ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.03.2025
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Constanta
ÎNSCRIS: 04.10.09
STATUS: PRETOR
DATE SEJUR
FEB-2025
DURATA: 5 nopți
Solo
1 ADULȚI
PREȚ SEJUR 1600 lei
FĂRĂ transport
CAZARE ÎN DblStd
REGIM MASĂ MD
Raport PREȚ/CALITATE:
BUN

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
95.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 28 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 5 MIN

Calitatea Ibis sub umbrela My Continental

TIPĂREȘTE

Am revenit la My Continental Gara de Nord după aproape 8 ani, timp în care din diferite motive am ales alte spații de cazare din București.

 Oferta pentru acest an mi s-a părut ok raportat la bugetul disponibil, 320 lei/noapte, cu discount de -20%, cu mic dejun inclus, într-o matrimonială în regim single. Am rezervat  5 nopți pentru perioada Târgului de Turism al României, când hotelul este full de participanții sosiți din provincie. Apropo de discountul de -20% nu este chiar fair play față de agențiile de turism care nu beneficiază de el, dacă clientul nu rezervă direct.  Dar ce mai este corect în ziua de azi?

Despre hotel am mai povestit aici - vezi impresii, însă de atunci și până acum hotelul s-a rebrenduit transformându-se din Ibis în My Continental, acest pas aducând o modernizare  în ceea ce privește mobilierul și designul interior. Cel puțin pe partea de cazare. La restaurant n-am observat mari schimbări.

Pentru mine, poziția strategică a hotelului în apropierea Gării de Nord și a metroului, este un factor important pentru a rezerva aici, în plus, curiozitatea de a evalua un hotel în haine noi m-a determinat să nu stau prea mult pe gânduri și să rezerv cât mai erau disponibile camere. Deși pare greu de crezut, cele 250 de camere se ocupă în totalitate când este Târgul de Turism.

Confortul camerei este superior, mobilier schimbat în totalitate, o temperatură optimă de 23-24 de grade pe care n-am reușit să o schimb, dar ok. Patul matrimonial, cu o saltea primitoare, cearșafuri imaculate care au fost schimbate o dată.  Draperii în culoarea fotoliului, asortate cu mocheta, tv lcd cu recepție perfectă a canalelor, un fotoliu confortabil, prize la birou și la capul patului, veioză și lămpi de pat, cutie de valori, un dulap semi-deschis cu umerașe, cuier cu oglindă. Remarc lipsa unui fierbător care ar fi fost util pentru un ceai sau cafea. Înțeleg că este disponibil pentru camerele de tip superior sau apartamente. Așa cum sunt disponibile halatele și papucii de baie. Nici geamul nu prea a fost pe placul meu, accesul la el nu este foarte comod și nici nu se deschide prea mult. Un punct în minus ar fi lipsa ventilației din baie. Dar se compensează cu apa caldă, care ajunge instant în robinet. Wireless foarte bun, dar nu prea l-am folosit, preferând datele mele mobile în care am totală încredere.

Accesul se face cu card, nu mai este nevoie de 2 carduri, cel conductor a dispărut. Este nevoie de card la parter când te urci în lift și alegi etajul și apoi când vrei să ai acces pe holul etajului, către cameră. Dacă camera este la etajul 5 de exemplu nu poți avea acces decât la etajul 5. Pentru ieșire nu mai este nevoie de card pe nicăieri,  din rațiuni de siguranță.

Mi-au plăcut ușile de la camere, cu model de puzzle. într-o poză cred că le-am surprins, mi-ar plăcea să le înlocuiesc pe cele de acasă cu un model asemănător.

Restaurantul a rămas așa cum îl știam eu, poate cu design modernizat, capacitatea este de 130 de persoane, iar la micul dejun când fluxul este ridicat, se permite accesul în ultima sală a restaurantului. Pentru sezonul cald, înțeleg că se poate servi masa pe terasă, spațiul fiind generos.

Am servit în fiecare zi aici micul dejun și cina. Micul dejun a intrat în tariful camerei, cina pe bon, se achită la finalul sejurului. Dimineața, la micul dejun ai de unde alege. De la omletă, ouă ochiuri sau fierte, până la bacon, cârnăciori și cartofi țărănești. Brânzeturi, mezeluri de calitate bună, dar feliate astfel încât să vezi lumina prin ele, iaurturi, lapte, cereale, pește marinat, dulceață, nutella, mai multe sortimente de pâine și sucuri de portocale sau grapefruit. Cafea foarte bună, îmi fac mea culpa și recunosc că am ales de fiecare dată o doză triplă de expresso. În fiecare zi am văzut mere, banane și ananas, iar în ultima zi struguri, kiwi și grapefruit. Dar posibil ca fructele să fie aduse mai târziu, eu prezentându-mă în fiecare dimineață în jur de 06.30 când se deschide restaurantul. Apropo, programul este de la 06.30 până la 10.30, iar în weekend, de la 07.00 la 11.00. Prânzul începe la 12.00 și se termină cu cina, până la ora 23.00. Într-o seară ne-au luat comanda la ora 22.00, iar ospătarii au fost răbdători cu noi. Prețurile nu sunt mari, iar oferta este diversificată.  O găsiți pe site-ul hotelului. Am comandat și ce nu era în meniu, adică o porție de mititei cu cartofi.

