Solicitare CMR / MAREA BRITANIE - ANGLIA

City break la Londra

Trimisă în 05.12.15 23:08
de adri-nicoPR [Buzău]
» VIZUALIZĂRI: 14327

Am cumparat 2 bilete pentru mine si fie'mea si fac aceasta excursie doar pentru a-i indeplini ei dorinta de a vedea Londra. Desi am fost de doua ori in interes de serviciu, nu am apucat sa vad obiectivele turistice si poate de aceea Londra nu imi place deloc.

Am rezervat pe booking un hotel Equity Point, undeva in centru (la 5 minute de mers pe jos fata de gara Paddington), insa n-am gasit decit camere cu n'spe paturi. De camerele duble nu pot sa ma apropii ca pret decit daca iau la Cuca Macaii. Pot sa renunt daca gasesc ceva mai convenabil. Oricum, pret super ok, 566 lei 2 pers cu mic dejun inclus.

Intrebari :

- Ateriez pe Stansted la ora 13.35, simbata si decolez marti la ora 11. Care e cel mai bun mijloc de transport pina in centrul Londrei?

- London Pass - nu stiu cum e mai avantajos, daca sa iau pentru 3 zile sau pentru 2, avind in vedere ca prima zi aterizam dupa amiaza. Intrarile sint libere pentru obiectivele inscrise in lista si nu se sta la coada, asta am inteles din ce am citit pe Afa. As dori niste sugestii, ce obiective putem vizita in cele 2 zile jumate.

- Cum e mai avantajos sa calatorim in oras?

Multumesc anticipat!


  • PERIOADA: ianuarie -- NOPŢI CAZARE: 3
  • BUGET: 300euro -- TRANSPORT: avion
  • ADULŢI: 2

Răspunsuri — pag 1 / 2

Dragoș_MDAU[Frumuşani [CL]]8r[05.12.15 23:38]

@adri-nico -

Ateriez pe Stansted (...). Care e cel mai bun mijloc de transport pina in centrul Londrei?

Stansted Express trains are the quickest and most direct routes between Stansted Airport and London. Services run every 15 minutes and tickets can be booked for as little as £8 one-way when buying in advance. Stansted Express stops at and departs from Liverpool Street and Tottenham Hale stations, which provide access to the wider Network Rail network and the London Underground for onward connections.

Adică cel mai mișto e cu trenurile Stansted Express. Ai pe pagina aeroportului linkurile necesare.

London Pass pe 2 zile (eventual cu travel card). În jumatea de zi fără pass, mergi la London eye (nu e inclus pe pass). La oricare dintre muzeele gratuite: National galery sau British museum. Mai multe nu ai cum să faci.

În zilele cu pass, eu recomand Turnul Londrei. Și în afară de ăsta, orice mai te atrage. Inspiră-te eventual din scrierile mele de acolo de acum vreo patru ani.

PS totuși, n-am priceput de ce vrei să pui frână Londrei?!?

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

adri-nicoPR[Buzău]4r[05.12.15 23:55]

@Dragos - Incep cu ultima. Cum adica sa pun frina?

Trenul e 8 lire. am gast un easybus care costa 2 lire /cap de om. Nu ma descurc cu harta Londrei, neam!!! Asa ca nu stiu unde ar fi mai bine sa cobor cit mai aproape de hotel. Ultima statie e Victoria.

Cit despre inspiratie... nu ma inspira nimic. Fata nu stie de bilete, asa ca nu pot sa o intreb pe ea. Ziceam ca i-l dau de Craciun insa, cred ca o sa i-l pun in cizme, la noapte, ca sa scap de grija organizarii.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Dragoș_MDAU[Frumuşani [CL]]8r[06.12.15 00:00]

@adri-nico - păi tu ai pus titlul „city brake (= frână) la Londra”. Văd că între timp a fost corectat.


adri-nicoPR[Buzău]4r[06.12.15 00:04]

@Dragos - greseala, scuze. am gasit reviewurile. ma bag la lectura.


alb1573PM[Constanţa]2r[06.12.15 00:15]

Pentru transportul in oras in cele trei zile cred ca varianta cea mai convenabila este Oyster Cardul. Noi am stat 5 zile si atunci a meritat sa cumparam Travel Card pt o saptamana, dar pentru 3 zile nu e economic.

