Solicitare CMR / CIRCUITE MULTI-ȚARĂ

Cum folosim Booking.com?

Trimisă în 20.09.11 15:21
autor TraianSSE [Radauti]
» VIZUALIZĂRI: 70872

Inainte de a-mi face cont pe Amfostacolo nu stiam de booking.com. Citind mai multe reviewuri am vazut ca foarte multi utilizatori folosesc acest site pentru a-si rezerva hotelul.

De curand mi-am facut si eu cont pe booking.com, dar nu stiu cum sa-l folosesc pentru a profita la maxim.

Cum folositi voi acest site? Asteptati pana in ultima clipa pentru a profita de "oferte fulger"? Faceti rezervari la mai multe hoteluri cu mult timp inainte, profitand apoi de "free cancelation" si alegand pana la urma cel mai potrivit? Orice sfaturi sau idei mi-ar fi de folos.

Ma pregatesc pentru o vacanta si incerc sa inteleg acest site mai bine. Cred ca orice contributii pe acest subiect ar fi foarte de folos si altor utilizatori.

Multumesc pentru eventualele raspunsuri.



Răspunsuri — pag 5 / 6

Constantin_JR[10.07.16 20:51]

Ciao

Nu sint un bun cunoscator in ale calatoriilor. Am folosit Booking anul acesta pentru intiia oara si nu au fost probleme. Preturile si cazarea au fost intocmai rezervarii. Si eu eram sceptic, dar a fost totul ok. Daca nu vrei probleme, teoretic, alege agentia. Daca poti mai ieftin, atunci mergi pe Booking, dar nu uita ca inafara de cazare mai trebuie si transportul pina acolo.

Indiferent de ce alegi, personal, iti urez succes si sa faci alegerea cea mai buna!!!

Constantin

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

LusilucaJR[11.07.16 09:01]

Am folosit booking de mai multe ori si de fiecare data a fost - in ceea ce priveste rezervarea -in regula. In ceea ce priveste oferta in sine, sa fii atenta la detaliile oferite in pe booking si la comentariile vizitatorilor. Daca apare o nemultumire, este clar ca un turist se va manifesta critic. Nota acordata hotelului este si ea relevanta. In general, hotelierii sunt grijulii cu clientii, tocmai datorita acestei note care le creste/scade nota de piata. Vacanta placuta!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

LusilucaJR[11.07.16 10:25]

@TraianS - Personal, nu am o *strategie* de rezervare ci doar caut un hotel disponibil in perioada respectiva, evaluez raportul calitate/pret, compar cu oferte similare, chiar si ale agentiilor, si -daca oferta booking imi convine- rezerv. Asta e tot. Pina acum nu am avut surprize neplacute la rezervare. M-am confruntat cu o supraevaluare a ofertei, la un hotel din Barcelona dar probabil ca, daca eram mai atenta la evaluarile oaspetilor, as fi putut preintimpina situatia. In general, am o opinie favorabila booking.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

marcvalGD[11.07.16 11:18]

Folosesc site-ul booking de 10 ani, dar observ in ultima vreme, un dezinteres din partea lor pentru ca au crescut foarte mult si isi permit.

In ultimii doi ani am avut 2 mici probleme, insa le-am rezolvat personal, ajutorul dat de ei nu a fost suficient.

De asemenea pretul oferit de booking nu mai este cel mai bun sau printre cele mai bune cum era acum citiva ani, insa este un pret bun pentru turist si ofera o anumita siguranta; in plus ma ghidez mult dupa review-uri.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

DanielCMUC[15.07.16 11:24]

Cred ca este corect sa fac un comentariu referitor la abordarea booking pentru rezervari, nu de alta dar este bine sa stim care sunt practicile operatorilor.

1. Booking incaseaza comisioane de la clientii care fac rezervari.

2. Asta se intampla in pofida faptului ca pe site-ul propriu neaga acest lucru.

3. Comisioanele practicate se inscriu (din propriile mele constatari) intre 3% si 15%, ceea ce inseamna foarte mult.

4. Le-am solicitat un pdv pe acest subiect si au evitat sa imi dea un raspuns.

5. Practic, la pretul afisat de hoteluri pe site-urile proprii, se adauga procentul mentionat si apoi se vinde produsul prin booking.

6. Chiar si cu acel clamat discount Genius, pretul este mult mai mare decat cel practicat direct de catre hotel (3-15%).

7. Datele comparative direct site hotel/booking au fost identice dpdv al conditiilor: aceeasi perioada, acelasi tip de camera, mese, bani returnabili etc.

