ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.05.2021
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 30.03.10
STATUS: AUGUSTUS
DATE SEJUR
MAY-2021
DURATA: 3 nopți
Cuplu
PREȚ SEJUR 368 /zi lei
FĂRĂ transport
TIP CAM: DblStd
REGIM MASĂ MD
Raport PREȚ/CALITATE: EXCELENT
"ECHIPA" A INCLUS:
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTA MEDIE REZULTATĂ
100.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 45 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

Del Mar Hotel4

O reală încântare, gazde excelente

TIPĂREȘTE

Parfumul amar al primăverii m-a trezit din amorțeala apăsătoare, gândul s-a împletit cu închipuirea și m-am trezit rezervând trei nopți de cazare într-un loc deloc pe placul meu, în Mamaia.

Aveam mare nevoie de un pic de frumusețe marină, de schimbare a macazului, de culori și de oameni, fie ei și „distanțați mascați” .

Cu speranța că Mamaia nu va fi pustie, am căutat un hotel care funcționează tot timpul anului, ceva cald și primitor. Așteptările mi-au fost depășite, încântarea mea a fost maximă.

Criterii de cautare: într-o zonă liniștită, musai aproape de Constanța, camerele să fie încălzite de calorifere, MD, obligatoriu balcon și restaurant, exclus pensiuni și ieftineli, aveam nevoie de o cameră frumoasă în care să ne odihnim, nu era vreme de plajă și bălăceală.

Hotelul Del Mar se află la intrarea în Mamaia, în partea de sud, în linia a doua față de malul mării, în apropierea oribilului Sat de Vacanță, în spatele clădirii Radio Vacanța, lângă frumușica telegondolă.


despre SERVICII

Serviciile au fost de 5 stele d. p. m. d. v, personalul a fost extrem de bine pregătit și instruit, politicoși toți, i-am felicitat de nenumărate ori. Am avut deosebita plăcere să-l cunosc și pe proprietar, un domn care a lăsat afacerea pe mâna băieților, eu am fost încântată de tot ceea ce am găsit acolo, la Del Mar se îmbină armonios turismul de afaceri cu cel de plăcere. Sincer, aveam de ales între vreo trei hoteluri „de iarnă” care-mi îndeplineau criteriile, l-am ales pe acesta citind articolul lui @Nasshu vezi impresii, căruia îi mulțumesc frumos.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Hotelul, cotat la 4 stele, deține 90 de spații de cazare pe cinci etaje, are camere de lux, apartamente și camere duble standard.

Din exterior se observă atenția la detalii, balcoane largi și multă sticlă, o latură a clădirii este poziționată cu fața către mare, arhitectura e modernă, nu e nimic încărcat, culorile sunt calde, plăcute ochiului.

Parcarea este inclusă în preț, de jur împrejurul clădirii sunt locurile în care se pot odihni mașinile, habar nu am dacă sunt suficiente în plin sezon estival.

La ora 10:45 eram la hotel, la 11:10 eram cazați. De menționat că check-in se face după ora 18 iar eliberarea camerei se face până la ora 12. N-am avut stres și uite că am fost norocoși, ne-am cazat rapid.

Lobby este surprinzător de uriaș, mobilierul e clasic, pe gustul meu, niciun detaliu nu e ieftin, pardoseala-i din piatră naturală sau marmură, nu lipsește nici fierul forjat, totul strălucește, greu de crezut că ești în interiorul unui hotel din Mamaia, imediat m-a dus gândul la Szeged. Dar vă jur că Del Mar Mamaia e cu o treaptă mai sus decât Novotel - vezi impresii. Am să menționez că proprietarii mai au un Del Mar în Venus, hotel de trei stele.

La mezanin se află barul, sala de biliard, rummy și șah, două saloane-restaurant și o terasă foarte frumoasă.

Lângă recepție este sala de fitness, masaj și saună, erau deschise în momentul vizitei noastre acolo dar nu le-am vizitat și nu pot oferi amănunte.

