ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.09.2013
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 04.07.11
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
64.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 6 MIN

Pensiunea Craiul... gust amar!!

TIPĂREȘTE

Ne-am dorit foarte mult sa ajungem in Apuseni, si, dupa multe cautari am ales aceasta pensiune ca destinatie finala pentru vacanta noastra, renuntand la pensiunea Vidra de sus si la Cabana Motilor din Marisel...

... din pacate alegerea nu a fost una dintre cele mai fericite, primele semne de intrebare aparand imediat de cum am sosit, cand, dupa un drum istovitor si extrem de prost venind de la Baile Felix, am fost intrebati daca dorim daca putem, etc, tot felul de aluzii, sa mancam placinta cu care, conform traditiei, se intampina oaspetii alaturi de un sirop sau un paharel de tuica.

Noi nu am primit aceasta placinta din partea casei, n-ar fi un capat de tara, dar..., de bani... domnisoara nu a uitat sa ne aminteasca ca trebuie neaparat sa achitam toata suma in avans pe motiv ca pleaca bucatareasa in weekend si nu are bani!!!???

... al doiea semn se intrebare a fost atunci cand domnisoara, care nici nu s-a prezentat, nu stim daca era administrator, gazda, proprietar sau angajat, ne-a spus ca a fost si domnul presedinte Basescu dar ca ''ce, nu am avut emotii'', cam ciudat cand oaspete e intaiul om al tarii, si atunci te intrebi? , cum vei fi tu tratat, si am vazut in zilele urmatoare.

Am primit camera nr. 7, camera tripla care nu arata nici pe departe ca in pozele de pe site, o camera mica cu un pat de mijloc si unul de o persoana, baia si ea mica, cam 1,3 pe 1,3 m. De cum am pasit in camera ne-a izbit un puternic miros de brad provenit de la odorizant de camera, a trebuit sa deschidem imediat geamul ca sa putem respira aer curat. Pe moment nu ne-am dat seama de ce era nevoie de asa de mult parfum de camera, raspunsul avea sa vina seara cand, intorsi in camera acum aerisita, din baie venea un miros greu de la instalatia sanitara, probabil, de la apa infiltrata prin cadita de dus sparta sau de la vreun sifon defect.

Am sesizat acest lucru a doua zi de dimineata, dar vai, vom vedea, vom incerca, administratorul a plecat in concediu, etc... solutia?? ati ghicit, deodorantul de camera.

Dimineata, surpriza apa calda ioc, la fel si seara, din nou intrebam in a treia zi de dimineata cand iarasi n-a fost apa calda, ce se intampla, la fel si ceilalti turisti, un grup religios, raspunsul, pai administratorul a plecat in concediu si a lasat centrala la 40 de grade. Tot atunci am intrebat si de ce nu se schimba prosoapele desi le lasasem jos in baie, Raspuns: aveti dreptate, ar trebui schimbate!!??? , bine schimbati-le! , ... normal ca au zacut pe jos pana am plecat.

Despre mancare ce sa va spun, mic dejun compus din omleta, branza, salam, unt, si atat, rosie, ceapa, castravete, ceai, lapte, cafea, sirop. Luni de dimineata erau in pensiune mai multi copii, mic dejun, o imitatie de cascaval pane, ars, aproape topit in tigaia electrica si lipit de fundul acesteia, slanina, ou fiert si branza. Indraznesc sa intreb daca puteai hrani acei copii cu slanina si cascaval pane? A mai fost intr-o dimineata sunca presata de foarte proasta calitate, ... pai noi batem atata drum sa mancam salam de vara si sunca presata?!!! , pe care am fost nevoiti sa o solicitam pentru ca la 8,45 nu mai era o felie pe platou si nu se sinchisea nimeni sa mai aduca? , nu tu o specialitate, o branza adevarata, apropo a fost intr-o dimineata un fel de urda pe care o puteai manca doar cu lingurita, asa de sfaramicioasa era. Oameni buni, conceptul Bufet suedez inseamna altceva, dar in primul rand inseamna abundenta si diversitate...

Sambata am comandat la pranz ciorba moteasca, varza moteasca, ambele cu smantana din abundenta, daca ciorba avea un gust bun desi foarte grasa cu carnati afumati, kaizer afumat, nu acelasi lucru putem spune despre varza, dulce, rece, poate gresesc aici, poate asa trebuia sa fie, si care avea deasupra trei bucatele de carne de porc prajita.

