GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
BIAS - Noi am fost acolo! Veniţi şi voi?
Salutare tuturor!
Cum timpul liber avut la dispoziţie încă nu-mi permite să mă ocup de toate articolele restante, deocamdată mă văd nevoit să mă limitez doar la câte o astfel de postare, din categoria pe care mie îmi place să o denumesc Noi am fost acolo! Veniţi şi voi? , în care, aşa cum am mai explicat în „episoadele anterioare”, o să includ impresii despre evenimente ce au avut loc şi la care am participat, şi care se pregătesc de o nouă ediţie – binenţeles că postarile le voi face cu doar câteva zile înainte de eveniment, pentru a combina impresiile despre ceea ce a fost cu invitaţia la ceea ce urmează.
De această dată vă voi povesti de un spectacol aparte, ce are loc anual şi care de la ediţie la ediţie adună din ce în ce mai mult public. Este vorba de BIAS, adică...
Dacă încă nu v-aţi făcut vreun plan pentru următorul sfârşit de săptămână sau dacă v-aţi făcut dar vreţi să-l schimbaţi pe ultima sută de metri, poate ar fi bine să luaţi în calcul şi o plimbare la Aeroportul „Aurel Vlaicu” din Băneasa, acolo unde va avea loc cea de-a noua ediţie a celui mai mare spectacol aviatic din ţară. E drept că poate un astfel de eveniment atrage în special iubitori de aviaţie însă nu cred că şi cei mai puţin pasionaţi vor fi dezamăgiţi dacă vor alege să fie prezenţi, măcar doar din curiozitate sau de ce nu, măcar să de-a un „cechin” şi să-şi posteze o poză făcută în cockpitul cine ştie cărui avion;) – le garantez eu că nişte ”laicuri” tot or să primească :D.
Mai întâi să facem cunoştinţă cu BIAS, prezentând câteva informaţii de interes general:
- data desfăşurării: 22 iulie 2017. Cine doreşte să fie prezent şi la repetiţii trebuie să ştie că acestea vor avea loc vineri, 21 iulie, între orele 09.00–14.00, organizatorii anunţând deja că şi publicul va avea acces.
- ora începerii: festivitatea (oficială) de deschidere va avea loc la ora 10.00 dar evoluţiile aeriene vor începe încă de la ora 09.00. Accesul publicului se va face începând cu ora 08.00 şi vă recomand să nu vă obosiţi să veniţi mult mai devreme de această oră, cu gândul că poate veţi intra mai repede şi o să prindeţi locuri mai bune. Din experienţă vă spun că până la ora anunţată, dacă nu veţi avea un ecuson de la organizatori, nu veţi trece nicicum de forţele de ordine.
- locul desfăşurării: Aeroportul „Aurel Vlaicu”, mai exact ROMAERO Băneasa - aşadar intrarea nu se va face pe la poarta principală a aeroportului ci pe la intrarea Romaero, de pe bulevardul Aerogării (colţ cu bulevardul Ficusului).
- căi de acces: pentru cei care ajung cu trenul în Bucureşti, transferul între Gara de Nord şi Romaero se poate face cu autobuzul 205 (cursă directă), staţia de sosire fiind la doar câţiva zeci de metri de poarta de intrare. ATENŢIE! Organizatorii recomandă ca şi bucureştenii sau cei care ajung cu maşina personală în capitală, să folosească transportul în comun căci la faţa locului nu se asigură locuri de parcare şi în acea zonă e desstul de dificil de parcat.
- alte detalii: cei care întenţionează să petreacă mai mult din timpul zilei pe aeroport, ar trebui să ştie că îşi pot aduce de acasă apă, mâncare, umbrelă de soare, scaun, şezlong sau ce crede fiecare că-i va oferi propriul confort. Cei ce nu vor sau nu au posibilitatea de a se gospodări singuri, se pot folosi de facilităţile puse la dispoziţie de către organizatori: gratuit (dar în limita disponibilităţii) - scaune şi zone acoperite, care să protejeze de soare, contra cost - terase unde se serveşte băutură şi mâncare (în general, aşa numitele „minuturi”).
