ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.07.2020
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Târgoviște
ÎNSCRIS: 02.05.10
STATUS: APOLLO
DATE SEJUR
JUN-2020
DURATA: 4 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
BUN

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
97.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 30 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 10 MIN

Hotel Europa, de doar două stele, dar tare cochete

Ilustrație video-muzicală
TIPĂREȘTE URM de aici

După decizia luată foarte în scurt de a pleca în vacanţă în Kavala, la doar trei zile după ce Grecia îşi redeschidea porţile turistice şi către români, următorul pas era să găsesc cazare pentru cele unsprezece nopţi pe care urma să le stăm acolo. Aş fi vrut ceva aproape de centru, dar şi ceva aproape de plaja Rapsani, singura situată chiar în oraş, la îndemână, unde am fi făcut băi scurte de răcorire după ce ne vom fi adunat acasă. Musai cu mic-dejun, de preţ ok nu am mai avut pretenţii mari deoarece cu doar câteva zile înainte, ştiam că nu trebuie să sper că mă aşteaptă vreun chilipir. Nu am avut norocul nici să găsesc ceva continuu pe placul meu pentru tot intervalul, aşa că am împărţit sejurul în două: patru nopţi la un hotel, şapte la altul.

Hotel Europa, căci despre el este vorba pentru primul interval, cel de patru nopţi, mi-a sărit repede în ochi în timp ce, în grabă, periam cazările pentru Kavala, fiindcă avea note foarte mari pe booking şi comentarii excelente pentru un hotel de doar două stele aflat nu foarte aproape de centrul Kavalei, cam 1,5 km, dar de plaja Rapsani la doar o aruncătură de băţ. Preţul nu a fost deloc mic, mai cu seamă că am vrut o cameră dublă ceva mai mare (de 18 mp, nu de 14 mp) şi cu oareşce vedere, nu ceva dosnic: 58 euro/noapte cu mic dejun inclus.

Câteva cuvinte despre Hotel Europa, Kavala

Adresă: str. Irinis Athineas, nr. 20,65404, Kavala

Website: www.hoteleuropa-kavala. gr

Telefon: 0030-2510-241227

Fax: 0030-2510-241187

E-mail: info@hoteleuropa-kavala. gr

Hotelul este o afacere de familie, ca mai peste tot în Grecia, administrat de doi soţi de vârstă medie, preocupaţi ca totul să fie îngrijit, de calitate, ca serviciile oferite de ei să se dovedească de clasă. Este o unitate de cazare nu tocmai nouă, cu ceva vechime, datând din 1976, dar care s-a bucurat de mai multe renovări periodice, aşa încât starea sa actuală este foarte bună. Este un hotel cu arhitectură tipică întâlnită în staţiunile greceşti dezvoltate în anii ‘70 ai veacului trecut, de formă bloc, paralelipipedică, fără nimic complicat.

Are în total 12 camere, de mai multe tipuri: single, duble, triple, suite de familie, toate dotate şi cu chicinetă. Sunt dispuse dispuse pe trei etaje, parterul fiind ocupat de recepţie, un lobby generos, sala de mese unde, în perioade normale, se serveşte micul-dejun tip bufet, cameră de bagaje. Peste tot, îţi atrage atenţia curăţenia impecabilă şi calitatea bună a finisajelor, ceea ce dovedeşte că gazda are bun gust în materie de detalii, nimic nu este lăsat la voia întâmplării.

Micuţ aşa cum este, hotelul are lift, deci accesul cu bagajele se face foarte uşor.

Parcare proprie nu deţine, deşi se spune că parcarea este asigurată fără a plăti ceva, dar este vorba de locurile de pe stradă sau despre cele câteva de lângă hotel şi clădirile rezidenţiale dimprejur, dar ştiţi cum sunt grecii, nu trebuie crezuţi în totalitate. E drept că am găsit mereu un loc disponibil, deci nu pot spune că nu ne-am descurcat.

În zona hotelului, am remarcat o brutărie-patiserie foarte căutată, o şcoală, o staţie de taxi, biserica cu hramul Schimbarea la Faţă, iar la o aruncătură de băţ, supermarketul Masoutis, totul printre case, vile şi blocuri.

