Solicitare CMR / TURCIA - BOSFOR-DARDANELE

Hotel ieftin cu parcare proprie in Istanbul

Trimisă în 21.03.13 13:36
autor dumi59SV [Alba Iulia]
» VIZUALIZĂRI: 8368

Buna ziua!

As vrea sa cer unele detalii despre site-urile AGODA si BOOKING, m-ar interesa daca pot face rezervare prin ei cu cardul, fara a avea "probleme"?

Sunt hoteluri, care spun ca au parcare proprie, deci, parcare pt toti turistii, sau in limita disponibila?

Va multumesc anticipat!



Răspunsuri

dumi59SVAUTOR SOL2r[21.03.13 13:50]

Pe langa acele site-uri, am mai gasit si VENERE. COM, sa am incredere in acest site... Mii de multumiri!


marius71aGD4r[21.03.13 15:04]

Eu am rezervat pe Booking. Nu am avut probleme. De platit am platit la fata locului cu numerar. Cu cardul faci doar rezervarea ei nu ti-l debiteaza. Asta este asa pentru seriozitate. De asemenea urmareste daca se poate face anulare. Este important daca cumva nu mai poti pleca.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

dumi59SVAUTOR SOL2r[21.03.13 15:21]

@marius71a: Ms frumos pt raspuns! Dar, pretul afisat este in lei, acolo, la hotel, platesc contravaloarea in lei? Eu, am vazut o oferta f buna pe AGODA si pe VENERE, oare sunt seriosi?


marius71aGD4r[21.03.13 15:40]

In Turcia poti sa platesti si in Yeni ca sunt niste comercianti absoluti. Orice vanzator iti transforma instantaneu orice valuta in lire turcesti.

Acum vorbind serios, procedura este asa... Daca platesti cu cardul, eu am platit la Stambul, se face transfer online in moneda lor, am calculat acasa si nu am iesit rau la cursul de schimb, vorbesc de un card Visa Electron.

La Cannakale unde am rezervat tot pe site la Booking, am platit in euro direct la receptie. Au facut ei schimbul, nici acolo nu m-au fraierit. In privinta asta sunt seriosi, doar sunt comercianti si se respecta.

Unde poti lua teapa este in bazar sau pe la magazinele unde trebuie sa negociezi. Poti lua un obiect si de 2 ori mai scump. Chiar si atunci cand zici ca ai facut o afacere, tot ei ies in castig.

Despre celelalte situri nu stiu nimic, asa ca nu comentez. Eu auzisem doar de Booking si pe asta am facut rezervare, dupa ce am citit mai multe despre el. Este posibil sa fie seriosi, vezi si tu ce mai scriu altii. Merge perfect pe Google cu cautare gen... Teapa... (ce nume vrei)

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

stefanbuzatuSV6r[21.03.13 15:52]

@dumi59: despre agoda nu stiu nimic, dar pe booking poti rezerva cu incredere.


TraianSSE24r[21.03.13 16:05]

Agoda, e specializata pe Asia si Pacific si aveau cele mai multe hoteluri din acea zona.

Din cate scrie la wikipedia au fost achizitionati de priceline.com, aceeasi companie care detine si booking.com. Ambele siteuri sunt mari si de incredere.

Eu am rezervat in special pe booking.com, dar cred ca aceleasi hoteluri le gasesti pe ambele siteuri, la aproximativ aceleasi preturi.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

marius71aGD4r[21.03.13 16:16]

Uite un raspuns competent. Adica este cam acelasi bors. Asa ca spor la rezervare.


dumi59SVAUTOR SOL2r[21.03.13 17:34]

Ms frumos pt toti cei ce mi-ati raspuns, intradevar, mi-ati fost de mare ajutor, insa, as mai avea o nelamurire:

pretul afisat in lei pe BOOKING sau AGODA, este cel real ca cel care va trebui sa-l platesc la receptia hotelului cand vom ajunge acolo?