Speram ca macar seara sa scapam de smantana, stie toata lumea ca are cel putin 65% grasime, de unde? , friptura moteasca cu cartofi ardelenesti, adica in traducere, doi carnaciori extrem de grasi si foarte afumati si o bucata de piept de porc la fel de bine afumata si foarte sarata cu garnitura de cartofi natur tavaliti bine prin smantana. Cu o seara in urma avusesem ceafa de porc cu cartofi natur, pai unde este diversitatea? Cum sa servesti doua seri la rand cartofi natur garnitura, cum sa-ti obligi clientii sa manance asa de gras?

Explicatia? , asa se gateste la noi! , in regula, dar la pensiune vin turisti din toate zonele tarii, nu poti sa-ti obligi clientii sa manance ceva cu care tu esti obisnuit de mic, si mai ales la fiecare masa, sau macar ii informezi ce urmeaza sa manance.

In cea de-a treia seara papricas de pui cu mamaliguta si ca desert crema de zahar ars. Ne-am bucurat ca nu era trecuta si smantana, de unde, ne-a fost adusa o mancare alba, plina de smantana, rece pe deasupra, carnea de pui tot rece bineinteles, fara nici un pic de aspect, macar daca era calda, bine condimentata si cu patrunjel proaspat pe deasupra, nu am priceput ce trebuia sa fie mai degraba o crema cu ceva. Colac peste pupaza crema de zahar ars calda, si bineinteles gretoasa, rece ar fi fost altceva cu siguranta.

Repet meniul este fix, deci daca nu-ti place, nu-i problema, banii tot ii dai.

Ce ne-a placut? Zona este superba cu peisaje mirifice comparabile sau chiar mai frumoase ca cele de la Bran, pensiunea in ansamblul ei arata bine, desi inghesuita pe o muchie de deal, foarte bine incadrata in natura, ne-a placut ciorba de fasole, siropurile, ciorba moteasca, placintele cu branza dulce si cu mar, vinul alb demisec, cel rosu demidulce, ambele de Recas.

In ultima dimineata am avut si confirmarea lipsei de respect care ne-a aratat-o acea domnisoara pe toata durata sederii noastre acolo, cand pur si simplu si-a permis sa apara in restaurant unde mancam cu prosopul pe cap proaspat iesita de la baie, iar mai apoi sa-si etaleze si sa-si fluture cu nonsalanta si vadita lipsa de bun simt parul ud...

Deasemenea tot domnisoara ne-a aratat un pliant cu serviciile oferite de pensiune unde scria negru pe alb ca se putea inchiria ATV-uri si ca exista masa de biliard, cand am solicitat aceste servicii ne-a spus clar, nu mai sunt de actualitate.

L-am rugat pe domnul administrator in scurtul timp cat a stat in pensiune ce ne recomanda sa vizitam in zona si am ramas surprinsi sa aflam ca habar nu are de functionarea mocanitei din Abrud spre Campeni, unul din punctele principale de interes turistic din zona, ba mai mult, nu a suflat o vorba ca Duminica 01.09, urma sa se redeschida, dupa renovare, in comuna Avram Iancu, muzeul memorial si casa unde s-a nascut si a locuit cel mai de seama erou national din Apuseni, si unde de la ora 11 a avut loc o emotionanta si frumoasa festivitate la care am participat si noi din pura intamplare. Deci dezinteres total si totul dupa principiul, banii conteaza.

Ma opresc aici spunand ca noi nu vom recomanda aceasta pensiune, ca nu vom mai accepta niciodata sa platim totul in avans, si ca trebuie sa evitam astfel de locuri.

Este trist sa vad ca se acorda cu atata usurinta nota noua sau zece acestei pensiuni sau altora de acelasi tip.

Nu cred ca in viitor vor mai cantari in luarea unei decizii de petrecere a vacantei, postarile care spun ca totul e excelent si care acorda note foarte mari.

Personal consider ca sunt doar cateva pensiuni in tara care merita nota zece si unde intr-adevar primesti ceea ce platesti.

Noi nu am primit decat intr-o mica masura si am parasit Apusenii si pensiunea craiul, nu merita scris cu litera mare, cu un... GUST AMAR... !!! consolati intr-o mica masura de unul dintre angajati care ne-a spus ca avem dreptate si ca au mai fost probleme cu mancarea servita... Prea putin.


