile fac măgării dar cele mai multe cedează dacă știu sigur că nu renunți la o sezizare către Booking. În cazul meu, o cazare bună cu un restaurant excelent, s-a ales deja cu un comentariu urât dar și cu o sezizare.

Vacanță frumoasă!

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 3500 PMA (5 voturi)]

ariellaPM[Bucuresti]7r[18.05.18 20:08]

@RoxanaGRS: Nu era a ei. Bookingul a încercat să o acuze pe ea ca a facut rezervare in Lisabona dar pe contul ei nu aparea decât cea de la istanbul.

Avea si ea alertă pe card dar au apucat să îi retragă de pe card 2100 lei până a sunat la banca.

In timp ce vorbea la banca cineva încerca să îi mai tragă o sumă de pe card si a apucat să blocheze cardul.

Până la urmă banii au venit înapoi de la book ing conform extrasului dar a stat 2 luni pana i a primit înapoi.

EVALUAȚI:[punctaj crt: 50 PMA (std) + 2450 PMA (4 voturi)]

  • [26] total răspunsuri, până acum
  • Sunteți NELOGAT (neautentificat) -- pagina vă este afișată din cache, versiunea din 22.01.19 -- 18:10:03 (acest segment de cache se va actualiza în 23.01 02:10:03)

    Pentru a accesa versiunea curentă, actualizată „la secundă”: rog logați-vă — folosiți meniul „VIZITATOR” sus-dreapta;
    • Dacă nu aveți un cont AmFostAcolo, vă puteți crea unulCONT NOU

    SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns]
    • SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre
    [+] GRUP discuții AFA pe FB — neoficial, "al mariei55"
  • AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 6313 / 03.02.2012 | Polița de asigurare seria I nr 26982 valabilă până în 31.01.2019, emitent: Omniasig Vienna Insurance Group SA București

  • [C] Copyright 2008-2019 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată

    pagină generată în 0.938830852509 sec