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

marius71aGD4r[21.03.13 17:36]

Raspuns DA

Vezi ca pe Booking daca dai click pe pret poti sa-l treci in euro. Asta daca te intereseaza.


radu.crisanGD4r[21.03.13 21:27]

Vizavi de preturile pe care le vezi in lei, acele preturi sint "traduse" de site-ul respectiv si folosesc rata de schimb din momentul in care te uiti (dar poti schimba sa vezi in Euro si chiar in lire turcesti). Acel pret in lei nu este garantat, e functie de cursul valutar. Pretul garantat e cel in "moneda hotelului"; in cazul Turciei ar fi Lira Turceasca dar, din experientele mele trecute in Turcia, pretul in Euro este cel garantat.

Daca platesti cash, poti plati in Euro (suma din rezervare) sau in Lire Turcesti (la cursul zilei). Daca platesti cu cardul (la receptie) o sa platesti cu siguranta in Lire Turcesti.

In ceea ce priveste datele cardului ce le dai in momentul rezervarii, asa cum au spus si altii, datele tale sint transmise hotelului ca si garantie pentru rezervare. In cazul in care nu ajungi ei iti pot lua de pe card o penalizare (scrie in rezervare). Am folosit de multe ori si booking si venere si nu am avut absolut nici o problema.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

RinabenJR1r[21.03.13 23:31]

@dumi59: Pe Booking am rezervat pina acum de 4 ori, de fiecare data fara nici o problema. Atentie la rezervare pt ca exista hoteluri care cer un mic avans sau unele iti percep un comision in caz ca renunti sau vrei sa schimbi rezervare!

Dar asta apare trecut pe pagina hotelului, in dreptul camerei pe care doresti sa o rezervi. In ceea ce priveste parcarea la fiecare hotel este mentionat daca exista parcare si daca este nevoie de rezervare in prealabil.

Concediu placut!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

RinabenJR1r[21.03.13 23:35]

@dumi59: Eu am platit de fiecare cu cardul si de fiecare data am platit exact suma ca re apare pe site in euro (pe Booking)


nicole33APLCONSILIER ONORIFIC AFA / TURCIA86r[22.03.13 07:00]

@radu. crisan:

Daca platesti cash, poti plati in Euro (suma din rezervare) sau in Lire Turcesti (la cursul zilei). Daca platesti cu cardul (la receptie) o sa platesti cu siguranta in Lire Turcesti.

Dă-mi voie să te contrazic. Chiar dacă dorești să plătești cash la recepție în euro, nu vei plăti doar suma în euro de pe rezervare, ci o sumă puțin mai mare, calculată prin aplicarea cursului de schimb afișat de ei la recepție, ca și cum ai schimba euro în lire turcești la ei și apoi plătești. De aceea este mai avantajos să plătești direct în lire turcești, indiferent că o faci cash sau cu card, situație în care este considerat cursul OFICIAL din ziua plății. Deși făcusem rezervare pe booking cu luni bune înainte, iar prețul era în euro și era garantat, în ziua respectivă am intrat din nou pe booking unde am transformat prețul din euro în lire, pentru a fi sigură care este prețul corect de plătit la cazare, bazat pe paritatea din ziua plății. Acea sumă în lire am plătit-o cash sau cu card bancar în lei, după caz.

N.B.: nicole33 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

marius71aGD4r[22.03.13 07:55]

O dam in balarii. Cert este ca poti rezerva cu cardul si este sigura si rezerverea. La fata locului poti platii in ce vrei fara probleme. Eu am platit in euro si am primit rest in euro fara nici o problema. Se poate sa faca si schimbul dar nu este un capat de tara. Sunt corecti in privinta asta, ba chiar unii au spus ca au iesit mai bine decat daca schimbau la banca banii.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

AryaPM[22.03.13 10:06]

@DUMI59

Rezervarile pe booking sunt sigure, solicitarea datelor unui card valid este pentru seriozitate. In cazul anularilor gratuite, cardul nu este debitat decat in cazul neprezentarii la hotel si fara anularea rezervarii in termenul specificat, caz in care se incaseaza o noapte de cazare. In cazul rezervarilor nerambursabile, intreaga suma este blocata pe card din momentul rezervarii, iar in caz de neprezentare penalizarea este de 100 %.

