ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.06.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: constanta
ÎNSCRIS: 10.06.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2011
DURATA: 6 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
81.25%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Dezamagitor pentru Apuseni

TIPĂREȘTE

Am fost la aceasta pensiune un grup mare (11 adulti si 5 copii). Am luat pachetul cu demipensiune fara sa intrebam ce inseamna de fapt la aceasta pensine concepul de demipensiune. Am gresit ca nu ne-am interesat dar majoritatea mai fusesem in apuseni si stiam ca oferta la mancare in acea zona este foarte generoasa. Problema administratorilor de la aceasta pensiune este ca nu au destui oameni si nu pot face fata unui grup mare de turisti.

Acum sa povestesc de nemultumirile noastre: de cum am ajuns la pensiune (adica luni) ni s-a aratat meniul pe toata saptamana de cazare fiind anuntati ca nu se accepta modificari la cest meniu (daca vrem sa mancam altceva comandam a la carte).

La micul dejun aveam de ales intre lapte sau ceai (cineva din grup a mai vrut o cana de ceai si au iesit ceva discutii pentru ca doamna de fapt nu socotise bine numarul canilor aduse). Se gatea fix numarul de meniuri stabilite iar intr-o seara o persoana din grupul nostru a trebuit sa astepte sa i se faca meniul pentru ca se gresise la numaratoare.

Pensiunea e construita cu fonduri Saphard sau Europene si este toata din lemn. Orice miscare pe care o fac turistii pe hol sau scari e auzita in camere (deci daca vrei sa te odihnesti mai mult si incep turistii sa se miste prin pensiune nu ai nicio sansa). Au probleme si cu modul de distribuire a apei calde (de ex noi aveam apa calda dar pietenii din camera de vis-a -vis nu si apoi invers).

Nu neg faptul ca bucatareasa gateste excelent, ca ne-am saturat cu portiile oferite, ca administratora se straduieste sa multumeasca turistii, dar, nu are cum sa faca fata atunci cand pensiunea e plina. In ceea ce priveste curtea amenajata trebuie sa stiti ca ea este in panta cu un grad de inclinare spre rapa cam de 30 grade. Nu am putut sa ne lasam copii nesupravegheati sa se joace acolo deoarece nu era nici un gard care sa delimiteze gradina de rapa.

Am plecat de acolo cu un gust amar pentru ca am mai fost in Apuseni si nu am avut deloc acest sentiment (ca cel de la aceasta pensiune) ca am fi la scotieni. Noi nu am mai recomandat aceasta pensiune la niciun prieten.


[fb]
---
Trimis de lauramaimi in 10.06.12 12:52:24
Validat / Publicat: 10.06.12 14:12:23
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VIDRA [AB].
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2573 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (lauramaimi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 3 voturi)

ECOURI la acest review

7 ecouri scrise, până acum

webmaster
[10.06.12 15:20:47]
»

Este vorba de august 2011?

lauramaimiAUTOR REVIEW
[10.06.12 22:48:05]
»

@webmaster: da... august 2011


OK, multumim, am corectat data sejurului.

Ciprian Morcan*
[12.06.12 00:53:52]
»

Buna seara,

Urmaresc atent comentariile si impresiile turistilor cu un scop sincer declarat, acela de a imbunatatii continuu serviciile pe care le oferim la Pensiunea Craiul, iar cea mai mare parte dintre cei care ne-au vizitat stiu acest lucru si vad periodic schimbari, multe dintre acestea pornind de la propunerile acestora. Am citit de mai multe ori postarea dvs. pentru a intelege ce anume v-a dezamagit atat de mult in Apuseni, iar daca nu erau alte multe feedback-uri pozitive (chiar si pe acest site, incercati sa cititi si sa comparati si celelalte mesaje ale altor turisti), m-as fi gandit poate ar trebui sa ne schimbam domeniul de activitate.

Nu cred insa sa fie cazul, tocmai pentru ca avem o bucatareasca care gateste "excelent", dupa cum dvs. ziceti, si alte persoane in acest colectiv care pun suflet si incearca sa multumeasca turisti, cum este cazul dnei administrator, tot conform celor scrise de dvs. Dar daca unei "familii" mai mari, cum a fost grupul dvs. (11 adulti si 5 copii), nu pot 3-4 persoane, care sunt permanent la pensiune, sa "faca fata", nu-mi ramane decat sa va raspund ca pe viitor ne vom stradui mai mult.

Pe de alta parte, da, va dau dreptate, a fost un compromis pe care l-am acceptat de la inceput, cand am hotarat sa facem o constructie mai deosebita (un "bloc" cu 4 etaje si 16 m inaltime, dar pe o structura exclusiva de lemn), stiind ca indiferent cat de multa izolatie vom pune, tot se vor transmite vibratii prin structura de lemn. Este un element real, dar aceasta locatie de primire turistica nu se adreseaza acelora care doresc sa gaseasca o vila cu pereti perfecti finisati, sufocati de o izolatia ermetica si cat mai mult termopan. Si un alt da... faptul ca aducem apa de la un izvor din padure de la 700 m si dimensionat pentru intreaga capacitate, nu ne fereste de riscul de a ramane temporar fara apa in boiler, mai ales atunci cand unele persoane uita ca se afla la o pensiune in munte si cum toti au baie in camera, sunt mai putin interesati de vecinii lor.

