Solicitare CMR / CIRCUITE MULTI-ȚARĂ

Cum folosim Booking.com?

Trimisă în 20.09.11 15:21
autor TraianSSE [Radauti]
» VIZUALIZĂRI: 70908

Inainte de a-mi face cont pe Amfostacolo nu stiam de booking.com. Citind mai multe reviewuri am vazut ca foarte multi utilizatori folosesc acest site pentru a-si rezerva hotelul.

De curand mi-am facut si eu cont pe booking.com, dar nu stiu cum sa-l folosesc pentru a profita la maxim.

Cum folositi voi acest site? Asteptati pana in ultima clipa pentru a profita de "oferte fulger"? Faceti rezervari la mai multe hoteluri cu mult timp inainte, profitand apoi de "free cancelation" si alegand pana la urma cel mai potrivit? Orice sfaturi sau idei mi-ar fi de folos.

Ma pregatesc pentru o vacanta si incerc sa inteleg acest site mai bine. Cred ca orice contributii pe acest subiect ar fi foarte de folos si altor utilizatori.

Multumesc pentru eventualele raspunsuri.



Răspunsuri — pag 3 / 6

Corina_GhitaCH[12.08.14 11:33]

@Dragos: Multumesc frumos pentru raspuns!


Vlad13CH[14.08.14 18:00]

Am facut in urma cu ceva timp o rezervare pe booking.com la Viktoria Hotel din Sunny Beach, aveam timp pana ieri sa anulez rezervarea gratuit, astazi am primit un email de la booking in care eram instiintat ca hotelul nu a putut accesa cardul pentru garantarea rezervarii si ca una dintre posibilitati este sa am fonduri insuficiente. Am alimentat astazi cardul cu 500 lei si mi-a fost luata din card prima noapte de cazare (397) si am ramas cu sold (103), nu stiu daca efectiv a fost luata sau blocata deoarece la tranzactii in asteptaree imi apare tot suma de 397 catre Viktoria. Nelamurirea mea e urmatoarea, banii au fost luati sau au fost blocati momentan pana o sa ma prezint la hotel si atunci or sa fie deblocati pe care? Precizez ca am reintrodus astazi la cererea booking datele cardului. Aceasta se poate considera o modificare pentru care sa imi fie luata dupa card suma pentru prima noapte? Multumesc anticipat!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

costy69SE[14.08.14 18:56]

@TraianS: Eu am rezervat de 2 ori prin booking.com in Grecia si nu am avut niciodata probleme.

Am citit descrierea hotelului, impresiile de pe booking (cautand impresii am ajuns si la AFA), dupa care in functie de raportul calitate-pret am rezervat. Conditiile de pe site au corespuns realitatii.

Referitor la anularea rezervarii, de asemenea nu am avut probleme.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

kustomJR[18.09.14 11:02]

Buna ziua,

Am folosit si eu Booking.com pentru rezervari. Pana la un moment dat, cand am rezervat pentru Romania, Mamaia, la Hotel Bueno.

Nu am avut probleme cu rezervarea in sine, dar la hotel, ne-a fost sustrasa o suma de bani din camera. Din pacate nu s-a rezolvat nimic, ceea ce era si de asteptat, dar cand m-am intors din sejur, am facut un review despre aceasta unitate de cazare pe site-ul de unde am facut rezervarea, in speranta ca cineva va lua in seama acest aspect si va fi macar precaut in lasarea bunurilor de valoare in camera de hotel. Acesta a fost aprobat, ca ulterior sa il stearga din sectiunea de comentarii. Am facut nenumarate actiuni de a primi un raspuns, ca il cele din urma, cineva totusi m-a contactat telefonic, sa se intereseze de problema mea. I-am povestit prin ceea ce am trecut si cum nu s-a rezolvat problema, si mi-au transmis din nou, un link in care sa fac un nou review, dar fara a preciza ceea ce am patit. Asa am si facut, pt ca stiam ca daca voi scrie din nou, va fi sters de acolo.

