GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Dupa ce am plecat de la hotel Basarab (citeste impresii), care nu mai avea camere disponibile, am cautat pe booking o cazare cam in aceeasi zona. Si am gasit la Hello Hotels, tot in zona Garii de Nord, chiar langa Hotel Ibis. Caut deci pe booking si gasesc vreo 4 camere duble plus inca 2 single disponibile la Hello.
Mergem la receptie si cerem o camera, fara sa facem rezervare pe booking. Domnisoara de acolo ne spune, foarte sec, ca nu are nimic liber. Pai am vazut pe booking vreo 6 disponibile. Da? Ei nu au libere. Da' bookingu'? Pai ea nu stie. Sa facem rezervare. Ma asez deci pe hol, la o masuta, luam o cafea si fac rezervarea. Merg cu tableta la receptie. Zice dom'soara, zambind, de data asta "Pai haideti sa va cazez! ". Na, bine, fara comentarii.
Initial facusem rezervarea pentru 3 nopti, la un pret foarte bun- 413 ron 2 persoane, mic dejun inclus. Dar, nestiind cat stam, din motive obiective, renuntam la rezervarea pe 3 nopti si fac alta, pentru o singura noapte, si apoi inca una, pentru urmatoarea, avand posibilitatea sa o anulez, gratuit, pana la ora 16 in ziua cazarii. Foarte convenabil. Pana la urma am stat la ei 3 nopti. Fiecare noapte a intrat cu un pret total diferit de cea dinainte. Prima noapte deci, fiind sambata spre duminica, a fost la 34 euro, micul dejun inclus. Cea de a doua a fost 30 euro, duminica spre luni, fara mic dejun. A treia insa a fost vreo 36 parca, luni spre marti, tot fara mic dejun. Am intrebat la receptie de ce oscileaza preturile, in fiecare zi fiind altfel. Nu au stiut sa ne raspunda, am dedus ca o fi vorba de gradul de ocupare al hotelului.
Ei bine, achitam cei 34 euro pentru prima noapte si ne cazam la etajul 2, camera 215. (Hotelul are 150 camere, dispuse pe 7 etaje). Am primit cele 2 carduri, fara de care nu poti urca cu liftul si nici deschide usa camerei sau porni curentul electric. (Pentru a urca cu liftul ai nevoie de card, pentru a cobora nu este necesar.)
Camera 215
Din pozele de pe booking ne-am facut o idee despre camera, dar cand am intrat si am vazut realitatea am izbucnit in ras. Prima mea impresie despre camera a fost ca e una de spital. Totul zugravit in alb, lenjeria alba, cadrul patului si mobila crem deschis, jaluzelele gri, totul foarte deschis la culoare si impersonal. Doua neoane la capul patului, cu intrerupatoare situate destul de ciudat, cel din dreapta patului aprindea si spoturile din mobila. Un singur scaun din lemn, cu gauri in spatar, situat langa fereastra. Pe jos o mocheta gri- soriciu. Jaluzelele gri nu acopereau in totalitate geamul, intre ele ramanea un spatiu care lasa lumina sa treaca, lucru deranjant pentru mine dimineata. Fereastra era ciudata, se deschidea in exterior dar nu ramanea deschisa, nu aveai nici o modalitate de a o fixa in pozitia deschis. Pana la urma menajera ne-a dat o idee si am fixat-o cu unul dintre umerase. Apoi am stat cu frica in san ca o sa le cada in cap celor de pe strada, dar se pare ca umerasul era destul de rezistent si metoda fusese probata si de alti turisti, asa ca ne-am linistit.