In privinta meniului, pentru cele doar 8 camere pe care le avem si fara a fi o zona de tranzit, avand astfel aproape exclusiv restaurantul pentru turistii cazati, multe persoane l-au laudat ca este foarte variat... cei interesati pot doar sa faca un minim efort si sa urmareasca si alte comentarii. Dar sunt constient si de o alta realitate, aceea ca, toti ne dorim sa platim cat mai putin si sa beneficiem de servicii de cat mai buna calitate, fara a ne interesa daca pretul platit de noi reuseste macar sa acopere costurile, ceea ce nu intotdeauna se intampla... sa nu mai vorbim despre cuantumul profiturilor, ca pana la urma este totusi o activitate economica. Iar, mai multa flexibilitate decat posibilitatea de a alege intre un meniu variat, la orice ora se doreste si un meniul al zilei, pentru masa in regim de pensiune, atunci cand se doreste obtinerea unui discount la sejur, inca nu am reusit sa gandim.

Pentru alte aspecte evidentiate, ca probleme de comunicare sau dorinta de a imprejmui dealurile din jur pentru protectia copiilor, am putine raspunsuri. Terasa restaurantului este integral limitata de gard, iar dealurile din jur sunt prea multe, cu unghiuri mai mari si mai mici decat cele de 30 grade, dar nu ne-am propus niciodata sa le ingradim, tocmai pentru ca ne place natura si libertatea.

In final, imi pare rau si, daca a fost si vina noastra ca nu ati vazut atat de multe lucruri frumoase aflate in jur, in Apuseni, ne cerem scuze pentru dezamagirea traita.

Oamenii si asteptarile acestora sunt diferite, am invatat si accept acest lucru. Incercam sa-i multumim pe toti, convinsi ca nu vom reusi niciodata. Sunt insa prea multi care apreciaza Apusenii si tot ceea ce gasesc la pensiune noastra, iar din aceste considerente sunt sigur ca drumul e bun, chiar daca mai are nevoie mereu de unele ajustari si imbunatatiri.

Va asteptam cu drag la Pensiunea Craiul!

Cu respect,

Ciprian Morcan,

... primul care trebuie sa fie criticat, atunci cand lucrurile nu corespund asteptarilor si al doilea sa fie laudat, dupa personalul pensiunii, atunci cand asteptarile va vor fi depasite.

Va multumesc.


NB Ciprian Morcan* este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][2 voturi]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
costi67
[03.09.13 11:25:37]
»

lauramaimi: ... abia m-am intors de la aceasta pensiune profund dezamagit, lipsa apa calda doua zile, cadita de dus sparta si murdara, miros insuportabil din instalatia sanitara, domnisoara care s-a dorit si recetionera si bucarateasa si ospatarita profund deranjata de neregulile pe care le-am transmis pe un ton extrem de civilizat, papricas care numai a papricas nu semana, servit rece, crema de zahar ars servita calda!!! , a treia zi am intrebat de ce nu se schimba prosoapele, nici un rezultat, am stat patru zile, trei nopti fara sa se faca curat si fara sa se schimbe prosoapele, ultima zi, a facut cascaval pane care era lipit si topit in tigaia electrica, mic dejun saracacios, EXTREM DE GRAV SI DE NEPOLITICOS FATA DE CLIENT... NU POTI APAREA IN RESTAURANT UNDE SE MANANCA CU PROSOPUL IN CAP ABIA IESITA DE LA BAIE, ESTE O PENSIUNE NU CASA TA PROPRIE... voi scrie pe larg despre aceste probleme, si inva ceva... daca tot intampinati oaspetii cu placinta si tuica oferiti tuturor, noi nu am primit placinta, nu ca ar mai conta, in concluzie un pret prea mare pentru serviciile oferite, am plecat cu un GUST AMAR, pentru o zona asa de frumoasa...

... ne-am dus de curiozitate la pensiunea Vidra de sus si am vorbit cu turistii care tocmai plecau, toti incantati de gazde si de serviciile oferite

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster
[03.09.13 12:04:08]
»

@costi67: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

Poţi folosi linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

lauramaimiAUTOR REVIEW
[16.10.13 15:09:54]
»

@costi67: buna Costi... cred ca ar fi bine sa faci comentariul si pe pensiune deoarece la comentariul meu proprietarul mi-a raspuns ca nici nu-l ia in seama tinand cont ca e un comentariu negativ la multe pozitive.

costi67
[16.10.13 19:15:59]
»

@lauramaimi: Buna Laura?! ,

am scris deja un review la aceasta pensiune, m-as bucura daca l-ai citi, am fost, asa cum am mai scris la pensiunea Vidra de sus, si acolo toata lumea era multumita...

Vacante frumoase si lipsite de experiente neplacute!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Ciprian Morcan*, costi67, lauramaimi
Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Craiul [sat Lunca]:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036997079849243 sec
    ecranul dvs: 1 x 1