[fb]
---
Trimis de costi67 in 04.09.13 07:58:07
Validat / Publicat: 04.09.13 11:54:06
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2919 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

19 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (costi67); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 ... barul pensiunii
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 8 voturi)

ECOURI la acest review

19 ecouri scrise, până acum

webmaster
[04.09.13 15:40:03]
»

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

Mulţumesc.

costi67AUTOR REVIEW
[09.09.13 20:55:57]
»

@webmaster: coordonatele gps pentru aceasta locatie sunt urmatoarele: 46.375626 N, 22.912953 E

Ciprian Morcan*
[26.10.13 20:36:07]
»

@costi67:

Stimate turist,

Ma numesc Ciprian Morcan si sunt responsabil de administrarea Pensiunii Craiul. Imi pare rau pentru "gustul amar" lasat de sejurul petrecut la noi si imi cer scuze pentru neplaceri.

Am postat acest "ecou" pentru a va cere public scuze si a va invita sa ma contactati pentru a va inapoia pretul platit pentru sejurul petrecut la noi.

Va rog doar, sa incercati sa mai faceti o scurta vizita la Pensiunea Craiul, intr-o perioada rezonabila de timp... va propun 6 luni (acoperim integral noi costurile) si sa facem impreuna o analiza a gradului de satisfactie al turistilor si a feedback-ului lasat de acestia (va mai aduceti aminte Chestionarul din camera si va voi arata si alte modalitati de primire a feedback-ului din partea turistilor, inclusiv prin intermediul diferitelor site-uri), apoi sa faceti publice aceste concluzii dvs.

In final, imi permit sa incurajez turistii sa transmita in continuare un feedback cat mai consistent, inclusiv public, pentru ca voi continua sa cred ca acesta se doreste a fi constructiv (iar pentru noi chiar este si va pot confirma acest lucru cei care ne-au vazut evolutia in timp) si nu este unul rau intentionat.

Cu respect,

Ciprian Morcan


NB Ciprian Morcan* este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][2 voturi]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
webmaster
[26.10.13 20:39:18]
»

@Ciprian Morcan: Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal, respectiv date contact (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Asemenea date se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştiinţările despre ecouri.

Pentru a transmite un mesaj personal: click pe numele utilizatorului, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers".

Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

Ciprian Morcan*
[26.10.13 20:59:38]
»

@webmaster:

Va multumesc ca mi-ati atras atentia, dar pe AmFostAcolo, conform REGULILOR in ceea ce priveste ECOURILE, nu sunt acceptate nici informatii in scop de reclama.

Oare discutiile, evidentierea in clar a numelui si chiar un link catre o alta pensiune concurenta este doar intamplatoare, in cazul unui alt articol care priveste Pensiunea Craiul? Eu cred ca se poate incadra la "informatii in scop de reclama", ceea ce este interzis si v-as ruga sa interveniti.


NB Ciprian Morcan* este (sau a fost) reprezentant al unității
webmaster
[26.10.13 21:14:22]
»

@Ciprian Morcan:

... pe AmFostAcolo (...) nu sunt acceptate nici informatii in scop de reclama.

Prin informații în scop de reclamă noi înțelegem aici acele texte trimise spre publicare (ca ecou, răspuns la întrebări sau articol de sine stătător) de către persoane direct implicate în administrarea unei afaceri din domeniu (sau apropiați ai acestora).

Altfel, ar însemna să interzicem publicarea oricăror articole care vin de la clienții mulțumiți. Nu credeți că ar fi o măsură ce ar fi chiar în defavoarea unităţilor care prestează servicii turistice?

Probabil vă referiți la acest ecou; ei bine, NU intră sub incidența niciunei prevederi din regulamentul nostru. Oricum, pe viitor, pentru a ne semnala nereguli asupra unor texte, te rugăm să folosești link-ul dedicat - „Sesizează greșeală... ” scris cu roșu la sfârșitul lor.

Cristicop
[27.10.13 02:22:15]
»

@Ciprian Morcan: Cam tardiv, dar mai bine mai tarziu decat niciodata, pana acum au citit 179 de persoane din toata tara si cum vorbele se raspandesc... Mai bine aveati grija din prima si nu mai erau probleme, cat despre chestia cu tipa cu parul ud mi-se pare o tampenie, acum ce facem verificam cum are parul fiecare? Poate ca nu avea pe unde sa iasa din baie decat prin restaurant, ha, ha, ha!