Tinand cont ca e ianuarie, vremea nu o sa fie prea prietenoasa sa stati prin parcuri... asa ca va veti orienta spre obiective. Pentru London Eye va sugerez sa va luati biletele online dinainte fiindca e mai simplu si mai convenabil. Muzeul de Stiinta si Muzeul de Istorie Naturala au intrare gratuita si merita vazute. Nu stiu cati ani are fata dvs, dar a mea (16 ani) nu e fascinata de stat la cozi la muzee asa ca noi nu am gasit justificata achizionarea London Pass-urilor. Sunt atatea lucruri de vazut... iar 3 zile trec extrem de repede (practic marti veti pleca cu noaptea in cap la aeroport, deci nu e de luat in calcul) iar obiectivele incluse gratuit in London Pass nu sunt chiar 1-st class...

Am postat cateva impresii din calatoria noastra la Londra. Poate va sunt de folos si va mai inspirati cu ceva!

Va dorim o mini-vacanta memorabila!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

adri-nicoPR[Buzău]4r[06.12.15 00:28]

@alb1573 - Fata are 18 ani si de mica viseaza la Londra. Caiete, ghiozdan, pixuri, toate sint inscriptionate cu Londra. E prima ei iesire cu avionul si nu pot sa o las singura, altfel m-as lipsi total. O sa citesc impresiile si o sa las comentariu. Acum sint la ale lui Dragos.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

andreea_cSR[Timisoara]2r[06.12.15 07:52]

Si am optat pentru oyster ca varianta de transport, dar nu cunosc preturile actuale. Pentru noi a fost cel mai rentabil.

Ca mijloc de deplasare categoric metroul, dar daca iti permiti poti face o tura cu autobusele hop on hop sa-ti faci o idee despre atractii. Nu ca sa te deplasezi intre ele.

Aveam calatorii nelimitate si ne puteam deplasa rapid intre doua puncte, evitand traficul de la suprafata.

Cat despre london pass, fa un calcul, adica vezi ce obiective doresti sa vezi, cat ar costa acestea si calculeaza sa vezi daca nu iesi mai ieftin in varianta 1+1 gratis comparativ cu pretul unui london pass. Adica iei un bilet de tren, pe cea mai scurta ruta posibila si iei de la gara sau descarci de pe net pliantele cu 1+1 gratis sau 2 for 1 cred ca ii zice. Teoretic biletul de tren ar trebui sa fie din ziua cumpararii biletului, dar sincer nu il verifica nimeni asadar poti folosi acelasi bilet toate cele 3 zile. E posibil sa fie mai ieftin asa. E drept nu toate obiectivele sunt incluse in acest fel de tichete, dar depinde ce vrei sa vezi.

NU ma intelege gresit. Eu sunt "fan" a; pasurilor, adica iti permite sa vezi foarte multe atractii cu mult mai putini bani, dar uneori pentru 2 zile nu prea merita, deoarece nu prea apuci sa vezi suficiente atractii ca sa ii acoperi costul. In plus unele persoane nu sunt pasionate de muzee sau alte atractii de umplutura incluse in aceste pass-uri.

Destpre 2 for 1 vezi mai multe detalii aici

si aici

La unele atractii daca cumperi biletul de pe net din timp cu zi (si cred ca si ora) de intrare specificata ai reduceri substantiale. De exemplu la maddame tussaud un bilet la poarta e 33 euro iar online este 23.

Exista si variante de bilete combinate pentru 2-3 atractii si astfel economisesti.