8. Incercati sa faceti un exercitiu si veti constata singuri ca platiti catre booking pentru rezervari, neffind scutiti de taxe asa cum declara ei (ca platesc numai hotelierii un mic procent).

9. Este pacat ca booking isi pacaleste clientii, dar probabil ca au invatat de pe la unii din zona...

10. Rusine booking.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 699 PMA (2 voturi)

DanielCMUC[15.07.16 14:10]

@DanielCM - Cred ca evaluarea mea privitor la procentele adaugate la pret au fost mult subevaluate. De altfel, vad ca si reactiile din plan extern prezentate in mass-media, ca urmare a actiunilor hotelierilor deranjati de cresterile impuse, au fost si sunt vehemente.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + -1 PMA (1 voturi)

giulianiSR[15.07.16 15:05]

@DanielCM - Atunci nu iti ramane decat sa lasi booking.com deoparte, si ulterior ai doua-trei variante:

- mergi la agentii care au comisioane mult mai mari ca booking.com

- gasesti site-uri de profil care fac acelasi lucru avand comisioane mult mai mari, sau o utilizare pe piata mult mai restransa decat site-ul in cauza, motiv pentru care eu nu as avea neaparat mare incredere.

- daca vrei sa mergi la Roma, deschizi google maps si strabati toata harta si site-urile tuturor hotelurilor pana gasesti ce iti convine

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + -1 PMA (1 voturi)

DanielCMUC[15.07.16 15:13]

@giuliani - Daca tie iti place sa fii mintit este treaba ta. Mi nu imi place. Nu doresc decat ca cei de la booking sa faca public faptul ca percep comision de la clienti. De ce ar avea toti ceilalti operatori preturi superioare? Ai facut un studiu de piata de esti asa hotarat? In ceea ce priveste optiunile ramase, cred ca exista multiple variante. Cele descrise de tine releva lipsa de imaginatie in abordare. Inclusiv rezervarea direct la hotel, dupa ce ai studiat comentariile de pe booking, este o posibilitate. Oricum, daca nu te intereseaza subiectul, lasa-l deoparte si nu te mai preocupa (non ti preocupare, daca tot veni vorba de Roma).

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + -2 PMA (2 voturi)

giulianiSR[15.07.16 16:10]

@DanielCM - Nu stiu despre ce frauda vorbesti. In termeni si conditii scrie clar ca serviciul booking e gratuit (tu nu platesti nimic), dar ca

"Furnizorii de cazare plătesc un comision (reprezentând un mic procentaj din prețul camerei) către Booking.com după ce clientul a stat (și a plătit) la unitatea de cazare."

Adica, pretul il stabileste hotelul, si asa e si normal. Iar daca intalnesti o situatie in care pe site-ul hotelului o camera costa 100 de euro/noapte, iar pe booking o gasesti cu 105 din punctul meu de vedere aceasta se incadreaza logic in conditia de mai sus. Hotelul vrea sa primeasca pe noapte 100 de euro, e normal ca si booking sa primeasca un procentaj.

Eu nu ma uit in general pe site-ul hotelului sa vad cat costa camera atunci cand calatoresc, dar am intalnit doua situatii in care am comparat preturile afisate la hotel cu cele de pe booking - la Bucuresti si Alghero - nu am observat nici macar un leu diferenta.

Eu vad treaba asta ca o situatie win-win, atat daca hotelierul lasa din pret ca sa includa comisionul booking, cat si daca adauga comisionul la pretul camerei. Avantajul meu e ca pot gasi pe o singura platforma toate camerele disponibile intr-o anumita periaoda, intr-un anumit loc in functie de alte dorinte ale mele.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 699 PMA (2 voturi)

Dragoș_MDAU1r[15.07.16 16:18]

@giuliani -

Iar daca intalnesti o situatie in care pe site-ul hotelului o camera costa 100 de euro/noapte, iar pe booking o gasesti cu 105 din punctul meu de vedere aceasta se incadreaza logic in conditia de mai sus.

Greșit; asta se încadrează perfect în conceptul de „best price guarantee” al booking.com și puteți solicita restituirea celor 5 € plătiți în plus, dacă ai făcut cumva rezervarea prin booking.com.

