ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.08.2016
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: iasi
ÎNSCRIS: 05.08.16
STATUS: JUNIOR
LUNA
AUG-2016
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
60.83%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Restaurantul pensiunii Ariniş: Primul contact cu zona Colibita

TIPĂREȘTE

Aflat in trecere prin Bistrita Nasaud si auzind cuvinte de lauda despre Colibita am decis sa fac un mic ocol pentru a vedea cu ochii mei despre ce e vorba si pentru a face un popas si a lua masa, dar mai ales pentru a vedea zona in vederea planificarii unui sejur in zona.

Absolut la intamplare, am ales pensiunea-restaurant Arinis. Aspectul este placut, peisajul frumos, terasa-restaurant destul de plina.

Ne-am asezat la masa si am asteptat meniul pentru a face comanda. Dupa o perioda rezonabila de timp a trecut un domn prin apropiere si ne-a anuntat ca vom primi in curand meniul. Nu stiu cine era, dar parea ca sta sa supravegheze lucrurile, deci pot presupune ca era proprietarul. I-am raspuns ca speram sa il primim insa reactia lui m-a uimit: mi-a spus sa nu vorbesc asa. Nu am inteles ce a vrut, dar poate fara voia mea am folosit vreun ton care nu i-a placut. Am trecut cu vederea.

Cat timp asteptam servirea produselor comandate, la una din mesele alaturate un copil, plictisit poate, a dat din greseala peste ceva de pe masa care a cazut jos. Nu am vazut exact ce se intamplase, dar domnul de care vorbeam mai sus a urlat catre copil atat de tare incat nu intelegeam ce s-a intamplat. Ce sa mai povestesc despre saracul copil care a inceput sa tremure?

Deja incepusem sa nu ma sint confortabil si cum nu vroiam sa lungesc prea mult asteptarea am rugat pe domnisoara care ne-a servit masa sa faca si nota de plata.

Doar ca am terminat de mancat si inca nu primisem nota de plata pentru a ne putea continua drumul. Am mai asteptat ceva timp desi o vedeam pa chelnerita la o masa in zona barului.

M-am enervat cand am sesizat ca a sarit in sus la o solicitare de la alta masa pentru nota de plata.

Am mers la ea si i-am reamintit ca in urma cu cca 30 min solicitasem si eu nota de plata si nu o primisem inca. Mare mi-a fost surpriza cand am auzit raspunsul domnisoarei: "Ce, eu nu am voie sa iau o pauza sa mananc? " Poate ca are voie, dar ce fac clientii? Trebuie sa astepte?

Nu am comentat, dar sotia (probabil) a domnului de care am vorbit la inceput a sesizat ca sunt nemultumit si a insistat sa afle motivul. Nu am stat sa ii detaliez diversele motive care mi-au stricat placerea de a lua masa la pensiune, asa ca intarzierea notei de plata a ramas, din punctul ei de vedere singurul motiv. Insa m-am trezit apostrofat de la masa la care statuse chelnerita de alte cateva persoane, probabil de la bucatarie si care comentau cum ca nu as fi dormit bine. Inca o bila neagra! Cum e posibil ca angajatii sa reactioneze ca o haita in conditiile in care eu nu am facut decat sa arat ca sunt nemultumit?

Nu pot spune nimic despre cazare. Ca si aspect exterior se cunostea ca se facusera ceva eforturi si ma intreb care este rostul acestora, daca comportamentul angajatilor iti strica placerea de a sta acolo?

Eu personal nu voi ajunge niciodata sa stau la aceasta pensiune.