Dacă nu aţi fost niciodată la un astfel de eveniment, o să vă spun ce înseamnă defapt BIAS: înseamnă o întreagă zi de spectacol. În primul rând vorbim de ZBORURI. Cât e ziua de lungă, se zboară aproape în continuu. Elicoptere şi avioane de toate tipurile – uşoare, de acrobaţie, de transport, de luptă, brăzdează cerul în lung şi-n lat, executând fel de fel de manevre, de la cele mai simple până la cele cate te ţin cu gura căscată (la propriu) ori stârnesc sunete de admiraţie. Se fac demonstraţii de zbor în formaţie sau solo, de obicei piloţii şi aparatele civile îşi arată capabilităţile în acrobaţie iar cele militare (pe lângă zbor spectaculos) simulează diverse situaţii: atacuri, interceptări/poliţie aeriană, misiuni de salvare, etc. În unele momente, spectacolul este completat de elemente pirotehnice şi fum, o reţetă completă care să te ţină cu privirea către cer. Nu lipsesc nici demonstraţiile de paraşutism.
Pe lângă spectacolul din cer, există şi o EXPOZIŢIE STATICĂ. Aici, la sol, publicul poate vedea de aproape cum arată un avion de vânătoare, un elicopter de luptă sau de transport şi multe altele. Cu unele mici excepţii, se permite accesul în cabinele şi carlingile aparatelor de zbor, fiecare fiind liber să facă şi fotografii după bunul său plac – binenţeles, arătându-şi respectul şi pentru cei din jur. Singura condiţie pentru a te putea urca într-un aparat de zbor este să ai... răbdare;), căci (mai ales) la cele mai renumite, se fac nişte cozi deloc neglijabile. Însă... asta e, nu în fiecare zi ai ocazia de a te urca şi fotografia la manşa unui avion american sau rusesc.
Pe lângă prezentarea zburătoarelor, la fiecare stand al tărilor participante, este improvizat şi câte un mic punct de vânzare (a se citi „tarabă”) de unde spectatorii îşi pot achiziţiona diverse suveniruri cu însemnele Forţelor Aeriene reprezentate: ecusoane, brelocuri, şepci, tricouri, etc. Tot pentru suveniruri şi alte cele, există şi separat un SPAŢIU COMERCIAL, unde diverşi vând diverse, de toate pentru toţi, de la jucării şi fel de fel de chinezării, până la machete şi alte obiecte care chiar au legătură cu aviaţia.
Şi... cam atât! La modul general, cam asta înseamnă BIAS. Dacă încă nu v-am plictisit destul;), să vă spun acum şi concret, şi cu câteva detalii poate mai... tehnice :) (pentru cunoscători), câte ceva despre ceea ce s-a întâmplat la...
Ziua a început „tradiţional”, cu prezentarea drapelului tricolor (ancorat de un elicopter) şi salutul către public al escadrilelor de elicoptere Puma; în timpul acestui salut, prin faţa spectatorior au defilat trei aparate de zbor istorice: Vuia I, Vlaicu II şi Coandă. Apoi a început maratonul demonstraţiilor aeriene, în care aeronave din nouă ţări au încântat publicul cu evoluţiile lor. Deşi la această ediţie nu a fost prezentă nici o echipă demo de avioane reactive, totuşi această lipsă a fost suplinită cu brio de către avioane ale Forţelor Aeriene, piloţii militari arătând că ştiu foarte bine ce să facă la manşă. Pe lângă zborurile (hai să zicem) simple, un moment aparte şi care a atras atenţia publicului l-a constituit exerciţiul de poliţie aeriană, în care a fost prezentat modul cum o aeronavă suspectă este interceptată de supersonice, însoţită şi adusă la sol, acolo unde este preluată şi supravegheată de elicoptere de atac. Frumos şi de efect!
Un alt moment reuşit a fost cel în care au ieşit în evidenţă elicopterele Ministerului de Interne. Un Mi-17 s-a ocupat de stingerea unui incendiu iar un Mi-8 a recuperat de la sol, cu jutorul troliului din dotare, o victimă ce ulterior a fost transferată într-un elicopter SMURD EC-135, pentru transport rapid într-o unitate medicală. Interesant, mai ales dacă te gândeşti că astfel de operaţiuni de salvare chiar au loc însă puţini sunt cei care ştiu de ele. De obicei, se mediatizează doar atunci când o misiune se termină mai nefericit şi care binenţeles că le eclipsează pe toate celelalte zeci de misiuni finalizate cu succes. Asta e, e dezamăgitor dar se întâmplă ca pe salvatori să-i apreciem doar atunci când avem nevoie de ei. În rest... !!!:(
Să revenim la sentimente mai bune şi să facem o recapitulare a ceea ce s-a putut vedea la BIAS 2016. Forţele Aeriene Spaniole s-au prezentat cu F-18 Hornet în zbor şi C-295 în expoziţia statică; Forţele Aeriene Cehe au venit cu două L-159 Alca şi un Jas-39 Gripen; Austria a fost reprezentată de echipa Flying Bulls, ce au zburat cu F4U Corsair şi B-25 Mitchell; Forţele Aeriene ale Statelor Unite au avut la sol C-130 Hercules, E-3 Sentry (AWACS) şi două F-15 Eagle; Forţele Aeriene Bulgare au adus un Sukhoi Su-25; iar Forţele Aeriene Elene au fost reprezentate cu un Mirage 2000 static.