Hai noroc!

Ciprian Morcan*
[27.10.13 15:26:33]
»

@Cristicop: Multumesc pentru sugestii. Din experienta catorva ani in aceasta activitate va spun ca oricat de multa grija avem, tot vor fi momente in care vom gresi la modul concret sau in perceptia unor turisti. Acelora cativa (ma bucur ca pana acum ii pot numara pe degetele de la o mana intr-un an) care vor fi nemultumiti, mai ales atunci cand pleaca cu un "gust amar", nu-mi ramane decat sa-mi cer scuze si cel mai potrivit mod de a indrepta lucrurile este prin a le inapoia banii platiti pentru sejur. Propun acest lucru oricarui turist... daca ajungeti in Apuseni si la Pensiunea Craiul, iar la finalul sejurului veti avea motive obiective sa spuneti ca ati ramas cu un "gust amar"... stati linistiti, veti avea garantat scuzele noastre si veti merge si cu banii inapoi acasa. Pentru ca in ciuda a ceea ce cred unii, in acest domeniu ne trebuie mai mult decat dorinta de a face bani, pentru a ne putea continua activitatea. Daca ar fi doar pentru profitabilitatea acestei afaceri, cred ca turistii ar avea destul de putine locatii unde sa-si mai petreaca vacantele.

Cu bine,

Ciprian Morcan


NB Ciprian Morcan* este (sau a fost) reprezentant al unității
costi67AUTOR REVIEW
[29.10.13 19:03:39]
»

@Ciprian Morcan:

Stimate administrator,

Ma numesc C.V. si sunt turistul care a plecat cu un gust amar din pensiunea dvs. Nu inteleg de ce v-a luat asa de mult timp sa cititi si sa va cereti scuze pentru ceea ce n-i s-a intamplat in pensiunea dvs. Daca doreati puteati foarte usor sa ma contactati, aveti datele mele, plus ca le-am mai scris in formularul de la sosirea noastra acolo si, inclusiv in feedbackul pe care l-am lasat la pensiune. Deasemenea webmaster v-a sugerat si o alta modalitate de a ma contacta personal.

Observ in tonul dvs la raspunsul ecoului postat de cristicop ca incercati sa fiti si ironic repetand fraza gust amar.

Au fost multi turisti dezamagiti acolo, pacat ca nu toti scriu despre ceea ce s-a intamplat.

Sunt curios in cat timp veti raspunde acum dar sunt ferm convins ca nu o veti face, despre inapoierea banilor nici nu indraznesc sa ma gandesc.

Ceea ce este si mai trist este a v-ati folosit de Presedintele tarii pentru a va face reclama, asa cum ati procedat si in cazul turistului englez pe care l-ati filmat ca mai apoi sa va faceti reclama pe youtube.

DE CE NU PRIMITI ASA TOTI TURISTII CARE VA TREC PRAGUL? , POATE FIINDCA ATI CONSTRUIT PENSIUNEA CU FONDURI EUROPENE?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
costi67AUTOR REVIEW
[29.10.13 19:14:14]
»

@Cristicop: SALUT!

... "chestia cu tipa cu parul ud"... cred ca nu ai citit bine comentariul meu, Este vorba de o angajata a pensiunii care se dorea si receptionera si barmanita si ospatarita si mai ales BUCATAREASA, si care, repet, a intrat dimineata in restaurantul pensiunii UNDE MANCAM MICUL DEJUN, si care fara sa-i pese si-a desfacut parul ud din prosop si practic si l-a scuturat in fata noastra!!!???

Daca din punctul tau de vedere acest lucru este normal intr-un restaurant atunci comentariile sunt de prisos...

Ciprian Morcan*
[29.10.13 20:43:52]
»

@costi67: Stimate domnule C.V.,

Imi pare rau pentru presupunerile si aluziile facute de dvs.

