GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Sarbatori de Paste
Inca din luna ianuarie am hotarat sa-mi petrec impreuna cu familia mea Pastele in "deplasare". Asa ca prin intermediul unei agentii de turism am achizitionat un voucher constand in 3 nopti de cazare si masa de Paste la hotel Orizont-Cozia. Mentionez ca la achizitie masa a fost in sistem demipensiune.
Timpul a trecut si iata Pastele s-a apropiat. Pe data de 29 aprilie am ajuns la destinatie. Odata ajunsi la receptie am fost intampinati de catre 2 tineri receptioneri care ne-au "livrat" o camera fara balcon sub pretextul ca asa am achizitionat voucherul cu camera fara balcon. Fals pentru ca nici nu am stiut ca la acest hotel sunt camere si fara balcon.
Am insistat sa ni se ofere o camera cu balcon pentru ca avem un copil de 6 ani si simtim nevoia unui plus de spatiu. Am fost refuzati, explicatia receptionerilor fiind ca au fost rezervate camerele cu balcon inaintea mea, ceea ce clar nu a fost adevarat pentru ca asa cum am spus am rezervat voucherul inca de la inceputul lui ianuarie.
In acele momente am crezut ca am gresit venind aici dar din fericire apoi sentimentul de deznadejde mi-a fost contrazis pana la sfarsitul sejurului.
Camera in care am fost cazati a fost in regula, la fel si baia.
Centrul Spa este bine structurat, curat si diversificat.
Despre masa nu am decat cuvinte de lauda pentru ca meniul a fost diversificat, gustos si suficient. Pentru mine nu a fost demipensiune ci" all inclusive".
Programul artistic a fost si el de factura buna deoarece au fost ascultate toate stilurile de muzica. S-a cantat si live de catre o formatie, probabil cea care asigura divertismentul la acest hotel.
In incheiere spun ca a fost o vacanta de Paste foarte reusita si daca o sa am ocazia o sa revin cu placere la acest hotel.
Felicitari administratorilor si organizatorilor pentru sejurul si programul oferit!
Trimis de Costas1975 in 22.05.16 19:11:34
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Costas1975); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.25819300 N, 24.32617100 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Costas1975: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 42&ridAnt=68730
@Costas1975 - Ne arăți și nouă câteva imagini de pe unde-ați fost voi de Paști?
Data viitoare să-ți specifice pe voucher ”cu balcon” că uite câte discuții de la 2 mp în plus!
@Zoazore: Draga cititorule, am pus accent pe aceasta intamplare deoarece justificarile receptionerilor erau total nefondate dar mai ales pentru faptul ca am vrut sa avertizez viitorii clienti sa specifice in cerere camera cu balcon daca doresc acest lucru. Daca te-au deranjat aceste explicatii imi cer scuze si in plus trebuie sa-ti spun ca sunt impartial si spun lucrurilor pe nume.
@Costas1975 - De ce să mă deranjeze? @Costas1975, nu-m-a deranjat! Mă bucură fiecare impresie pe care-o citesc! Mi-ar fi plăcut să văd și câteva poze, dar de deranjat... Dacă te-am votat, înseamnă că mi-a plăcut ce-am citit!
Scrii bine, concis, chiar îmi place!
VACANȚE ÎNSORITE!
@Zoazore - Draga Zoazore de asta merg in Bulgarica. La banii astia (aprox 288 euro la 4,5) imi dadeau si balconul vecinului . Kaliakra superior 116 euro/persoana iar copilul pana la 12 ani e mocca. Nu mai vorbim ca este AI+
Zoazore, de asta te votez. Pentru Albena . Iti multumesc pentru informatii.
am fost de 2 ori la acest hotel si camerele cu balcon sunt mai scumpe, deci nu e normala supararea ca nu s-a facut upgrade, poate altii au platit cu balcon si trebuia sa primeasca ce au platit. banuiesc ca hotelul a fost plin in acea perioada. vina este a agentiei care nu a informat turistul ca exista 2 tipuri de camere cu si fara balcon. eu am rezervat direct la receptie si am fost intrebat ce tip de camera doresc. dupa parerea mea este un hotel cum ar fi bine sa avem cat mai multe in tara
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Oct.2022 Încă un sejur frumos la Orizont, dar în culorile toamnei — scris în 12.11.22 de cris1982 din TURNU MăGURELE - RECOMANDĂ
- Feb.2022 Răsfăţ de nota 10! — scris în 11.02.22 de cris1982 din TURNU MăGURELE - RECOMANDĂ
- Jul.2019 Putin dezamagiti... — scris în 11.08.19 de remo59 din CERNAVODA - RECOMANDĂ
- Jul.2019 Frumos, sanatos si relaxant — scris în 09.08.19 de erin din CRAIOVA - RECOMANDĂ
- Nov.2018 Un hotel care va urca în top — scris în 19.11.19 de elise din SIBIU - RECOMANDĂ
- Apr.2018 Remediu antistres — scris în 15.04.18 de danutza_ang din TâRGU JIU - RECOMANDĂ
- Nov.2017 Relaxare la orizont — scris în 13.11.17 de Cristina Gra din PLOIEşTI - RECOMANDĂ