La etajul 6 au un restaurant cu profil internațional dar și o sală de conferințe, nu le-am văzut nici pe acelea. Am observat încă un restaurant la parter, în stânga intrării, acesta cred că e deschis doar pe perioada estivală, am observat din stradă și o mică terasă atașată restaurantului acesta.

Hotelul are o piscină deschisă doar în iulie-august, atât cât durează la noi un sezon estival. De fapt cât durează căldura, că vară e și-n iunie dar e frig iar în septembrie e deja toamnă...

Lifturile, două la număr, sunt moderne, strălucesc și alea de curățenie.

Eu am rezervat o dublă simplă, am primit una cu vedere parțială la mare, cu un pat matrimonial.

Camera mea a fost minunată, generoasă ca spațiu și căldură, era acoperită cu gresie, geamurile erau gătite cu perdele și draperii.

Holul camerei avea un dulap fără rafturi (aici e un minus), doar cu suport pentru umerașe (cu umerașe) și două sertare. În interior erau papuci, halate de baie, seif, perie pentru șoșoni, fier și masă de călcat, două perne. Dulapul nu avea oglinzi, pe dulap era pus suportul pentru uscat chiloții de baie în sezonul estival.

Baia era foarte mare, colorată vesel, avea consumabile, feon, telefon, calorifer, prosoape albe, un ventilator pentru aerisire și cabină de duș. Scurgerea a funcționat perfect, n-am avut parte de mirosuri ciudate și mucegaiuri în perioada șederii noastre, lumina din baie era rece și puternică.

Se completau consumabilele zilnic, se schimbau prosoapele chiar dacă nu le lăsam pe jos, zilnic se dezinfecta totul, curățenia era literă de lege la început de mai 2021.

Camera avea un pat matrimonial încadrat de două noptiere cu sertare, pe acestea erau veiozele cu lumină caldă, lângă pat am avut prize și caloriferul care încălzea atmosfera. Lenjeria era albă, nu a lipsit nici eșarfa cu pernuțe decorative, salteaua a fost foarte, foarte confortabilă, pernele la fel.

Două fotolii și-o măsuță priveau cuminți patul, un cuier-umeraș, o masă pentru valiză, un birou și-un scaun completau mobilierul. Frigi era pitit în mobilă, era de fapt un răcitor, un mini-bar plin cu produse contra cost. Tv era subțirel și mititel, excelent pentru odihna noastră marină. A. C. era poziționat departe de pat, nu l-am folosit.

Pe birou am găsit un mesaj de bun venit alături de un coșuleț cu pliculețe de ceai, ness și zahăr. Câte o sticlă cu apă plată de 0,5 l aveam din partea casei, zilnic. De fapt tot ce consumam „din partea casei” era completat de cameriste, zilnic. Cana de încălzit apa mi-a fost de folos pentru cafeluța de la 5 dimi, mi-am uitat fierbătorul acasă.

În noaptea de Înviere am găsit în cameră o sticlă cu vin roșu, două ouă roșii și două felii de cozonac, mi-au cerut permisiunea să intre în cameră în lipsa noastră, sâmbăta seara.

Tot din partea lor am primit și un card de reducere de 10% pentru următoarea rezervare.

Balconul

Toate camerele Del Mar beneficiază de un balcon. Dar nu orice fel de balcon, unul care oferă intimitate. Proprietarii au dorit ca acest spațiu să fie unul generos, un loc de relaxare pentru clienți. Deci nu sunt singura obsedată de balcon, uite niște proprietari (bărbați, unul fumător altul nefumător) care văd importanța unui asemenea spațiu deloc de neglijat.

Curat și balconul, era mobilat cu două scaune super confortabile și-o măsuță. Desigur, nu a lipsit nici scrumiera.

Holurile hotelului sunt deosebit de frumoase, sclipicioase, fiecare detaliu face diferența, calitate și bun gust întâlnești în fiecare colțișor al acestul hotel.

