ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.06.2010
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 29.06.10
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUN-2010
DURATA: 10 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 - 10 ani COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
0.00%
Sub orice critică
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
26.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Vacanta dezastruoasa

TIPĂREȘTE

M-am intors aseara de la CDC O vacanta pe care am asteptat-o un an intreg s-a transformat intr-un cosmar

Perioada 17. 06-27. 06 si acum sa detaliez:

Ptr. cazare am asteptat 2 ore la intrarea in hotel aveam cazare in main-building sea-view dar dupa cele 2 ore am fost informati ca sunt probleme si nu avem camerele rezervate si ne pot caza doar in bungalow. In momentul in care am refuzat ni s-a spus ca agentia e de vina si daca nu ne convine putem pleca. Neavand ce face am acceptat. O greseala enorma-mai bine ma intorceam acasa.

Servicii fff. proaste, mancare de foarte slaba calitate, bauturi la fel iar paharele ff jegoase, le adunau de pe mese si le spalau cu furtunul!!!

Parcare... le-am dat cheile de la masina ca sa o parcheze ei intrucat nu erau locuri si mi-au dus-o intr-un santier aflat la 500 m de hotel iar in noaptea in care m-am cazat mi-a fost imposibil sa o gasesc lovindu-ma de refuzul personalului de a-mi spune unde este masina.

Personalul insuficient si total nepregatit si lipsit de politetea elementara.

Era un adevarat haos la masa vazand cum trebuie sa stai la coada pentru niste cartofi prajiti cu tot cu coaja si pentru cateva bucati de carne de pui imputite.

Bauturile de cea mai slaba calitate si pentru care trebuia sa te asezi la coada si sa astepti ceva timp.

Schimbarea prosoapelor se facea zilnic, dar intre camere cred, pentru ca si cele schimbate erau jegoase.

Plaja ingusta, dar problema era ca nu o curatau fiind plina de mizerie, iar sezlongurile desi erau suficiente nu erau curatate niciodata si nu aveau saltelute.

Terenul de baschet trecut intre facilitatile hotelului nu a putut fi folosit deoarece era transformat in parcare

Nu sunt o persoana f pretentioasa dar acest hotel este un dezastru, datorat incompetentei managerilor si a personalului necalificat.

Singurii care si-au facut treaba au fost animatorii... toata stima

Nu-mi pot permite sa dau sfaturi dar cred ca nu mai trebuie sa mearga nimeni la acest hotel a carui singura politica este aceea a dispretului fata de clienti in special fata de romani pe care ii tratau cu indiferenta

Atunci cand m-am adresat personalului de la receptie singura replica a fost no problem sau agentia este de vina iar la plecare nu am putut sa - mi scriu impresiile in cartea de oaspeti fiindu-mi refuzat categoric acest lucru.

Mentionez faptul ca nu am fost doar eu in aceasta situatie, grupul meu fiind format din 5 familii care au avut parte de acelasi tratament si au aceeasi parere despre MIZERIA de la CDC Cum poti sa te simti, ca turist care a platit 960€ pentru un sejur, atunci cand copilui iti spune ca nu are ce manca (cartofii prajiti cu tot cu coaja, carne de pui si vita de-a dreptul oribila) si pleci din hotel ca sa-i poti oferi o masa decenta.

Te simti oribil vazand ca intr-o seara au adus vreo 5 curcani prajiti iar o armata de oameni se inghesuia sa prinda o bucata, iar aripioarele de pui, servite de 3 ori, puteau fi tinute de fulgii existenti pe ele. Fructele constau in pepeni verzi si galbeni, corcoduse!!! iar cand din intamplare au adus cirese si piersici acestea erau aproape stricate iar oamenii incercau sa prinda si ei cateva. Am un copil de 10 ani iar pentru a-i oferii o masa adecvata am fost nevoit ca din cele 10 zile cat am stat in blasfemia aia de hotel sa merg de 5 ori in Selcuk si in Ozdere, la masa de pranz ca sa putem servi masa. Asa ca la banii pe care i-am cheltuit putem sa ma duc in Antalya unde am fost acum doi ani si a fost totul OK.

A FOST O EXPERIENTA PE CARE NU VREAU SA O REPET, NU O DORESC NIMANUI ASA CA PE VIITOR VOI MERGE NUMAI IN ANTALYA.

Toate afirmatiile facute le pot sustine si mi le asum fara a dori sa fiu tendentios.

Fiecare persoana are dreptul la opinia sa dar reiterez faptul ca daca vrem sa fim tratati cu respect si sa beneficiem de servicii bune, pentru care platim, trebuie sa fugim de CDC.

Desi locatia este frumoasa nu voi mai merge niciodata in acest hotel iar daca vreti sa aveti parte de servicii de calitate si de respect din partea personalului unui hotel nu mergeti la acest hotel.