Mai ai si varianta biletelor cu intrare prioritara, la toate marile atractii si daca iti permiti merita cele 1-2 lire in plus ca sa scapi de unele cozi infernale.

ce iti recomand eu neaparat Madame Tusaud. Din cate muzee ale figurilor de ceara am vazut pana acum, cel din Londra mi-a placut cel mai mult. Nu rata London Ey, Tower of London si daca timpul iti permite o deplasare pana la Hampton Court.

Mie mi-a placut foarte mult si British Museum

Despre cazare, daca ai inclus transport in comun nelimitat, nu merita sa dai bani multi sa stai central, sau sa accepti conditii mai slabe doar ca sa stai central. Metrourile lor circula excelent si poti ajunge in centru foarte rapid si la aceiasi bani poti gasi o cazare intr-o zona mai indepartata dar cu conditii mai bune (adica o camera dubla). Vezi pe booking cazari apropiate de statii de metrou.

Eu nu am prea apucat sa scriu multe despre Londra, dar daca ai alte intrebari si stiu, iti raspund cu drag.

Cat despre faptul ca nu iti place, e pentru ca nu ai apucat sa o "cunosti". Eu una o ador. In unele privinte o prefer chiar si Parisului .....

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

dganeaGD[Iernut]1r[06.12.15 08:36]

@adri-nico - buna dimineata, De la aeroportul Histrow de la fiecare terminal pleaca metroul care ajunge in centru, aproape de gara trenurilor.

Eu nu am locuit la hotel, deci pentru asta nu pot sa ofer sugestii, dar pentru mijloacele de transport in comun se gasesc abonamente valabile pe toate mijloacele de transport si pe care poti depune ulterior bani daca ai terminat suma. Parca se numesc oyster. Eu ne fiind vorbitoare de engleza bineinteles ca fac greseli, pentru asta imi cer scuze,

In centru la Parlament la ochiul Londrei si pana la palat se poate merge pe jos fara probleme, in pas domol;

Va doresc sedere placuta.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

adri-nicoPR[Buzău]4r[06.12.15 08:38]

@andreea_c - Multumesc pentru raspunsul complex. Nu stiu daca mai sint fana a muzeelor, prefer sa ma plimb pe strazi, la pas si sa fac poze.

Cred ca aveti dreptate ca pentru 2 zile nu prea merita London Passul. Muzeul de ceara ar fi unul dintre obiectivele preferate, apoi Ochiul, desi m-am dat in ala din Singapore, deci stiu cum e.

Referitor la cazarea, am rezervat una cu posibilitatea de anulare. De pe acum simt ca ma sufoc numai cind ma gindesc la metrou asa ca nu sint sigura ca o sa il folosim, mai bine dormim in pat de campanie. Aici o sa ma mai gindesc.

Fata tocmai a descoperit biletul in cizme si e o chiuiala prin casa... In privinta obiectivelor o sa ma sfatuiesc si cu ea.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

adri-nicoPR[Buzău]4r[06.12.15 08:42]

@dganea - Din pacate am luat bilet cu o companie ieftina si nu aterizeaza pe aeroportul scris mai sus. Dar sfatul pentru transportul in comun este bun, multumesc!


clau05UC[London][06.12.15 09:33]

Buna Adri-Nico.

Londra este frumoasa si scumpa.

Din Stanstead poti sa folosesti autocare, nu neaparat tren. Este Television Express si National Express, ok ca pret... cca 10lire/pers, care va duce pana in centrul Londrei. Cu autocarul mai vedeti cate ceva din Londra, cu trenul nu prea... Nu stiu unde va lasa autocarul in centrul Londrei, dar luati metrou apoi, pana in Paddington si apoi mers pana la hotel.

Pt transport in Londra va puteti lua Travel Pass pe zile. Pt o zi intreaga, oriunde, oricand, ... 12lire/pers.

De vizitat sunt multe, in 3 zile nu aveti timp... imi pare rau, dar puteti vedea... London Eyes, Big Ben, London Bridge, Trafalgar Square, Palatul Buckingham, Westmister, Hyde Park, National Galery, Madam Trousou Museum, Sharlok Holmes Museum, ... etc... si ffff multe muzee free sau cu plata.