Wi-fi exista dar am uitat să verific. La parter era un bancomat, cam singurul din zonă în acea perioadă, așa am auzit la o cârciumioară de lângă hotel.

Designul modern este indicat mai mult în spațiile de cazare care funcționează doar vara, iarna este un anotimp rece în care interiorul trebuie să ofere căldură, aceasta este gândirea și ideea genială a proprietarilor de a merge pe elemente clasice decorative.

Și totuși, am de menționat că telecomanda de la tv avea butoanele defecte iar în cameră nu am avut o oglindă mare, să-mi văd pantofii și gleznele. Să presupun că particip la un eveniment, e musai să-mi văd și picioarele în oglindă, pantoful e prima impresie pozitivă (sau nu) care pune amprenta asupra unui individ. Pentru glezne, dădeam o fugă pe hol, lângă lifturi, acolo aveam o oglindă mare. Da, sunt nimicuri care uneori au importanță pentru unii oameni. Și știu că managerul dorește să știe minusurile, plusurile și laudele le cunoaște, așa a declarat.

Și mai am o nemulțumire, nu am avut de unde să închiriez biciclete, ar trebui să colaboreze cu primăria Constanța care are un proiect interesant în derulare sau să aibă hotelul propriile bicle pentru închiriat.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

La mezanin sunt două săli, London și Paris. La London se servea MD, acest spatiu dispunea și de o terasă superbă, acolo am mâncat regește și-am fost tratați împărătește, am fost răsfățați. Datorită covidului nenorocit, am fost serviți cu tot ceea ce pofteam. Bun și virusul ăsta la ceva, bufetul suedez nu mai era invadat de turiști care-și umpleau farfuriile și tot cărau și cărau haleală la masă.

Elegant, civilizat, spui ce dorești și personalul îți punea pe farfurie. Nu țărănisme, nu țipete, nu mâncare rămasă pe masă în farfurii.

Noi suntem matinali, MD se servea între 7:30 și 10, n-am avut probleme cu aglomerația. Unii mai somnoroși veneau pe ultima sută, aveau ceva de stat la coadă, cred că erau nemulțumiți, se îngrămădeau aproape toți la 9:30. O să pun poze cu mâncărica de la micul dejun, pentru cei interesați.

Nu au lipsit nici preparatele tradiționale din ziua Paștelui: ouă vopsite, cozonac, pască, drob. Oamenii chiar au fost pregătiți.

Cina sau prânzul puteau fi servite tot la London sau pe terasa acestui salon, meniul nu era foarte stufos, a la carte, prețuri de 4 stele, preparatele delicioase, băuturile la fel. Pentru Sărbătoarea Paștelui au avut în meniu și ciorbiță de miel dar și fripturică.

Nu am să scriu despre restaurant separat, nu e pentru toată lumea, prețurile sunt „simpatice” .


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Plaja e la două minute de hotel, am înțeles că în sezonul estival sunt incluse sezlongurile si prosoapele de plajă, n-am verificat informația.

Marea era frumoasă, deloc agitată, nisipul era curat, totul era așa cum ar trebui să fie mereu, într-o țară civilizată.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Împrejurimile sunt liniștite în extrasezon, n-am găsit mizerie, gunoaie, n-am avut parte de agitație și gălăgie sau de turiști nesi. Au lipsit și maidanezii din peisaj, spre marea mea bucurie. Cu toate că îmi doresc o relaxare la piscina lor superbă, nu știu dacă voi ajunge vreodată acolo în lunile călduroase.

Un hotel de nota zece, cu oameni de nota zece, cu servicii de patru stele, cu manageri care muncesc 12 ore/zi cu toate că sunt bogați. Să nu-i invidiați niciodată pentru că... și bogații plâng câteodată.

Eu îi felicit, le doresc succes, îi voi recomanda mereu în extrasezon, asta pentru că nu știu cum e acolo în mijlocul verii, din cauza aglomerației de turiști siliconați sau frezați.