Experienţa noastră

După ce am rezervat, am primit un mesaj de la proprietate, via booking, prin care mi se transmitea setul de reguli noi determinate de pandemia actuală privind micul-dejun, serviciul de curăţenie, relaţia cu personalul. Cu alte cuvinte, micul dejun ne era servit în camere, curăţenia se făcea la cerere, în spaţiile comune erau montate dispensere cu dezinfectanţi, nu era permis accesul altor persoane în afara celor cazate, etc. Am mulţumit pentru mesaj, nerămânându-mi decât să aştept să văd cum vor decurge lucrurile. Noile reguli impuse unităţilor de cazare, zic că check-in-ul să se facă la orele 15,00, nu 14,00 cum era până acum, iar în această privinţă, hotelul mi-a transmis dimineaţa, în timp ce ne îndreptam către Grecia, că ne poate primi mai devreme deoarece camera ne-a fost pregătită, alături de urările de drum bun, desigur.

Nu am reuşit să sosim în Kavala la hotel, decât în jur de 14,30, deşi maps. me ne-a ghidat perfect până în faţa hotelului. Am parcat în faţă, pe unul dintre locurile disponibile pe stradă, ne-am îndreptat spre intrare observând măsuţa poziţionată lângă uşă, pe care era aşezat recipientul cu dezifectant şi îndemnul de a-l folosi cu încredere.

Am sunat, m-am prezentat, imedit ne-a răspuns la interfon o voce feminină care a spus că imediat va coborî la noi. Ne-a primit proprietara (o doamnă bine în jur de 40-45 ani), destul de călduros, deşi purta mască şi mănuşi. Ne-a invitat la recepţie unde am văzut că avea măşti şi mănuşi de unică folosinţă pregătite şi pentru clienţi, apoi am primit o hartă a oraşului. Ne-a înmânat cele două chei, cea de la intrarea în hotel şi cea de la cameră, ne-a explicat încă o dată noile reguli referitoare la micul-dejun, curăţenie, parcă uşor jenată de situaţia apărută la nivel general, şi-a arătat disponibilitatea pentru orice problemă, ne-a repartizat o cameră la primul etaj, ne-a explicat că interacţiunea cu personalul va fi aproape nulă, iar noi să sunăm la telefonul din cameră pentru orice considerăm că este necesar. Am vrut să achit, mi-a zis că nu e nicio grabă, să lăsăm la check-out. Ok, am zis şi noi!

Camera

Am primit camera cu nr. 24 situată la primul etaj până la care am urcat prima dată pe scări, apoi cu bagajele, desigur, cu liftul. Aşa am avut ocazia să vedem şi spaţiile de trafic comun, holurile, casa scărilor, sesizând iarăşi aspectul îngrijit, decoraţiunile de bun gust, finisajele de calitate.

Intrarea se face mai întâi într-un hol micuţ, în faţă este baia, iar în dreapta, camera propriu-zisă. Fotografiile postate pe booking sau tripadvisor ilustrează perfect realitatea, totul este în ordine, totul este în stare foarte bună, curăţenia încântă ochii. Mobilierul are în componenţă patul matrimonial de mărime rezonabilă, încadrat de noptiere pe care erau aşezate veioze cu comandă tactilă, un dulap de haine încăpător, o masă cu două scaune, măsuţă de bagaje. Într-un colţ aveam chicineta, formată din chiuvetă, dulap suspendat cu ceva veselă şi ustensile, plită electrică încorporată în blatul chiuvetei, hotă, cană de încălzit apă, frigider generos. Aici am găsit o rolă mare de prosoape de bucătărie de hârtie, detergent şi burete de vase.

Pe pat am găsit pernele, două pilote de câte o persoană. Pardoseala era din parchet ce imita gresia, dar era atât de bine montat, iar materialele de calitate atât de bună, că iniţial am crezut că e gresie. Hotelul beneficiază de încălzire centralizată, astfel că poate fi folosit şi pentru perioade mai reci.

Deasupra biroului, pe perete era suspendat televizorul LCD cu diagonală destul de mare, programe numeroase, dar numai în greacă, aparatul de aer condiționat de care nu a fost nevoie să facem uz.

Balconul era destul de spaţios, nu foarte lat, dar desfăşurat pe două laturi ale camerei şi înzestrat cu măsuţă şi două scaune de exterior. Vederea dădea către stradă, iar, hăt departe zăream şi o „bucăţică” de mare printre câteva clădiri din faţă, dintre care ne atrăgea imediat atenţia turla bisericii vecine. De altfel, dimineţile ne-a cam trezit zgomotul clopotului tras nu neapărat în zile de sărbătoare. Pe de altă parte, a fost o reală plăcere să stăm în balcon să ne savurăm cafeaua cu ochii aruncaţi până la mare.