La hotel plata se poate face cash sau cu card (acelasi sau altul, nuconteaza).

Confirm faptul ca varianta cea mai ieftina este plata cash in lire turcesti, dar orice valuta este agreata.

Niciodata niciun hotel din lumea asta nu va asigura un numar de locuri de parcare egal cu numarul de camere.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

CostiCO12r[22.03.13 12:01]

@radu. crisan:

Îmi pare rău să te contrazic, dar datele cardului nu sunt transmise nicidecum hotelului. Acesta nu lucrează direct cu banca emitentă a cardului, există o firmă specializată, agreeată de lumea bancară şi supersecurizată, care intermediază aceste tranzacţii.

Datele cardului nu ajung niciodată la hotelieri.

Hotelul poate doar să preautorizeze cardul, adică, tot prin intermediul firmei, să verifice valabilitatea cardului si acoperirea în bani a acestuia.

De aceeea, deşi pe booking.com scrie că rezervările se fac numai cu card de credit, în majoritatea cazurilor se acceptă şi carduri de debit.

@dumi59:

În privinţa saitului venere.com, despre care nimeni nu s-a pronunţat aici, pot spune eu că este la fel de serios ca celelalte două. La începuturile mele turistice cu rezervare online, am folosit de mai multe ori acest sait şi nu am avut probleme niciodată.

În ultimul timp am renunţat însă la el, pentru că booking.com are o interfaţă mai convenabilă mie. Are chiar şi variantă românească.

Pentru rezervări pe booking.com, recomand oricui să-şi facă un cont şi să se logheze la fiecare rezervare. Asta pentru că nu mai trebuie de fiecare dată să introduci toate datele, doar pe cele privind cardul, care nu se memorează din motive de securitate.

În plus, saitul păstrează o istorie a tuturor rezervărilor făcute de tine, inclusiv a celor la care ai renunţat. De asemenea, primeşti un newsletter cu toate ofertele promoţionale, pe cât posibil personalizat în funcţie de interesul tău (se iau după căutări şi rezervări).

Moneda şi limba se pot alege chiar de pe prima pagină, sus.

Poţi face căutarea după mai multe criterii, bifând căsuţele corespunzătoare din partea stângă.

După rezervare, este necesar să scoţi la imprimantă, în versiunea engleză, fişa de rezervare, pe care o prezinţi la hotel. În acest caz, cei de acolo au toate datele, inclusiv preţul, care, de obicei, este mai mic decât cel afişat la recepţie.

În această fişă sunt trecute toate datele rezervării, precum şi cele privind accesul la hotel: adresă, chiar şi coordonate GPS.

Plata se poate face cu cardul cu care s-a făcut rezervarea, cu altul, sau cash, în acest caz obligatoriu în moneda hotelului.

Când faci o rezervare, citeşte cu atenţie toate chestiile, sunt importante. Astfel, poţi constata că parcarea, în anumite cazuri, se plăteşte suplimentar; acelaşi lucru la alte facilităţi. Uneori, se mai percepe separat o taxă de oraş.

Dacă oferta este de tip "nerambursabil", asta înseamnă că, o dată făcută rezervarea, nu mai poţi renunţa şi, la data când trebuie să te prezinţi la hotel, suma se extrage automat din card. E drept, ofertele de acest tip sunt, de obicei, la preţuri mai mici, uneori chiar cu 50%.