Vacanta placuta tuturor.


[fb]
---
Trimis de oldcastor in 29.06.10 11:20:26
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: antalya
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1976 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (oldcastor); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 ASTEPTAND CARTOFII PRAJITI
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1200 PMA (din 3 voturi)

ECOURI la acest review

12 ecouri scrise, până acum

Andox CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[29.06.10 12:16:53]
»

Imi pare rau pentru vacanta ratata , intradevar CDC este anul acesta un hotel foarte controversat.

Si toate acestea se intampla din cauza unui management total neprofesionist . Parerea mea.

Pacat de un hotel frumos si care promitea mult cand s-a deschis.

Felicitari pentru review !

andrutza80
[01.07.10 10:09:49]
»

@oldcastor:Imi pare rau sa aud ca romanii sunt tratati cu fundul la acest hotel. Si noi am fost in Kusadasi, dar am stat la Batihan si citind ce spui tu cred ca noi chiar am avut hotel cu ultra all inclusive, chiar daca era cotat 4 * si regim AI. La un moment dat mi-a parut rau ca nu am mai dat ceva bani in plus ptr a merge la Carpe Diem, dar in final ma bucur ca am facut o alegere buna.

PS - Daca esti curios, citeste review-ul meu de la Batihan Beach Resort.

Andrutza80@

Chiar imi pare rau ca concediul vostru a fost o nereusita, dupa un an de munca si de strans banii la ciorap sa ai parte de asemenea lehamite.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Corina70
[01.07.10 10:12:34]
»

andrutza, ma bucur sa aud ca la batihan au pastrat standardele de anul trecut, noi ne-am simtit foarte bine acolo.

andrutza80
[01.07.10 13:18:46]
»

si noi! comparativ cu ce spune colegul nostru de site, a fost bine,

nu stiu cum a fost in 2009, dar ptr prima vizita acolo a fost satisfacator.

andrutza80

brindus27*
[01.07.10 22:39:59]
»

Am plecat in data de 11. 06 la ora 5 din Bucuresti cu o familie care mergea la CDC si care a platit pe un sejur de 7 nopti cu mult mai putin fata de noi, care mergeam la Aqua Fantasy.

Desi noi am avut 9 nopti 3 persoane la pretul de 1320 euro, la auzul vestii, am simtit un regret ca nu am ales CDC, parandu-mi putin rau de alegerea facuta, dar m-a linistit zicandu-mi ca nu am platit mult si alegerea mea merita toti banii!...

Dupa cele citite aici in postarea ta, cat si a altor forumisti, pot sa spun ca-mi pare nespus de rau pentru ce ti sa intamplat, deoarece si noi puteam fi in aceeasi situatie si dupa cum stiu ca reactionam, cred ca nu stateam nici macar 2 zile.

Oricum e tarziu in acest moment pentru comentarii, dar ai in vedere pentru anul viitor resortul Aqua Fantasy-Pamukak (Kusadasi), cu toata increderea.

Daca as avea ceva de reprosat acestui complex, inclus aici si aquaparcul, sigur as parea ridicol. Noua ni sa parut totul in regula!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
crina_criaaaa
[11.07.10 17:06:05]
»

imi pare rau sa citesc ce se scrie despre acest hotel.

am fost in perioada 13-06 - 23-06.2010 impreuna cu doi copii de 11 si 13 ani si ne-am simtit foarte foarte bine.

cazarea a fost ok, am fost cazati in cladirea principala asa cum am platit.

mancarea a fost foarte buna si destul de diversificata. copiii mei sunt foarte mofturosi si pretentiosi la mancare, conteaza foarte mult cum le este prezentata mancarea, trebuie sa contina carne si sa nu se repete iar la acest hotel au gasit mancare si a fost ok.

nu am vazut niciodata un pahar murdar si, credeti-ma am stat 11 zile acolo. adevarat, paharele de la barurile de pe plaja adica cele de plastic nu le-am folosit. dar cele de la barurile principale au fost mereu curate.

bauturile erau diversificate dar slabe, adica putin alcoolizate ceea ce eu cred ca nu este un lucru rau deoarece pe caldura chiar nu prea este indicat sa consumi bauturi foarte tari.

tot personalul era zambitor desi aveau un program foarte greu, acum cred ca mai depinde si cum te comporti (daca esti nesuferit si rauvoitor probabil ca si raspunsurile le primesti la fel).

acest hotel este minunat pentru familiile cu copii, noua ne-a placut foarte mult, sunt foarte multe spatii amenajate pentru copii si chiar nu ai cum se te plictisesti.

am mai citit pe forum ca nu poti sa dormi noaptea pentru ca se aude muzica de la discoteca. eu am stat in cladirea principala la etajul 2 dar nu am auzit niciodata muzica de la discoteca.

