GRAD SATISFACȚIE
Batjocura la Pensiunea Andreea - Baisoara = Pensiunea Groazei
Asta seara am avut nefericita inspiratie sa iau masa la Pensiunea Andreea.
Am comandat o bucata de Piept de pui&ciolan&cascaval si o mamaliguta cu branza si jumari. Iar prietenul cu care eram a comandat acelasi fel de Piept de pui &com. cu cartofi aurii.
Cand am gustat portia mea de piept de pui, mi s-a intors instantaneu stomacul pe dos. Era greu sa identific exact ce ma deranjeaza pentru ca nu vroiam sa insist pe senzatiile scarboase resimtite si faceam tot posibilul sa imi mut atentia pe mamaliga, desi pofta mea de mancare se dusese pe apa sambetei dupa a doua furculita de Pui, luata sa ma conving ca nu mi s-a parut prima data, pe care am si scuipat-o rapid in servetel ca nu cumva sa imi deranjez de tot stomacul. In timp ce incercam sa fac abstractie de gustul sub orice critica, am chemat chelnerul si l-am rugat sa-mi ia farfuria din fata si sa duca mancarea inapoi. S-a intors cu ea de la bucatarie si mi-a spus ca "mi se pare (!), ca mancarea e proaspata si buna". Asta a fost prima greseala si doar inceputul.
L-am rugat sa nu mai insiste, nici sa imi mai aminteasca de ea, ca nu sunt cuvintele lor mai presus de senzatiile corpului meu, si ca incerc sa-mi revin. Am gustat din bucata prietenului meu si a lui parea in regula, cu totul alt gust. Ma temeam sa nu imi gateasca alta ca nu mai vroiam nimic din bucataria lor, dar m-am linistit, n-au facut-o. N-am reusit sa-mi termin mamaliga pentru ca stomacul meu urla din toate incheieturile sa plecam sa vomit undeva. Am cerut nota de plata si stupoare, apare 4x100 gr Piept de pui&co = 60 lei (!) o bucata de carne de marimea unei palme, aproximativ 15 eur, in conditiile in care in meniu era scris 15 lei. E drept la suta de grame dar nimeni nu se astepta la un gramaj urias de aproape jumatate de kilogram, ceea ce nici nu era (!). Am platit per ansamblui 85.5 lei pe o bucata de carne, cartofi, o portie de mamaliga si un Sprite = 20 eur. Enorm.
Discrepanta crasa nerusinata intre oferta si pret. Si mi s-a spus ca bucata mea a fost scoasa din calcule, pentru ca impreuna amandoua bucatile ar fi cantarit 700 grame, vai de capul meu, am ramas stupefiati pentru ca nimic din calitatea mancarurilor din farfuriile noastre nu justifica aberatia. Socata, nu-mi doream decat sa plec, sa vomit eventual si sa uit.
Chelnerul imi spune ca nu imi poate da Bon fiscal ca e stricata Casa de marcat, dar mi-a dat Nota de plata pe care recunosc, am facut greseala sa o las acolo sa nu imi mai aduc aminte in veci de ei, crezand ca chiar si cu ea in mana nu am cum dovedi unui organ fiscal ce am avut faptic in farfurie. Plec, dar suparata pe drum, facand constant calculul ca 1 kg de carne costa pana in 20 lei si neacceptand sa platesc intr-o pensiune cu “nu ma intereseaza cate Margarete ca nu-s in Dubai”, 60 lei pe o bucatica de carne, cu atat mai mult cu cat n-am fost avertizata de greutatea/marimea portiilor, implicit de costurile totale, am inceput sa inteleg si ca fusesem trasi pe sfoara si ca sa isi scoata parleala cu bucata returnata.
Prin urmare ma intorc sa le cer Bonul, hotarata sa las in seama Protectiei Consumatorului rezolvatul calitatii mancarii si gramajului portiilor. Ce a urmat a fost un adevarat circ. Au refuzat sa-mi dea Bon fiscal pentru care tot repetau ca am plecat din unitate fara el si eram obligata sa-l iau cu mine, in conditiile in care nu mi l-au dat de la bun inceput! Au refuzat sa-mi dea copie dupa Nota de plata, dupa care au strigat dupa mine ca pot sa merg unde vreau sa ii reclam ca nu am nici o dovada ca am fost la ei! Deja intrasem in faza in care nu imi venea sa cred ce auzeam.