Prezenţa Forţelor Aeriene Ucrainene a fost pentru unii un fel de „înger şi demon” al BIAS-ului. AN-26 de la sol a atras mai puţin atenţia însă cele doua Sukhoaie Su-27 au fost fără discuţie vedetele ediţiei. De altfel, din câte ştiu eu, acest avion Su-27, considerat de mulţi pasionaţi/cunoscători cel mai frumos avion de vânătoare din toate timpurile, era foarte aşteptat căci nu mai zburase pe cerul României de 15 ani. Fără vreo reţinere, vă mărturisesc faptul că şi eu am făcut drumul la Bucureşti în special să văd acest avion şi nu pot decât să spun că a făcut senzaţie şi m-a impresionat, că îşi merită faima şi trebuie să-i recunoaştem capacităţile, oricât de rusofobi am fi. Din păcate însă, dacă avionul a fost la înălţime, personalul de la sol şi-au cam dat în petic şi pe lângă faptul că au avut cele mai mari preţuri la suveniruri (chiar triple), s-au gândit ei să mai facă încă un ban în plus. Deşi la prima oră au zis că accesul în Sukhoi nu este permis, probabil văzând că sunt singurii cu avioanele închise şi că interesul publicului e foarte mare, ulterior le-au deschis însă... contra cost. Şi uite aşa au plecat băieţii cu buzunarele doldora de bani căci atunci când s-a anunţat deschiderea Sukhoiului, s-a făcut o coadă parcă interminabilă. E drept că până la urmă ei au încercat, le-a mers şi au profitat în continuare. Problema a fost că ştiind cum a fost la celelalte standuri, foarte mulţi spectatori s-au aşezat la acea imensă coadă neştiind că vor trebui să scoată bani din buzunar şi când după aproape două ore de stat la rând pe o vreme caniculară, au aflat că trebuie să dea 20-30 de lei pentru a se urca în avion... »:(. Oricum, în urma nemulţumirilor şi reproşurilor ceva s-a întâmplat căci după-amiază, ucrainenii nu au mai apărut nici măcar cu taraba, ce să mai vorbesc de accesul în Sukhoi. Cred că acesta a fost singurul aspect negativ al evenimentului.
Nu în ultimul rând trebuiesc menţionaţi şi „ai noştri”. Forţele Aeriene Române au scos din hangare aproape tot ce se putea: Puma, Alouette, Mig, Şoim, Yak, An, Spartan, singurul absent fiind Hercules. Pe partea civilă, a fost Tarom cu deja celebrul Boeing 737 în culori aniversare, lotul naţional de acreobaţie Hawks of România cu ale lor Extra, Yakării Acrobaţi, planoarele şi Zlinurile Aeroclubului României plus câteva aparate ale Şcolii Superioare de Aviaţie.
Cam asta s-a văzut în 2016. Să trecem acum la ceea ce va fi la...
Deşi nu era încă oficial, se ştia de ceva timp cam cine va veni iar de câteva zile a apărut şi programul complet şi oficial. Se pare că şi anul acesta va fi un spectacol de excepţie, cu două echipe demo (turcii şi polonezii) la zbor, ambele cu F-16. Va mai fi Mig-29 polonez, Gripen unguresc, F-15 american. La sol vom avea Tornado şi Eurofighter, Mirage, AWACS şi multe, multe altele. Nu cred că are rost să mai lungesc povestea şi să le menţionez pe toate aşa că iată aici programul oficial. Eu unul vă spun sincer că şi dacă nu sunteţi pasionaţi, merită să fiţi prezenţi, de aceea vă invit să veniţi sâmbătă la Romaero, să aplaudaţi şi să vă bucuraţi de ceea ce înseamnă aviaţie.
Toate cele bune şi vacanţe frumoase!
P.S.: Pentru că dintr-o coincidenţă (sau nu;)), astăzi chiar este ZIUA AVIAŢIEI, se cuvine să le spunem tuturor celor implicaţi în acest frumos domeniu, LA MULŢI ANI! şi să aveţi tot timpul CER SENIN!
