ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.09.2019
Avatar cezar G
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 09.09.19
STATUS: JUNIOR
LUNA
SEP-2019
familie cu copii
"ECHIPA" A INCLUS:
2 AD. + 1 COPII -- v: 15

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

Unde mâncăm în București?

Articol publicat FĂRĂ NOTE; vezi mai jos motivele...

Pacat de renumele cucerit atat de greu...

TIPĂREȘTE

Azi am avut o experienta cumplita la acest restaurant pe care l-am apreciat intotdeauna, de nenumarate ori am traversat orasul pentru a ma bucua de gustul fara egal al micilor din acest restaurant. Azi in schimb am avut o surpriza neplacuta.

Am intrat in jurul orei 14 pe terasa restaurantului, am gasit o masa, sotia s-a asezat la rand sa cumpere mici pentru acasa, fiul meu s-a asezat la masa, iar eu l-am rugat pe ospatarul din acea zona sa imi aduca o bere fara alcool cat se poate de repede pentru ca sotiei ii era foarte sete.

Domnul ospatar S., asa cum rezulta din insemnarile de pe nota de plata, m-a ignorat, abia dupa ce am reusit sa luam loc la masa si sa insistam la un coleg sa il roage sa vina la masa noastra a binevoit sa, vina sa ia comanda, motivand ca el nu ia comenzi de la oameni in picioare...

Am asteptat cu rabdare si am primit micii comandati care erau aproape reci, de foame i-am mancat, apoi am cumparat inca cativa de la gratarul din fata care erau fierbinti si suculenti exact cum ar fi trebuit sa fie si cei comandati la ospatar.

Bineinteles ospatarul a anuntat personalul de la paza ca noi consumam mici cumparati de la gratarul apartinand aceluiasi restaurant, platiti de noi, la masa.

A venit omul de ordine care evident nu avea nici o legitimatie care sa ateste ca se ocupa de acest lucru si ne-a mustrat foarte rau, apoi acelasi lucru l-a facut si seful de sala din data de 08.09.2019, ...

Am solicitat nota de plata si restul comenzii sa imi fie adusa la pachet. Bineinteles ca a durat... apoi amabilul ospatar S OSTENTATIV A LUAT O COMANDA DE LA UN CLIENT IN PICIOARE ca sa intareasca cele spuse la inceputul discutiei...

am apelat iarasi la seful de sala care a avut aceeasi atitudine urata fata de mine ca si client.

Cu greu am reusit sa obtin bonul fiscal dupa indelungi asteptari... si solicitari. domnul S., care avea obligatia sa imi aduca acest bon a fost foarte ofensat subliniind ca datorita starii conflictuale solicit acest bon.

Cu privire la acest amanunt voi transmite maine o sesizare catre ANAF. La fel voi contacta si OPC.

In rest aveti grija cu privire la acest restaurant pe care pana azi l-am apreciat foarte mult adica cu 5 stele.

Poate conducerea restaurantului va citi aceste randuri si va lua masurile ce se impun.

Pana la un mod de comportare decent si civilizat din partea angajatilor, NU RECOMAND FRECVENTAREA ACESTUI RESTAURANT.


---
Trimis de cezar G in 09.09.19 12:36:20
Validat / Publicat: 09.09.19 14:11:43
VIZUALIZĂRI: 329INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în ROMÂNIA.
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cezar G); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest articol

2 ecouri scrise, până acum

webmasterX [09.09.19 12:44:57] »

Bun venit pe AmFostAcolo

-

Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Aceste info se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.

Pentru a transmite un mesaj personal: click pe linkul "mesaj pers" afişat la fiecare ecou, lângă username (ori click pe username, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers").

Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă bifată opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI. Opțiunea se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

--

Cum se numește restaurantul despre care ne scrii? (nu l-ai menționat niciunde)

webmasterX [09.09.19 14:11:18] »

Am descoperit numele restaurantului din bonul fiscal încărcat (ulterior) -- am alocat impresiile acestei unități

--

Conform politicii saitului, seturile de impresii cu evaluări "zero peste tot" sunt publicate FĂRĂ NOTE, fiind considerate scrise (prea) la supărare, lipsite probabil de minima obiectivitate aşteptată.

Daca doreşte, autorul poate reveni asupra evaluărilor, fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII (dacă articolul nu este încă publicat), fie scriind un ecou în care specifică noile evaluări (dacă timpul alocat editării a expirat)

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂ:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2020 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    pagină generată în 0.1397960186 sec
    ecranul dvs: 1 x 1