Solicitare CMR / GRECIAîncărcată de pe telefon!

Care ar fi destinația ideala din Grecia???

Trimisă în 01.04.17 13:40
de adirauleaGD [Sibiu]
» VIZUALIZĂRI: 3668

Dragi prieteni excursioniști, intenționez sa îmi petrec vacanta de vara în Grecia iar în scopul acesta am achiziționat și o mașină second-hand cabrio și foarte simpatica????.

Ma gândeam sa îmi încep vacanta din Lefkada Vasiliki unde am fost anul trecut și de acolo sa trec cu ferry în Kefalonia dar am intrat în dubiu deoarece sunt multe rewiew-uri ca sunt drumuri foarte proaste pe Kefalonia și nici ferry nu are curse în septembrie din Lefkada.

Cine ma ajuta cu o idee de vacanta??

Mulțumesc frumos!


  • PERIOADA: Septembrie -- NOPŢI CAZARE: 9
  • BUGET: 1500 -- TRANSPORT: Auto
  • ADULŢI: 2

Răspunsuri

KeylaPM[Timişoara]10r[01.04.17 14:40]

Presupun că vreți partea de nord a Greciei. Mai aproape cu masina ar fi Thassos sau Corfu.

Mie Corfu mi-a plăcut mult, chiar merită mers. Thassos bifez anul asta, ada ca nu stiu cum e. Pe continent-Halkidiki sau zona Platamonas, Nei Pori.

Destinații sunt o grămadă, depinde cât ti-ai propus să faci pe drum.

Nu inteleg de ce vrei Lefkada, dacă tot ai fost acolo.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (3 voturi)

irinadAPL[Târgoviște]ConsAFA177r[01.04.17 15:12]

@adiraulea: Pentru mine e greu să spun care parte din Grecia mi-a plăcut mai mult şi pe care să o recomand neapărat. Mie mi-a plăcut şi partea continentală, îmi plac şi insulele foarte mult.

Însă, fiindcă deja te-ai gândit la Kefalonia, pot să te lămuresc în mai multe privinţe întrucât anul trecut am petrecut 10 zile în Kefalonia începând cu 1 septembrie. Am ajuns în Kefalonia, aşa cum ai spus şi tu, din Lefkada, dar din Nidri, întrucât portul din Vasiliki care deserveşte în mod obişnuit cursele spre Kefalonia (în portul Fiskardo), era în lucrări de reparaţie şi modernizare. Se pare că şi anul acesta cursele vor fi operabile tot din Nidri, după cum am văzut aici:westferry.gr, această firmă fiind singura care efectuează cursele din Lefkada. Nu rezultă de nicăieri că nu sunt curse în septembrie, sunt chiar şi în octombrie, doar în noiembrie şi decembrie nu sunt. N-au circulat nici în martie, chiar până pe 7 aprilie nu circulă, din ce văd pe saitul lor.

Ceea ce vreau eu să-ţi recomand în mod special este faptul că trebuie să-ţi faci negreşit rezervare la ferryboat, altfel ai şanse foarte mici să găseşti loc (să te primească). Anul trecut nu mi-a venit să cred ochilor ceea ce am văzut: zeci de maşini care ar fi vrut să se îmbarce la cursa de prânz (orele 13,00) au rămas la cea de seară (oerele19,00) pentru că nu au avut rezervare. Vasele nu sunt din acelea de capacitate mare, încap cam 45-50 maşini înghesuite bine, iar curse erau trei pe zi în septembrie.

Kefalonia nu are drumuri proaste, doar că sunt pline de serpentine, înguste, cele mai multe "aruncate" pe crestele munţilor, la înălţime şi, uneori, fără parapeţi. Trebuie atenţie şi prudenţă, Însă nu sunt proaste aşa cum le ştim pe ale noastre. Chiar dacă drumurile insulei au fost afectate de fiecare cutremur din zonă, şi nu sunt puţine, au fost făcute variante, în aşa fel încât să nu fie afectată circulaţia prin insulă.

Mai există o variantă de a ajunge în insulă de pe continent, din Peloponez, prin portul Killini care are curse către portul Poros din Kefalonia.

Nu vreau să fiu părtinitoare, dar Kefalonia este foarte frumoasă şi merită să-i dedici o vacanţă!

Orice ai alege, eu îţi urez de pe acum să ai vacanţă frumoasă!