Și chiar funcționează - eu am recuperat în felul ăsta bani de la ei.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

nrs †SE[15.07.16 16:52]

din pacate pentru ei nu prea mai au „best price guarantee” mai ales pe hoteluri de vacanta (cele accesate de marii touroperatori), in schimb booking este bun cand te duci intr-o localitate unde nu se petrec concedii ci este destinatie gen city break sau localitati cautate mai putin de turisti, dar unde te duci sa stai1-2-3 zile

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

DanielCMUC[15.07.16 18:02]

@giuliani - Hai sa lamurim 3 chestii:

1. Nu am folosit cuvantul frauda ci minciuna. Daca iti place conotatia pot utiliza sintagma frauda logica sau morala.

2. Este logic ca booking sa perceapa comision pentru serviciile oferite, dar si aici sunt cateva aspecte neconforme si anume:

- daca scrii pe site si anunti public ca nu percepi comision de la client nu o face nici in realitate;

- daca scrii ca hotelul iti da comosion pai atunci ia de la hotel si nu de la client.

- daca vrei comision de la client anunta si, numai daca un client agreeaza, atunci ia-i banii dar cu acceptul si stirea lui.

- daca faci vorbire de comision foarte mic pai atunci sa fie asa, nu sa ajunga la ATENTIE... chiar si 40%.

- daca vorbesti despre cea mai ieftina/buna oferta, pai sa fie cea mai ieftina/buna.

- samd...

In concluzie, daca nu ai inteles pana acum, SUNT DE ACORD CA SERVICIILE (DE ORICE FEL) TREBUIE PLATITE DAR... VREAU SA MI SE COMUNICE ACEST LUCRU, precum si faptul ca OFERTA BOOKING DEPASESTE OFERTA DIRECTA A HOTELULUI.

Intelegi prietene? Nu trebuie sa fie ca la alba-neagra.

3. Dupa ce am constatat ca de fapt prin booking am pierdut si nu am castigat bani, m-am mai uitat prin ce scrie lumea si am vazut ca era cam asa si prin alte parti. Iti las un link din cele cateva zeci pe care le-am vazut si in care surse cu greutate vorbesc despre practici incorecte si incomode.

theguardian.com/money/201 ... nvestigated-oft

4. Prietene, daca esti fan sau angajat booking, spune-ne si te vom intelege. Altfel lamentarea si pozitionarea ta de partea mincinosului (nu am folosit alt cuvant gen hot sau panacotar etc) nu demonstreaza decat ca nu ai inteles topica si continutul subiectului pe care incerc sa il prezint.

Succes

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + -2 PMA (2 voturi)

nrs †SE[15.07.16 18:16]

ca sa poti spune ca booking percepe un comision de la client trebuie sa fii convins ca hotelul i-a spus: vinde camera cu 100 lei (din care vei primi 10 lei comision) si ei o vand cu 110, poate ca hotelul a spus vinde camera cu 110 stiind ca trebuie sa plateasca 10 lei comision

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

Dragoș_MDAU1r[15.07.16 18:19]

@DanielCM - în articolul acela se vorbește despre o cu totul altă practică anticoncurențială decât cele de care îi acuzi tu pe booking.com


DanielCMUC[15.07.16 18:24]

@nrs - Am facut comparatia intre pretul afisat / practicat direct de hotel si cel practicat de hotel prin booking. Diferentele, de 3-15%, cine le plateste si cui? Aici este dichisul. Plateste clientul si nu hotelul.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + -1 PMA (1 voturi)

DanielCMUC[15.07.16 18:28]

@Dragos - Am si scris ca este doar unul dintre articolele in care se vorbeste despre practicile incorecte ale booking. Uite aici alt articol, de data asta din mass-media romaneasca, business24.ro/turism/hote ... uristii-1545422

Si sunt multe alte aspecte prezentate in spatiul public din care rezulta ca booking nu este chiar Mos Craciun.

Bafta

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

nrs †SE[15.07.16 18:39]

nu spune nimeni booking este un sfant, eu ti-am explicat ce gresesti in gandirea ta. nu ai de unde sa stii cat ii spune hotelul lui booking ca este pretul unei camere, ca sa iti explic altfel: eu vand dulciuri, pentru distribuitori am un pret, pentru Auchan am alt pret mai mare fiindca trebuie sa ii platesc niste taxe. asa si hotelul: pentru booking are un pret mai mare astfel incat sa ii ramana aceiasi bani ca si atunci cand vinde direct

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

DanielCMUC[15.07.16 18:41]

@nrs - Tu nu intelegi. Repet:

SUNT DE ACORD CA SERVICIILE (DE ORICE FEL) TREBUIE PLATITE DAR... VREAU SA MI SE COMUNICE ACEST LUCRU, precum si faptul ca OFERTA BOOKING DEPASESTE cu 3-40% OFERTA DIRECTA A HOTELULUI.

