Solicitare CMR / GRECIA

Ce traseu imi recomandati pentru Hațeg-Keramoti

Trimisă în 09.08.15 08:18
autor RangerSmithCH [Geoagiu-Băi [HD]]
» VIZUALIZĂRI: 1961

Preferabil fara traversarea Dunării cu bac-ul.

Vă mulțumesc.


  • PERIOADA: Septembrie
  • BUGET: 300 euro
  • ADULŢI: 2 -- COPII: 1 -- VÂRSTA: 1,3

Răspunsuri

NasshuSE15r[09.08.15 11:19]

@RangerSmith - Din cite vad eu pe harta ai avea cam doua variante - daca nu vrei trecere cu bacul- pe care le mai poti optimiza.

var 1 - cca 945 km

var 2 - cca 954 km

Var 3 - cca 990 km

Având în vedere ''ruleta '' trecerii pe la Ruse combinată cu Makaza, eu aș alege varianta 1 sau 2.

Ar mai fi și varianta prin Serbia, dar mi se pare mai ocolitoare.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

RangerSmithCHAUTOR SOL[09.08.15 11:54]

@Nasshu -Vă mulțumesc pentru traseele propuse.

Având în vedere CMR scris de user theo63 din Craiova prind vama de la Kulata și faptul că prin Serbia spre Grecia (Corfu) am fost în 2013 (traseu descris de soția mea baby eyes) mă gândesc și la varianta următoare: Hațeg-Drobeta Turnu Severin-PF 2-Gradina (Serbia) /Kalotina (Bulgaria) -Simitli-Eksohi-Keramoti cca 850 km.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

CesereSR14r[09.08.15 12:54]

@RangerSmith: dar de ce sa platiti toll la Serbia si vigneta la Bulgaria... cand traseu bun este hateg- tg jiu -craiova --calafat -Montana cu ramificatie prin kostinborod iesire direct centura Sofia si apoi kulata... sau Montana- vrata- Sofia- kulata. le dau bani la sarbi si le mai dau si la bulgari? n-o fi mare suma 5 euro vigneta... dar de ce sa dai... vacante placute

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

CostiCO18r[09.08.15 12:59]

@RangerSmith -

Dintre cele trei variante propuse de Nasshu, cea mai convenabilă este a doua.

Totuși, eu îți propun una, nu mult diferită, dar mai scurtă atât ca timp, cât și ca distanță și care evită trecerea prin Valea Jiului, unde, după cum se știe, sunt lucrări cu câteva puncte cu circulație în ambele sensuri pe o singură bandă.

Varianta propusă de mine este cea de pe această hartă.

Această variantă păstrează avantajul trecerii pe podul de la Calafat-Vidin, evitând trecerea Dunării pe podul de la Giurgiu-Ruse, sau cu bacul.

Evident, ruta poate fi modificată foarte ușor pentru intrarea în Grecia pe la Kulata.

Drum bun și concediu plăcut!

L.E. Într-adevăr și varianta ta este una foarte bună și nici nu se pune problema pe care o invocă Cesere, pentru că la sârbi nu te costă nimic, întrucât nu mergi pe autostradă. În plus, nici nu mai plătești podul de la Calafat, iar la bulgari oricum plătești vinieta. Varianta ta este reprezentată pe această hartă. Singurul neajuns este că mai ai o trecere de frontieră în plus.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

LyssysSR10r[11.08.15 14:31]

@RangerSmith - Noi am ieşit din RO pe la PF II, prin Serbia - Macedonia, cu intrare în GR pe la Gevgelia:

PF II - Negotin - Zajecar - Nis - Leskovac - Vranie - Kumanovo - Skopje - Veles - Negotino -Gevgelia - Salonic (pe lângă!) -Keramoti.

Din Dr Tr Severin sunt vreo 60 Km până la PF II. Din Haţeg până la Severin... mai sunt vreo 190.

Cred că v-ar fi OK cu o noapte de cazare intermediară undeva pe traseu, în SRB sau MK.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

vxpPM11r[11.08.15 23:58]

@RangerSmith

sincer cel mai bun traseru pentru tine ar fi

Hateg - Caransebes - Gradinari - Naidas- Smederevo - Nis - Kumannovo - Gevegelija - Salonic - Keramoti

este nitel mai lung dar bucati bune de autostrada, sunt cu tacxa dar se recupereaza timp si consum, una este sa mergi constant 170 km cu 130-140 pe autostrada si alta este sa mergi pe drum national cu 80-100.

varianta pe Severin - PF I/ PF II nu este foarte ok pentru tine ai avantajul sa urci pe autostrada la Smederevo, fata de PF - Nis, ce nu are o calitate foarte buna, multe denivelari in special negotin - Zajecar, ai timpi de deplasare destui de mari, dar scutesti taxa Smederevo - Nis 5 euro

varianta prin Bulgaria nu o imbratisez deloc, personal mie nu mi a placut deloc drumul Vidin - Montana, apoi in niciun caza sa nu mergi pe varianta scurata prin munti, acel drum solicita si masina si pasagerii, o fi mai scurt dar timpul este ecva mai mare decat pe Vratsa - Botevgrad, iar de consum nu mai spun.

sfatul meu este sa alegi un traseu adaptat pentru masina si stil de conducere, eu prefer un traseu ceva mai lung dar mai rapid si fara griji decat unul mai scurt si sa fie mai lent.

a si inca ceva era sa uit, uita de valea Jiului, nu merge pe acolo, timp si consum de combustibil nejustificat.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

  • [6] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.10522198677063 sec
    ecranul dvs: 1 x 1