Poate cateva informatii va ajuta:

1. Fac trimestrial evaluarea gradului de satisfactie al clientilor si analizez feedback-ul acestora primit prin diferitele canale. Dvs. ati fost la pensiune la inceputul lunii septembrie si in perioada sejurului am stiut de anumite probleme pe care am incercat, intr-adevar, atunci de la distanta, pentru ca nu eram acolo, sa le rezolv (inteleg ca uneori este dificil de acceptat ca in munte, cu apa adusa de la 700 m din padure, care trebuie incalzita intr-un cazan cu o anumita capacitate, daca ai probleme tehnice si nu poti face foc trebuie sa comuti pe incalzire prin alimentare la energie electrica, dar atunci trebuie modificati anumiti parametri din setarile facute in punctual termic… este o explicatie mai lunga, dar care am transmis-o acelora care au dorit sa o auda in acele doua zile cu probleme; ne-am si cerut sincer scuze, pentru ca nu-i ok pentru turisti, dar atat a fost timpul de reactie pana cand ne-am dat seama de ce nu se incalzeste mai mult apa in cazan…)

2. Este la latitudinea dvs. sa credeti sau nu ca, imediat ce am citit feedback-ul de pe chestionar (intr-adevar dupa mai bine de o luna, nestiind ca anumite aspecte v-au dezamagit asa de tare si acum era momentul analizei pe ultimul trimestru), am incercat sa vad daca mai sunt si altele in acelasi ton. Asa am ajuns si la aceste impresii, pe acest site. Ei bine, in afara unor propuneri si sugestii intr-un ton normal, mesajul dvs. este intr-adevar cel mai grav, dar si unic la acest nivel.

3. Parerile de rau sunt sincere si scuzele la fel, pentru ca nu doresc sa desfasuram o activitate si in urma ei sa existe astfel de mesaje. Chiar daca este unul singur, ne afecteaza si ne pune pe ganduri. Nu sunt ironic si sugestia de a va inapoia banii, daca asa putem sa remediem macar parte din neplaceri, ramane ferma si va voi contacta personal pentru acest lucru. Am sugerat doar sa mai reveniti la pensiune (pe costurile noastre) si sa cititi sutele de mesaje lasate numai in acest sezon de turistii avuti si care laudau tocmai ceea ce dvs. criticati: personal, mancare si curatenia (acestea nu sunt fabricate si sunt ale persoanelor cazate in vara aceasta, dar si din anii trecuti, cu foarte mici exceptii… acelea care va spuneam intr-un alt cometariu ca le pot numara pe degetele de la o mana intr-un an).

4. Incerc sa ma gandesc cum pot evita si aceste cateva nemultumiri pe care le avem intr-un an. Stiu anumite probleme care tin de noi si facem eforturi constante sa le imbunatatim (iar atunci cand nu putem, facem schimbari majore, inclusiv de personal), dar ma gandesc serios sa transmit un mesaj cat mai direct, pentru a se lua decizii in cunostinta de cauza de catre toti turisti care ne aleg ca destinatie… Sunt intr-adevar multi bucuresteni, spre exemplu, care ajung la noi pe timp de vara si sunt constient de incarcatura cu care vin… o zi de condus pe drumurile din Romania, fiecare cu problemele personale si cu asteptari diferite, pentru ca asa suntem ca oameni. Dar majoritatea vin pentru acele lucruri frumoase si simple pe care incercam si sa le promovam.

5. Vizita domnului Presedinte a fost intamplatoare si nu ne-am promovat folosindu-i imaginea sub nicio forma. Am prezentat vizita doar in acele zile, la nivel de stire pe pagina de facebook (cu share de pe pagini publice, nici macar nu am folosit poze facute de noi) si in perioada imediat urmatoare au fost turisti curiosi si unii angajati entuziasmati, dar atat. Nu am facut nimic special pentru acea vizita, pentru ca nici nu aveam cum, stiind doar inainte cu cateva ore.

6. Cu invitatul scotian… a fost o experienta frumoasa, fiind in cadrul unei emisiuni. Am lucrat doar pe acel format si ideea a fost si de a promova zona si implicit pensiunea. Toate acele activitati se pot desfasura de oricine ajunge in zona fara nicio problema, dar intr-adevar, un cadru organizat ar presupune un efort suplimentar pentru noi si implicit costuri suplimentare pentru turisti si o facem doar in cadrul unor anumite pachete.

7. Cat despre fondurile europene atrase pentru a face pensiunea, stimate domn, va rog, sa discutati cu tinerii de putin peste 20 de ani, care au demarat un astfel de proiect si l-am finantat din bani europeni, apoi, imi permit sa va invit la un pahar de vin si va spun si eu ce a presupus construirea si exploatarea acestei pensiuni.

Parerea mea este ca am spus suficient, sau poate chiar prea mult, pentru o discutie publica si va voi contacta personal.