Your choice... your journes. Salutari calde

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

MahonuJR[Anglia - Londra [GB]][06.12.15 09:45]

Londra, o alegere ptoasta, sigur no sa va placa, in primul rand aglomeratia, vremea este foarte urata, ploua si este frig, in afara de zona 1 care este centrul Londrei, este foarte murdara, mijloc de transport cel mai ieftin este autobuzul, dar daca si prins trafic nu o sa apuci sa vizitezi mai nimica,

puncte turisice? palatul Buckingham, Trafalgar Square, London Bridge, Madame thousands, roata mileniului de langa thamisa, aceste sunt cele mai populare locuri de vizitat, poti merge la shopping pe Oxford street dar sigur nu o sati placa,

poti sa te misti mai repede cu metroul dar trebuie sa fii atent ca aici te duci in sens invers decat la noi, daca te ratacesti nu este problema, la tot pasul auzi romaneste, o sa te saturi de conationali care stau pe podurile de pe thamisa pentru a te face la orice le pica.

in orice caz ati doresc sa te bucuri de astea doua zile si sa scrii cum a fost

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 348 PMA (3 voturi)

adri-nicoPR[Buzău]4r[06.12.15 10:28]

@clau05 - Multumesc de raspuns. Cu autobuzul ma gineam si eu sa vin in oras.

A verificat fata hotelul pe harta si toate atractiile turistice sint la cel mult o ora de mers pe jos si cum noua ne place plimbarea, cred ca singurul mijloc de transport ramine de la si spre aeroport.

A zis ca nici vorba sa schimbam hotelul. Topaie si s-a pus pe facut liste. Am gasit pe net oferta cu London Eye si Muzeul de ceara, undeva la 39 lire, iar altul care include si Aquariumul, e 48. Ea vrea neaparat muzeul Sherlok Holmes si Buckingam cind se schimba garda, a verificat si e ceremoie in 24 ian.

Gata, m-am mai linistit. Ea, cu tableta in mina, face harta imediat asa ca grija mea ca o sa ma invirt dezorientata, a disparut.

Multumesc pentru urari!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

adri-nicoPR[Buzău]4r[06.12.15 10:32]

@Mahonu - Dragul meu, imi dau seama ca avem aceeasi impresie despre Londra. Dar tot ce conteaza in viata e sa implinesti visele copiilor. Fericirea si incintarea ei ma face si pe mine sa fiu mai optimista in ceea ce priveste aceasta excursie. O sa imi pun ochelari prin care sa va doar frumosul!

Multumesc de urari. Am scris cum a fost in primele mele doua calatorii. Nu prea bine, ba chiar deloc bine. Insa, am sperante ca de asta asta va fi altfel.

Multumim!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

viculeanGD[Galaţi]3r[06.12.15 11:43]

@adri-nico - Deci stai 2 zile întregi și alte două ”sparte”.

Referitor la transferul catre și de la Londra: Stansted se află la o distanță care necesită aprox. 1 oră până în centrul Londrei, dacă se conduce ”susținut”. Ai mai multe variante de transfer, vezi mai jos:

easybus.com/en/london-stansted

stanstedairport.com/to-an ... express-coaches

stanstedairport.com/to-an ... tansted-express

însă tre să ai și o variantă de rezervă în minte, pentru cazul în care totul vă este potrivnic: taxi-ul, care te va costa aprox. 70 GBP.

Referitor la transportul în Londra, vezi: visitorshop.tfl.gov.uk/tf ... tor-oyster-card

tripadvisor.co.uk/ShowTop ... on_England.html

visitorshop.tfl.gov.uk/he ... cket-comparison

Se poate să vreți să luați Oyster pentru că Travelcard se emite doar pentru 1 și 7 zile. Noi am avut Travelcard pt. 7 zile, și am prins și ceva reduceri.