Baia a fost o surpriză plăcută, fiindcă din pozele găsite pe diverse saituri, acestea erau fie cu cabină de duş, fie cu perdeluţă şi nu ştiam exact ce vom primi. A noastră a fost generoasă, dotată cu cabină de duş, obiecte sanitare de calitate, moderne, uscător de păr. Instalaţiile au funcţionat perfect, cabina de duş se închidea etanş, nelăsând nicio picătură să se reverse în baie. Consumabilele găsite au fost: geluri de duş, săpunele tip turist, hârtie igienică. Inutil să mai amintesc de curăţenie, fiindcă aceasta era la ea acasă. Tot în baie am găsit prosoape imaculate, moi şi pufoase, un scaun de plastic tip taburet spre a fi folosit de persoane cu mobilitate mai redusă.

Wi-fi a funcţionat foarte bine, iar parola am găsit-o pe birou, afişată pe un cartonaş.

În ceea ce priveşte micul-dejun, după cum vă spuneam la început, am fost anunţaţi de la bun început că-l vom primi în cameră, nemafiind disponibil cel de tip bufet. În acest scop, am fost întrebaţi la ce oră dorim să mâncăm, începând cu orele 08,00 până la 10,00, noi optând chiar pentru primul capăt al intervalului. Ni s-a spus că vom fi anunţaţi la telefon cum vom intra în posesia acestuia, iar în fiecare dimineaţă, după ce telefonul suna, ştiam că în faţa uşii erau aşezate pe un scaun cutiile în care erau aranjate produsele, cel mai sigur de la vreo firmă de catering. Era vorba despre un mic dejun continental, a cărui componenţă era scrisă pe cutia sigilată: brioșă, ou fiert, şuncă, caşcaval, unt, pâine de vreo trei feluri, miere, dulceaţă, suc și compot de fructe. Separat primeam pliculeţe de cafea solubilă şi ceai. Identic în trei zile şi absolut suficient, în cea de-a patra am găsit pe scaun o tavă cu aproximativ aceleşi tip produse, dar alese şi aranjate de gazdă, mai calde, parcă de casă. Având în vedere că aveam veselă, nu ne-a fost deloc dificil să mâncăm în cameră.

Tot în faţa uşii, pe un scaun, în cea de-a treia dimineaţă ne aşteptau alte prosoape curate şi consumabile de baie de schimb, saci şi pungi de gunoi, iar noi am împachetat prosoapele din uz şi le-am înlocuit cu cele de pa scaun. Am fost sunaţi şi întrebaţi dacă vrem să ni se efectueze curăţenie sau să ni se schimbe lenjeria, am optat doar pentru curăţenie, lenjeria nemaifiind cazul să ne-o schimbe după doar două zile, când în următoarea plecam. Deh, adaptare pe timp de pandemie, altfel curăţenie s-ar fi făcut zilnic!

Toate anunţurile afişate în cameră sau în spaţiile comune erau în greacă, engleză, rusă şi turcă, zona fiind preferată şi de turişti turci care vin atraşi de istoria Kavalei ce a legat-o de Imperiul Otoman câteva sute bune de ani.

În cea de-a cincea zi, ne-am decazat în jur de orele 10,00 şi am achitat în numerar cei 232 euro, aşa cum ne-am înţeles la început. Am primit din partea casei, un mic suvenir constând dintr-o sticlă de vin de cca 200 ml din regiunea Tracia, un gest foarte frumos din partea unei gazde ce a vrut să se dovedească aproape perfectă şi factură ceea ce m-a surprins iarăşi plăcut, fiindcă nu prea am avut ocazia să văd aşa ceva la hoteluri în Grecia.

Concluzie

Recomand hotelul pentru facilităţile pe care le deţine, serviciile oferite, gazdele primitoare, preocupate să-şi facă clienţii să se simtă minunat. Şederea noastră la Hotel Europa a fost foarte agreabilă şi liniştită, chiar în aceste timpuri total neobişnuite, când lucrurile nu prea mai seamănă cu ceea ce ştiam dinainte. Cele două stele ale locaţiei au făcut cât trei-patru ale altora. Gazdele au făcut eforturi să ne asigure un minisejur plăcut şi au reuşit, noi ne-am adaptat din mers şi ne-am bucurat de o vacanţă la care visam, dar, pe care n-o credeam posibilă. Câteodată soarta ne răsfaţă şi ne oferă oportunităţi pe care cu greu le-am crede că se pot realiza.