Asa ca, acum stiu cu siguranta, ca site-ul nu posteaza toate comentariile, ele sunt filtrate la maxim, iar consumatorul final primeste fix informatia pe care ei vor sa o transmita.

Site-ul booking.com, este extrem de bun pentru a rezerva, dar pentru tarile bine dezvoltate.

Multumesc,

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

Dragoș_MDAU1r[18.09.14 12:39]

@Vlad13: cam târziu am văzut întrebarea ta - acum cred că poți să confirmi și singur că nu ai fost penalizat, ci totul a decurs normal, ai plătit probabil ca$h la hotel iar suma reprezentând garanția ți-a fost deblocată.

@kustom: subscriu, am avut și eu două astfel de articole scoase / nepublicate (pe rezervări externe însă, nu în România!); am mai povestit io p-aici despre ele și despre faptul că evaluările clienților scrise acolo NU trebuie luate chiar ca literă de lege, pentru că sunt „periate”. Spre deosebire de AFA.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Sir_AdyJR[08.04.15 17:28]

@Dragos -

Rezervarea mea incepe maine si hotelul mi-a debitat cardul de credit cu 1 noapte (pe extras apare in lista tranzactiilor decontate), cu toate ca pe booking scria " no deposit will be charged"... In aceste cazuri cum se face? Platesc restul noptilor mai putin cea debitata sau platesc tot si mi se returneaza noaptea aceasta?

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Dragoș_MDAU1r[08.04.15 19:41]

@Sir_Ady - pe mailul de confirmare a rezervării ai numerele de telefon atât de la hotel, cât și de la Booking.com; sfatul meu este să suni (mai întâi la booking) și să lămurești problema încă dinaintea începerii sejurului.

Probabil vei achita la fața locului doar restul de nopți rezervate, dar e mai bine să fie lucrurile clare înainte să fii ajuns deja acolo. Și ca să fie treaba oablă, ia și un extrase de cont cu tine, care să dovedească plata.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

monicutzaPM[09.04.15 11:23]

Buna! Pentru rezervari la hoteluri (mai ales cele din strainatate) eu nu folosesc direct site-urile gen booking.com, ci merg la agentia de turism... cei de acolo au mult mai multe optiuni pentru rezervare decat mine si compara preturile oferite de 6-7 siteuri specializate. Eventual, eu urmaresc pe booking.com pretul la un anumit hotel, dar de foarte multe ori agentia mi-a dat pret mult mai bun decat cel de pe booking.

De ex., vacanta de Revelion o planific prin agentie, dar nu achizitionez pachet de servicii de la tour-operator (cu ghid, cu transfer de la aeeroport la hotel si invers etc.), ci cumpar separat biletele de avion si apoi ne decidem la un hotel in locatia respectiva.

Ca sa nu mai spun ca daca rezervi hotelul prin agentie, responsabilitatea eventualelor greseli nu iti apartine si poti cere modificari. Daca faci tu de capul tau rezervarea... exista sanse sa greseasca cei de la hotel sau sa primesti altceva decat ce ai rezervat de-acasa si mult mai greu obtii ceea ce ai achitat efectiv.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + -1 PMA (1 voturi)

Sir_AdyJR[09.04.15 12:47]

@Dragos:

Am rezolvat. Am ajuns la hotel si imi oprisera ca garantie 1 noapte, am platit restul de 3 si gata.

Super

Merci


MichaellSR[09.04.15 13:49]

@monicutza -

Felul cum procedezi tu are si dezavantaje si anume:

1. Rezervand prin agentie vei face si plata la ei deci apari la receptia hotelului cu o foaie de hirtie (voucher) in mana in loc de bani cash - o diferenta mare. Rezervariile prin booking.com de regula se fac la fata locului. Deci patronul stie ca la finalul sederii tale se va alege cu bani gheata.

2. Prin booking.com beneficiezi de reputaia si numele firmei - cu tot ce tine de acest aspect. In schimb o agentie romaneasca in cel mai rau caz de poate dezavantaja.