Clar?

Si nu inteleg la ce ai facut referire cand ai scris....ce gresesti in gandirea ta....????????????????

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + -3 PMA (3 voturi)

DanielCMUC[15.07.16 18:53]

@nrs - Uite, iti redau cateva din cele precizate pe site-ul Booking, Spune-mi daca este adevarat ceea ce spun ei sau daca mint clientii. Ei spun ca nu solicita comision de la client dar, in realitatae, il solicita hotelul de la client si il incaseaza booking tot de la acelasi fraier. Oricum, pana nu faci un exercitiu comparativ nu vei intelege.

Cel mai bun preț garantat

Vă oferim cel mai mic preț posibil în momentul rezervării - garantat.

Dacă găsiți rezervarea dumneavoastră pe un alt website, la un preț mai mic, contactați imediat echipa noastră de la Serviciul Clienți. Vă vom oferi același preț dacă sunt îndeplinite următoarele condiții:

1. Ne-ați contactat imediat după rezervare cu toate detaliile celeilalte oferte, incluzând un link către oferta de pe website și prețul exact afișat.

2. Cealaltă ofertă online poate fi rezervată și este încă disponibilă în momentul în care verificăm.

3. Cealaltă ofertă prezintă aceleași condiții de rezervare pentru care ați optat prin. Aceasta înseamnă:

- aceeași unitate de cazare

- același tip de cameră, tip de apartament etc.

- aceleași date de check-in și check-out

- aceleași condiții pentru cameră (de ex. mese, politică de anulare, pachet etc.)

4. Condițiile rezervării dumneavoastră prin noi permit anulări sau modificări gratuite.

Dacă nu putem să vă oferim un preț mai mic din cauza neîndeplinirii condițiilor de mai sus, vă veți păstra rezervarea existentă - inclusiv politica de anulare.

Plătesc comision pentru rezervare la Booking.com?

Nu, nu solicităm nici un fel de comision.

Serviciul nostru este gratuit deoarece, spre deosebire de multe alte părţi noi nu percepem sau nu adăugam taxe (de rezervare) suplimentare la preţul camerei.

Furnizorii de cazare plătesc un comision (reprezentând un mic procentaj din prețul camerei) către Booking.com după ce clientul a stat (și a plătit) la unitatea de cazare.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + -1 PMA (1 voturi)

webmaster26[15.07.16 18:55]

@DanielCM - Hey... calm că se lasă cu avertismente cartonașe!!

te rog să eviţi pe viitor folosirea exclusivă a literelor MAJUSCULE (LITERE MARI), această practică este nerecomandată (îngreunează citirea) şi în general considerată lipsită de politeţe pe internet.

În limbaj internaut, a scrie cu LITERE MARI înseamnă că strigi la noi! Vezi, de exemplu, aici

Ai la dispoziție pe site și alte unelte de a ''sublinia'' ceea ce dorești sa spui!


Dragoș_MDAU1r[15.07.16 18:57]

@DanielCM -

Am facut comparatia intre pretul afisat / practicat direct de hotel si cel practicat de hotel prin booking. Diferentele, de 3-15%, cine le plateste si cui?

VREAU SA MI SE COMUNICE ACEST LUCRU, precum si faptul ca OFERTA BOOKING DEPASESTE cu 3-40% OFERTA DIRECTA A HOTELULUI.

Mă văd nevoit să repet ceea ce am scris mai sus: dacă prețul afișat pe booking.com pentru același tip de cameră, servicii incluse etc. față de altă ofertă (inclusiv cea de pe saitul oficial al hotelului), cei de la booking.com restituie diferența în plus achitată către ei, clientului, în cadrul ofertei best price guarantee. E absurd să te cramponezi în a susține cele de mai sus.

Acum, dacă ei vând mai scump o cameră decât hotelul, nu e musai din cauză că ei vor încasa diferența dintre cele două prețuri - de unde știi că prețul mai mare nu e din oferta veche a hotelului, pe care nu au mai actualizat-o ȘI pe booking? În fond, poate fi chiar o strategie - poate că nu toți clienții vor studia piața ca să afle că pot lua mai ieftin din altă parte și să ceară stornarea diferenței. Deci câștigă și hotelul, și booking.com.