Mobilierul camerei
Ei, dulapul/ biblioteca/ rafturile pe mijlocul carora se afla amplasate televizorul si telefonul erau din nou bizare. Ceva gen Ikea, mai mult o rama cu doua polite inauntru decat dulap, foarte putin practic. Politele de sus erau foarte inalt asezate, deci nu le-am folosit. Pe ele erau cearceafurile plic si prosoapele pentru baie. Toate foarte curate. Prosoapele se puteau schimba zilnic, la cerere, (regula e 1 data la 3 zile), menajera foarte draguta s-a oferit sa ni le schimbe in fiecare zi. Le-am schimbat doar o data, nu a fost necesar mai des. Asternuturile se schimba tot a patra zi, pentru cei interesati (apropo de review-ul cu schimbatul asternuturilor – (vezi impresii).
In dulap mai este o bara cu 4 umerase anti-furt, care puteau fi desprinse totusi (ca norocul, ca asa am putut tine geamul deschis). In fiecare jumatate a dulapului erau cate 3 spoturi. Ce mai gaseai aici? O scrumiera, o priza, un intrerupator, un chestionar despre nivelul de satisfactie a clientului (pe care l-am completat la plecare) si un anunt despre schimbarea lenjeriei, prosoapelor si curatenia zilnica a camerei, care include golirea cosului de gunoi, stergerea lavoarului si a cabinei de dus, curatarea wc-ului, aranjarea patului si aspirarea mochetei. Din toate acestea noi am avut parte de : golirea cosului, suplimentarea hartiei igienice, stergerea gresiei din zona chiuvetei si a toaletei si cam atat. Drept este ca de fiecare data cand a venit menajera eram in camera, asa ca, probabil nu a vrut sa ne deranjeze prea tare. De fiecare data si-a cerut scuze. Batuse la usa in prealabil, dar pentru ca nu am lasat semnul cu "Nu deranjati" pe clanta a intrat. A fost foarte draguta si serviabila, asa ca nu avem nimic sa ii reprosam.
Baia
Ei, acum e acum. Baia de fapt nu exista. Sau exista dar sub o alta forma. Sa ma explic. Conceptul acesta e cel mai "modern" pe care l-am intalnit eu vreodata. Si cel mai putin practic. Adica- chiuveta se afla propriu-zis in camera, in mijloc, intre cabina de dus si cea de toaleta. Chiar langa usa de la intrarea in camera se afla toaleta. Spatiu mic, ingust. Problema este usa, din sticla matuita, care nu inchide complet spatiul. Si in partea de jos dar si sus ramane un spatiu liber, care, normal, lasa sa treaca diverse sunete sau arome spre camera :D. Noi nu avem probleme de genul asta dar, totusi, nu e prea placut. Parca tot ai nevoie de putina intimitate in momentele astea, ma intelegeti, fara ca celelalt sa trebuiasca sa iasa din camera sau sa participe, vrand, nevrand, la ce faci tu acolo... =))
Chiuveta este deci, aflata pe mijloc, pe coltul format de cele 2 incaperi. Lavoarul destul de mic, asezat pe un fel de grinda placata cu gresie alba, pe care se afla fixat suportul pentru prosopul de maini. Sub lavoar este cosul de gunoi. Deasupra chiuvetei sunt doua suporturi cu pahare rosii si un dispenser pentru sapunul lichid. Deasupra lor avem doua oglinzi rotunde, sub cea din dreapta este si o priza, pentru aparatul de ras, periuta electrica sau foen (nu este in camera). Noi o foloseam pentru a incarca cate un telefon mobil, problema prizelor fiind prezenta si aici. (mai este doar o priza in "biblioteca"). Prizele insuficiente vad ca sunt o problema de care ne lovim tot mai des. Multitudinea de device-uri face imperios necesara prezenta mai multor prize, sau cel putin a unor triplu-stechere. Cam multe pretentii, nu?