Din tot ceea ce spuneau si din comportament reiesea ca se simteau cu musca pe caciula cat Casa Poporului. Niste negustori cinstiti n-ar fi avut nici un motiv sa se comporte in asemenea fel si sa mai si ascunda dovezi. Plecasem de putin timp si in locatie nu erau decat 2 clienti, s-ar fi putut gasi Nota mea de plata cu usurinta dar nu au vrut. In discutia cu chelnerul intervenea frecvent o doamna careia initial nu i-am inteles rostul, care imi spunea ca ea nu e implicata dar e cazata acolo si foarte multumita de servicii. I-am spus ca ii multumesc dar nu am nevoie de impresiile ei si ca tot ce conteaza pentru mine sunt ale mele, respectiv ce crede stomacul si buzunarul meu, totul vorbea suficient de la sine.
Urmatorul pas a fost chematul Jandarmeriei. Pe drum spre Jandarmerie am aflat ca Pensiunea Andreea – Baisoara, nu se afla la prima abatere si sunt chiar vestiti in zona pentru nelegiuirile care se petrec in ograda lor. A venit si Jandarmeria - ocazie cu care s-a dovedit ca doamna care spunea ca e cazata acolo si e foarte multumita, era chiar bucatareasa…doar o alta minciuna, fara alte comentarii…. Jandarmii le-au explicat ca clientul trebuie informat despre gramajul unei portii, si ca nu e firesc sa ii spui unui om ca nu e adevarat ca se simte rau dupa mancarea returnata, ca e lipsa de incredere si respect, ma sustineau in ce afirmasem si eu, etc. In replica i-au amenintat si pe jandarmi sa-si vada de treaba lor, care de altfel asta faceau. Iar pe mine ma faceau analfabeta ca nu stiu sa citesc ca scrie clar 100 gr=15 lei, adica mutau constant atentia de la ce reclamam eu, referirea la ansamblu, si imi spuneau ca de fapt nici nu se vede ca mi-e rau. ?!!
Ce interes are un om sanatos la cap sa trimita o mancare buna inapoi la bucatarie, sa mimeze o stare de rau atata timp cat nu le-am cerut nici un fel de despagubiri, si sa se buna cu buna stiinta si fara nici un motiv intr-o situatie tampita? Le subliniam ca nu sunt nici multumita de calitatea mancarii, versus prêt nici atat, si in plus ma simt batjocorita pe banii mei si furata la gramaj, ca oricine poate scrie oricate grame vrea pe Nota de plata, dar am crezut ca e o locatie care se respecta si nu e nevoie sa ma duc in bucatarie sa imi verific mancarea inainte, la acuzele ei ca de ce nu m-am dus sa imi verific gramajul mancarii daca am avut dubii, femeia ignorand cu tupeu ca am fost anuntata de gramaj, a fost scris pe Nota de plata, DUPA ce mancarea a fost consumata, deci ce mai puteam sa cantaresc si sa fi vrut? Dupa care mi-au reprosat si ca nu mi-am terminat mamaliga si i-am jignit, cu alte cuvinte, ce daca mi-a fost rau? Ce daca nu mi-a placut? Trebuia sa mananc tot sa nu ii supar.
La un moment dat au vehiculat ideea ca sigur nu mi-a placut carnea pentru ca n-am mai mancat niciodata asa ceva. Poftim??? Ma luptam cu bucatareasa si chelnerul care imi spuneau mie = PLATITORUL - CONSUMATORUL= cu ce drept ii trag la raspundere? Chiar asa? Pe banii si stomacul meu cu ce drept iau atitudine cand ei abuzeaza de increderea mea? Cautam pe pereti numarul Protectiei Consumatorului obisnuita fiind sa il vad expus in localurile publice, dar nu era. Mai mult, dupa ce am mentionat “Protectia Consumatorului”, ma “ameninta” bucatareasa pe mine ca ii cheama ea acum pe loc sa imi dovedeasca ca e buna carnea, sincer mi-am dorit foarte mult sa se intample asta dar s-a razgandit rapid, probabil si-a dat seama la timp ca imi faceau o favoare, eu de fapt chiar asta imi doream.
Am plecat de acolo intrebandu-ma daca oamenii aia sunt sanatosi cu capul. Totul era impotriva lor dar cu toate astea faceau un circ de nedescris si daca n-as fi plecat vazand ca n-am cu cine ma intelege, ar fi continuat sa abereze cu usurinta inca 3 zile.