3. Punctul cu achizitionarea pachetelor nu am inteles-o prea bine dar iti spun parerea mea respectiv iti redau cum esti sfatuit aici: Daca te decizi sa cumperi o vacanta prin agentie, cum am inteles ca este cazul la tine, sfatul este sa achizitionezi si restul de la ei, deci excursii, etc. De ce? In cazul in care de ex. intr-o excursie ti se intimpla ceva, un accident (echipament defectuos la schnorkeling sau cazi de pe camila) beneficiezi pe deplin de asistenta si de asigurariile agentiei. In cazul in care ai achizitionat excurisa la fata locului, trebuie sa te ,,bati ,,si sa cer despagubiri de la cei de la care ai cumparat respectivul serviciu. Cam greu dupa intoarcerea in tara...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

monicutzaPM[09.04.15 14:14]

@Michaell - Buna!

1. In unele cazuri da, ai dreptate cu banii cash, dar nu se poate aplica in cazul marilor lanturi de hoteluri in care managerul nu sta la receptie. De vreo 10 ani merg de Revelion sau in extrasezon in sistemul asta de rezervare prin agentie si nicaieri in lume nu am fost intampinati cu acreala pentru ca aveam voucher in loc de bani. Si... dupa parerea mea, chiar la hoteluri mai mici, patronul nu are de ce sa fie acru daca vin cu voucher, asta inseamna ca i-am platit camera in avans... punct in plus pentru el care poate sa foloseasca banii respectivi inainte de efectuarea serviciului hotelier.

2. Pai nu, agentia romana face rezervarea tot printr-un sistem de rezervari cunoscut (uneori booking, alteori otelcon, alteori hotels etc.), nu face niciodata rezervarea in numele ei. Deci eu ajung la hotel ca si cum as fi facut rezervarea de pe un site specializat. Si agentia are de multe ori discounturi la siteurile specializate pt. ca face multe rezervari, nu 3-4/an cum as face eu in nume personal.

3. In cazul pachetelor de servicii... de ex. vrei sa mergi la Madrid. Exista posibilitatea sa cumperi sejurul ca atare de la agentie, cu tot ce tine de organizare (avion, ghid, cazare, transfer aeroport-hotel etc.) sau exista posibilitatea sa te duci pe cont propriu la Madrid (cumperi bilete de avion + cazare). In al doilea caz costurile sunt mult mai reduse (e si normal, nu ai ghid, nu ai transfer), dar dupa parerea mea merita mai mult a doua varianta pentru ca iti faci singur programul dupa cum crezi de cuviinta. Eu am fost la Praga intr-un an prin excursie organizata si am fost dezamagita pentru ca ghida s-a strambat cand i-am spus ca nu vreau nicio excursie optionala, suplimentara, de la ei pentru ca am alte planuri. De atunci am plecat pe cont propriu si a fost foarte bine. Poate e putin mai mult stres pentru ca trebuie sa te descurci singur cu transportul, dar crede-ma ca altfel intelegi oamenii locului, altfel vezi tara respectiva.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + -1 PMA (1 voturi)

Dragoș_MDAU1r[09.04.15 14:44]

@monicutza - 1. topicul este despre cum să folosim booking.com, nu alte năzbâtii ÎN AFARĂ de booking.com;

2.

agentia romana face rezervarea tot printr-un sistem de rezervari cunoscut

Agenția cu care lucrez eu NU face așa - ori se adresează unui tour-operator mai puternic, ori direct unității de cazare, altfel nu îmi poate emite factură așa cum am eu nevoie!

3. despre preferințele „cont propriu / organizat”, există un articol prin cele „de off-topic”.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

MichaellSR[09.04.15 14:49]

@monicutza - Ok, faci cum crezi - eu ti-am spus doar parerea mea.

Ref. la punctul 2 - ramin la parera mea. Ai dreptate daca spui ca iesi mai ieftin si, adaug eu, pe deasupra ramii si mai flexibil daca te decizi la fata locului in favoarea unui pachet sau unei excursii dar, asa cum am incercat sa-ti explic, ramine riscul ca in cazul ca apar probleme, sa nu reusesti sa-ti recuperezi daunele.