N.B.: irinad este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația GRECIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 7000 PMA (10 voturi)

adirauleaGD[Sibiu]2r[01.04.17 15:17]

@Keyla: nu vreau Lefkada,

ar fi fost o opțiune de tranzit în drum spre Kefalonia, o noapte doar, dar având în vedere ca nu are traseu ferry în septembrie din Vasiliki a căzut ideea.

Multumesc

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

adirauleaGD[Sibiu]2r[01.04.17 15:29]

@irinad: super! nu am găsit și varianta din Nidri dar e super asa!

Lefkada mi-a plăcut mult! 2-3 zile pe Lefkada și 5-6 pe Kefalonia îmi suna a bine!

Ai cumva idee și cu cate zile înainte trebuie sa fac rezervare la ferry ca sa prind un loc?

Îți mulțumesc mult!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Dragoș_MDAU[Frumuşani [CL]]37r[01.04.17 15:43]

@adiraulea: ma tem ca nu exista un raspuns general valabil la o astfel de intrebare...

Era bine sa ne fi spus si ce ai vrea sa faci, sa vezi, ce peisaje si locuri preferi etc.


irinadAPL[Târgoviște]ConsAFA177r[01.04.17 15:56]

@adiraulea: Da, aşa am procedat şi noi, la întoarcere din Kefalonia am mai luat o noapte să revedem şi frumoasa Lefkada. Poate fi făcută o combinaţie foarte reuşită cu aceste două insule.

Este suficient să faci rezervare cam cu o lună înainte de data plecării, fie prin aplicaţia lor informatică (pe saitul lor), dar ai grijă să primeşti confirmarea rezervării pe email, numai aşa este valabilă rezervarea.

Se poate face rezervare şi telefonic, la agenţia din Nidri care se ocupă de curse.

Eu am făcut rezervarea pe saitul lor, am listat-o, dar acolo, loco, am văzut la alţi turişti că, pur şi simplu, arătau telefonul pe care se vedea confirmarea primită pe email şi era ok.

N.B.: irinad este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația GRECIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

nelsonGD[Bucuresti]2r[01.04.17 17:18]

E ok sa faceti Lefkada si Kefalonia impreuna...

Daca drumurile din Lefkada vi s-au parut bune, mie cele din Kefalonia mi s-au parut si mai bune! Mai ales ca latime...

Doar partea din insula spre Asos era blocata cand am fost noi (tocmai fusese un cutremur, in primavara lui 2014 sau 2015, parca). In rest nu am avut probleme. Iar ca obiective de vizitat, Kefalonia e mai ”bogata” decat Lefkada in opinia mea.

Legat de programul ferry-boat-ului intre insule, se cam schimba, e bine sa cautati pe site-ul ”Ionian Sea” cu exactitate programul din perioada care v-ar interesa.

Oricum, chiar si daca traversati de pe continent in Kefalonia, in afara cursei de dimineata devreme (am tras putin de noi ca sa-l prindem), in timpul zilei, sf. septembrie - inceput de octombrie, nici nu prea mai sunt curse pana dupa-amiaza tarziu. Respecta programul de lucru al ”navetistilor”, din cate am bagat de seama.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

nelsonGD[Bucuresti]2r[01.04.17 17:21]

@irinad: Da anul trecut portul din Vassiliki era in reparatii, au prins niste fonduri europene...

Dar se zicea ca ar trage tare sa fie gata anul acesta!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

nelsonGD[Bucuresti]2r[01.04.17 17:35]

Traversarea pe la Killini e mai sigura. Acolo nu ramane nimeni pe ”dinafara”...

E greu de anticipat de acum care va fi gradul de ocupare in septembrie! Dupa mine ar fi mai bine sa treceti de pe continent de la Killini in Kefalonia (ferry-boat-ul ajunge in Poros), iar dupa ce dati gata Kefalonia sa treceti in Lefkada plecand din Fiskardo (noi am trecut chiar si in octombrie anul trecut din Nidri in Fiskardo, dar nu cu un ferry-boat, ci cu un vas de pasageri). verificati insa daca se vor fi terminat lucrarile de la Vassiliki pana atunci.

Din Lefkada nu mai e o problema la intoarcere, fiindca nu mai e nevoie de inca o traversare cu ferry-boat-ul. Traversarea se face prin tunelul pe sub mare, apoi peste podul mobil de la Fortul/cetatea (si biserica) Sf. Maura (sau invers, la intoarcere), asa cum stiti.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

irinadAPL[Târgoviște]ConsAFA177r[01.04.17 17:47]

@nelson: Da, aşa se zicea, era cât pe-aici să spun şi eu că se pleacă din Vasiliki, dar am verificat pe saitul companiei (am dat adresa mai sus) şi am văzut că tot din Nidri se operează cursele de ferry-boat şi în prima parte a anului curent, ceea ce mă face să cred că nu s-au terminat lucrările.

