GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
BUNA ZIUA,
Am fost la hotelul Orizont intr-o mica escapada de relaxare cu familia formata din doi adulti si doi copii de 9 respctiv 15 ani, si inca o familie de prieteni apropiati.
Conditiile hotelui minunate, curatenie, caldura poate chiar prea multa caldura, un centru spa cu o piscina putin cam mica pentru capacitatea hotelui, insa ajungem la capitolul restaurant unde se schimba tabloul minunat oferit de hotel.
Salonul de mic dejun foarte curat, diversitate produse, mancare proaspata, regim de bufet suedez, insa la capitolul restaurant si servire a la carte vai si amar, incepand de la personalul neinstruit privind tehnicile de servire in alimentatie publica, pana la modul cum sunt asezate preparatele in farfurie dezastru total, daca pot trece cu vederea faptul ca nu pot mai mult de atat nu pot trece cu vederea faptul ca nu se putea lansa comanda catre ospatar deoarece muzica ambientala live asigurata de niste domni care uneori erau mult pe langa note si ritm urla la volum maxim, iar ospatarul trebuia sa stea cumva gramada peste tine sa te poti intelege cu el, si apoi daca aveti nenorocul sa va nimeriti prin hotel cand are seful vreo petrecere vai si amar, ati facut rezervare pentru cina de o masa de 6 persoane si ce daca!!! veti primii una de 10 aruncata intr-un colt, comanda de mancare nu respecta nici cele mai elemntare tehnici de servire preparatle sunt scoase inainte sa se fi terminat de servit felul principal, apoi felul doi se aduce la masa cate o portie, cate o portie la interval de 10, 15 min. doar nu vreti sa fiti toti odata.
Si daca ati reusit totusi sa serviti masa, si apoi sa va retrageti in camera sa va odihniti ei as! ce odihna? muzica incepe sa zbiere mai tare abia dupa ora 2,3 dimineata. Plecati cumva a doua zi si aveti nevoie de odihna? si ce? mai avem decibeli in difuzoare pana pe la 4-5 dimineata, 2 - 3 ore de somn va sunt suficiente ca un turist ce sunteti doar ati venit la odihna nu? Trebuie sa recunosc in semn de recunostinta pentru zgomotul produs in dimineata urmatoare echipa hotelului a oferit cate un martisor doamnelor si domnisoarelor din hotel sa va mai treaca din durea de cap pt. noaptea de nesomn.
In concluzie stimati domni daca vreti sa oferiti in continuare servicii de turism perfectionati-va, instruiti-va personalul incepand de la receptie si pana ultima camerista, oferiti servicii chiar daca aveti numai trei stele, daca va depasesc anumite lucruri mai bine renuntati, din acest motiv merg lucrurile bine in acesta tara pentru ca mergem pe principiul las ca merge si asa. Nu, nu mai merge - oamenii citesc, se informeaza si apoi va contacteaza, nu vin sa faca experiente pe buzunarul lor. Cititi si informati-va si dumneavoastra sunt informatii si cursuri de perfectionare la toate colturile, particpati la ele, ca nu a murit nimeni de la studiu. Imi cer scuze pentru eventualele greseli gramaticale scriu de pe tel. mobil.
Un turist dezamagit.
Trimis de gatanera in 02.03.15 10:06:25
1 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gatanera); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.25819300 N, 24.32617100 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
1 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@gatanera: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Oct.2022 Încă un sejur frumos la Orizont, dar în culorile toamnei — scris în 12.11.22 de cris1982 din TURNU MăGURELE - RECOMANDĂ
- Feb.2022 Răsfăţ de nota 10! — scris în 11.02.22 de cris1982 din TURNU MăGURELE - RECOMANDĂ
- Jul.2019 Putin dezamagiti... — scris în 11.08.19 de remo59 din CERNAVODA - RECOMANDĂ
- Jul.2019 Frumos, sanatos si relaxant — scris în 09.08.19 de erin din CRAIOVA - RECOMANDĂ
- Nov.2018 Un hotel care va urca în top — scris în 19.11.19 de elise din SIBIU - RECOMANDĂ
- Apr.2018 Remediu antistres — scris în 15.04.18 de danutza_ang din TâRGU JIU - RECOMANDĂ
- Nov.2017 Relaxare la orizont — scris în 13.11.17 de Cristina Gra din PLOIEşTI - RECOMANDĂ