In privinta primului punct - sa sti ca eu am patit-o chiar rau de tot. Si asta de doua ori. In ambele cazuri rezervasem, tot din cauza pretului favorabil, printr-o agentie bine cunoscuta, din pacate nu am voie sa dau aici nume - este vorba de agentia care s-a retras cu citiva ani in urma de pe litoral din cauza manelelor, iar la fata locului, a fost vorba de Elvetia, am fost tratat vizibil ca un client de categoria a doua. La unul din sejururi cumparasem si demipensiune. N-ai sa crezi urmatoarele randuri. Seara, coborim la masa si, ce sa vezi, clientii care plateau cash, erau condusi in sala principala iar noi, cei cu plata facuta la marele concern german, eram inghesuiti, ca niste leprosi, intr-o cicineata mica. Atentie, nu vorbim aici de un Hostel ci de lantul ,,Schweizer Hof ,,!!!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

monicutzaPM[09.04.15 14:52]

@Dragos - Bine, scuze pentru "nazbatiile" postate mai sus, am raspuns unui membru care mi-a spus ca sunt avantaje si dezavantaje la un alt mod de rezervare decat booking.com si mi-am exprimat parerea despre aceste aspecte. Daca postarea mea este nepotrivita, va rog sa fie stearsa.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

monicutzaPM[09.04.15 14:58]

@Michaell - Imi pare rau pentru experienta neplacuta. Asa este, trebuie sa avem mare grija cum rezervam si unde.


edymaxJR[16.05.15 11:40]

Am si eu nevoie de un sfat. Planuiesc o calatorie de 14 zile prin mai multe tari din Europa si ma gandeam sa fac rezervari pe booking.com. Nu am facut niciodata asa ca poate ma puteti lamuri si pe mine. As vrea sa rezerv camere la mai multe hoteluri cu free cancellation iar cu cateva zile inainte de plecare in functie de oferte sa anulez din ele si sa aleg ce consider ca e mai bun ca pret. Acum nu stiu cum e cu cardul, pot sa pun pe el o suma gen 100 euro cat sa se vada ca am bani pe card sau trebuie sa am sume pentru toate rezervarile pe care le fac? Am vazut ca daca e free cancellation pana la o anumita data nu iti iau bani de pe card dar daca uit sa anulez vreo camera nu vreau sa ma trezesc cu banii luati de pe card. Multumesc mult pentru ajutor.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Dragoș_MDAU1r[16.05.15 13:31]

@edymax -

daca uit sa anulez vreo camera nu vreau sa ma trezesc cu banii luati de pe card

De ce? greșelile se plătesc, oriunde în lume. De ce crezi că ai avea alte drepturi față de un utilizator normal, care își asumă regulile acelui sait și dacă nu respectă o rezervare, să plătească ceea ce trebuie? Hotelul și saitul de rezervări ce vină au că tu ții o cameră blocată și nici nu vrei să plătești pentru asta?!?

pfff...

trebuie sa am sume pentru toate rezervarile pe care le fac?

Nu e musai - de fapt, fiecare rezervare are proprii termeni și condiții, pe care ai face bine să le citești ATENT înainte să „parafezi” rezervarea, pentru că uneori NU mai poți face modificări gratuite după aceea.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

MichaellSR[16.05.15 14:02]

Asa este, are dreptate Dragos. Ca mai poti avea noroc si sa dai de o unitate care sa nu-ti ia banii in caz ca nu onorezi rezervarea sau uiti s-o anulezi - se poate, dar n-as conta pe asta. Eu am avut o data acest noroc la un hotel din Romania.

In privinta celui de-al doilea punct nu-l aprob pe Dragos. Parerea mea este ca suma cu care este acoperit contul caruia ii apartine cardul, trebuie sa corespeunda ca valoare cu suma rezervarii. In momentul rezervarii unitatea in cauza efectuiaza o preautorizare cu privire la suma corespgunzatoare. Daca tu n-ai banii respectivi pe cont, sau daca ar fi cum zice Dragos - ce rost mai are toata treaba, respectiv cum sa-si traga unitatea banii de pe contul respectiv in caz ca tu nu onorezi rezervarea?