Oricum, din Vasiliki sau din Nidri, din Lefkada tot se pleacă în Kefalonia, inclusiv în luna octombrie, doar că trebuie verificat portul care operează cursele.

N.B.: irinad este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația GRECIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (2 voturi)

plummyPM[Timisoara]7r[01.04.17 19:01]

Si eu subscriu la cele spuse de antevorbitorii mei, combinatia dintre Lefkada si Kefalonia e foarte buna. Intr-adevar, anul trecut nu functiona ferry din Vassiliki ca urmare a lucrarilor, dar mergea cel din Nydri. Singurul an cand nu au mers a fost in 2012 (am prins asta, ne-a stricat vacanta putin) dar a fost din cauza unei greve.

Despre rezervare, pot sa iti spun ca la sfarsitul lunii iunie anul trecut, puteai face rezervare de la agentia din Nydri cu o seara inainte, si nu trebuia platit. Noi nefiind siguri ca plecam cu cel de dimineata, nu am facut rezervare, si am prins la limita (mai 1 sau 2 masini dupa noi au incaput). Oricum multi nu au prins, ferry acela e foarte mic, si chiar cu rezervare este bine sa mergi cu aprox o ora inainte de plecarea ferry. Mai ales daca masina e mai mare sau ai remorca sau ceva. Am vazut niste nemti care venisera cu remorca, cam cu vreo 20 minute inainte, si desi aveau rezervare nu au putut urca. Ideea este ca ei dau drumul in ferry la cei fara rezervare in limita locurilor ramase libere dupa rezervarile avute. Pe cei ce nu mai incap, ii noteaza in ordinea sosirii pe o lista. Apoi cu 15 minute inainte de plecare, da drumul la cei de pe lista, in functie de cate masini cu rezervare nu s-au prezentat. Noi cred ca am fost undeva la nr. 7 pe lista aia si s-a mers pana la 8,9 sau 10. Am avut ceva emotii. Insa cu putina organizare si rezervare anterioara e ok. Ferryboaturile mari insa, cele de pe continent, nu sunt niciodata umplute la capacitate.

In alta ordine de idei, drumurile din Kefalonia sunt bune, doar ca sunt foarte virajate pe alocuri. Asta mai ales pentru ca, cel putin pana anul trecut, nu stiu daca pana la vara nu se rezolva, portiunea dintre Assos si Myrtos Beach a drumului principal (de altfel, cea mai pitoreasca parte) a fost/este inchisa, existand o zona in care drumul inca nu a fost refacut dupa cutremur. Din cauza asta, se face o ditamai ocolirea (cred ca lungesti aproape 20 km) pe drumuri "de rang 2" ca sa zic asa, extrem de inguste si abrupte, uneori cu sensuri unice, si mai ca treci prin curtile oamenilor, capre pe drum, etc. Pe alocuri de asemenea mai sunt zone foarte mici (cam de marimea unei gropi mai serioase) unde terenul a alunecat tot din cauza cutremurului, dar sunt semnalizate si e ok, nu prezinta pericol.

Recomand din suflet Kefalonia, este o insula mare, de un albastru "infinit", pe care il regasesti in multe multe locuri, gasesti multe plaje si golfuri prin toate colturile, iar in combinatie cu Lefkada cred ca e perfect!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

adirauleaGD[Sibiu]2r[01.04.17 19:16]

@plummy: mulțumesc mult! m-ai convins! ????


FLOREA ADRIANGD[BRASOV]3r[02.04.17 11:48]

Daca la intoarcere treceti prin Lefkada sunteti suficient de aproape de Parga. Mu ratati macar 2-3 zile.

Peisaje splendide, in special seara, o statiune minunata si plaja buna, dar la Valtos, cu nisip bun si intrare buna in mare. Marea Ionica este mult mai calda si mai sarata decat in partea estica, Marea Egee. La aceasta plaja se ajunge pe sosea 6 km sau cu taxiul pe apa, cu o barcuta, in maxim 5 minute cu 2eu un drum. Nu veti regreta acest popas sau de ce nu un sejur intreg. Este minunat. Cititi rewievul meu despre Parga pt alte amanunte. Am fost in 2014.