Zona de food cuprinde o cofetărie cu un bar de zi, unde se pot servi diferite preparate și băuturi.

De interes pentru cei care ajung cu o masină electrică, hotelul dispune de o stație pentru încărcare în spatele hotelului. Nu cunosc caracteristicile sau tariful, însă știu că se poate încărca printr-o aplicație.

Parcarea este 40 de lei/zi. Din păcate, aici, urmează un punct în minus pentru hotel. Un coleg, ajuns cu masina în perioada când a nins, nu a putut găsi un loc de parcare din cauza zăpezii. Tipul de la barieră spune că nu este treaba lui, chiar dacă este parcarea hotelului pentru care se încasează bani. Astfel, cu jumătate de parcare goală și cu multă zăpadă, colegul meu a parcat în lateralul hotelului, unde a găsit loc.

Un plus pentru hotel se referă la acceptarea animalelor de companie, de talie mică. Tariful este de 65 lei/zi.

Hotelul nu dispune de zone de relaxare spa și nici de spații de joacă pentru cei mici. În schimb, oferă posibilități de business office și săli de conferințe pentru diferite evenimente corporate.

Raportul calitate/preț este ok, recomand acest hotel pentru un city break și pentru timpul în care îl veți folosi doar pentru odihna pe timpul nopții sau restaurant. În plus, poziția privilegiată în apropierea Gării de Nord, îl transformă într-o excelentă opțiune de cazare.


[fb]
---
Trimis de pepsi70ro in 13.03.25 12:41:19
Validat / Publicat: 13.03.25 14:41:34
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BUCUREȘTI.

VIZUALIZĂRI: 397 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj
Adn. FAVORIT

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (pepsi70ro); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P14 Bistro bar My Continental
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 22700 PMA (din 23 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 28.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    tata123 🔱 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [14.03.25 11:10:07]
    »

    @pepsi70ro: Îmi era cunoscută silueta fostului Hotel Nord încă din copilărie, înainte de vacanțele școlare mergeam la Agenția CFR din apropiere pentru a cumpăra bilete de tren în avans, având în vedere aglomerația din alte vremuri.

    Hotelul a fost inaugurat la sfârșitul lunii iulie 1965 și a reprezentat în momentul de faţă, în ceea ce priveşte spaţiile, suprafeţele, capacitatea, finisajele şi indicii economici, un etalon pentru seria de hoteluri care se vor construi în viitorul apropiat în Bucureşti şi în ţară - scria arh. Eugen A. într-un articol dedicat hotelului, publicat în „Arhitectura” , nr. 2-3,1966.

    Un articol din „România Liberă” (23 iulie 1965) ne prezintă hotelul în ziua inaugurării:

    Noile soluţii constructive adoptate, utilajul şi mobilierul modern instalat în acest hotel, precum şi serviciile asigurate pasagerilor sunt atributele unui nivel de confort superior. La parter, se află un hol de primire frumos amenajat, cu un salon de corespondenţă şi lectură, un bar de zi, birouri pentru administraţie, agenţie O. N. T., cabine telefonice, tonete pentru vînzarea ilustratelor, obiectelor de artizanat etc. Tot la parter se află şi un elegant restaurant cu o capacitate de aproape 400 de locuri şi o grădină interioară cu 120 de locuri.

    La etajul I se află un salon de recepţii; doritorii pot lua aici şi micul dejun, această sală avînd legătură cu restaurantul. În cadrul aceluiaşi ansamblu se mai găsesc un salon modern de frizerie - coafură, o spălătorie mecanică, un garaj pentru parcarea automobilelor turiştilor.

    Cele 253 de camere dovedesc aceeaşi preocupare a proiectanţilor şi constructorilor de a ridica nivelul de confort în deservirea hotelieră. Fiecare cameră este dotată cu baie, telefon, mobilier modern. Întregul imobil este prevăzut cu cele mai moderne instalaţii de ventilaţie, încălzire centrală, semnalizare acustică şi optică pentru chemarea personalului, prize electrice pentru bărbierit montate în băi. Cu ajutorul unor materiale fonoizolante speciale utilizate la construcţie, se asigură o izolare fonică adecvată.

    Tu ai stat în acest hotel de mai multe ori, poți face comparație  

    Mulțumim pentru prezentare/actualizare informații.

    pepsi70roAUTOR REVIEW
    [16.03.25 08:21:20]
    »

    @tata123 🔱: Foarte bune completări, mulțumesc!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    tata123 🔱
    Alte impresii din această RUBRICĂMy Continental Hotel (ex Ibis Gara de Nord) :


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2025 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.075065135955811 sec
    ecranul dvs: 1 x 1