Pentru reduceri, îți recomand să te uiți aici: daysoutguide.co.uk/2for1-london

și dacă vrei (ar fi aiurea să nu vrei) atunci tre să renunți la Oyster și să iei Travelcard pentru 1 zi de două ori (pentru cele două zile pline) iar pentru zilele din extremități, poți lua ori TravelC ori Oyst.

Acestea fiind zise, cine ia London pass e botulist, sau are lova prea groasă ca să mai conteze cât îi consumă pobeda și cât costă litrul de carburant.

Încă ceva: dacă tot vrei să-i faci un cadou așa fain (pen că Londra e super OK), îți recomand să te uiți pe un googlemaps, vezi aici: google MAPS — îi dai zoom până când vezi pătratele ălea bleu care simbolizează stațiile de autobus. Apoi îți ”construiești” niște trasee de ex. 75 de la stația... la stația... apoi schimb cu N48 până la stația... etc. și îi vei arăta fiicei tale Londra, ziua și noaptea. În felul ăsta vei culege un minus (sunt locuri, lucruri, pe care nu le poți vedea din bus), dar și câteva plusuri-nu tocmai de neglijat: poți vedea foarte mult într-o perioadă scurtă de timp, vă mai odihniți în timp ce admirați orașul, sau puteți căuta (stând în bus) locuri atractive de vizitat, cu bus-ul sau pe jos.

Referitor la obiective, e bine să scrii pe ceva stațiile de metrou (sau de bus, dacă nu e metro în apropiere, de ex. British Museum) cele mai apropiate. Iar imediat când apuci, tre să iei 2-3 hărți cu liniile de metrou.

Sper să-ți fi fost de folos. Eu am documentat mult până ce am plecat.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

adri-nicoPR[Buzău]4r[06.12.15 11:56]

@viculean - Un raspuns pe gustul meu.

Am descoperit in portofel un Oyster card de anul trecut, l-am avut in cele citeva zile pe care le-am stat la Londra, uneva in zona Tottenham Hale i cred ca mai am vreoo 5 lire pe el. Cred ca merge si pentru 2 persoane daca il apropii de aparat de doua ori, ma gindesc.

Cit despre London Pass deja cred ca renunt si iau bilete cu oferte 3 obiective intr-unul. Mai ales ca Muzeul de ceara si Ochiul nu sint cuprinse in acel Ticket.

Am deschis harta aia si ma uit ca curca in craci. Nu stiu ce e, adica e vreo oferta de vreun treaseu gen circuit sau sa ne facem noi uricindu-ne aleatoriu in autobuze?

Drept e ca sint putin grabita, trebuie sa ajung in capitala, insa diseara goagalesc eu mai bine sa inteleg ce si cum.

Taxiul m-a costat 38 de lire comandat seara de la o agentie gasita pe strada, pentru ora 4 dimineata, anul trecut cind am zbughit-o din Londra dupa doar doua zile. Trebuia sa stau 7 dar mi s-a acrit repede.

S-a facut 70? Bineinteles ca o sa am ceva rezerva de stat prin buzunare!

Sanatate si Cizme pline de la Mos!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Dragoș_MDAU[Frumuşani [CL]]8r[06.12.15 12:21]

@adri-nico - e posibil ca autocarul spre Londra să fie mai ieftin, dar cu biletele de tren vei beneficia de reducerile 2 for 1 de care vorbea cineva mai sus. Și nu e mult mai scump, mai ales dacă ții cont de reducerile la bilete pe care le poți astfel obține. Poate că nu vezi mare lucru din tren, dar cu siguranță e mai eficient. Mai ales la plecare. Nu vrei să știi cum e acolo un blocaj pe străzi...