Cabina de dus
Aflata in camera, vizavi de pat. Despartita vizual de zona de dormit prin prezenta unei zone gresiate. Usile de la cabina, din aceeasi sticla matuita ca si cea a toaletei, nu se inchid nici acestea prea bine. In consecinta apa se scurge pe langa cabina, oricat de atent ai fi, si ajunge in zona lavoarului si apoi a toaletei, in care intra lejer, pe sub usa de sticla. Prezenta unui mop cu care sa stergi apa rezultata ar fi mai mult decat bine-venita, aspect sesizat in comentariile de pe booking. Cu toate acestea situatia este neschimbata. Dusul este fixat in perete. Un alt dispenser umplut cu sapun lichid este prezent si aici. Langa cabina de dus se afla si un covoras rosu, rotund, impreuna cu un prosop mic, alb, pentru picioare. Pe peretele care separa dusul de chiuveta se mai afla un suport pentru prosoapele de dus si un sticker care explica, inca o data, frecventa schimbarii prosoapelor si asternuturilor, si faptul ca primele vor fi schimbate daca sunt lasate pe jos. Anuntul este tradus si in engleza.
In zona "holisorului" de la intrare, care este prevazut cu o oglinda in care sa iti verifici tinuta si doua mini-cuiere, se afla si panoul de control al aerului conditionat si al ventilatorului. Ventilator prezent aici pentru ca toaleta nu are aerisire proprie si, dupa cum am mai spus, mirosurile intra direct in camera. Destul de neplacut insa, pentru ca, daca nu esti pe faza sa il pornesti inainte de a folosi toaleta, mai tarziu este destul de inutil. Noi nu am suferit prea tare din cauza asta, am tratat-o cu amuzament, dar ma gandesc ca, in cazul unor serioase deranjamente gastro-intestinale ale unui membru al familiei poate fi chiar groaznic.
Internetul
Internetul wireless functioneaza foarte bine, atat in camere cat si in hol, la cafenea sau cofetarie.
Micul dejun
Daca ai noroc prinzi micul dejun inclus in pretul camerei. Daca nu il platesti separat, 6 euro (sau 28 ron). Daca merita? Eu zic ca da. E format din gustari calde, gustari reci, legume, fructe, patiserie, bauturi calde si reci, sub forma de bufet suedez.
Dar sa o iau de la inceput. Pentru a servi micul dejun, de cand cobori din lift ti se spune sa urmaresti "manutele" rosu cu alb de pe jos. (sigla hotelului). Si manutele ne conduc pe langa receptie si bar, pe langa cofetarie, si apoi ies din cladire. Trebuie sa intri in urmatorul corp si aici se afla sala in care se serveste micul dejun. Dupa cum spuneam este sub forma de bufet suedez, foarte bogat si consistent, chiar ai ce alege. In cursul saptamanii se serveste pana la ora 10,30 iar sambata si duminica pana la 11.
Ce contine:
Bauturi calde- ceai negru, verde si de fructe, cafea la filtru, lapte
Bauturi reci- lapte, suc de portocale, de mere, apa minerala/plata
Gustari reci: iaurt simplu, cu fructe, branza telemea, cascaval simplu si afumat, sunca de curcan, salam cu sunca, ceafa de porc afumata, salata orientala
Gustari calde: omleta, oua ochiuri, oua fierte, cabanos prajit, crenvursti, cartofi taranesti
Legume/ fructe: rosii, castraveti, legume de sezon, fructe de sezon, salata de fructe, compot de ananas
Patiserie: croissant, briose (simple si cu ciocolata), chec
Cereale si muesli, chifle, paine prajita
Miere de albine, gem, dulceata, unt, margarina
Foarte variat, puteai alege din toate sau in fiecare zi altceva, sa le combini in asa fel incat sa nu te plictisesti. In prima zi am ajuns mai tarziu la masa, in jurul orei 10. In aceeasi zi cu noi se cazasera un grup de fetite (cred ca dansatoare) care participau la ceva competitie in weekend, asa ca am nimerit la micul dejun dupa ele. Vreau sa va spun ca a fost dezastru in urma lor, nu am mai gasit aproape nimic, nici macar lingurite nu mai erau curate. Doamnele de la bucatarie pareau epuizate, mancasera fetele tot ce era "mai bun", nu mai erau iaurturi, chec, croisante, unt si alte cateva feluri. In zilele urmatoare, dupa ce au plecat fetele am fost uimiti sa constatam ca sunt atatea feluri de mancare pe care nu le intalnisem in prima zi. Prima zi am avut micul dejun inclus in pretul camerei, in celelalte zile nu, dar am ales sa servim tot la ei, datorita varietatii si calitatii produselor, asa ca am achitat contravaloarea celor 6 euro de persoana.