Pe deasupra cred ca rezervarea ta din start nici nu poate fi valabila in caz ca nu ai acoperit contul cu suma necesara.

S-ar putea sa ma insel in acest punct - cu toate ca depinde de la caz la caz ptr. ca de fiecare data rezervarea poate fi supusa altor conditii.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Dragoș_MDAU1r[16.05.15 14:36]

@Michaell -

In privinta celui de-al doilea punct nu-l aprob pe Dragos.

Nici nu e nevoie. Dar mai citește te rog încă odată, atent, răspunsul meu și o să vezi că poți fi de acord cu el, chiar dacă nu-l aprobi.

Am spus cât se poate de clar că „fiecare rezervare are proprii termeni și condiții”; așadar, dacă din 5 rezervări pe care le face cineva, 3 sunt dintre cele unde NU e nevoie de card (există și varianta asta pe booking!), una nu solicită avans și una cere 30% avans, ce sumă trebuie să aibă respectiva persoană pe card în momentul rezervării? Și acesta e doar un exemplu. Posibilitățile fiind multiple, nu are rost să speculăm - cel ce face rezervările e singurul care poate ști exact de câți bani are nevoie spre a le garanta. În plus, nu toate hotelurile preautorizareă un card - dar asta (cum spuneam) - apare foarte clar la fiecare rezervare în parte.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

MichaellSR[16.05.15 18:06]

@Dragos

Ca exista destinatii unde NU se pune problema de garantie, acoperire, preautorizare, avans, etc. - DA, asa-i, exista, cu toate ca rareori vei gasi sa lipseasca toate.

Dar din scrisele omului reiese mai mult sau mai putin ca e pe deplin in stiinta de cauza, si anume este constient ca la rezervariile pe care si le-a ales sa le faca ESTE NEVOIE DE ACOPERIRE, DECI VA AVEA LOC O PREAUTORIZARE, doar ca spera sa ajunga 100€ quasi asa de scos ochii. Altfel nici n-ar fi pus intrebarea.

Ca nu e nevoie sa fiu de parerea ta - bineinteles ca nu-i nevoie. Multumim celui de sus ca e asa si nu altfel. A fost candva altfel...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

marcvalGD[18.05.15 16:17]

Folosesc de peste 6 ani booking.com cu succes, intr-un singur an am avut o problema si s-a rezolvat destul de repede la hotel cu parcare gratis.

Ce nu imi place este ca filtrele sait-ului nu sunt asa bune/precise si se mai si schimba in decursul anilor.

Stie cineva cum aleg doar ofertele all_inclusive? (sau FB)

Recomand booking.com doar pentru in afara Romaniei, in Romania e mult mai scump decat alte variante.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

LusilucaJR[03.07.15 19:32]

Buna ziua,

am nevoie de un pic de sprijin pentru ca nu stiu ce se intimpla. Am rezervat prin booking.com un sejur in Spania si am incercat de doua ori sa platesc cu un mastercard de la BankPost (cu intreaga suma a reservarii disponibila) insa de doua ori mi-a venit mesajul de la booking "cardul de credit nu a putut fi procesat pentru a garanta rezervarea". La banca mi-au spus ca nu sunt probleme cu cardul. Ce pot face?

