ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.01.2012
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Frumuşani [CL]
ÎNSCRIS: 03.03.08
STATUS: AUGUSTUS
DATE SEJUR
JAN-2012
DURATA: 2 nopți
single
1 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
91.25%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Un hotel bun, de luat în considerare

Ilustrație video-muzicală
TIPĂREȘTE

Am fost în săptămâna care tocmai s-a încheiat la Constanţa, într-o delegaţie.

Habar n-aveam la ce hotel voi sta, chiar şi decizia de a pleca a fost luată foarte din scurt, aşa că m-am lăsat pe mâna colegilor mei de acolo. Iar aceştia, la rândul lor, au avut încredere în alegerea partenerului nostru britanic, şi anume Hotelul Capri, situat chiar în centrul oraşului, la câţiva paşi de... orice: teatru, port, cazinou şi acvariu, sala sporturilor, piaţa Ovidiu şi Muzeul de istorie... Mă rog, asta cu condiţia să ai timp de plimbare. Din păcate, ziua mea începea pe la 7 a. m. şi se termina cam după 12 ore...

Cu toate astea, am reuşit în a doua seară să facem câţiva paşi pe acolo, eu şi colegul nostru englez. Da' asta e o altă poveste care deşi e posibil interesantă, nu prea face obiectul acestui site.

Revenind la descrierea hotelului:

- parcarea subterană cu care se laudă pe site este indisponibilă; se poate parca pe trotuarul din faţa hotelului, dar sunt relativ puţine locuri;

- recepţia - e non-stop, "dotată" cu trei fete drăguţe şi care fac tot posibilul pentru ca un client să se simtă bine acolo, de la sosire până la plecare;

- camera (aceea în care am stat) a fost una dublă, oferită în regim single. Foarte mare, având o zonă suficient de spaţioasă dedicată somnului (având 2 paturi destul de mari pentru mine, dar cam neîncăpătoare pentru colegul Nick :)) Acesta mi-a mărturisit că el a fost nevoit să le unească pentru a putea dormi 'în diagonală'). Erau două dulapuri mari, cu spaţiu suficient pentru oricâte bagaje ai fi putut avea, mai exista şi un birou, o măsuţă cu două fotolii, nelipsitul TV (cam vechiuţ, dar funcţional), un telefon fix şi un micuţ frigider care conţinea minibarul (cu preţuri rezonabile!)

Dispune şi de un aparat de aer condiţionat, în schimb nu are balcon. De apă caldă şi de căldură nu am dus lipsă niciun moment.

Mobila dădea semne că ar avea nevoie de ceva atenţie, pe ici pe colo, dar încă rezista eroic. Oricum, le-aş sugera să se ocupe de repararea/înlocuirea pieselor care o necesită, cât încă nu deranjează clienţii;

- baia e exact ceea ce trebuie, cu toaletă, chiuvetă, o cadă de baie mărişoară. Există chiar şi un uscător de păr. Plus săpun, şampon, prosoape curate. Doar halat şi papuci nu primiţi, deşi au piscină. Dar nici nu mă aşteptam, la 3 stele.

- alte facilităţi: sauna, perfect funcţională. Colegul meu a folosit-o în mai multe rânduri şi era încântat, spunându-mi că e una dintre cele mai moderne pe care le-a întâlnit. Piscina e destul de mare, dar din păcate nu pot spune dacă avea apa suficient de caldă pentru a fi folosită cu plăcere. Neştiind că voi avea acces la aşa ceva, am plecat "neechipat"... :(( Au însă biliard şi darts (gratis).

Exista şi un bar pe terasa la primul etaj, cu vedere spre mare şi/sau oraş. Închis iarna, din păcate. Mai au şi o sală de conferinţe. Există internet wireless gratuit în incintă;

- micul dejun. Ei, aici cred eu, ar fi multe de îmbunătăţit. Deşi nu pot spune că am murit de foame (cum era să păţesc la Londra, din cauza unui meniu cu care nu eram obişnuit), totuşi, bufetul suedez arăta cam cum aş pregăti eu o masă pentru vreo 3 prieteni, punând pe o farfurie câteva feliuţe de salam, şuncă, o roşie, juma' de ardei, puţină telemea... Pe altă masă era un coş cu câteva felii de pâine graham, un toaster şi un dozator de apă. Pe o a treia masă erau câteva fructe, cereale, puţin cozonac (sau chec?) iar lângă mezeluri/brânzeturi mai se aflau vreo 3-4 păhărele de iaurt şi câteva pacheţele cu unt. În prima dimineaţă am avut şi un termos cu cafea, a cărui lipsă nu am regretat-o absolut deloc a doua zi... Ce să spun? aveai ce mânca, totul era proaspăt, dar era o senzaţie de mult prea ieftin... Am fost de fiecare dată întrebat ce mai doresc pe lângă produsele de la bufet, şi am cerut câte un ochi de ou. Mai se putea opta pentru omletă sau crenvurști.

Pozele sunt cam vai de ele, ora fiind matinală (sau târzie, pentru cele din cameră), iar lumina lor fiind mult prea insuficientă (nu îmi place să folosesc blitz-ul când fotografiez spaţii publice).

Una peste alta, totuşi, pentru amabilitatea personalului, curăţenie, dotări, preţ, amplasare îl recomand călduros.

Sejur plăcut!

Se va publica fără PMA, cu firul de discuţie închis. (răspund prin p. m. oricărei întrebări legate de hotel). Mulţumesc,


[fb]
---
Trimis de Dragoș_MD in 14.01.12 23:13:32
Validat / Publicat: 15.01.12 10:01:14
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în CONSTANȚA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2183 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Dragoș_MD); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Hotel Capri - dulapul din dreptul intrării în cameră.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE? [doar simbolic; articolul NU are PMA std]
[1 PMA]
PUNCTAJ CRT: 0 PMA (std) PLUS 2025 PMA (din 25 voturi)
NOTĂ: Acest articol nu beneficiază de punctajul standard acordat automat.
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

Fir de discuție ÎNCHIS - nu se mai pot scrie ECOURI.

[pentru solicitari de redeschidere, scrieti-mi pe Feedback]
Daca ai fost acolo si doreşti sa ne povesteşti experienţa ta: Scrie impresii

Alte impresii din această RUBRICĂCapri Hotel:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042708158493042 sec
    ecranul dvs: 1 x 1