Vă rog, ataşaţi următorul videoclip:

https://www.youtube.com/watch?v=zJJxiL7oV-k

## end review sc
Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de irinad in 11.07.20 14:22:44
Validat / Publicat: 11.07.20 19:05:29
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA.

VIZUALIZĂRI: 1070 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

13 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (irinad); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P09 Lobby, alt unghi
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 64400 PMA (din 48 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 30.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    13 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [11.07.20 18:43:43]
    »

    Ilustrația muzicală sau video-muzicală indicată a fost atașată articolului (vezi sus, imediat sub titlu).

    ===

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)​​

    webmaster
    [11.07.20 19:05:58]
    »

    Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

    — (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ necesar unei astfel de selecții.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    irinadAUTOR REVIEW
    [11.07.20 19:17:22]
    »

    @webmaster45:  Da, este ok poziţionarea! Mulţumesc pentru ataşarea videoclipului!

    irinadAUTOR REVIEW
    [11.07.20 19:31:42]
    »

    @webmaster:  Mulţumesc frumos!

    Carmen IonPHONE CONS. ONORIFIC AFA / GRECIA
    [12.07.20 13:42:07]
    »

    @irinad:  Un hotel mic și drăguț, am dormit și noi acolo o noapte în urmă cu câțiva ani și ne-a plăcut.  

    E bine plasat pentru plajă dar destul de departe de centru și de port, zonă unde se află cele mai​ bune taverne din oraș 

    maryka CONS. ONORIFIC AFA / GRECIA
    [12.07.20 14:16:55]
    »

    Încă o dată mă bucur că ați reușit într-un interval atât de scurt, să „legați” o vacanță reușită, inclusiv cu loc de cazare decent și bun. Mi se pare foarte bună locația, aproape de o plajă​, foarte important într-o vacanță de vară!

    Mi-au plăcut cutiile cu micul dejun, o soluție găsită perfectă în condițiile actuale. ​

    Aștept să văd și cea de a doua locație, unde ați stat mai mult.

    Weekend fain, te pup! ​​

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    irinadAUTOR REVIEW
    [12.07.20 14:29:43]
    »

    @Carmen Ion:  Da, Carmen, este un hotelaş îngrijit şi cochet, cum bine ai remarcat şi tu. Deşi deloc ieftin, l-am ales în cele din urmă, tocmai pentru apropierea de plaja Rapsani. E adevărat, până în centru, la tavernele din port, este ceva distanţă, dar am transformat asta în avantaj consumând în drum spre casă o bună parte din caloriile de la mesele copioase din Kavala. Apropos, nicăieri în Grecia nu am mâncat mai bine ca acum în Kavala: foarte bun, destul de ieftin!

    Săptămâna ce-a urmat am recuperat la capitolul amplasare, având o cazare fabuloasă în buricul târgului, dar am mai pierdut la capitolul mişcare după masă, plimbările fiind mai scurte​, iar în privinţa plajei, am ales Kalamitsa la care mergeam cu maşina.

    Mulţumesc pentru vizită, ecou, vot!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    irinadAUTOR REVIEW
    [12.07.20 14:52:52]
    »

    @maryka:  Mulţumesc frumos, acum n-a mai fost totul aşa de cumpănit ca în alte dăţi, dar ne-am descurcat binişor având în vedere că datele problemei impuneau rapiditate mare în decizii. Hotelul este mai retras, dar compensează la servicii, gazde, dotări, în sensul ăsta, notele de pe booking (peste 9) m-au convins imediat să-l aleg.

    Soluţia cu micul-dejun "la cutie"  a fost ingenioasă, însă ar mai fi putut şi furnizorul să varieze un pic produsele, parcă era cam monoton, însă cum noi nu suntem prea pretenţioşi, nu am băgat în seamă.

    Voi scrie şi despre al doilea hotel, îmi trebuie niţel avânt! Mă gândesc la tine şi îţi ţin pumnii pentru 22 iulie (sper că am reţinut bine).