În plus, e bine să știi:

Getting to Stansted for an early morning flight is fairly straight forward, coaches run through the night, provided by Terravision and National Express from London Victoria and London Liverpool Street. Terravision costs £9 one way and run roughly every hour throughout the night (although, on the rush hours the qeues for boarding Terravision coaches at the airport may take more then an hour). Be aware that lines are very common at Stansted. The airport authorities have been making an effort to increase passenger processing times. Even at the peak of the morning rush, security checks shouldn't take more than 30 minutes, with 15 more common. Also getting to the airport can take longer than the proclaimed 90 minutes, expect more like 120 minutes. Arriving in the airport, queueing for passport control can easily take up to an hour for non-EU passport holders, especially for Sunday night arrivals. If you are eligible to use the biometric passport scanners, the lines for these are often shorter than the standard queues.

Și dacă ne gândim la gradul de alertă ridicat din ultimul timp, chiar e bine să nu te zgârcești la timp la plecare, ca să nu pățești ca alții care pe urmă au dat vina pe oricine în afară de ei înșiși pentru faptul că au pierdut avionul!

Update la modul de plată la metrou: acum merg direct cardurile cu „pay-pass” activat (cele noi, contactless). Orice mijloc de plată ai folosi la metrou, nu uita să arăți biletul / cardul ȘI la ieșirea din stație, altfel se consideră călătorie „cap-cap” de linie și se ia tariful maxim din suma pe care o ai.

Legat de faptul dacă merită sau nu London Pass: fă socoteala din lista lor cât poți vedea (nu ce VREI să vezi, mai trebuie să ții cont și de timpul disponibil) și apoi compară prețul biletelor de la acele atracții cu prețul cardului. Eu am ieșit pe plus (cu cardul pe două zile), dar am cam alergat pentru asta. Și Westminster Abbey tot am ratat-o, că nu mi-am făcut lecțiile cum trebuie să le verific orele de vizitare (ceea ce te sfătuiesc să faci primul lucru DUPĂ ce alegi obiectivele.

Nu în ultimul rând, ai grijă de faptul că, fiind mai la nord decât noi, În ianuarie ziua din Londra e mai scurtă decât în România cam cu o oră!!!

Cu pelerinele sper că te-am convins; aș mai adăuga pe lista și așa mult prea lungă pentru doar două zile și orășelul Greenwich - mie mi se pare că are o semnificație aparte și ar merita măcar o după-amiază, fie și doar ca simplă oprire a unei croaziere cu vaporașul pe Tamisa. Din câte am citit, acum e și o telecabină peste Tamisa, între Londra și Greenwich. Poate vă tentează.

Alt loc unde încă nu a fost niminea de pe AFA ar mai fi the Shard. Ai o priveliște de nota 21!

Am mai văzut că toți antevorbitorii mei ți-au recomandat să vizitezi Podul Londrei. Eu sper că e doar o confuzie (ușor de făcut) dar podul cel mai reprezentativ al Londrei e Tower Bridge, aflat în imediata apropiere a turnului Londrei. Turn pe care, dacă nu ai timp / chef să-l vizitezi ziua, te poți înscrie pe internet la ceremonia de înmânare a cheilor. Din păcate, nu mai sunt locuri libere până în aprilie 2016.

Dacă mă mai gândesc la ceva - revin.

PS

Cred ca merge si pentru 2 persoane daca il apropii de aparat de doua ori, ma gindesc.

nope... nu merge!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

viculeanGD[Galaţi]3r[06.12.15 12:43]

@adri-nico - Nu lua bilet cu trei obiective. ia pentru una din zile un travelcard și listează voucherele la obiectivele vizate, care au 2 for 1.

Pentru circuite cu bus-ul prin Londra ar fi trebuit să-ți rezervi 4-5 ore să pregătești asta...