Pensiunea Andreea inca n-a inteles ca fara Clienti NU EXISTA. Si chiar daca esti intr-o economie de piata si iti poti pune adaos comercial de 250%!!! asa cum scria la sfarsitul meniului - e adevarat ca nu l-am vazut pana nu mi-au aratat - macar sa-si merite banii. Ei spun ca au 4 Margarete, si asta am aflat in timp ce urlau la propriu dupa mine cand ieseam sa plec dupa politie, sa ies de pe proprietatea lor ca ei pot sa faca ce vor pe ea, eu n-am ce cauta acolo. Cu totul de acord, mai putin sa ma insele pe mine/clientii!!! Degeaba au investit in decoruri si blanite si TV plasma si muscate si piscina, daca la servicii sunt “Pensiunea Groazei”. Sper sa ajunga nota asta la cat mai multa lume sa nu mai treaca nimeni prin asa ceva.
Trimis de CarinaI in 16.07.12 02:46:33
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (CarinaI); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
ECOURI la acest articol
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Cf politicii site-ului, reviews-urile cu evaluari "zero peste tot" sunt publicate FARA NOTE, fiind considerate scrise (prea) la suparare, lipsite (probabil) de minima obiectivitate asteptata.
Daca doreste, autorul poate reveni asupra evaluarilor, fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII, fie scriind un ecou (daca timpul alocat editarii a expirat)
Mutat, la reorganizare, in rubrica "Descopera Baisoara si imprejurimile" (deja existenta pe site)
Rubricile de cazare (ale pensiunilor hotelurilor etc) accepta impresii doar de acest tip= cazare, in care se pot evalua cat mai complet toate capitolele la care se face notarea. Notarile partiale (doar pentru masa) nu se pot lua in considerare la calculul mediei, motiv pentru care recomandarile de acest tip sunt mutate la rubrici de genul 'Restaurante in zona X' sau 'Descopera zona X'.
Intr-adevar ati fost aseara la Pensiunea Andreea, ati comandat doua portii de piept de pui cu ciolan afumat si cascaval...
Dupa ce ati fost servita cu mancarea ceruta, la catva timp mi-ati zis ca portia dvs de pui cu ciolan afumat si cascaval difera la gust de cea servita prietenului/sotului dumneavoastra si ca refuzati sa o mancati. (de vreme ce gratarele au fost gatite impreuna, taiate din aceleasi bucati de carne, preparate identic, era IMPOSIBIL sa aiba gusturi diferite!!!)
In fine, v-am luat mancarea refuzata din fata, cerandu-mi scuze si aratandu-mi evident regretele pentru ca ca nu v-a placut mancarea comandata...
Mancarea respectiva binenteles ca nu v-a fost pusa pe nota de plata!! cand v-am adus nota de plata, intradevar ati fost surprinsa, dar v-am explicat ca preturile sunt la 100g de produs iar gramajele afisate reprezinta cantitatea in crud a materiilor prime! dupa ce v-am explicat nu ati mai avut nici o obiectie, mi-ati lasat banii impreuna cu nota pe masa si ati plecat...
Dupa aproximativ o ora v-ati intors val vartej si cu o atitudine ofensatoare sa-mi cereti bonul, desi era afisat la vedere pe perete anuntul "VA RUGAM SOLICITATI SI PASTRATI BONUL PANA LA IESIREA DIN UNITATE! "... Cand v-am zis ca nu pot sa eliberez o copie a bonului pentru ca nu am una a inceput adevaratul circ, la care dvs ati fost protagonista! Cand v-am rugat sa incetati, mi-ati zis ca daca va dau toti banii inapoi, nu mai faceti circ, exact asa mi-ati zis! Cand am refuzat sa va dau banii inapoi, lucru care era ilogic, devreme ce dvs ati consumat de acei bani, m-ati amenintat ca mergeti la protectia consumatorului...
Colega mea de la bucatarie a mentionat ca nu a aruncat mancarea returnata de dvs, ci a pus-o la frigider in caz ca era solicitata protectia consumatorului. Cand v-am zis ca nu am aruncat proba de mancare, si ca avem termenul de garantie al carnii nu ati mai insistat cu protectia consumatorului, axandu-va atentia pe adaosul comercial pe care il practica unitatea noastra, exprimandu-va vulgar, pe un ton ridicat, martori au fost oamenii cazati la noi, treziti de circul creat de dvs. Ati incetat cu cearta abia cand v-am zis ca o sa chem politia!! Daca doamna avea vreo obiectie legata de nota de plata, de gramajul mancarii, sau orice alta obiectie, sunt sigur ca o puteam rezolva pe loc... cand i-am dus nota!
