ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.03.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Constanța
ÎNSCRIS: 28.02.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
FEB-2015
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 9

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
73.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 52 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Experiente de neuitat

TIPĂREȘTE

BUNA ZIUA,

Am fost la hotelul Orizont intr-o mica escapada de relaxare cu familia formata din doi adulti si doi copii de 9 respctiv 15 ani, si inca o familie de prieteni apropiati.

Conditiile hotelui minunate, curatenie, caldura poate chiar prea multa caldura, un centru spa cu o piscina putin cam mica pentru capacitatea hotelui, insa ajungem la capitolul restaurant unde se schimba tabloul minunat oferit de hotel.

Salonul de mic dejun foarte curat, diversitate produse, mancare proaspata, regim de bufet suedez, insa la capitolul restaurant si servire a la carte vai si amar, incepand de la personalul neinstruit privind tehnicile de servire in alimentatie publica, pana la modul cum sunt asezate preparatele in farfurie dezastru total, daca pot trece cu vederea faptul ca nu pot mai mult de atat nu pot trece cu vederea faptul ca nu se putea lansa comanda catre ospatar deoarece muzica ambientala live asigurata de niste domni care uneori erau mult pe langa note si ritm urla la volum maxim, iar ospatarul trebuia sa stea cumva gramada peste tine sa te poti intelege cu el, si apoi daca aveti nenorocul sa va nimeriti prin hotel cand are seful vreo petrecere vai si amar, ati facut rezervare pentru cina de o masa de 6 persoane si ce daca!!! veti primii una de 10 aruncata intr-un colt, comanda de mancare nu respecta nici cele mai elemntare tehnici de servire preparatle sunt scoase inainte sa se fi terminat de servit felul principal, apoi felul doi se aduce la masa cate o portie, cate o portie la interval de 10, 15 min. doar nu vreti sa fiti toti odata.

Si daca ati reusit totusi sa serviti masa, si apoi sa va retrageti in camera sa va odihniti ei as! ce odihna? muzica incepe sa zbiere mai tare abia dupa ora 2,3 dimineata. Plecati cumva a doua zi si aveti nevoie de odihna? si ce? mai avem decibeli in difuzoare pana pe la 4-5 dimineata, 2 - 3 ore de somn va sunt suficiente ca un turist ce sunteti doar ati venit la odihna nu? Trebuie sa recunosc in semn de recunostinta pentru zgomotul produs in dimineata urmatoare echipa hotelului a oferit cate un martisor doamnelor si domnisoarelor din hotel sa va mai treaca din durea de cap pt. noaptea de nesomn.

In concluzie stimati domni daca vreti sa oferiti in continuare servicii de turism perfectionati-va, instruiti-va personalul incepand de la receptie si pana ultima camerista, oferiti servicii chiar daca aveti numai trei stele, daca va depasesc anumite lucruri mai bine renuntati, din acest motiv merg lucrurile bine in acesta tara pentru ca mergem pe principiul las ca merge si asa. Nu, nu mai merge - oamenii citesc, se informeaza si apoi va contacteaza, nu vin sa faca experiente pe buzunarul lor. Cititi si informati-va si dumneavoastra sunt informatii si cursuri de perfectionare la toate colturile, particpati la ele, ca nu a murit nimeni de la studiu. Imi cer scuze pentru eventualele greseli gramaticale scriu de pe tel. mobil.

Un turist dezamagit.


[fb]
---
Trimis de gatanera in 02.03.15 10:06:25
Validat / Publicat: 02.03.15 11:18:53
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3708 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gatanera); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 11450 PMA (din 15 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 52.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [02.03.15 10:58:29]
    »

    @gatanera: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂOrizont Cozia Hotel [Căciulata]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039366006851196 sec
    ecranul dvs: 1 x 1