Solicitare CMR / BULGARIA

Probleme rezervare

Trimisă în 31.03.15 21:35
autor daf434SV [București]
» VIZUALIZĂRI: 2852

Buna ziua!

Am o mare problema!!!

Am facut o rezervare pe Booking pentru 25 iulie 2015 la hotel Park Arbanassi (4 camere duble).

Avand o reducere de 50 %, bineinteles ca rezervarea este nerambursabila... asta insemnand ca implicit mi-am asumat toate riscurile in caz de neprezentare, aceasta neputand fi anulata...

La conditiile de rezervare din dreptul camerelor scria clar ca rezervare fiind nerambursabila plata se face imediat, prin card.

Am alimentat imediat cardul cu banii necesari si... asteptam... nu s-a intamplat nimic, banii sunt la locul lor.

Nu este prima data cand facem rezervari prin Booking, totul a fost ok pana acum...

Iubim tare mult Arbanassi, (Bulgaria, la 5 km de Velico Tarnovo) si ne-am gandit sa marcam un eveniment foarte important in familie (20 ani de casnicie, ) si sa profitam si de aceasta reducere...

La cateva zile dupa ce am primit confirmarea Booking am solicitat-o si pe cea a hotelului, pe care am si primit-o dealfel...

Toate bune si frumoase... pana acum cinci zile cand am fost instiintati ca vor avea o nunta in acel weekend si restaurantul va fi ocupat, muzica tare, si ca vai, se tem sa nu fie un inconvenient pt noi acest lucru... Am zis ok (ceea ce nu cred ca a fost pe placul lor, crezand ca o sa renuntam)

Dupa asta, primim alt mail, prin care ne anunta ca de fapt nunta e un eveniment privat (de paca ar fi putut fi publica) si tot hotelul va fi ocupat, nu numai restaurantul, ci tot, cu tot cu camere...

sugerandu-ne sa facem alte rezervari pentru o alta perioada...

Daca noi facem acest lucru, pierdem reducerea...

Pe Booking hotelul apare cu camere LIBERE pentru perioada rezervata (25/26 iulie)...

Se pare ca nu le convine sub nici o forma sa ia in serios rezervarea noastra... (se pare ca regreta amarnic reducerea prezentata pe Booking pt acea data)

Daca este asa cum spun, si "marea nunta" va ocupa intreg hotelul, macar sa vedem asta pe site, nu sa-si bata joc de noi, spunandu-ne ca este in intregime ocupat, si in acelasi timp afisandu-si cu nesimtire camerele libere la vedere... bineinteles la tarif intreg.

Am trimis si la booking o sesizare, dar mi-au raspuns ca pe managerul hotelului il pot gasi abia peste cateva zile...

Ce ma invatati sa fac?

Sunt indignata de cum incearca sa ne persifleze, si sa ia la ''misto'' rezervarea noastra.

Ce ati face in locul meu?

Multumesc!


  • PERIOADA: iulie 2015
  • BUGET: 0
  • ADULŢI: 8

Răspunsuri

costy69SE[31.03.15 22:40]

@daf434 - Din ce știu eu rezervările de pe Booking sunt, de regulă, sigure.

Aici ceva ”e cusut cu ață albă”. Eu mă întreb ce vor face cu cei care vor rezerva de acum încolo camerele libere de pe Booking.

Și eu am aceeași impresie, că nu le convine prețul mic la care ați rezervat voi, sperând că altcineva va rezerva camera la un preț mai mare, în cazul voi renunțați.

Eu le-aș răspunde la mail, spunându-le că nu renunț la rezervare (să nu uităm, ei v-au sugerat să rezervați în altă perioadă, nu v-au obligat și nici nu cred că au cum).

De asemenea, aș fi curios să văd ce vă vor răspunde cei de la Booking după ce vor contacta proprietarul.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

dianameaSE10r[31.03.15 22:48]

@daf434: Cred ca scria pe site ca veti plati la hotel, in moneda locala, si de aceea nu s-au luat banii de pe card, urmand sa se ia de pe card in caz de neprezentare. Cei de la Booking sunt seriosi, ei garanteaza rezervarea la pretul confirmat, dar daca cei de la hotel va vor caza cu pretul stabilit, insa se vor purta urat, va vor strica vacanta. Se intampla ca unele hoteluri sa afiseze camere cu pret mic, pentru a-si face reclama gratuit, si pe urma sa procedeze asa cum au procedat cu dvs., ca sa va razganditi si sa ramana oferta pacaleala doar pentru reclama. In locul Dvs. as solicita celor de la Booking o oferta similara la acelasi pret.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

daf434SVAUTOR SOL4r[31.03.15 22:53]

@dianamea:

Sa vedem ce iese...

Te tin la curent!


daf434SVAUTOR SOL4r[31.03.15 22:57]

@dianamea:

Rezervarea este nerambursabila, cu plata 100% pe loc, din momentul rezervarii.


daf434SVAUTOR SOL4r[31.03.15 23:06]

@costy69:

Nici nu vreau si nici nu o pot anula, rezervarea fiind nerambursabila cu plata100% din momentul rezervarii!

De asta nici nu si-au luat banii,

ca nu aveau de gand sa "onoreze" rezervarea.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

MichaellSR[01.04.15 11:01]

@daf434 - Procedura de rezervare si validarea ei de catre hotel este egala cu un contract de vanzare-cumparare care trebuie onorat de ambele parti asa cum a fost el ,,semnat ,,.

