GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Restaurantul 'La Parmac' din Babadag
Restaurantul este unul curat, bine întreținut. Prețurile sunt foarte rezonabile și mâncarea de calitate, proaspătă și gustoasă (calități care depășesc incoerențele de servire ale chelnerilor sau – eventual uituceala bucătarului). Chiar am remarcat după gust și aspect că felurile II au fost preparate atunci, pe loc.
Mesele de prînz pentru 5 persoane: 2 adulți și 3 copii (9,13 și respectiv 16 ani), au costat cam 105-125 RON. În medie toată lumea a avut cel puțin un fel II și o băutură gen ceai sau ciocolată caldă, iar felul I (ciorbă/ supă) cam 3 persoane din 5. În medie 2 persoane au avut 2 feluri II, iar deserturi cam 2-3 persoane din 5. Porțiile mie mi s-au părut decente, chiar destul de mari.
Ce am remarcat în meniu, a fost faptul că foarte multe dintre produse erau taxate la gramaj, nu la porție, deci atenție!
Servirea nu a excelat în rapiditate, în general, dar trebuie menționat că mâncarea (cel puțin în ceea ce privește felul II) s-a preparat pe loc.
Drept defecte la restaurant am remarcat:
•oferta mai largă decât posibilitățile reale (pe principiul că o listă cu poziții mai multe pare mai impresionantă), deoarece la modul concret - când ospătarul era întrebat, răspundea că unele dintre produse s-au terminat sau că în ziua respectivă nu se prepară (și asta timp de 2 zile succesiv).
•un alt defect a fost pregătirea neuniformă a chelnerilor, cel puțin chelnerița din prima zi a adus mâncare de fasole cu afumătură în loc de ciorbă cu afumătură, Lipton Ice Tea în loc de cei verde (fierbinte) și la început a dat câteva răspunsuri nervoase când am întrebat-o ce are în mod concret din meniul cel gros. Evident că am refuzat “alternativele” și am solicitat să mi se aducă ce comandasem și, mi s-a adus (deși colega de la bar a chelneriței a încercat să-mi explice că Lipton Ice Tea este “tot aia” cu ceaiul verde fierbinte…)
•Standardizarea incompletă a mâncării – salata orientală de a doua zi a diferit de cea din prima zi, iar bucătarul a uitat a doua zi să pună în ea ulei, oțet și sare, iar tot a doua zi, la un preparat de spaghetti a uitat să pună parmezan. Am trimis spaghettele înapoi și au venit cu parmezanul și cu scuzele de rigoare.
Probabil personalul restaurantului este obișnuit în principal cu solicitările de pe plan local, care nu pun prea mult la încercare resursele de deservire.
Trimis de Qvadratvus in 06.09.17 01:38:13
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BABADAG.
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Qvadratvus); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
ECOURI la acest articol
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Qvadratvus:
”Ce am remarcat în meniu, a fost faptul că foarte multe dintre produse erau taxate la gramaj, nu la porție, deci atenție!
Și eu am remarcat în repetate rânduri și în mai multe locuri - chiar și în ultimele weekend-uri, la restaurantele de la Corabia și Turnu Măgurele - că preparatele (în cazul nostru de pește) sunt taxate la gramaj. Eu știu că gramajul se stabilește "la crud", adică înainte de preparare. Cum aș putea să verific dacă gramajul a fost respectat? E drept că m-am întrebat cum de reușesc bucătarii să porționeze fix - fix un anumit gramaj dintr-o singură tăietură.
Păi așa am luat noi țeapă la un restaurant de lângă bacul de la Călărași, unde am comandat neremarcând la timp că prețurile la pește erau "la gramaj". Bine, e vine noastră că nu am căscat ochii cum trebuie la meniu...
P. S. Peștele de la restaurantul respectiv din Călărași a fost execrabil...
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2024 [Restaurant popas Doi Iepurași] Recomand atenție la gătirea și servirea mancarurilor — scris în 28.07.24 de ux135037 din RO - nu recomandă
- Oct.2022 [Restaurant hotel La Parmac] Nu va recomand — scris în 31.10.22 de ux127585 din CONSTANTA - nu recomandă
- Jun.2019 [Restaurant La Tauc [Sarichioi]] Restaurant pescăresc LA TAUC in Sarichioi, Tulcea — scris în 25.09.19 de silvia tudoran din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Nov.2015 [Restaurant popas Doi Iepurași] Restaurant cu servire execrabila - Popas Doi Iepurasi — scris în 15.11.15 de insomniak74 din TULCEA - nu recomandă
- Aug.2012 [Restaurant popas Doi Iepurași] Pranz la Popasul Doi Iepurasi — scris în 14.08.12 de Atena2008 din PITESTI - RECOMANDĂ
- May.2010 [Restaurant popas Doi Iepurași] Relaxare la Popasul 'Doi iepurasi' — scris în 24.06.10 de pepsi70ro din CONSTANTA - RECOMANDĂ