Trimis de urjanclaudiu in 20.07.17 06:52:28
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BUCUREȘTI.
12 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (urjanclaudiu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
ECOURI la acest articol
12 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Buna!
Pot sa va spun ca de cateva zile pregatirile sunt in toi. De aici din Chitila am sansa sa vad in premiera exercitii aeriene executate in mare viteza exact deasupra orasului, super fain.
SA stiti ca si asa tot ma bate gandul sa trag o fuga pe aeroport sambata dimineata.
Azi sarbatorim Sfantul Ilie -patronul al aviatiei asa ca La multi ani, aviatiei!
@urjanclaudiu:
Uite asa mai aude omul de voi! Multumim de invitatie!
Show-urile aviatice atrag tot mai multi spectatori. Si cum demonstratia e in Bucuresti, e o sansa in plus sa fim si npoi acolo.
Numai de bine!
@urjanclaudiu: Azi a avut loc defilarea aeriană a aeronavelor deasupra Monumentului Eroilor Aerului de pe Bulevardul Aviatorilor din București cu ocazia Zilei Aviației patronată de „Sf. Ilie”. Frumos momentul în care Iacării Acrobați au survolat monumentul și au lăsat în urma aeronavelor tricolorul României.
Despre BIAS 2015 am scris și eu un articol pe AmFostAcolo (vezi impresii). Mulțumim pentru semnalare, de multe ori aflăm de un eveniment abia după ce s-a încheiat, o parte din massmedia nu scoate/scrie un cuvânt despre diverse evenimente.
Am citit reviewul tău pe telefonul mobil la scurt timp de la publicare, dar treburile zilnice nu mi-au permis să scriu un ecou, astfel că fac acum acest lucru pentru că îmi este greu să tac.
Mi-a plăcut foarte mult reviewul. Ai avut inspirația să alegi un subiect drag multora, versus apropiatul miting aviatic de la Băneasa. Foarte frumoase fotografiile și te felicit.
Oare cui nu i-ar place să zboare ca pasărea cerului.
Fac o mică divagație. De mic copil am îndrăgit zborul cu avionul. Casa părintească era în partea de Vest a Ploieștului, aproape de aerodromul Gh. Bănciulescu din Stejnic. Zilnic zburau deasupra casei avioanele de școală ZLIN și așa mi s-a născut dragul de a zbura.
A sosit și vremea când puteam să acced în scoala de aviație. Înainte de întocmirea dosarului era o triere pentru testarea aptitudinilor fizice, fiziologice, etc. Tin minte proba cu cercul mare în interiorul căruia te prindeai și erai răsucit în fel și chip iar la coborâre trebuia să mergi în linie dreaptă. Am trecut aceste probe.
A urmat întocmirea dosarului de cadre pentru înscrierea la examenul de admitere. Am fost respins dintr-un motiv neimputabil mie. Este o vorbă „părinții nu ti-i algei, ți-i dă Dumnezeu” (tata a fost combatant în armata română în al 2-lea război modial și alături de armata germană a luptat pe frontul de Est împotriva URSS și a fost considerat „dușman de clasă” De artunci am rămas cu un gust amar pentru restul vieții.
De tânăr am fost spectator al mitingurilor aviatice care îmi plac foarte mult.
Mulțumesc mult pentru acest review.
Superbe, minunate, ..., fotografiile!!!
Felicitări!!! Și mulțumesc frumos pentru că ne arăți și nouă.
La Tirgu-Mures este un festival aviatic anual superb, cu acrobații:Sky îs not the limit!
Îmi plac foarte mult avioanele, la trei ani i-am cerut lui Moș Gerilă să îmi aducă un avion, și am primit unul foarte frumos!
Și noi când participăm la demonstrație facem poze fără număr!
Călătorii plăcute!
@adrianbogdan:
”de cateva zile pregătirile sunt in toi
Într-adevăr, unele echipe au venit mai devreme şi deşi azi a fost ziua (oficială) pentru repetiţii, s-a tot zburat şi zilele trecute - de exemplu turcii de la Soloturk sunt veniţi de luni şi între timp nu au stat deloc degeaba
”... tot ma bate gandul sa trag o fuga pe aeroport
Eu chiar vă recomand să mergeţi. De preferabil să fiţi acolo pentru a prinde deschiderea de la 10.00 sau dacă vreţi să vedeţi avioanele de vânătoare zburând, la 12.00 căci de atunci sunt anunţate Gripenul, f-15 şi F-16.