Am vazut ca v-a recomandat cineva Nei Pori. este o statiune buna, ieftina, chiar foarte ieftina, dar foarte monotona ca peisaj. Iar noi cand am fost in 2015 plaja era foarte, foarte murdara, lucru care nu ni s-a intamplat in Grecia niciodata. In schimb in rest este bine, plaja foarte lata si intrarea in mare este lina.

Si in Thasos este frumos, peisaje superbe, coloritul marii fascineaza si aici ca si in Kefalonia, Lefkada, Parga.

Depinde de ce preferinte aveti, peisaje, locuri de vizitat, confort pe plaja...

Concediu placut!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

webmasterX[București][02.04.17 12:02]

@FLOREA ADRIAN:

Si in Thasos este frumos, peisaje superbe, coloritul marii fascineaza si aici ca si in Kefalonia, Lefkada [... ]

Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai ocazia ca prin notele și evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestor destinații.

În plus, când vei solicita informaţii despre o anumită destinaţie, cei care îţi răspund vor putea să o facă adecvat "profilului" tău turistic (vor putea vedea, de exemplu, în istoricul tău, locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

Poți folosi linkul SCRIE REVIEW (îl găseşti şi în pagina 1)


maria55 †SE[Eforie Sud]ConsAFA7r[02.04.17 16:07]

@adiraulea: destinatia ideala?! Hmm, e greu de spus!

Depinde de ceea ce-ti doresti cel mai mult, inafară de distractie si plajă, pentru că asta gasesti cam peste tot in Grecia!

Ai primit multe sfaturi bune si foarte bune, insă pentru că nimeni nu a zis nimic de Corfu, indrăznesc sa-ti sugerez asta.

Cele mai multe obiective turistice, zic eu, aici sunt. Si pentru faptul ca mergi cu auto personal (nu că nu s-ar putea inchiria unul) iti comferă un plus de libertate in a alege zilnic altceva!

Sunt drumuri scurte, dar cu obiective deosebite:

Capitala, Corfu Town cu a ei Esplanadă

Paleokastritsa

Bella Vista

Palatul Achillion

Insula soricelului

Sidari cu al său Canal d'Amour

Croaziera in Paxos si Antipaxos

O seară greceasca corfiotă

...si nu mai tin minte!

Poti studia putin si aceasta destinatie in cea mai verde insulă!

N.B.: maria55 † este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația GRECIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 6300 PMA (9 voturi)

adirauleaGD[Sibiu]2r[02.04.17 17:22]

@FLOREA ADRIAN: mulțumesc frumos!

anul trecut aveam în planul de vacanta Parga însă niște prieteni ne-au sfătuit sa nu mergem întrucât e plin de englezi care sunt foarte gălăgioși și mereu puși pe scandal

dar anul acesta având în vedere ca mergem în septembrie ar putea fi o destinație ok pt 2-3 zile.

multumesc pt idee

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

plummyPM[Timisoara]7r[02.04.17 19:48]

@adiraulea: Si noi am trecut prin Parga in drum spre Lefkada, 2 nopti. Confirm recomandarea, merita!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

FLOREA ADRIANGD[BRASOV]3r[02.04.17 22:49]

@webmasterX: A fost demult si din cate am vazut alte comentarii s-a cam schimbat mult situatia.

De fapt am fost doi ani la rand, primul an in Limenas si al doilea in Potos, si in al doilea an deja n-a mai fost ca in primul. Incepuse sa se vada efectele crizei si deja era o atmosfera trista; magazine, taverne, pensiuni inchise, atmosfera dezolanta. Prefer sa nu...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

FLOREA ADRIANGD[BRASOV]3r[02.04.17 23:00]

@adiraulea: Chiar n-am simtit sa fie altii mai galagiosi pe plaje ca romanii. Cel putin pe plaja la Valtos e linisteeeee, respect pentru tine si cel din apa. Si sunt si acolo familii cu copii si nici o mama sau bunica (de alta natie) nu tipa de la sezlong dupa copilul din apa.

Si noi am fost tot in septembrie, (atentie am stat la 32-35 grade pe la ora 11-12 la plaja) si era lume multa, toate natiile, parca mai multi nemti.

Ce este de apreciat ca muzica, seara pe faleza, se asculta in limite absolut normale. Treci pe langa doua localuri, la ambele se canta si nu se deranjeaza unii pe altii si toata lumea se simte bine.