    Te îmbrăţişez cu drag!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    marykaPHONE CONS. ONORIFIC AFA / GRECIA
    [12.07.20 15:15:45]
    »

    @irinad:  ????

    doinafil
    [12.07.20 16:48:21]
    »

    Scriu acest ecou pentru a doua oară, deoarece - după ce l-am terminat de scris prima oară - am vrut să pun emoticoane acolo unde consideram că este nevoie. Punând primul emoticon (cu copy-paste în ecou) mi-a dispărut tot ce scrisesem. Nu este prima oară când mi se întâmplă acest lucru (nu numai la tine, deci) și mă necăjesc de fiecarte dată. Atenție! nu butonez greșit!

     Reiau și spun: este o cazare reușită acest hotel de - doar- două stele, despre care chiar tu spui că ar merita chiar trei/patru stele. Mă refer, desigur la dotările lui moderne și la curățenie, nu și la preț, care nu este deloc mic, pentru două stele. ​ Oare cine decide nr. stelelor unei cazări?!

    Mă întreb dacă prețul era mai mic înainte de pandemie, deoarece poate să fie o strategie​ a hotelierilor în contextul actual, știind că afluxul de turiști va fi mult diminuat, și nu vor să piardă la venituri. Apoi, micul dejun comandat la firma de catering trebuie plătit de hotelier, nu-l mai face „la el acasă” , deci scoate bani în plus din buzunarul turistului!

    Desigur, este o presupunere a mea care poate fi greșită!

    Aștept să citesc și despre cealaltă cazare, pentru a putea face comparație!

    Felicitări pentru alegerea inspirată! Nu mai pun emoticoane de teamă că voi pierde​​​ și acest ecou!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    irinadAUTOR REVIEW
    [12.07.20 17:30:49]
    »

    @doinafil:  Mai întâi, mă bucur că mi-aţi trecut pragul! Da, Hotel Europa este o cazare bună, per total. Dotările şi preţul se apropie de cele ale hotelului de patru stele în care am stat în săptămâna următoare, doar amplasarea făcea net diferenţa. Nu ştiu cât să fi costat aici cazarea înainte de pandemie, dar n-aş crede că era mai ieftină, spun asta fiindcă eu cred că proprietarii sunt conştienţi că au investit destul şi hotelul se află într-o stare foarte bună, oferă dotări moderne, de calitate, servicii ok, motiv să poată pretinde un preţ pe măsură.   Cât am stat noi acolo, avea toate camerele ocupate, aveam vecini sârbi şi greci. Micul-dejun la cutie a fost o idee bună şi nu prea, drept dovadă că în cea de-a patra dimineaţă a preferat să-l încropească însăşi gazda, probabil la sugestia celorlalţi clienţi sau poate n-a fost prea încântată de furnizor. Din ce am reţinut eu pe când făceam rezervarea, micul-dejun a  costat 6,5 euro/persoană, fiindcă era disponibilă şi varianta fără MD, iar 2 euro a reprezentat taxa introdusă de guvernul grec anul trecut (am văzut în factură).

    Voi scrie negreşit şi despre cealaltă cazare.

    Mulţumesc pentru vizită, vot, ecou, cuvinte frumoase! În schimb, eu pun următorul emoticon multiplicat:

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    mishu
    [12.07.20 23:06:05]
    »

    @irinad:  Doua stele dar care fac cat patru, si cred ca asta este ceea ce conteaza in final. Ai facut o alegere inspirata, iar micile "dezavantaje" le-ai transformat asa cum ai spus si tu in avantaje.  

    Interesanta si ideea de mic dejun si care arata atentia fata de situatia actuala. Insa indiferent de pandemie sau nu, cred ca proprietarii stiu sa respecte ca sa fie respectati.

    Felicitari, votat cu mare drag. ​

    ​​​

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    irinadAUTOR REVIEW
    [13.07.20 07:02:53]
    »

    @mishu:  Este foarte important ca în vacanţe să priveşti latura bună a lucrurilor pentru a nu-ţi strica buna dispoziţie. Să treci cu vederea chestii minore, nu să le ignori pe cele esenţiale. Noi am aplicat mereu acest principiu şi ne-a fost bine. Dar, cu această cazare chiar nu am avut niciun fel de problemă, totul a decurs ok. Micul dejun la cutie face parte din setul de reguli noi pe timp de pandemie, alături de altele mai neobişnuite, dar trebuie să le facem faţă, nu avem încotro.

    Mulţumesc pentru vizită, ecou, comentariu! ​

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    doinafil, irinad, maryka, mishu

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.10527992248535 sec
    ecranul dvs: 1 x 1