[fb]
---
Trimis de TuristIS in 05.08.16 14:55:32
Validat / Publicat: 05.08.16 16:42:27

VIZUALIZĂRI: 10720 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (TuristIS); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6750 PMA (din 10 voturi)

ECOURI la acest articol

5 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[05.08.16 16:42:10]
»

@TuristIS: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

--

Mutat în rubrica "Unde mâncăm în zona Colibiţa?, COLIBIŢA [BN]" (nou-creată pe sait)

Recomandările referitoare exclusiv la restaurantul unei unităţi de cazare NU se încarcă la rubrica de cazare respectivă, ci la rubrica "Restaurante din zona X"

TuristISAUTOR REVIEW
[05.08.16 19:46:57]
»

@webmasterX - Multumesc pentru oportunitatea de informare asupra unor viitoare destinatii. In ultima vreme am folosit destul de mult informatiile publicate de useri pe amfostacolo.ro Din fericire am si impresii placute din alte zone pe care le voi publica in curand.

ANILU
[06.08.16 08:28:14]
»

@TuristIS: Bun venit în familia AFA.

Am înțeles obrăznicia personalului din cele scrise de tine.

Dar nu ne-ai spus și nouă ce ați mâncat și cum a fost? Să știm și noi dacă măcar mâncarea a fost bună că atmosfera am înțeles că lasă de dorit.

Mulțumim că ne-ai împărtășit și nouă experiența ta.

Toate cele bune.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
TuristISAUTOR REVIEW
[06.08.16 11:12:59]
»

@ANILU - Si referitor la mancare a fost o mica poveste. Am stat, am analizat fiecare in parte ce dorim sa comandam, dar nici nu am apucat bine sa incepem sa comandam ca am si auzit raspunsuri de genul: "asta nu avem, putem servi doar asta! " si comanda noastra initiala a fost data peste cap. Asa ca am pus meniul jos, considerandu-l inutil si am intrebat direct ce poate sa ne serveasca. Doua din meniuri au fost bazate pe mamaliga si branza, deci greu sa iti faci o idee asupra calitatii generale a mancarurilor preparate. In orice caz papilele mele gustative nu au fost impresionate.

A mai fost si o eroare la nota de plata, bineinteles in favoarea prestatorului de servicii, aceasta fiind incarcata cu 14 lei contravaloarea unui snitel care a fostat facturat de 2 ori desi fusese adusa o singura portie. Dar greseli se mai intampla! Important este ca un eventual client sa fie atent la ce plateste si daca este in conformitate cu ce a consumat.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Admin
[03.09.18 13:26:57]
»

Masa de pranz la Pensiunea Arinis

Am vizitat Colibita in August a. c.

A doua zi, dupa ce ne-am cazat intr-o locatie fara acces direct la apa din lac, am plecat cu sotia sa vizitam locul.

Dupa ce am tot cautat o poteca sa ajungem pe malul lacului, cumva, cumva ne-am strecurat pe o bariera DESCHISA si am reusit sa punem mana in apa.

Toate caile de acces spre lac sunt private, asa ca doar de departe din sosea vezi lacul sau intri pe la pensiunile situate pe malul lacului daca ti se permite, sau sari gardurile proprietatilor.

Pe la pranz ni s-a facut foame si am avut neinspirata intentie de a merge la Pensiunea cu restaurant ARINIS.

Ne-am orientat sa stam la o masa sub foisor unde era mai racoare.

In acel moment se apropie un [... ] (patronul chipurile!) si insista sa mergerm la o masa de doua locuri sub o umbrela. unde era mult mai cald.

Gestul acestui [... ] lipsit de orice bunsimt ne-a determinat sa plecam.

Nu pot sa-mi inchipui ca acest [... ]., [... ], [... ] [etc] poate sa fie proprietarul unei pensiuni din Colibita.

--

BY WEBM: Text trimis spre publicare ca review. Neîndeplinind condițiile impuse de Regulament pentru publicarea ca articol distinct, a fost mutat de echipa tehnică aici, ca ecou.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
ANILU, TuristIS
Alte impresii din această RUBRICĂUnde mâncăm în zona Colibiţa?:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.056313991546631 sec
    ecranul dvs: 1 x 1