Pentru noi cel putin a fost cea mai frumoasa statiune din Grecia, in care am fost. Iar imaginile statiunii, ale portului, in noapte nu le poti uita. Superbeeeee! Ca-n filme!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

adirauleaGD[Sibiu]2r[03.04.17 11:39]

@maria55: da... ar putea fi chiar Corfu! De ce nu ar fi Corfu?? mi-a făcut impresia ca e o insula mai comerciala și aglomerata în același timp (asta citind review). dar ar putea fi!

În ideea mea de vacanta pt vara aceasta în Grecia planific 2-3 destinații care as vrea sa le planific doar de pe drum, fără vreo planificare prealabila. cu rezervări de pe telefon și dacă îmi place mai stau o zi sau doua apoi în masina și spre alta destinație.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

adirauleaGD[Sibiu]2r[03.04.17 11:51]

@FLOREA ADRIAN: E CLAR!

ei bine sunt destul de decis... nu știu exact în ce ordine dar cred ca asa va fi intrare pe Kefalonia pe la Kyllini 4 nopți sau 5 pe urma trec pe Lefkada prin Nidri unde as vrea sa stau 2 nopți fiindcă mai sunt câteva plaje care mi-au scăpat acolo anul trecut și închei cu Parga pentru 2-3 nopți.

Vacante frumoase va doresc!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

dan48GD[Bucuresti]1r[03.04.17 17:55]

@adiraulea: Zakynthos, o sa vrei sa mai mergi si a doua oara!


FLOREA ADRIANGD[BRASOV]3r[04.04.17 15:27]

@adiraulea: Ma bucur daca v-am convins. Sper ca ati citit articolele (doua) mele de atunci. Sper sa nu se fi produs ceva schimbari in rau de atunci pana acum. Daca nu s-au schimbat prea multe in rau nu veti regreta.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

FLOREA ADRIANGD[BRASOV]3r[04.04.17 15:42]

@adiraulea: Chiar sunt curioasa cand va veti intoarce, daca v-a placut in Parga, poate imi dati un semn. Vacanta placuta!


adirauleaGD[Sibiu]2r[04.04.17 16:14]

@FLOREA ADRIAN: absolut! promit! Chiar O Sa scriu un review la fiecare hotel unde ma cazez.

Va fi a doua vacanta în Grecia după 4 vacante destul de scumpe în Turcia diferența însă e de partea grecilor.

In Turcia e frumos nimic de comentat cu un buget de 1000 eur de persoana faci o vacanta super ok te îngrași în 7 zile cel puțin 7 kg ???? dar partea proasta e ca ești constrâns sa stai în resort.

In Grecia e altceva... e aventură... plus ca apa e superba, peisajul e de domeniul fantasticului... e altceva

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

nrs †SE[Craiova]4r[04.04.17 16:25]

concediu placut!

am o singura nelamurire: cine te obliga sa stai in resort in Turcia? inchid cumva portile si nu poti iesi din resort decat la finalul sejurului?


adirauleaGD[Sibiu]2r[04.04.17 17:05]

@nrs: nu te obliga nimeni doar ca după gardul hotelului buruiana avea 2 metri și am preferat sa stau în interior unde tundeau perfect gazonul


nicole33APL[București]5r[04.04.17 19:44]

@adiraulea:

nu te obliga nimeni doar ca după gardul hotelului buruiana avea 2 metri și am preferat sa stau în interior unde tundeau perfect gazonul

De fapt, diferenţa este alta. În Grecia ai fost cu maşina şi ai folosit-o zi de zi, în timp ce în Turcia ai fost cu avionul, nu ai ieşit din resort şi nu ai văzut nimic.

Puteai închiria o maşină şi atunci nu te mai împiedicai de bălăriile de doi metri şi constatai că turcii au drumuri mult mai bune faţă de greci şi că ai destule de vizitat, doar să vrei....

Ai fost în Kemer să vezi ce peisaje sunt acolo? Sau în Marmaris sau în Bodrum?

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 3850 PMA (6 voturi)

adirauleaGD[Sibiu]2r[04.04.17 23:03]

@nicole33: cu toată stima nu am fost... concluzia mea după o singură vacanta în Grecia și mai multe în Turcia e urmatoarea: pe turci nu ii poate bate nimeni la următoarele

1 amabilitate și aici va spun ca au personal capabil sa te care în spate pana la etaj 9 dacă e nevoie,

- confort astfel încât patul la un anumit hotel a fost mai bun decât am acasă

- pe deasupra aveau spray sa zic asa în pomi prin gradina hotelului astfel lîncât armonia sa fie perfecta