Asa pot sa iau si eu 3,4 restaurante din statiune, sa mananc bine mersi si dupa o ora sa ma intorc sa le cer banii inapoi. Cu tot respectul, este imoral!!!
Si va rog sa nu mai spuneti nimanui ca v-am fugarit de pe proprietatea noastra, sau am urlat dupa dvs, pentru ca venit si ati plecat deodata cu jandarmii montani, care sunt martori!
Iar daca v-ati simtit rau sunt sigur ca nu a fost din cauza mancarii ci din cauza circului pe care l-ati facut, ajuns la limita penibilului!
Cu respect, Otto, Ospatar la Pensiunea Andreea!!
Nu o sa ma cobor sa demontez pentru ei fiecare minciuna din raspunsul dat de ospatar, pentru ca eu in Unitatea lor stiu ce s-a vorbit in seara in care au facut dovada lipsei de caracter si profesionalism, si nu ma mai repet, le-am vazut atitudinea si minciunile din timpul incidentului, prin urmare nu ma surprinde aceeasi atitudine in Replica pe site.
O s-o fac insa ca sa informez Poporul meu care are dreptul sa stie la ce se poate astepta cand mananca intr-un loc public. Si o fac pentru ca m-am saturat:
- M-am saturat sa ne fie privita tara ca o locatie de evitat din cauza unor incidente de genul acesta.
- M-am saturat sa ne viziteze strainii tara doar o data si “never come back”.
- M-am saturat ca in timp ce o gramada de oameni muncesc sa construiasca o Romanie de calitate, primitoare, frumoasa si curata, alta gramada sa arunce la gunoi munca celorlalti.
- M-am saturat sa vad cand un roman tace, rabda si apleaca capul zicand ca “viata e grea” cand e batjocorit.
- M-am saturat sa ma uit cum imi emigreaza familia, prietenii si lumea buna fugind de niste ratati.
- M-am saturat sa-mi fie rusine cand ies din tara ca sunt romanca.
- M-am saturat sa nu incap nici in tara mea de hoti si mincinosi.
- M-am saturat de "afara e vopsit gardul, inauntru-i leopardul"
E liber sa plece oricine nu e capabil sa dea calitate si omenie. Vreau sa ii vad la reciclare comportamentala si psihic-emotionala, sau afara din tara, tot ce face de rusine numele de roman.
Revin la subiect si ma surprinde - desi n-ar trebui sa ma mai surprinda nimic din partea lor - ca de la un client:
- care a plecat la agrement si pe care l-au intoxicat cu mancare transformandu-i starea de bine si sanatate in rau si boala in cateva momente,
- pe care apoi l-au socat cu preturi exorbitante neafisate in clar, voit ascunse si ambigue pe un gramaj pe care nu l-a regasit in farfurie,
- caruia nu i-au eliberat Bon Fiscal,
- caruia i-au refuzat rugamintea de a-i inmana o copie dupa Nota de plata, in momentul in care a adus in discutie ca vrea sa mearga cu ea la Protectia Consumatorului si pe care a recunoscut ca in starea de rau de la mancare si socul la prêt resimtite a facut eroarea sa o lase acolo,
- caruia i se raspunde “NU VREAU, ma puteti reclama oriunde, ca nu aveti nici o dovada ca ati mancat la noi, iar noi nu recunoastem”
se asteapta la altceva decat la furie si chemarea Fortelor Legale menite sa restabileasca dreptatea. Ceea ce evident am si facut, atat de nesigura eram pe mine de ce se intampla si cata dreptate n-am.
Intre timp mi-am salvat in tel. numarul de la Protectia Consumatorului ca sa nu mai existe pe viitor dubii ca nu vreau sa-i chem cand spun ca vreau, atata timp cat la momentul incidentului nu l-am vazut afisat pe perete de catre ei, iar eu nu-l cunosteam.