O seara placuta!

Cu respect,

Ciprian Morcan


NB Ciprian Morcan* este (sau a fost) reprezentant al unității
costi67AUTOR REVIEW
[29.10.13 21:06:06]
»

@Ciprian Morcan:

va astept. eu consider ca am prezentat intr-un ton extrem de civilizat si de realist exact ce am trait noi acolo, si sincer va spun poate chiar nu scriam nimic daca nu era atitudinea angajatei dumneavoastra. Repet v-am ales renuntand la Cabana Motilor si la Vidra de sus unde toti turistii cazati in aceeasi perioada erau extrem de multumiti.

Repet si intrebarea din final, de ce nu primiti toti oaspetii asa cum l-ati primit pe scotian, sau de ce nu oferiti tuturor acelasi tratament, un paharut de tuica, de sirop sau o placinta?

Sa vii de la sute de km sa platesti totul in avans, prin mandat postal si la intrarea in pensiune diferenta!! ca mai apoi sa fii umilit... nu credeti ca e prea mult?

Credeti ca pe noi turistii ne intereseaza de unde aduceti apa odata ce platim acele servicii.

Cum sa stai trei zile fara sa-ti faci un dus, apa era dar nu calda, ca plecase administratorul, mancarea slab calitativ ca plecase bucatarul... !!! . Eu nu am facut nici o presupunere si nici o aluzie, am relatat ADEVARUL...

... acolo mai era un grup, un cor religios la fel de nemultumiti, o familie cu copii mici, dezgustati de aspectul cascavalului pane facut prea din timp si lasat in tigaia electrica, ars si lipit de aceasta. Pacat a nu au scris si ei desi au spus ca o vor face

Consider ca si eu am spus deja prea mult, si ca depinde de dumneavoastra daca veti dori sa remediati sau nu problemele reale pe care le-am semnalat.

Va doresc succes!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
webmaster
[29.10.13 21:10:32]
»

@Ciprian Morcan: Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc).

Ciprian Morcan*
[29.10.13 21:33:56]
»

@webmaster: M-am adresat direct turistului, pe numele acestuia, doar dupa ce si-a facut public numele. Nu am vazut un avertisment in acest sens si pentru turist, dar nici nu cred ca era cazul, fiind dovada asumarii din partea amandurora a celor expuse. Pe de alta parte, sunt convins ca aveti cunostinta de faptul ca, in lipsa postarii informatiilor despre cel care isi expune un punct de vedere, portalul dvs. isi asuma singur raspunderea despre corectitudinea informatiilor prezentate.

Si in continuare va mai intreb daca, expunerea in clar a numelui altor pensiuni turistice in textul "ecourilor" este conforma cu politica dvs. sau cade sub incidenta "informatiilor cu scop indirect de reclama"?


NB Ciprian Morcan* este (sau a fost) reprezentant al unității
webmaster
[30.10.13 00:41:49]
»

@Ciprian Morcan:

Si in continuare va mai intreb daca, expunerea in clar a numelui altor pensiuni turistice in textul "ecourilor" este conforma cu politica dvs. sau cade sub incidenta "informatiilor cu scop indirect de reclama"?

Iar noi în continuare vă răspundem la fel ca mai sus: considerăm „reclamă” numai acele articole, ecouri etc. care vin din partea celor care dețin, administrează sau colaborează cu unități turistice. Utilizatorii obișnuiți pot (ba sunt chiar încurajați) să povestească despre TOATE experiențele avute, fie ele bune sau nu.

Cristicop
[31.10.13 04:12:42]
»

@costi67: Salut!

Angajata, bucatareasa, barmanita, camerista, tu nu te-ai prins ca a fost o IRONIE? Daca citeai printre randuri vedeai ca a fost o IRONIE. Normal ca nu e normal sa-si falfaie parul ud printre mese oricine ar fi, eu tocmai asta am vrut sa ironizez, dar tu ai luat-o de buna. Daca te uiti atent la sfarsit am zis ha,ha,ha.

Mersi pentru votul negativ, vad ca vrei sa intri in conflicte cu toata lumea care nu e de acord cu tine!

Bafta!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
costi67AUTOR REVIEW
[31.10.13 16:58:37]
»

@Cristicop: salut!