@danaeldreny:
”cool
Da, chiar e cool, mai ales când auzi de aproape sunetul motoarelor reactive. Uneori parcă se zburleşte pielea pe tine .
@Dan&Ema:
”asa mai aude omul de voi
Da, ce-i drept, ne-am cam făcut "scumpi la vedere". Dar de renunţat nu renunţăm nicicum. Apărem mai rar dar... nu scăpaţi aşa uşor de noi .
” e o sansa in plus sa fim si noi acolo.
Dacă vă hotărâţi să veniţi, poate facem cumva şi reuşim să ne vedem şi să schimbăm câteva vorbe la vreun pahar de lichid rece (pentru hidratare) căci după vreo trei zile de negocieri cu şefu' pentru a mă lăsa liber mâine, eu nu prea am de gând să lipsesc. Doar să intervină, Doamne fereşte, vreo urgenţă, dacă nu, sigur mâine dimineaţă voi fi printre primii la poarta Romaero.
Eu sînt încă acolo! De cîteva zile particip din plin la show, din motive de domiciliu. Locuiesc și lucrez prin zonă, și drumurile zilnice mă poartă tot prin jurul Bănesei, drept urmare zilele trecute am simțit nevoia unei mașini decapotabile, ca să nu mă mai zgîiesc dezorientat, lipit de parbriz, către un avion care nu mai e demult acolo unde se aude.
Acu văd cam totul din curte (adică tot ce binevoiește să mă survoleze). Stau cu cafeaua și binoclul lîngă mine și ascult cum boscorode fie-mea că au trezit-o avioanele sîmbăta la ora asta.
Mai devreme a trecut un careu de avioane pe care le-am catalogat drept grațiate de la casare de însuși Ferdinand I al României. Judecînd după priceperea mea la avioane, aveam mari șanse să fiu în eroare. Noroc cu pozele lui Claudiu, așa aflu că într-adevăr sînt pe lîngă subiect, e vorba de Zlin-uri și Yak-uri mai din zilele noastre.
Sper să văd și un avion din ăla cu aripi de pînză, ca în filmele alb-negru, sau ca în „O lume nebună nebună nebună” (cel pe care îl fac pasagerii praf încercînd să ucidă un biet gîndac).
Petrecerea continuă...
@tata123 Deşi am citit ecoul la vremea lui, din păcate nu am mai reuşit să intru şi să răspund. Nu a fost frumos din partea mea dar... asta e, nu am avut ce face. Şi spre ruşinea mea, nu e prima şi probabil nici ultima dată când se întâmplă să nu răspund la timp. Oricum, aşa cum i-am mai spus cuiva tot aici, pe AFA, “dator” nu rămân şi, după cum se vede, mai devreme sau mai târziu tot apar pe-aici cu un răspuns .
Între timp, după semnalarea din ecou, am citit şi articolul postat de tine referitor la BIAS şi mă bucur că s-a mai găsit cineva să scrie despre acest eveniment.
Referitor la promovarea în media, din păcate ai dreptate, diverse evenimente fiind trecute cu vederea, pentru simplu fapt că probabil nu fac rating/nu aduc bani. Cei drept, anul acesta am rămas surprins căci, chiar dacă destul de târziu (cu doar o zi înainte), în presa televizată au apărut mult mai multe reportaje ca de obicei – binenţeles, referitoare la BIAS. În plus, şi mai mare surpriză, un post TV a transmis în direct de pe Băneasa, astfel că cei care nu au fost prezenţi au putut urmări live la televizor zborurile demonstrative. Să sperăm că va deveni o tradiţie şi presa va pune mai mare accent şi pe astfel de evenimente, nu doar pe “can-can”-uri.
Toate cele bune!
”Mi-a plăcut...
@Mihai18 Mulţumesc pentru apreciere!
”Fac o mică divagaţie
Pentru că totuşi are legătură cu domeniul, nu aş clasifica-o chiar aşa ci mai degrabă ca o... istorisire. Şi dacă tot suntem la subiecul ăsta, cu riscul de a plictisi, hai să fac şi eu una.