Și nici eu nu cred că booking.com e chiar „fată mare” și cei mai „fair” de pe piață, dar din câte vedem, toți cei mari fac și dreg orice ca să câștige cât mai mult, uneori chiar dincolo de limita legilor. Și din fericire, când sar calul prea tare, intervin organele abilitate și la mai „taie” din avânt.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

DanielCMUC[15.07.16 19:02]

@webmaster26 - OK, mea culpa. Majusculele erau utilizate pentru evidentiere si nu pentru exprimarea de strigate. Nu sunt la curent cu regulile de scriere pe forumuri. Totusi, ca o constatare personala, si avand in vedere cele invatate prin scoala... Mai degraba exprimari de genul Hey calm... sunt apropiate de o abordare marginala, tangentiala unui comportament tip street code.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

DanielCMUC[15.07.16 19:08]

@Dragos - Nu mai insist. Cine intelege ca este pacalit de gardul de afara al booking bine, cine nu nu. Face fiecare cum vrea.

Pe mine unul sigur nu ma mai pacalesc.

Deja am renuntat la o rezervare prin ei si am facut-o direct la acelasi hotel in Bulgaria, castigand proape 100 de euro pentru 6 nopti all inclusive.

Daca vreti sa fiti membri cotizanti, succes.

Ma retrag din acest dialog al surzilor.

Sanatate

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 699 PMA (2 voturi)

costy69SE[15.07.16 20:59]

@TraianS - Eu am rezervat de mai multe ori pri booking.com și nu am avut probleme.

Din observațiile mele, booking.com încasează comision de la clienții care fac rezervări, dar așa cum spunea și @Dragoș, poți recupera banii plătiți în plus pentru același tip de cameră/servicii dacă o găsești mai ieftin la altă agenție.

Dacă rezervi direct de la hotelier e mai ieftin (în cazul meu a fost 20%), dar nu mai poți anula rezervarea înainte de termenul specificat în ofertă (de regulă cu 3 săptămâni înainte de începutul sejurului). Hotelierul va cere o anumită sumă de bani atunci când faci rezervarea.

Exact cum spuneai, eu rezerv mai multe camere atunci când văd oferta, compar și mă hotărăsc pentru o cameră în câteva zile. Nu e corect să blochezi camera (deși nu e interzis) până la expirarea termenului de anulare gratuită, alți ar putea rezerva acele camere.

Succes!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

marcvalGD[20.07.16 08:19]

Aseara am facut o rezervare pe booking si am vrut sa incerc apoi "Cel mai mic pret garantat" pentru ca gasisem oferta similara pe un alt site cu pret mai mic insa vroiam sa rezerv cu booking.

Am sunat la relatii clienti si am explicat ca am gasit pret mai mic pe un alt site si atunci mi-am dat seama ca este o țeapă la fel cum e/era cu Altex- "platim de 2 ori diferenta", tipul care a raspuns mi-a zis ca nu prea are cum sa fie mai mic in alta parte ca sigur nu sunt aceleasi conditii, etc ca si de fapt de ce nu aleg oferta de pe site-ul unde este mai mica... hm... ma interesa chestia cu genius...

Inca o dezamagire marca booking.com

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Dragoș_MDAU1r[20.07.16 23:15]

@marcval -

Am sunat la relatii clienti si am explicat ca am gasit pret mai mic pe un alt site si atunci mi-am dat seama ca este o țeapă la fel cum e/era cu Altex - "platim de 2 ori diferenta"

Chestia cu „cel mai mic preț garantat” funcționează ca mai sus: după ce i-ai anunțat de oferta mai bună și aceasta a fot verificată (și ți s-a răspuns în scris), mergi la hotelul pe care l-ai rezervat pe booking, apoi cu bonul fiscal și factura de la ăștia plus decizia lor de a onora oferta „best price guarantee” soliciți direct la booking restituirea sumei plătite în plus prin rezervarea lor. Eu așa am făcut și nu e nicio țeapă - mi-au dat banii înapoi.

Iar la Altex era la fel. Cereai banii după ce cumpărai produsul și veneai cu dovada că în altă parte e mai ieftin. Și cunosc personal pe cineva care și-a luat o sumă bunicică înapoi folosind acest sistem.

Așadar, despre ce vorbim? Despre niște struguri prea acri, cumva?!? sau despre vreun angajat incompetent? (ăsta din urmă poate fi reclamat superiorilor).