... sincer nu-mi amintesc sa-ti fi acordat vot negativ, departe de mine acest gand, am verificat dar nu pot vedea, daca apare ca eu as fi autorul acelui vot imi cer scuze, chiar m-am bucurat ca cineva comenteaza favorabil, desi sincer recitind acum doar ultima propozitie pare o ironie.

... nu cer nimanui sa fie de acord cu mine, am mai spus-o aici, suntem datori sa relatam adevarul asa cum l-am trait si simtit fiecare prin locurile pe unde a fost, ca atunci cand alegem o destinatie de vacanta sa avem o imagine completa si cat mai aproape de adevar.

... chiar si administratorul are partea lui de dreptate si este constient ca orice ar face nu va multumi pe deplin pe toata lumea, dar de la o mica problema pana la o insiruire de probleme legate de sejurul unui client, este cale lunga, faptul ca a recunoscut public la la inceputul lunii Septembrie a avut unele probleme pe care a incercat sa le rezolve de la distanta, si ca si-a cerut scuze nu inseamna decat ca am relatat adevarul si doar adevarul, neavand nici o clipa intentia de intra in confict cu cineva.

... ti-am acordat acum un vot favorabil, desi repet nu am avut nici o clipa intentia unui vot negativ!

Toate cele bune si vacante frumoase!

P. S..... au trecut aproape 48 de ore si, asa cum banuiam, inca nu m-a contactat nimeni din partea pensiunii!!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Ciprian Morcan*
[31.10.13 22:45:07]
»

@costi67: Buna seara,

Stimate turist,

Atentia acordata de administratorul pensiunii, respectiv subsemnatul, cred ca se vede si prin amploarea interventiilor avute. Intentionat nu am intrat public in analiza subiectivismului unor impresii ale dvs. pentru ca le consider un drept al fiecărui turist.

Raportat la cele expuse de dvs. am făcut o analiza interna si incercam sa avem mai multa grija cu viitorii turisti.

In ceea ce va priveste, daca ati optat spre o discutie publica si nu m-ati contactat atunci când ati avut probleme, pe care angajatii nu vi le-au rezolvat conform asteptarilor (desi încurajez toti turisti sa o faca, chiar si atunci când nu sunt la pensiune si las datele mele de contact la pensiune pentru a fi contact 24 din 24 de ore), nu stiu ce as putea face mai mult acum.

V-am cerut scuze public, asa cum ati procedat dvs., si v-am oferit posibilitatea de a-mi comunica valoarea sejurului, pentru a va înapoia cheltuielile pentru un sejur nereusit. Nu mi s-a permis sa fac public adresa de email aici, dar o gasiti pe site-ul pensiunii.

Trimiteti un cont si valoarea sejurului, eu va voi înapoia banii si daca nu voi reactiona, va rog, sa faceti public acest lucru.

Mai mult, nu stiu ce as mai putea face, pentru a încerca sa mai îndrept ceea ce se mai poate, dar, daca mai aveti dvs. sugestii, va rog, sa mi le transmiteti.

Daca va incanta cu ceva, va fac cunoscut faptul ca, dna. care va deranjat ca avea parul ud dimineta la micul dejun, nu mai lucrează la noi si am hotarat includerea in politica pensiunii ca fiecare turist, care va întâlni o situatie neconforma cu situatia prezentata la momentul rezervarii, in mod obiectiv, sa poata opta pentru înapoierea neconditonata a cheltuielilor avute cu acel sejur. Va rog, pe dvs. si pe cei interesați, sa urmariti acest aspect in toate comunicările făcute de pensiune.

O seara frumoasa.

Cu respect,

Ciprian Morcan


NB Ciprian Morcan* este (sau a fost) reprezentant al unității
Cristicop
[03.11.13 09:12:55]
»

@Ciprian Morcan: Buna ziua, nu sant de acord cu faptul ca doamna cu parul ud nu mai lucreaza la dvs., asta inseamna ca ati dat-o afara? Poate ca a mai facut si alte greseli mari in trecut si s-au adunat prea multe, asa nu cred ca merita data afara pentru un comentariu facut pe net... sau poate ca a plecat singura? Oricum stiti pilda aceea biblica cu cei care trebuie sa ridice piatra si sa arunce in vinovat, numai daca ei sant nevinovati?

O zi buna!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Ciprian Morcan*, costi67, Cristicop
Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Craiul [sat Lunca]:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.069965839385986 sec
    ecranul dvs: 1 x 1