Când eram mic nu eram interesat absolut deloc de avioane. Aproape de sfârşitul şcolii generale, uşor uşor au început să-mi atragă atenţia elicopterele ce zburau pe deasupra oraşului. Alouette-ul îl cam treceam cu vederea însă Mi-8-ul îl urmăream căci îmi păcea cum zbura şi ce zgomot făcea. Ajunsesem ca atunci când îl auzeam să las totul baltă ca să-l văd, iar de la o simplă ieşire pe balcon, am ajuns să-i ştiu „programul” – când zbura la altitudine mai mică era doar în trecere iar când venea la înălţime ştiam că lansează paraşutişti şi atunci rapid mă îmbrăcam şi fugeam un kilometru până la stadion, căci ştiam că acolo aterizează. Şi deşi treaba asta se întâmpla destul de des, nu ezitam niciodată să fug, să-l văd, să-l ating, să mă las în voie ţinut de curentul de aer la decolare. În continuare avioanele nu mă atrăgeau deşi deseori când mergeam cu părinţii la Buzău, vedeam zburând formaţii de L-29 (normal că atunci habar nu aveam ce avioane erau). A venit apoi momentul în care am văzut TOPGUN şi atunci, pur şi simplu, m-am îndrăgostit şi de film dar mai ales de avioane – de altfel, F-14 („vedeta” filmului) a fost şi avionul care m-a făcut să am un nou hobby, fiind primul pe care m-am apucat să-l asamblez - am găsit într-un magazin o cutie cu poza avionului şi fără măcar să ştiu ce conţine, am cumpărat-o, ulterior văzând că m-am ales cu o cutie plină de piese (DOAR 91, aşa, de acomodare ), care mai de care mai mici. Apoi cumpără vopsele, cumpără adezivi, înarmează-te cu multă răbdare şi... la treabă! La acea vreme eram deja la liceu şi mă şi gândeam că poate voi ajunge să mă fac pilot sau măcar tehnician la sol, să fiu mereu printre avioane. Aş fi vrut să ajung la Academie dar au fost motive care m-au împiedicat aşa că am ajuns să mă mulţumesc în continuare doar cu privitul aparatelor de zbor, cu spectacolele aeriene şi cu o colecţie de peste cincizeci de machete de avioane şi elicoptere.
Cam atât! Toate cele bune şi poate ne vom întâlni vreodată pe vreo pistă, să schimbăm vreo două vorbe în timp ce admirăm ceea ce ne face atâta plăcere!
”Superbe... ; Felicitări...
@Dana2008 Mulţumesc mult pentru cuvintele de laudă! Şi mă bucur că apreciaţi acest fenomen numit aviaţie.
”La Tirgu-Mures este un festival aviatic anual...
Într-adevăr, ”Sky is not the limit” se pare că (încă mai) rezistă la Târgu-Mureş - din păcate, aici la Braşov, o zonă cu tradiţie în aviaţie (Academia Forţelor Aeriene, IAR Ghimbav, etc.) nu mai există astfel de mitinguri aviatice. După ce în 2011 (sper să nu mă înşele memoria!) TransilvAeroShow a fost „mutat” din Braşov la (unde credeţi?) Târgu-Mureş, din lipsă de sponsori a fost la un pas ca şi în noua destinaţie să fie anulat însă prin efortul Aeroclubului României acesta a continuat, sub o nouă denumire – cea actuală. E rău că nu se pune un mai mare accent pe acest show, singurii participanţi fiind cei din Aeroclub dar e bine că totuşi încă se organizează.
Şi încă ceva. Tot pe cerul Mureşului mai are loc un alt frumos spectacol şi anume ”Parada Baloanelor cu Aer Cald”. Din câte ştiu eu în prezent, acesta va avea loc în perioada 22-24 septembrie.
Călătorii plăcute şi dumneavoastră!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Nov.2024 Vreți să târguiți o „vrăjitoare” – mergeți la Târgul Vrăjitoarelor — scris în 02.11.24 de tata123 🔱 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Oct.2024 O oră pe Insula Lacul Morii – West Side Hallo Fest — scris în 25.10.24 de tata123 🔱 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Sep.2024 Regina Maria și pasiunea sa pentru artă — scris în 15.11.24 de Carmen Ion din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Jun.2024 Festivalul Florilor – flori, frumusețe, bucurie — scris în 01.06.24 de tata123 🔱 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- May.2024 Raiul grătarelor – GrillFest 2024 — scris în 11.05.24 de tata123 🔱 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Dec.2023 Festivalul de Datini și Obiceiuri de Iarnă „Cetatea lui Bucur” și Târgul de Crăciun al Bucureștiului — scris în 17.12.23 de tata123 🔱 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Nov.2023 Pavilionul Central și Gaudeamus – târg de carte — scris în 24.11.23 de tata123 🔱 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