Eu am făcut peste 100 de rezervări pe booking.com, în toată Europa, inclusiv în ţările din Balcani, în cele baltice şi niciodată, dar niciodată nu am avut niciun fel de probleme.

booking.com este un sait 100% de încredere.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

dumi59SVAUTOR SOL2r[22.03.13 12:30]

Va multumesc din suflet tuturor celor care, prin raspunsurile ce mi le-ati dat, m-ati linistit... Inca o data, va multumesc tuturor!


sanis*PM12r[23.03.13 07:05]

@dumi59: vezi ca pe booking ai posibilitatea sa determini moneda in care iti afiseaza pretul (in partea de sus e un buton). Poti vedea cit este in Lei, TL, Euro, dolari, Pounds.

Cele mai multe hoteluri tip boutique accepta doar lire turcesti, la hoteluri mai mari poti plati cu cardul sau direct cu euro, sa zicem.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

dumi59SVAUTOR SOL2r[23.03.13 12:09]

Fara sa intreb, mi s-a raspuns ca dupa ce ai facut rezervarea cu cardul, intr-un anumit termen, se poate face anulare gratuita... in acest caz, mi se afecteaza contul de pe card?

Dupa rezervare, mi s-a spus, ca voi primii mail in cca 30 min, mail ce nu l-am primit nici pana acum (au trecut mai bine de 24 de ore). Oare, sa fi apasat gresit si sa mi se fi anulat rezervarea?

Recunosc, nu prea stapanesc bine acest domeniu.

Cum as putea sa verific, daca mi s-a facut rezertvarea, mentionez ca rezervarea am facut-o pe AGODA.

Va multumesc anticipat!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

dumi59SVAUTOR SOL2r[23.03.13 12:12]

La ceea ce am solicitat mai sus, daca cineva ma poate lamuri, va las id-ul de mess in care va rog sa-mi lasati nr dv de telefon si va voi suna eu, in aceasta problema. Mii de multumiri!


marius71aGD4r[23.03.13 12:13]

Pai nu ai facut cont sau ceva?

Ar trebui sa poti verifica pe site la ei.

Eu am folosit numai Booking, acolo dupa ce faceai cont iti vedeai toate rezervarile.


marius71aGD4r[23.03.13 12:18]

As vrea sa te ajut dar din pacate nu stiu nimic de Agoda. Poate gasesti pe cineva sa te lamureasca.

Bafta!


webmaster2r[23.03.13 12:23]

@dumi59: datele persoanle (inclusiv ID-ul de mess) nu sunt permise a fi afișate publicat pe AFA.

Se pot trimite, însă, FĂRĂ PROBLEME prin mesaje personale (private), oricărui interesat.


TraianSSE24r[23.03.13 19:02]

@dumi59: Cardul il dai pentru ati garanta rezervarea. Pe booking.com, poti face rezervare si fara card, dar nu iti garanteaza rezervarea.

In primul rand verifica folderul de SPAM, daca nu a venit vreun mesaj acolo. Cand faci rezervarea mesajele se trimit automat. Ar fi trebuit sa-ti vina.

Despre rezervarile cu "anulare gratuita"... Asta iti scrie in momentul rezervarii, daca se poate face anulare gratuita sau nu. Politicile difera de la hotel la hotel si de preturile la care se gasesc ofertele. Cand sunt preturi mici, de obicei nu se mai poate face anulare. Oricum lucrul asta e specificat, cand faci rezervarea. Ai o anumita data pana la care poti face anularea.

Daca nu faci anularea, si nu te prezinti la hotel, abia atunci iti vor lua bani de pe cartea de credit/debit. Informatiile de pe card, se dau doar pentru a garanta rezervarea. Plata se face la hotel. Nu se iau bani de pe card la data rezervarii.

Daca nu ai facut cont, verifica la SPAM, sau mai uita-te o data prin inbox. Daca ai dat adresa de email corecta, nu se poate sa nu-ti fi venit email.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

tm67bruPACONSILIER ONORIFIC AFA / TURCIA3r[23.03.13 20:16]

@TraianS: două corecturi / completări minore:

1) dacă nu mă înșel, dumi59 a făcut rezervarea pe agoda, nu pe booking.