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

marcvalGD[21.07.16 08:24]

Mie cel de la telefon mi-a zis ca nu are cum sa fie pretul mai mic in aceleasi conditii ca de exemplu oferta de pe booking nu este Non-refundable si pe alte site-uri este

Oricum mi-am dat seama ca e teapa din politica booking care este asa: refundable cateva zile si apoi nonrefundable.

Iar la Altex cunosc un prieten (eram langa el) care a cumparat o tableta pt copilul lui de la Altex si a gasit pe un alt site mai ieftin si l-au tot plimbat ca trebuie sa astepte 3 zile (asta de ce nu zici) , sa se dea peste cap de 2 ori sa vada daca oferta ramane la fel, (copilul vroia atunci tableta nu sa astepte.etc).. DECI pt mine care nu am timp de umblat si asteptat si trimis multe e-mailuri si facut atatea hartii este o teapa si oferta booking si oferta Altex.

Asta In conditiile in care pentru a face o rezervare trebuie sa dau 3 click-uri si atat.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

giulianiSR[21.07.16 10:07]

@marcval -

Eu vad treaba cam asa: tu cand faci o rezervare pe booking accepti termenii si conditiile puse de ei (asa cum atunci cand faci o rezervare direct la un hotel accepti conditiile puse de hotel), inclusiv politica de restituire a sumei ce reprezinta diferenta dintre cel mai mic pret si cel de pe booking. Mi se pare foarte normal sa existe o diferenta de pret atunci cand cumperi ceva refundable/non refundable, cu vedere/fara vedere la mare, sau orice puncte care pot sa modifice conditiile de cazare...

Si treaba asta cu refundable cateva zile si apoi non refundable e logica: sunt cateva camere care le lasa la preturi de refundable, cand se epuizeaza cele ramase sunt non refundable... ca sa spui ca e teapa trebuie sa stii exact cate camere s-au vandut, la ce pret, cate sunt refundable si cate non refundable, etc... sunt prea multe detalii.

In principiu, daca ai acceptat conditiile magazinului de la care cumperi nu-i deloc normal sa protestezi dupa ce gasesti un pret mai bun...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

MichaellSR[21.07.16 10:39]

@all, dar mai ales ptr. cei care sar in apararea booking.com

Am fost si sunt si probabil voi fi si in continuare clientul acestei companii. Asta nu ca ar fi sfinti sau fara greseli ci fiindca nu sunt altii mai buni. Neamtu ar zice: ,,Der Einäugige unter den Blinden,, sau mai potrivit: ,,Unter den Einäugigen ist der Blinde König ,,

Actual am doua rezervari (In Romania) pe rol si sper sa decurga ambele fara probleme...

Cunosc caz concret in care o familia a ramas fara cazare pe motiv ca sau dat camerele din greseala. Ajutorul din partea celor de la booking a fost egala cu zero.

Dupa o asemenea experienta cu siguranta nu mai ai cuvinte de lauda pentru firma care a te-a ,,ajutat,, la rezervare.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

marcvalGD[21.07.16 10:41]

@ giuliani: Inteleg ce spui si sunt de acord.

Vroiam o cazare la munte si daca tot aveam nevoie de inca o rezervare pe booking (dintr-un motiv) am ales sa rezerv pe booking desi stiam anterior rezervarii ca gasesc mai ieftin pe site-ul hotelului [...] cu "speranta" ca pot folosi politica de "best price guaranted"

Insa ori e mult prea sofisticat de utilizat si imi pierd rabdarea si timpul ori nu am inteles-o eu ori nu e posibila in cazul acestui hotel.

In orice caz am renuntat (si) pentru ca diferenta era sa ii zicem modica, aprox 60 lei/noapte. - si de fapt asta vroiam sa evidentiez Marketing-ul de la booking.com este facut sa renunti - de asta am zis ca e teapa pentru mine - si probabil pentru multi (- pentru asta am si postat).

@Michaell - am patit ceva similar cu booking.com si de asta sunt un pic pornit pe ei.

Oricum cine a folosit telefonul de la relatiile cu clientii booking.com cred ca a fost dezamagit - eu am fost de mai multe ori.

Am mai scris pe forum, am rezervat de multe ori in 10 ani cu booking.com si (doar) de 2 ori am avut probleme pe care le-am rezolvat singur fara ajutorul lor.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

  • AFIȘATE rsp [121-150] — din total 162 răspunsuri la această solicitare
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.071579217910767 sec
    ecranul dvs: 1 x 1