In cazul in care doresti sa iei micul dejun inaintea servirii lui normale, adica intre orele 4,30 si 6 dimineata, se poate anunta receptia cu o zi inainte, pana la 11 seara. Vei fi servit cu apa, cafea, sandwich cu branza, sandwich cu sunca, croissant si mar.
Per ansamblu recomand sederea la Hello Hotels. Sigur vei gasi o camera, mai ales pe booking. Daca esti dispus sa treci peste lipsa balconului sau a intimitatii la baie;) poate fi o alegere buna. Curat, in zona Garii de Nord, usor accesibil, mic dejun foarte bun. Cu parcarea e o problema, nu au o parcare proprie, ti se recomanda sa parchezi in cea a hotelului Ibis, de care Hello e lipit cu spatele. Parcarea aici este insa foarte scumpa, asa ca am preferat sa lasam masina in fata hotelului, pe trotuar. Am gasit loc intotdeauna si nu am avut nici un fel de probleme.
Trimis de luciaoradea in 21.07.15 15:48:40
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (luciaoradea); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.44584400 N, 26.07863700 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Mulţumesc.
@webmasterX: E relativ ok, atât doar ca cursorul e poziționat în fața hotelului, pe strada Atelierului. ar trebui să fie mai în stânga, unde scrie Tekaffe, Coffee shop. Asta e chiar în mijlocul hotelului, e cofetăria de la parter. Dar, desigur, cine ajunge acolo vede hotelul, e chiar acolo.
Adresa exactă e Calea Grivitei, nr. 143. Sper ca e ok așa.
@Dan&Ema - da, n-am înțeles care era problema lor, am avut senzația că nu au chef sa dea camere. Am mai asistat, în zilele următoare, la încă o fază asemănătoare, când a venit un cuplu de tineri să ceară o camera și au fost refuzați. De curiozitate am intrat apoi pe booking și am văzut ca erau camere disponibile. Ce se întâmplă acolo depășește puterea mea de înțelegere. Singura explicație ar fi că țin câteva camere rezervate pentru site-urile de profil.
@luciaoradea: angajatii firmei unde lucrez au pt bucuresti optiunea cazare la heloo dar intre timp nu mai sta nimeni la ei
@Dan&Ema - ce vroiai sa spui cu "intre timp nu mai sta nimeni la ei"? Nu am inteles la ce te referi.
Niciun coleg de-al meu nu mai rezerva la Hello. Aleg alte optiuni
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Dec.2022 Hotel corect de 2 stele — scris în 29.01.23 de cristisch2003 din BUZăU - RECOMANDĂ
- Dec.2021 Hello, București! — scris în 02.01.22 de Flaviu din CLUJ-NAPOCA - RECOMANDĂ
- Dec.2017 Super OK! — scris în 16.01.18 de pepsi70ro din CONSTANTA - RECOMANDĂ
- Oct.2016 H. Hello - Cazare bună — scris în 05.11.16 de c-kosty din ONEşTI [BC] - RECOMANDĂ
- Jul.2016 Curat si micut — scris în 09.08.16 de tamas din CLUJ NAPOCA - nu recomandă
- Aug.2015 Hello Hotels, încântați de cunoștință! — scris în 03.09.15 de kikiritzi din BRăDENI [SB] - RECOMANDĂ
- Jan.2015 Foarte bun — scris în 07.01.15 de lucika din CHIșINăU - RECOMANDĂ