Dar dacă deja ești în Londra, ai ”semnalizat” cam cu întârziere plecarea. Acum... plătește. Distracție plăcută.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 349 PMA (2 voturi)

MahonuJR[Anglia - Londra [GB]][06.12.15 16:39]

De la Stanstead aeroport este National express, autobuzul special care te duce de la aeroport pana in gara Victoria din centrul Londrei, intreaba pe sofer ca sar putea sa te lase direct in Padington,

travel cardul daca al iei inainte de ora 10 dimineata este mult mai scump ca dupa ora 10, iar ca sati iei ouster trebuie sa ladies (probabil "laşi", notă webmaster) deposit la shop de 5 lire, dai numele si address si cand pleci din londra te duci la orice shop sl dai inapoi si iei depositul de 5 lire.

Va doresc o minivacanta placuta

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

adri-nicoPR[Buzău]4r[06.12.15 21:55]

@viculean - Mai am o luna pina la plecare. Nu e deloc tirziu sa imi fac temele. N-am inteles prea bine cum e asta cu 2 in 1. O sa a uit sa vad ce si cum. Am citit ca alea 3 obiective le pot vizita cum vreau eu, dar ai dreptate ca poate nu am timp sa fac 3 intr=o zi.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

viculeanGD[Galaţi]3r[06.12.15 22:26]

@adri-nico - Atunci înseamnă că e OK.

vezi aici

pe hartă sunt niște iconițe (pătrățele) bleu-albastru. Ălea sunt stații de bus. Apasă pe ele și se va deschide un meniu cu liniile care opresc acolo. Așa îți faci traseul cu busul dorit, oricum vei avea abonament pe orice bus.

2 for 1 este o opțiune de care puțini am auzit să știe. Intră acolo unde ți-am zis și citește. Vezi ce te-ar interesa. Tipărește voucherele apoi mai vorbim despre tichetele de Travel Card.

Baftă!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

adri-nicoPR[Buzău]4r[06.12.15 22:51]

@Dragos - Imi place the Shard. Nu cred ca n-a fost nimeni de pe AFA ci poate ca n-a scris. E excursie de 1 zi si nu stiu daca ma indur de timp, dar e trecut pe lista scurta.

Aia cu cheia nu stiu ce e dar mi se pare plictisitor.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

adri-nicoPR[Buzău]4r[06.12.15 22:58]

@viculean - Fa-ti o pomana cu mine si raspunde-mi direct :

- iau bilet de tren si am voie la o singura reducere? sau la cite vreau eu? am bagat pentru control Lonn Eye si petru 2 pers costa 23 lire fata de 23 cit e pentru una, deci am inteles ce inseamna 2 in 1.

-daca sintem 2 persoane, luam 2 bilete e tren diferite cu 2 atractii diferite? (nu rideti ca mi-am prins urechile)

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

viculeanGD[Galaţi]3r[06.12.15 23:18]

Cobori la stația de metrou Westminster și când ieși din metrou ești foarte aproape de London Eye, Big Ben, Westminster Abbey, Palatul Westminster.

Iei din nou metroul și cobori la Tower Hill. De acolo, mergi până la Tower Bridge (întrebi), apoi treci pe pod dincolo, pe malul celălalt, vezi City Hall și multe construcții faine. Dacă ai obosit, iei un bus, spre oriunde, până vezi o stație de metrou. acolo cobori.

Iei Metroul și cobori la St James Park. Tre să vezi parcul ăla și încă unul, Hyde Park.

Pentru Madame Tussauds - iei metroul și cobori la Baker Street.

Dacă vezi toate astea în câte zile stai tu acolo, ești tare.

Baftă!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

viculeanGD[Galaţi]3r[06.12.15 23:25]

@adri-nico - Fii atent. Ca să beneficiezi de 2 for 1, tre să ai tichet (sau abonament) pe tren (TravelCard), însă grijă! pentru a beneficia de 2 /1 tre să îndeplinești mai multe cerințe:

1. să ai listate voucherele de la obiectivele pe care vrei să le vizitezi și nu sunt gratis;

2. să iei tichete de tren (TravelCard, nu Oyster) DOAR de la o stație de tren. Ca să faci asta tre să ajungi într-una (de ex. Victoria Station-foarte aglomerată) și tre să știi ce să ceri. Îți va cere o fotografie, deoarece asta nu e pentru turiști (în mod deosebit) ci mai mult pentru britanici.