2) pe booking se poate întâmpla să-ți fie blocaţi banii pe card (relativ des, de către hoteluri din ţări unde românii nu au o "faimă" prea "roză", mai ales în cazurile în care rezervarea este non-anulabilă, dar nu numai). Vorbesc din proprie experienţă - am rezervat 2 camere în Roma, apoi am anulat -- a durat aproape o lună să-mi elibereze (hotelul) suma ce figura blocată pe card.

În unele cazuri (din rândul celor fără posibilitate de anulare), banii chiar îţi sunt debitaţi direct, în avans (foare rar, însă, aceasta din urmă).

N.B.: tm67bru este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

dumi59SVAUTOR SOL2r[24.03.13 13:47]

Vreau sa fac o precizare... dupa ce am facut rezervarea, mi-a aparut un nr de puncte ce le-am obtinut intrucat am facut acea rezervare, mi s-a spus ca in max 30 min mi se va trimite un mail, apoi au spus ca aceasta rezervare o pot anula pana in luna iunie, dupa care, am dat click pe "anulare" (cred).

Am tot verificat mailul, nu mi-au trimis nimic, apoi mi-am facut cont pe Agoda, acolo, nefiindu-mi specificat ca as fi facut vreo rezervare.

Oare, cu acel click, sa fi anulat rezervarea?

Va multumesc pt atentia si promptitudinea cu care imi raspundeti.

O duminica placuta va doresc!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

TraianSSE24r[25.03.13 09:20]

@dumi59:

Se poate sa nu fi mers cu rezervarea pana la capat. Daca ai avut insa rezervare si ai anulat-o, ar trebui sa ai doua emailuri, primul pentru ca ai facut rezervare si un al doilea ca ai anulat-o.

Cel mai probabil, nu ai facut rezervarea.

Totusi daca ai dat informatiile privind cardul de credit/debit; ar fi bine sa le scrii si sa-i intrebi, ca sa fii sigur.

Contacteaza-i, scriele numele in care s-a facut rezervarea, hotelul si datele pentru care ai facut rezervarea si intreaba-i daca ai rezervare sau nu.

Daca ti-ai facut cont mai apoi, asta nu inseamna ca o rezervare precedenta, facuta fara cont, nu poate exista simultan.

Cel mai bine ar fi sa-i contactezi pe cei de la agoda ca sa fii linistit. De obicei raspund foarte prompt. Daca nu ai dat nr. de card, nu-ti bate capul.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

dumi59SVAUTOR SOL2r[26.03.13 11:21]

Multumesc pt raspuns!

Vinerea trecuta am facut rezervarea, ieri (luni) am contactat banca, de care am fost anuntat ca "AGODA", vineri, a solicitat suma aferenta rezervarii, suma pe care banca a pus-o in asteptare. Aceste detalii, le-am aflat de la banca, luni, cand am sunat.

Tot luni, banca mi-a spus ca incearca sa-mi revireze banii in cont, deoarece, AGODA, inca nu-i primise in cont.

Am revenit cu telefon si azi la banca, de unde mi s-a spus, ca suma aferenta rezervarii nu a fost virata in contul lor, iar la solicitarea mea, tranzactia a fost anulata.

Va intreb, cu scuzele de riguare si cu mii de multumiri pt raspuns: oare, acum, pot sta linistit, banii chiar o sa-mi revina in cont?

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

marius71aGD4r[26.03.13 12:10]

Tu esti ca in reclama aia interzisa.

Toata lumea spune ca e popa

da tu NU... BATMAN... BATMAN

Acum nu te supara, dar mai toata lumea de pe aici ti-a spus ca au facut rezervare pe Booking.

Mie nu mi-au blocat nicio suma cand am facut rezervare. Si din cate imi aduc aminte nici nu prea aveau ce, ca folosesc un card pe care il incarc numai cand fac plati online. Nu este cardul de salariu sau alt card cu bani pe el. Este mai sigur asa, in caz ca iti ei teapa macar nu pierzi toti banii.