ca minusuri nu prea am ce sa spun, poate faptul ca este un hotel foarte mare, este intins pe o suprafata foarte mare si ai de mers (desi poti folosi si masinutele). dar eu cred ca si in concediu trebuie sa faci miscare. poate este greu pentru persoanele mai in varsta dar pentru noi cred ca este sanatos. si la mamaia sau in alta statiune la noi te mai si plimbi.

in concluzie, noi ne-am simtit minunat si chiar ne-ar placea sa ne intoarcem anul viitor. nu este prima plecare in turcia. am platit pentru 11 nopti, 4 persoane 836 euro, bilete cumparate in luna martie.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
oldcastorAUTOR REVIEW
[11.07.10 17:46:55]
»

ma bucur ca ati avut un concediu reusit dar ma surprind doua lucruri:

- cred ca ati fost in alta locatie(nu vorbim de acelasi hotel!)

- pretul ptr. 11 zile, 4 pers. in cladirea principala este mic (poate in vile)

Admin
[12.07.10 03:37:51]
»

crina_criaaaa: bun venit pe site. Pentru ca esti nou-inscrisa, poate e bine sa-ti spun ca ar fi mai bine ca impresiile - pe care personal le gasesc echilibrate, relevante si bine-venite - sa fie postate ca review distinct. Daca doresti, poti copia textul si-l repostezi folosind linkul ADAUGA IMPRESII NOI (imediat dedesubt).

Procedand astfel, notele acordate de tine vor intra si ele in media hotelului, contribuind la o medie mai relevanta pentru acest controversat hotel. Cu cat mai multe pareri, cu atat mai bine.

crina_criaaaa
[13.07.10 23:00:56]
»

stiu foarte bine unde am fost, hotel Carpe Diem Claros&Spa kusadasi (Ozdere).

am platit 836 euro doi adulti si doi copii in varsta de 11 si respectiv 13 ani. am avut camera in cladirea principala iar perioada a fost 13-23.06.

biletele au fost cumparate in luna martie din bucuresti. cumparand din timp biletele am beneficiat de reducere 20% iar pentru faptul ca am luat peste 8 nopti am beneficiat si de un bonus de 30 euro persoana (numai pentru persoanele adulte). deci acesta a fost pretul care mi s-a parut foarte bun si chiar a meritat toti banii. poate si mai mult de atat.

pentru cei care nu s-au simtit bine imi pare foarte rau si sper ca viitoarea vacanta a lor sa fie foarte frumoasa si sa uite de neplacerile de aici.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Mircea77
[23.07.10 17:24:41]
»

Imi pare rau pt ce ti s-a intamplat, sincer.

Eu am mai raspuns la alte comentarii si nu inteleg diferentele de perceptie in ceea ce priveste CDC.

Am fost la sf lui mai am stat o sapt si probabil pt ca era mai putina lume totul a fost super ok.

Chestia cu parcarea pe terenul de basket cred si eu ca e naspa. Ma duc in august iar acolo si daca este adevarat o sa-i determin sa elibereze macar un panou

Sa stii ca suntem pe aceeasi lungime de unda in ceea ce privesc animatorii si in proportie de 80% pt ei mergem inca o data la CDC.

Totusi inclin sa cred ca are o foarte mare importanta oriunde in lumea asta cum si in ce fel reusesti sa comunici cu personalul unui hotel sau restaurant sau orice alt prestator de servicii.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
oldcastorAUTOR REVIEW
[23.07.10 18:08:22]
»

Comunicarea inseamna un emitator, un receptor si un canal de comunicare.

Daca receptorul stia doar sa spuna "no problem" iar canalul de comunicare intre receptor si turistul roman era obturat nu se putea ajunge la niciun dialog. Obturarea canalului se datora faptului ca ne considerau cumva din lumea a-III-a uitand de fapt ca noi le platisem aceste servicii. Deci niciodata CDC. Poate "managerul" lor o sa reuseasca sa pacaleasca alti clienti dar pe mine nu.

Mircea77
[26.07.10 09:07:35]
»

Eu cred ca s-au saturat de romani din cauza unora care nu au cei 7 ani de acasa si care din pacate ne fac de ... peste tot.

Oricum iti respect parerea si probabil ca pana in Antalya nu ajunge tot romanul cu masina, astfel vei avea mai mult respect din partea personalului de la hotel.

Insa nu cred ca va tine mult, o sa invadam si Antalya si-o sa manelizam tot

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
andrutza80, brindus27*, Corina70, crina_criaaaa, Mircea77, oldcastor
Alte impresii din această RUBRICĂAria Claros Beach & Spa Resort (ex Onyria, ex Carpe Diem) :

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.18294477462769 sec
    ecranul dvs: 1 x 1