- iar despre gastronomie nu mai vorbim pentru ca rămânea zilnic după breakfast destulă mâncare cat sa poți hrăni un stat mai mic din Africa ???? plus altele

dar apa mării în Grecia e mai albastra decât la turci! punct!

diferențe sunt multe... e altfel turismul... în Turcia nu contenea sa îmi umple paharul cu șampanie în timp ce stăteam la plaja pe când în Grecia am stat pe plaja privată a unei pensiuni am fumat un trabuc la umbra unui pin am citit am dormit și nu m-a deranjat nimeni ????e totul altfel...

frumos e peste tot unde ești în concediu, concediu sa fie numai!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

webmasterX[București][05.04.17 09:41]

@adiraulea:

în Turcia nu contenea sa îmi umple paharul cu șampanie în timp ce stăteam la plaja

Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai ocazia ca prin notele și evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acelei destinații.

În plus, când vei solicita informaţii despre o anumită destinaţie, cei care îţi răspund vor putea să o facă adecvat "profilului" tău turistic (vor putea vedea, de exemplu, în istoricul tău, locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

Poți folosi linkul SCRIE REVIEW (îl găseşti şi în pagina 1)


calatorulPA[Bucuresti]12r[24.04.17 21:31]

@adiraulea: Scriu cam tarziu dar vin si eu cu o propunere acum la urma, citind amintirile frumoase despre Lefkada si opiniile de mai sus despre azuriul marii grecesti si linistea plajelor, la care subscriu si pe care o ador. De asta scorul meu e de 10 la 2 intre Grecia si Turcia la numar de vacante.

Daca tot aveti o masinuta la dispozitie, eu v/as propune sa nu repetati acum drumul si vizita in Lefkada si sa incercati alta zona din Grecia. Va propun un drum mai scurt si o zona apropiata, cu preturi bune si locuri foarte frumoase.

Halkidiki de exemplu si mai ales bratul Sithonia, mai salbatic si mai putin aglomerat s/ar putea sa va satisfaca daca v/a placut Lefkada. Nu are plaje asa spectaculoase dar are reliefuri minunate cu plaje frumoase, apa limpede si azurie si usor accesibile cu masina. Daca gasiti o cazare in zona statiunii NIdri aveti in apropiere vreo 10 plaje foarte frumoase pe care sa le vedeti pe rand, zi de zi, si pe malul estic si pe malul vestic.

De acolo puteti face o croaziera la MUntele Athos si in drumul spre casa va puteti opri sa vedeti Salonicul, un minunat oras pe malul marii.

E o parere subiectiva, mie Sithonia mi/a placut si la a doua vizita, dupa ce vazusem Creta, Corfu, Lefkada Thassos si multa Grecie continentala. Alegere inspirata si vacanta frumoasa.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

adirauleaGD[Sibiu]2r[24.04.17 22:02]

@calatorul: mulțumesc! asta e o varianta noua! habar nu am pana la urma unde merg... din cauza ca nu am terminat mașină de reparat și probabil ca nu termin în 3-4 luni motiv pentru care voi lua probabil un Last minute pe undeva prin Grecia și acolo voi închiria vreun Suzuki Jimmy pt tot sejurul. Probabil anul viitor voi desăvârși mașina și atunci voi face vacanta exact asa cum o visez. P. S. cred ca trebuie văzută Grecia toată fiindcă toată lumea mi-a recomandat mereu altceva:

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

calatorulPA[Bucuresti]12r[25.04.17 02:35]

@adiraulea: Asa este, de regula oamenii recomanda locurile pe care le/au vazut si care le/au placut lor. Mi se pare buna concluzia simpatica de la urma, ca Grecia trebuie vazuta fiindca fiecare a recomandat altceva, dar si incurajatoare in alegerea oricarei destinatii convenabile, caci oriunde e ceva frumos de vazut. Asa ca spor la treaba in repararea masinii si succes in alegerea unei destinatii placute.

Adaug ca dupa experienta ultimei veri la Egee mi/am propus sa ocolesc varful de sezon din iulie august nu doar din cauza preturilor mai mari, ca si la noi, ci din cauza caldurii doboratoare, care ne/am impiedicat sa mai umblam prin zona sa vedem locuri noi. Ne/am limitat sa zacem fie la plaja fie in racoarea camerei din hotel, toropiti de o caldura zapusitoare, desi eram la mare. Dar pana la urma asta si cautam acolo, o vacanta estivala. Alegere inspirata si vacanta frumoasa.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

  • [33] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.33054208755493 sec
    ecranul dvs: 1 x 1