Nu spun ca situl respectiv trage teapa, ca nu este corect, dar daca faci plata cu cardul te poti astepta sa-ti debiteze cardul. Asa ca nu trebuie sa te mire.

Daca rezervarea a fost corecta, adica era ceeace ai dorit, dece ai mai blocat?

Daca banca ti-a confirmat ca nu ti-a virat banii catre Agoda, atunci asa este. De obicei banii stau o perioada in asteptare, pana sunt virati. Oricum verifica soldul de pe card. Se intampla sa primesti banii si dupa o luna inapoi in cont. Eu am patit-o cand am incercat sa fac o incarcare online la o cartela prepay. In timpul operatiunilor sa intamplat ceva si tranzactia a ramas in pom si pomul in aer. Adica banii erau blocati dar nu intrasera in contul cartelei prepay. Am rezolvat-o cu cateva telefoane. Nu a durat totusi o luna, dar asa am fost informat la inceput de catre banca, ca poate dura pana la o luna.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

dumi59SVAUTOR SOL2r[26.03.13 12:33]

Multumesc frumos pt lamuriri...


razvan_ex*JR[07.04.13 23:39]

O singura companie detine si agoda si booking, anume priceline.com, de curand au cumparat si kaiak.

In piata de turism are loc o mare consolidare, care o sa se termina cam in 3-4 ani.

Agoda este foarte bun pe Asia, in general are cele mai bune tarife.

Ele sunt niste canale de vanzare, nu comunica direct cu hotelul, si nici cu vreo banca, exista alte companii care face intermedierile acestea, insa toate sunt de incredere.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

leonid34CH[01.05.13 04:43]

buna seara! as dori sa stiu, daca am facut o rezervare, pe booking, dar nu mi-au cerut datele cardului, in caz de neprezentare la hotel, trebuie sa platesc ceva?


moni_monica_79CH[01.05.13 09:23]

buna... daca nu ti-a cerut datele de pe card (mie, mi le-a cerut si mi-au retras suma din cont pt rezervare), poti sa stai linistit, vei platii la receptie cand vei ajunge, numai daca vei onora acea rezervare. acum, cand o sa mergem spre Side (luna viitoare) am facut o rezervare la un hotel din Kutahya, urmand sa platesc cand voi ajunge la hotelul respectiv (nu mi-ai cerut nicio data de pe card). deci, stai linistit... concediu placut!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

sanis*PM12r[02.05.13 18:39]

Mie mi s-au intimplat ambele situatii. Am facut rezervarile pe booking.com. Nu stiam sigur perioada, asa ca am facut doua rezervari, la doua hoteluri diferite. La ambele, conditiile erau aceleasi: modificarea rezervarii (sau renuntarea) ila max. 3 zile in avans. Unul din hoteluri mi-a confirmat rezervarea *era in avans cu peste 6 luni). In schimb, celalalt mi-a cerut sa dau datele cardului. Cum eu reduzam s afac asta, mi-au comunicat ca se vad nevoiti sa nu-mi faca rezervarea, daca nu le indeplinesc cererea, asigurindu-ma ca nu o sa ia banii din card. Dar mie imi trecuse... Am renuntat singur la rezervarea respectiva. Nu stiu nici astazi de ce cele doua hoteluri au o politica diferita.

In final, cum tot nu ma puteam hotari in ce perioada voi merge (nu depindea in totaliate de mine), am renuntat si la a doua rezervare. Din experienta trecuta, stiam ca pot gasi oricind o camera in Istanbul in zona dorita. Si asa a fost: am gasit o camera (cca 3 stele) in Sultanahmet intr-un boutique (casa veche renovata) cu 60 lire pe noapte cu mic dejun, cam la 3-4 min de Sf Sofia. Puteam gasi si cu 40... Am intrebat in trei locuri. Culmea, bouticul respectiv nici macar nu e pe booking sau alta retea de rezervare! Banuiesc ca sunt zeci (sute?) de astfel de hoteluri...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

  • [34] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.21722888946533 sec
    ecranul dvs: 1 x 1