GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
In nici un caz 5 stele, poate 3!
Suntem aici, mai avem cateva zile de petrecut!
DRUMUL: am aterizat la Bodrum (chiar daca Izmir era mult mai aproape, probabil a fost mai ieftin pt agentie), de la. aeroport am fost preluati de un autocar super murdar si dupa vrei 3 ore de mers am fost preluati de un microbuz... sa ajungem mai repede, deci per total cam 4 ore de la aeroport la hotel!
In lobby nu esti primit ca la alte hoteluri gen Spice, Aquasis, Rixos... cu un dulce si un suc... te duci direct la receptie primesti cardurile si atat!
Camera ok, spatioasa, curatenia facuta de mantuiala!
In firgider 2 sticle de apa plata la 2 l sib4 de suc la bidonas care sunt gratuite doar in prima zi, in rest doar contra cost, deci nu se face plinul zilnic la frigider!
Mancarea nu foarte diversificata, putine feluri, daca se putea sa ne serveasca doar cartofi si orez, era perfect, cam pe acestea puneau accent!
Zona cu.mancare pt copii nu exista si daca mai ai si beblus care este la.diversificare nu ai ce sa-i dai sa manance, noroc.ca am venit cu borcanele de.mancare la.noi( preventiv)
La baclavale sau inghetata te serveste cineva cu portia!
Muste peste tot!
2 piscinute micute, plaja ingusta, umbrele mici din paie, cu gaurele, ce nu tin umbra!
Curatenia pe plaja se face in jur de ora 8-9 dimineata cand deja sunt oameni pe plaja!
Daca ai noroc, se taie iarba sau se da cu matura exact dupa ce te faci comod!
Totul este gandit pe economie maxima de la sucurile la dozator (cred ca si cele TEC erau mai bune) la berea apoasa, la inghetata servita la o ora anume si expusa doar intr-un loc anume, putin vizibil, la prajiturile luate din comert, probabil!
Angajatii nu stiu limba engleza!
Drumul pana la plaja se face pe niste alei in panta dar se poate ajunge si cu microbuzul oferit de ei!
Este un hotel mic, animatie deloc (cel putin in zona unde stateam noi, la paduricea de pini unde erau si hamace), muzica doar intr un singur loc!
DE EVITAT, este un hotel care nu face banii platiti! Ofera conditiile unui hotel de 3-4 stele cu indulgenta!
Trimis de cristaivan in 19.07.19 15:18:20
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Rixos, aquasis, spice, alhambra
12 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cristaivan); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 37.99023700 N, 27.14011300 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
12 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@cristaivan: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.
Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
--
Văd că sunteți încă acolo (sau în zonă). Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile întrebări / răspunsuri, de multe ori foarte utile — în direct, de la "faţa locului".
Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.
intamplator anul trecut am fost a Spice (vezi impresii) si la Aria (vezi impresii), da e diferenta mare la servicii dar la bani ce diferenta este...
cat despre hotel mic: are peste 500 camere
@cristaivan:
”DRUMUL: am aterizat la Bodrum (chiar daca Izmir era mult mai aproape, probabil a fost mai ieftin pt agentie), de la. aeroport am fost preluati de un autocar super murdar si dupa vrei 3 ore de mers am fost preluati de un microbuz... sa ajungem mai repede, deci per total cam 4 ore de la aeroport la hotel!
Dar tu înainte de a rezerva sejurul nu ştiai că vei ateriza pe Bodrum? Era suficient să te uiţi pe hartă şi constatai că este o distanţă apreciabilă până în Ozdere, la care dacă mai adăugai pauzele de rigoare, plus opririle la alte hoteluri din Kuşadasi treceai lejer de trei ore transferul.
Toate charterele din România aterizează pe aeroportul Milas din Bodrum şi nu pentru că ar face agenţia vreo economie .
Dacă voiai un transfer mult mai scurt de la aeroport la hotel, luai zborul separat cu Turkish, de exemplu, aterizai pe aeroportul Menderes din Izmir, dar făceai escală la Istanbul şi îţi plăteai transfer privat până la hotel.
”2 piscinute micute,
Doar două? Pe bune???
Eu am numărat mai multe în urmă cu nişte ani.
La aquapark ai ajuns? Vei găsi doar acolo mai mult de două piscine.
Dar la aquaparkul pentru copii?
Parcă mai era o piscină, deloc mică, şi cu jacuzzi şi în vârful dealului, după zona de vile, unde găseai şi un snack restaurant şi un restaurant a la carte.
Hai că mai ai timp să descoperi resortul, care nu este atât de mic precum crezi.
”animatie deloc (cel putin in zona unde stateam noi, la paduricea de pini unde erau si hamace)
Păduricea de pini era o zonă perfectă de relaxare, utilizată mai ales de familiile cu copii mici care îşi făceau somnul de amiază acolo, la aer şi la umbră, apreciind tocmai faptul că nu era hărmălaie.