Când ajungi la obiectivele vizate le pui sub nas voucherele, fără discuții, și ei știu lecția. Îți vor cere Travel-ul.

Baftă!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

adri-nicoPR[Buzău]4r[06.12.15 23:29]

@viculean - din ciclul "unde dai si unde crapa"... cam asa mi-ai raspuns. Lasa metroul ca merg pe jos. Sufar de... "subpamintita".

In cel mai bun caz, cu autobuzul, dar hotelul nostru e la 1 ora distanta de toate obiectivele asa ca nu e problema cu transportul. N-am inteles cu reducerea aia de 2 pt 1.

Citeam acum rev. lui Traian S si am vazut ca reducerea e pentru ziua in care ai biletul de tren, deci... inteleg ca tre' sa imi iau un bilet de tren la plesneala ca sa beneficiez de reducerea la obiectiv. Pina aici am inteles bine? Pot cu un singur bilet de tren sa ma plimb la toate obiectivele la care pot ajunge in ziua respectiva?

Adica primesc reducerea de mai multe ori sau o singura data?

Multumesc anticipat si scuze pentru bataia de cap.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

adri-nicoPR[Buzău]4r[06.12.15 23:31]

@viculean - ei, parca ti-ai mai revenit. acum am inteles. noi avem hotel linga gara Paddington. merge sa vin cu pozele de acasa? parca asa am citit pe undeva.

si am voie mai multe reduceri pe acelasi bilet de tren?


Dragoș_MDAU[Frumuşani [CL]]8r[06.12.15 23:35]

@adri-nico - dacă era plictisitor, crezi că mai aveau ei locurile pline cu juma' de an înainte?!? Am înțeles că vrei să asiști la schimbarea gărzii la Palat; ei, aici (în opinia mea) e ceva și mai și. Gândește-te doar că Turnul e vechi de o mie de ani, iar ceremonia cheilor doar de... 700! Și asta, fără nici măcar o zi de întrerupere, chiar și când turnau nemții bombe pe ei! Pe când palatul Buckingham e copil mic pe lângă astea.

De ce oare au 167 de recenzii pe Tripadvisor, dintre care una singură de două stele (proastă) și aia de la o italiancă pe motiv că necunoscând bine engleza, nu prea i-a plăcut ce a văzut acolo... (restul sunt marea majoritate de 5 stele = f. bine)

Ce zici? Te bagi? Eu cu asta voi începe planificarea viitoarei mele vizite acolo. Pentru că orice-ar fi - trebuie să mai merg acolo, măcar o săptămână!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

adri-nicoPR[Buzău]4r[06.12.15 23:43]

@Dragos - Drept e ca n-am citit ci m-am uitat la o poza... si mi s-a parut ca e plictisitor, ceea ce n-am simtit cind am deschis poza cu Shard. (very atractive).

Ai zis ca pina in aprilie sint ocupate, uite ca abia in august mai sint citeva zile in care te poti duce sa asisti la ceremonie, asta sa vezi ca am fost Toma Necredinciosul si am vrut sa vad cu butoanele mele de la laptop.

Dupa mine m-as duce la zoo si acvariu si asta ar fi toata Londra...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

viculeanGD[Galaţi]3r[06.12.15 23:58]

@adri-nico - Ca să beneficiezi de reducere la n obiective pe care le vei vizita în data de 10 ale lunii, tre să ai ticket/abonament pentru data de 10. Dacă poți vizita 100 obiective într-o singură zi, atunci nu ai nevoie decât de un abonament pentru acea zi. atât.

Despre faptul că refuzi metroul, vom mai vedea după ce te întorci. Distanțele sunt mari.

Sper să crape acolo unde trebuie!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

  • AFIȘATE rsp [1-30] — din total 54 răspunsuri la această solicitare
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.102459192276 sec
    ecranul dvs: 1 x 1