Care sunt dedesupturile si gandurile ascunse ale celor de la hotel - ca are loc intradevar un eveniment atunci sau ce alte ganduri au, asta este greu de stiut.

In orice caz, cei de la hotel sunt obligati sa va puna la disposzitie camerele la data si pretul stabilit in rezervare. Ca la fata locului responsabilii unitatii va vor pune bete in roata si ca atare s-ar putea sa va strice vacanta, asta-i alta poveste.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

daf434SVAUTOR SOL4r[01.04.15 11:37]

@Michaell:

Da, mi-e teama de reactia lor...

Nu vreau sa-mi strice cheful... pe de alta parte nu stiu daca pot face o alta rezervare pt un alt hotel, e posibil sa nu se valideze doua in acelasi timp, pt aceeasi data (cea existenta este valida pe Booking si nu o pot anula)

Sa vedem...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Dragoș_MDAU56r[01.04.15 12:27]

@daf434 -

nu stiu daca pot face o alta rezervare pt un alt hotel, e posibil sa nu se valideze doua in acelasi timp, pt aceeasi data

Poți. Dar sfatul meu este să lămurești situația mai întâi cu booking.com în privința rezervării „curente”. Iar dacă te vei hotărî să mergi totuși la hotelul deja rezervat, iar acolo vei avea alte condiții decât cele „lăudate” pe pagina lor de promovare de pe booking, vei avea „temei legal” să ceri rambursarea cheltuielilor de la sait, pe baza dovezilor pe care le vei aduce în sprijinul reclamației tale (filmări, poze, acte scanate etc.). Să ceri și să păstrezi factură și bon fiscal! Să scoți extras de cont pe hârtie după ce ți se vor fi luat banii din cont. Să arhivezi și toată corespondența purtată atât cu hotelul, cât și cu booking.

Succes!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

daf434SVAUTOR SOL4r[01.04.15 12:54]

@Dragos:

Multumesc!


MichaellSR[01.04.15 14:23]

@daf434 -

Nu vreau sa-mi strice cheful...

Acest risc iti va ramine ptr. ca mai toate sfaturile date aici sunt doar de natura teoretica, inclusiv al meu - dar si cel din partea lui Dragos. Poze si alte dovezi - toate bune si frumoase... la urma urmei e vorba... de o pedalare in gol, nimic mai mult. Daca hotelul vrea sa-ti strice vacanta, intentionat sau nu, pur si simplu o va face si tu ca tursit ramai cu buzele umflate.

@Dragos - cred ca cel mai bun exemplu in aceasta legatura este sejurul vostru care a avut loc de curind la hotel Belvedere din Predeal. Urmaresc firul discutiei dar am reusit sa ma aptin cu comentari pina acum. Doar atit - aplica teoria ta cu actele scanate, poze, etc. in privinta nemultumirilor tale de care ai povestit in unul din ecouri si cere rambursarea costurilor. In cazul tau nu de la booking.com ci de la hotel. Ce crezi ca se va intimpla?

Sa-mi fie cu iertare dar un exemplu mai potrivit in privinta la cum esti expus fara doar si poate la ignoranta si mofturile unui hotel, cred ca n-as fi putut gasi. Unde mai pui ca user-ul care a cerut aici un sfat in privinta hotelului din BG este singur sau cu sotia si copilul - in schimb voi ati fost un numar de citeva zeci de persoane si anuntate ca fiind menbrii unui site turistic. Toate astea se pare ca pe managerul hotelului l-au lasat complet rece, si anume rece CA ZAPADA care in una din poze se vede pe munti.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Dragoș_MDAU56r[01.04.15 15:22]

@Michaell - eu am spus omului ce trebuie să facă în vederea unei eventuale solicitări de rezolvare a unor neconformități privind cazarea. Și de când cu ISO 9001 și alte standarde de calitate cu care se bat toți jucătorii cei „serioși” de pe orice piață în piept, chiar contează cum sunt tratate aceste plângeri. În special prin prisma faptului că rezolvarea lor cu succes duce la diminuarea numărului de reclamații ulterioare.

Ai dreptate și în ceea ce privește cazul particular „Belvedere” - și ar merita o „lăcrămație” la ANPC, dar cum printr-o fericită conjunctură pot deconta o parte din cheltuielile mele de vacanță, practic nu pot spune că am pierdut bani la distracția asta, așa că eu pot să-i iert; dar dacă alți oameni vor dori să-i reclame, n-au decât s-o facă. Dovezi cred că avem destule!

Revenind la problema practică ridicată de colegul nostru, aș putea menționa pățania mea de acum vreo trei ani (cred) când gazda unde urma să poposesc a doua zi în sudul Bulgariei în drum spre Grecia mă sună să spună că are overbooking și nu ne poate caza la ea, dar a rezolvat să ne cazăm la un hotel la câteva zeci de metri de ea. Problema mea a fost că „dincolo” era cu vreo 2 euro mai scump. Nesemnificativ pentru o noapte, dar deranjant ca principiu. Gazda noastră ne-a promis că va achita ea diferența. La fața locului, treaba n-a mai fost așa, ea plecând după ce ne-a predat noului hotel. Am vrut atunci să le fac plângere, dar sincer mi-a fost lehamite pentru suma respectivă, plus că nici nu pot spune că „mi-au stricat sejurul”. Da' tot am scris aici despre pățanie, măcar să știe și alții.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

  • [11] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.094614028930664 sec
    ecranul dvs: 1 x 1