Ca sa clarific si asta, m-am intors dupa Nota de plata dupa aproximativ 20 de minute de strada, (dus-intors in jur de 40) cand pe drum plecata déjà, volanul masinii parca se vira singur inapoi sa merg sa imi fac dreptate, hotarata sa nu las situatia in starea de rau accentuat (abia conduceam) si ceata in care m-au bagat, cand inca mai aveam intentii de rezolvare a incidentului pe cale amiabila. Pentru ca nu am reusit, cand ieseam de pe proprietate sa CHEM Politia cum de altfel le-am si spus, a urlat dupa mine chelnerul sa plec ca nu am ce cauta pe proprietatea lor de 4 Margarete etc.
Evident ca fizic NU aveam cum fi déjà cu Politia, deci Politia nu a fost martora la spusele lui.
Sincer avusesem dubii ca rezolv ceva amiabil pentru ca de la primele obiectii: cand am dat mancarea inapoi, cand a venit nota etc. am avut senzatia ca ma lovesc de un zid, ca nu era neaparat dorinta lor de a fi multumit si clientul.
Repet, ceream Nota de plata si justificarea preturilor, NU m-am intors sa-mi iau toti banii inapoi asa cum sustine chelnerul, citez “sa mananc bine mersi si dupa o ora sa ma intorc sa le cer banii inapoi” face parte din scenariile lui de viata. De altfel cum te poti exprima in asa hal atata timp cat in fata ai un client care ti-a returnat o parte din mancare si de restul n-a mai avut hazna cum ti-a si spus-o?
Concret m-a intrebat ulterior, clar, de fata cu Jandarmii (care pot confirma) daca “vreau toti banii inapoi? ”, am raspuns tot in clar “NU, nu vreau toti banii, vreau clarificarea meniului: exprimarii, gramajelor si preturilor afisate versus faptic si recalcularea mancarii” si ma refeream strict la feliile de carne nu la restul, mi-as dori sa inceteze macar in ultimul ceas sa mai abereze si minta. Daca vrea Pensiunea Andreea acum e iarna si zapada afara, nu?
Ii suspectez de comportament rau intentionat.
In lumina celor petrecute nu cred deloc ca a fost o intamplare, “o regretabila eroare” cum s-ar fi exprimat un restaurant decent care se respecta in timp ce-si cere scuzele de rigoare pentru neplacerile create. Martor stau toate datele si faptele initiale si ulterioare care vorbesc mai mult decat 1000 de cuvinte.
Din cauza modului in care au gestionat toata situatia, prin toate mijloacele de care dispuneau:
- lipsa de calitate a mancarii,
- lipsa de claritate si comunicare in afisarea preturilor si gramajelor pe portie,
- lipsa Bon Fiscal,
- refuz re-eliberare de probe scrise,
- lipsa totala de intelegere a starii si pozitiei clientului afectat si nemultumit,
- respingerea reclamatiilor acestuia,
si-au au adus clientul in stare de boala si indignare totala si profunda.
Le sugerez o instruire serioasa a intregului personal de deservire a mesei al Pensiunii, cel mai probabil si o regandire a managementului, sau fiecare sa isi schimbe complet domeniul de activitate. Nici una din cele 3 persoane implicate in situatie - bucatareasa, chelnerul si o doamna... anonima - personal nu vad ce cauta in Industria Alimentara si a Serviciilor. Iar 4 Margarete = sa nu mai viseze cai verzi pe pereti...
"Respectul" cu care saluta in Replica ospatarul care le stie pe toate ca un adevarat profesionist in multiple domenii, inclusiv in Domeniul Sanatatii din moment ce identifica (virgula) ca si cauza a Intoxicatiei Alimentare circul ulterior de altfel starii de rau, nu valoreaza nimic nesustinut de faptele unde i-a lipsit cu desavarsire (inca vorbesc de respect) incepand cu momentul in care m-au acuzat ca MINT ca mi-e rau de la mancarea lor. Cum am ajuns la Urgenta si Spitalul de Infectioase la cateva ore dupa, unde mi s-a administrat pe loc si prescris in continuare tratament medicamentos si-s la regim drastic si acum, a 5-a zi de la incident, si cum acest lucru mi-a afectat viata in toate domeniile ei, voi scrie altadata daca voi considera necesar...
Pana una alta fiecare decide, dar in cunostinta de cauza, daca isi asuma riscuri la Pensiunea Andreea, eu in mod sigur NU O RECOMAND si sustin 0 (zero) la grad de satisfactie.