Sincer, când eram în interiorul Del Mar uitam că sunt în România, pe litoral, puteam jura că sunt în altă țară, atât de încântată am fost.

Citește și CONTINUAREA aici
selectat ca MiniGhid AmFostAcolo

---
Trimis de krisstinna in 19.05.21 20:33:20
Validat / Publicat: 19.05.21 21:33:02
VIZUALIZĂRI: 1520
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (krisstinna); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P05 Vedere din balcon, dimi
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 60500 PMA (din 65 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 45.00 EUR pe cameră
  • INFO: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată

  • ECOURI la acest review

    10 ecouri scrise, până acum

    k-lator [19.05.21 22:19:29] »

    @krisstinna: Minunat! După cum spui, totul este de bun gust, serviciille excelente, confortul garantat, deci bună recomandarea! Mă bucur că mai există în România la marea noastră neagră, hotelieri cu caracter, care nu-și bat joc de turiști. În acest domeniu este greu să menții anumite standarde și eu cred că trebuie să fii de un anumit profil ca să faci lucrurile să meargă mereu la fel, adică să nu-ți încalci anumite principii... Eiii... hai că m-am luat cu filozofeala!

    Dar cum ai intrat în apartamentul vecin ca să ne pozezi livingul? Infractoare mică!!

    Bogat articolul, cu chestii foarte utile, ca de obicei. Felicitări! Mă bucur că ai petrecut Paștile într-un loc drăguț.

    krisstinnascris / TELEFON [19.05.21 22:33:39] »

    @k-lator: Toate camerele fără turiști aveau ușile deschise. Am văzut un apartament, cu vedere la mare. Dormitorul era identic cu al nostru, nu l-am pozat, livingul era ceea ce nu aveam și i-am tras o foto, pentru cei interesați.

    Asa am găsit și noi camera, cu ușa deschisă. Cele 3 veioze și lampadarul din cameră aveau becurile aprinse, totul era scăldat in galben, am fost foarte incantați.

    Proprietarul are 92 de ani, a lucrat toată viața in turism, a predat ștafeta celor doi fii pe care i-a ținut pe lângă el și i-a învățat tainele meseriei, pornind de jos.

    Foarte de treaba omul, am stat un pic de vorbă.

    Hotelul nu e ieftin dar consider că e unul de calitate. Nu știu cum e in plin sezon estival, sper ca totul să se mențină, turiștii sa fie multumiți.

    Aveam nevoie de odihnă, de-asta l-am ales.

    Mulțumesc de vizită, toate cele bune îți doresc!

    webmaster [19.05.21 22:48:52] »

    Articolul a fost selectat ca MiniGhid AmFostAcolo pentru această destinaţie.

    krisstinnascris / TELEFON [20.05.21 05:59:12] »

    @webmaster:

    Nasshu [20.05.21 08:08:17] »

    @krisstinna:

    am înțeles că în sezonul estival sunt incluse sezlongurile si prosoapele de plajă

    Confirm eu. La receptie primesti o cartela, in baza cartelei primesti 2 sezlonguri si prosoape (pe plaja, nu te cari cu ele dupa tine).

    Parcarea in sezon este cam inghesuita.

    Ma bucur ca au pastrat calitatea serviciilor - eu am fost acum 8 ani - ba parca l-au si imbunatatit un pic.

    maryka [20.05.21 09:55:16] »

    Mă bucur să aud și cuvinte de laudă despre litoralul românesc, adică despre locațiile de cazare. Mă gândesc, că poate anul acesta, când mulți vor renunța să plece în afară din cauza diferitelor condiții impuse, e mai convenabil să te duci la noi. Și este bine că sunt și hoteluri cu bun gust și servicii de calitate.