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Dragoș_MDAU1r[03.07.15 20:24]

@Lusiluca - din păcate apar și cazuri din astea. Roagă pe cineva să îți dea un card și pui banii pe ăla, poate acceptă acel card (nu contează cine e titularul cardului cu care faci plata). Cel mai adesea problema e că ei solicită carduri de credit, iar al tău e (cred) de debit.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

krisstinnaAU[03.07.15 20:57]

@Lusiluca: Eu am card de debit, dar mereu e gol, am rezervat cu el pt Turcia, Cu plata cash la destinatie. Eu cred ca alta e problema: suna la banca si intreaba cat ai limita la cheltuieli. A patit-o baiatul meu. Nu putea cumpara decat pana la un anumit plafon, pe parcursul a 10 zile. A cerut o marire de plafon pt cumparaturi on line si dupa 5 minute cardul a putut fi folosit. Si el avea multi bani pe card si acelasi mesaj il dadea, ca si tie.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

LusilucaJR[03.07.15 21:23]

, ,,este intr-adevar de debit. Insa nu inteleg de ce nu e valabil cel de debit

( (multumesc pentru raspuns)


MichaellSR[04.07.15 08:36]

@Dragos - Esti sigur ca nu conteaza cine este titularur? Eu as spune ca ar putea sa apara probleme. Dar deh, improvizatie e totul...


Dragoș_MDAU1r[04.07.15 09:21]

@Lusiluca -

Insa nu inteleg de ce nu e valabil cel de debit

Uite ce spun chiar ei (booking.com) pe saitul lor:

În general, hotelurile nu acceptă un card de debit pentru a garanta rezervarea. Cu toate acestea, există excepţii. Veţi putea vedea dacă acest lucru este posibil în timpul procesului de rezervare.

@Michaell - Da, sunt sigur.

(din aceeași pagină ca mai sus):

Pot face o rezervare pentru mine folosind cardul de credit al altei persoane?

Da, puteţi - numai dacă titularul cardului vă permite. Vă rugăm să menţionaţi acest lucru în căsuţa de "Cereri speciale" când faceţi rezervarea. Hotelul poate solicita autorizarea din partea titularului cardului. Vă rugăm să reţineţi că în caz de neprezentare sau anulare târzie, orice penalităţi vor fi încasate de pe cardul oferit.

Nu-mi place să spun lucruri de care nu sunt sigur că sunt corecte.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

LusilucaJR[04.07.15 14:36]

Inca o data multumesc pentru raspuns. Intre timp am trimis un e-mail catre pensiunea spaniola si, surpriza, ei mi-au raspuns. Au fost de acord sa amine anularea solicitarii pina miercuri, cind ar fi trebuit sa primesc un alt card de la o alta banca. Insa, dupa ce am vorbit cu pensiunea am aflat ca solicitarea de card fusese tot de debit. (cind am solicitat cardul nu stiam diferenta si nu intelegeam de ce ar trebui sa ma indatorez bancii cind dispun de fonduri proprii).

sfirsit, voi merge luni la banca sa vad ce se poate face... iar pensiunii voi incerca sa ii explic sa vedem ce decide, ori asteapta pina primesc cardul de credit ori anuleaza.

In orice caz, incerc sa gasesc o explicatie pentru solicitarea booking de card de credit si singura idee care imi vine este o garantie oferita de banca, in sensul ca- daca sunt costuri suplimentare -sa pot dispune de creditul respectiv (mai mare, presupun, decit fondurile proprii). Asta o fi?

(de mare ajutor acest schimb de impresii, multumesc)

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

LusilucaJR[04.07.15 14:42]

@cristinaoranici - Multumesc. Nu m-am gindit. La banca mi-au spus ca este activ cardul iar fondurile proprii acopereau rezervarea. Ori nu stiu cei de la bancpost ori nu stiu ce sa zic. in orice caz au spus ca mastercardul poate fi folosit pentru cheltuieli in strainatate. Cu rezervarea la booking nu am reusit

Luni voi incerca sa revin, sa-i intreb de acest plafon de cheltuieli.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

vivivPM[07.07.15 17:56]

@magdalena - eu am cardul unde intră alocația fetiței. Cu câteva zile înainte de plecare, alimentez cu suma respectiva. A fost caz, când am uitat să pun banii... dar nu s-a întâmplat sa-mi anuleze rezervare. E adevărat... fiecare cu norocul lui, dar mai depinde și de la hotel la hotel.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

  • AFIȘATE rsp [61-90] — din total 162 răspunsuri la această solicitare
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.062535047531128 sec
    ecranul dvs: 1 x 1