Daca cineva vrea sa riste sa manance 2 felii de carne de piept de pui cu o felie de sunca si cascaval (de marimea unei palme in real) de 700 gr zic ei si trebuie crezuti pe cuvant = 7x15 lei/100 grame in stare cruda = 105 lei – ca sa se inteleaga clar si concret ce era ambiguu si neverosimil la gramaj si pret pe nota de plata, pe care e drept ca mi-a pus doar o felie de carne spun ei = 60 lei - se poate duce sa verifice personal. Intre timp, in zilele urmatoare incidentului, mi-am dat seama ca daca nu returnam carnea mi-ar fi cerut sa platesc pe 2 farfurii de mancare si 1/2 sprite, 150 lei, cat un meniu de Revelion.
Eu i-as inscrie fara concurs si in Cartea Recordurilor la categoria “O felie de 400 grame care-i mai grea pe Nota de plata decat in farfuria clientului la Pretul cel mai mare nemeritat de 4 Margarete - Adaos 250%/ 400 grame care in real nu sunt 400 grame “...
Cineva ar trebui sa-i invete si diferenta dintre un Cost din timpul productiei - la ei asta e cel afisat in meniu, pierderile din prajit sunt treaba lor de gestionare, nu a clientului de ghicit - si Pretul de Vanzare, adica Pretul final, pe produs finit, dupa prajire, adica acel prêt pe care trebuie sa-l cunoasca clientul pe gramajul concret din farfuria lui. In mod normal in farfuria clientului ar trebui sa existe gramajul afisat sau anuntat verbal (inainte de comanda nu cu ocazia Notei de plata!) la produs finit dupa prajire, la pretul afisat. Nu gramajul de dinainte de gatire, la pretul corespunzator acelui gramaj de dinainte de gatire, la cate grame vor muschii lor, neanuntate clientului, si sa invite clientul in ceatza, pentru ca acesta nu are ce sa faca cu elementele absente din fata lui si nici nu poate lua decizii in privinta costurilor in bani in totala necunostinta de cauza.
Le-a explicat si jandarmul, clientul nu are ce cauta in bucatarie sa-si verifice mancarea, pe care oricum nu mai are cum, din moment ce intre timp carnea a fost prajita si deci micsorata, asa cum sustinea bucatareasa ca ar trebui sa faca, ci sa-si revizuiasca ei in meniu afisajele de gramaje si de pret/portie in functie de ce expun concret in fata clientului. Simplu.
S-ar putea ca asta, brusc, sa le “repare” si casa de marcat...
Spre ghinionul lor eu sunt:
+ Economist - fost lucrator in Finante,
+ Psiholog - poate asa o sa inteleaga ca citesc comportamentul uman dupa mimica si gesturi indiferent de cine ce vorbeste cu gura, ca sa inteleaga de ce ii suspectez de “comportament rau intentionat”,
+ Terapeut, deci nici de Domeniul Sanatatii nu sunt straina, poate asa o sa inteleaga cat e de aberant sa-i spui unui Terapeut care-si cunoaste aproape la perfectie starile si starea de sanatate si si le lucreaza constant: “vi se pare ca vi-e rau, vi se pare ca mancarea a fost proasta”.
Le-am promis ca o sa dau de stire tuturor de ce mi-au facut si ma tin de cuvant.
Si le-am mai zis si ca s-au pus cu persoana nepotrivita!
Chiar nu este nici o autoritate care sa poata inchida bombele astea?
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jan.2018 Stațiunea Muntele Băișorii și pârtia de schi Băișoara — scris în 17.01.18 de Dana2008 din TîRGU MUREş - RECOMANDĂ
- Jan.2018 O minunăție din Apuseni: domeniul schiabil Buscat Resort din Cluj — scris în 09.01.18 de Dana2008 din TîRGU MUREş - RECOMANDĂ
- Jan.2017 La schi prin curtea casei — scris în 31.01.17 de Maya_C din CLUJ-NAPOCA - RECOMANDĂ
- Jun.2012 Masa la Pensiunea Lara - o dezamagire totala — scris în 16.07.12 de Honeyqueen* din CLUJ - nu recomandă
- Sep.2011 Lara, locul in care frumusetea naturii se ingemaneaza cu maiestria omului — scris în 01.02.12 de sunflower din ALBA IULIA - RECOMANDĂ
- May.2010 Baisoara si Muntele Baisorii - Relaxare si aer curat langa Cluj — scris în 09.05.10 de Alina Morar din CLUJ-NAPOCA - RECOMANDĂ