    Ai avut o alegere inspirată și de ce nu, poate încerci și în sezonul estival? Sper să avem și căldură pentru un sezon estival!!!

    krisstinnascris / TELEFON [20.05.21 17:45:16] »

    @maryka: Nu știu ce sa zic, prețurile sunt mari pe litoralul nostru, in plin sezon estival. In plus, nu ai ce face la noi, in afara de îmbulzeala de pe plaja și in apa, mergi la cârciuma, la hotel și cam atât.

    De Mamaia ce sa mai zic? Ai fost de curând? S-au construit blocuri cu mii de apartamente, este îngrozitor.

    In satul de vacanța s-au construit hoteluri și vile, manelele sunt la mare cautare, mâncatorii de semințe sunt prezenți in proporție de 80%, este groaznic, îmi tineam rucsacul lipit de burtă, soțul meu mă supraveghea, eu nu recunosc hoții și stau liniștita când sunt cu omul meu.

    El trebuie sa fie atent si la mine, dar și la el.

    Anul trecut am bifat iar Eforie, eu nu am ieșit din țara din 2019, sunt îngrozitor de plictisita și stresata.

    La noi pe litoral nu găsești stânci, verdeața, flori, ca in alte tari. Doar o plaja plină cu oameni care își ard pielea și o întindere mare de apă.

    Nu tu excursii, nu tu distracție, e totul trist și aglomerat

    Ce naiba sa vizitezi? Am vizitat tot ce se putea, nu o sa iau bisericile și muzeele la rând, iar, că nu m-am sclerozat încă

    Multumesc de vizită, o sa încerc sa mai încropesc niște rânduri despre banalitățile de pe litoral, măcar de dragul scrisului și al vostru, al saitului. Și, poate vor fi și utile, cândva, cuiva

    krisstinnascris / TELEFON [20.05.21 17:46:00] »

    @Nasshu: Mulțumesc

    m liviuscris / TELEFON [29.05.21 08:55:59] »

    V-am mai luat odată urma in Turcia și a fost super. Voi merge și eu la jumătatea lunii iunie pentru 3 zile la acest hotel. Interes de serviciu. Ma bucur ca ai venit cu noi informații despre acest hotel și ele sunt pozitive. Ai dreptate lipsa peisajelor fac din litoralul nostru unul anost iar în sezon preturile sunt mari. Acum o luna jumătate am avut ocazia sa vad un hotel din Mamaia de 4 stele... renovat recent... Camerele mici... chiar mici pentru 4 stele... Preturile... În sezon enorme...

    krisstinnascris / TELEFON [30.05.21 04:52:45] »

    @m liviu*: Îmi dai emoții de la ora asta

    Eu îți doresc un sejur plăcut și sper din suflet să se mențină standardul, orice nemulțumire ai avea poți să sesizezi la receptie sau, imediat cum intri in lobby, pe partea stânga, e biroul managerului, băiatul cel mare al proprietarului. Impropriu spus proprietar, hotelul aparține băieților, celor doi frați. Pe cel "mic" îl vei vedea zilnic, la MD, printre ospătari

    Acestia vor să rezolve minusurile existente, cu condiția să fie semnalate de către turiști.

    Iti recomand restaurantul Don Corleone, nu e la malul mării și are prețuri bune, e lângă hotel.

    La intrarea in Mamaia, înainte de hotel Malibu, treci podul peste apa dulce și mergi la Pontica, e un loc minunat unde puteți mânca o ciorbă de pește (și nu numai) delicioasă, nu am avut timp să scriu deși merită din plin.

    Măcar pentru peisaj să mergi la Pontica, este super! Treci pe lângă terasa și ajungi la malul apei dulci care săruta sarea mării. Vei fi deranjat doar de pescăruși, de țipatul lor ascuțit

    Astept impresiile tale!

    Multumesc!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    k-lator, m liviu, maryka
    Alte impresii din această RUBRICĂ:
    NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2021 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    AmFostAcolo recomandă găzduirea la ROHOST.COM
    pagină generată în 0.0934710502625 sec
    ecranul dvs: 1 x 1