@nicole33: in gnr piscina pt topogane se foloseste strict pt asa ceva, nu pt balaceala!
Ca adult, nu cred ca vrei balaceala la piscina pt copii sau la piscina unde sunt topoganele!
Biletul de avion ne-a fost dat cu 2 sapt inainte de a pleca!
De descoperit nu avem ce descoperi... sau ba da, am descoperit faptul ca in seara asta nu te lipeai nimic la mancare, poate piure, cartofi prajiti sau orez, ca deh, doar am platit ultra all inusive sa bem la dozator, daca vrei la sticla, platesti!
@webmasterX: sa speram ca putem raspunde, netul merge foarte prost!
Buna!
Nu prea inteleg?! Petreceti vacanta cu angajatii resortului de trebuie sa stie engleza la nivel conversational?
Imi pare rau ca vacanata D-vs este ratata, dar inainte de achizitionarea ei trebuia sa va documentati pe Sfantul Google la ce se distanta se afla Bodrumul de Ozdere.
Pretul afisat ce reprezinta, sejurul unei famili sau cum?
Va doresc o vacanta cat mai frumoasa in continuare!
@cristaivan:
”De descoperit nu avem ce descoperi... sau ba da, am descoperit faptul ca in seara asta nu te lipeai nimic la mancare, poate piure, cartofi prajiti sau orez, ca deh, doar am platit ultra all inusive sa bem la dozator, daca vrei la sticla, platesti!
Nu voi comenta aspecte legate de varietatea, calitatea sau gustul mâncării, deoarece au trecut nişte ani de când am fost şi eu acolo şi multe se pot schimba odată cu schimbarea managementului.
Faptul că ai plătit "ultra all inclusive" nu înseamnă NICIDECUM că băuturile trebuie să fie la sticlă. Este doar o speranţă a ta, fără vreo bază reală, Aria Claros nefiind totuşi un hotel de acel nivel de preţ care să-ţi ofere băuturi îmbuteliate.
Orice hotel oferă DOAR ceea ce este specificat în propriul concept, indiferent cum este acesta denumit. Atât şi nimic mai mult, orice alte aşteptări fiind în zadar. Am avut surpriza să găsrsc hoteluri cu concepte all inclusive mult mai cuprinzătoare decât altele numite pompos ultra all inclusive, astfel că denumirea conceptului este puţin importantă pentru mine, mai degrabă doar orientativă.
Însă eu studiez cu mare atenţie conceptul hotelului care mă interesează, valabil pentru anul respectiv, văd ce este inclus şi ce este contra cost, apreciez dacă acesta îmi satisface pretenţiile şi abia apoi fac rezervarea, astfel neavând surprize de niciun fel odată ajunsă acolo.
Chiar nu inteleg afirmatia: angajatii nu stiu limba engleza. De multe ori m-am intrebat daca turistii o stapanesc suficient de bine pentru a face astfel de afirmatii.
Pe litoralul romanesc angajatii stiu toti limba engleza?
Totusi e un pas inainte ca nu le cerem sa stie limba romana.
@red dog: Eu am gasit si in Turcia personal vorbitor de limba romana. Erau tineri din Basarabia care lucrau acolo. Am gasit vorbitori de romana si in Bulgaria.
Nu stiu cata engleza trebuie sa stie personalul ca sa ma inteleg cu ei, ca doar nu ma duc acolo sa discut filozofie. Ca sa ceri o bere sau o cafea nu cred ca e asa dificil.
@Yoda: De acord cu tine. Dar tu nu erai dezamagit daca nu intalneai acei basarebeni, nu?
@red dog: Sigur ca nu. Poti sa te intelegi si prin semne daca e nevoie. Nu vad asta ca un motiv de a-ti strica vacanta sau buna dispozitie.
Pei bun, dar cand te duci sa faci o reclamtie ca 6 peraoane din grupul nostru vomita si una a lesinat de la atata vomitat, cui ii explici, trebuie sa vina cineva anume sa te preia... mort copt!
A venit o angajata sa vb cu mine si ma intreba daca am fost la doctor si ca mi aduce in camera cartofi si banane!
Despre ce. vorbim???
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2019 Nu recomand acest hotel — scris în 20.07.19 de adriansendulescu din BUCUREşTI - nu recomandă
- Sep.2018 De la Mediterana la Egee, o fi bine? — scris în 09.10.18 de nrs † din CRAIOVA - RECOMANDĂ
- Oct.2015 Un hotel ultracontroversat; noi am fost foarte mulţumiţi — scris în 08.02.16 de Michi din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2015 Vacanta OK — scris în 17.08.15 de Meriflor din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Aug.2015 Hotel 5* calitate de 3* — scris în 10.08.15 de georgetur din BUCUREşTI - nu recomandă
- Jun.2013 Servicii proaste de 3-4 stele — scris în 12.07.13 de jalumob din IASI - nu recomandă
- Aug.2012 Cam dezamagitor — scris în 03.02.13 de A&N din BUCURESTI - nu recomandă