ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.12.2011
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Piteşti
ÎNSCRIS: 02.09.09
STATUS: CONSUL
TIMP CITIRE: 9 MIN

Sfârşit de an, vremea bilanţurilor

Ilustrație video-muzicală
TIPĂREȘTE

Anul trecut am scris un articol, Bilanţ subiectiv (vezi impresii), care la vremea respectivă a stârnit multe discuţii aprinse, în care mi-am expus câteva consideraţii cu privire la clasamentul anului, plecând de la nişte date obiective.

Nici anul ăsta n-am avut stare şi m-am apucat de statistici.

Pe baza lor am tras nişte concluzii, pe care vreau să vi le prezint şi vouă.

În primul rând, trebuie să precizez faptul că cele mai multe discuţii în contradictoriu pe acest site s-au născut în legătură cu clasamentul.

Dar, cum trăim într-o societate competiţională, nu putem renunţa la clasamente, dimpotrivă, ele devin suportul altor acţiuni şi ierarhizări, fie că vrem, fie că nu vrem.

Anul acesta însă lucrurile sunt puţin diferite, deoarece, fără acordarea premiilor, clasamentul anual este pur simbolic. Chiar şi gestul celor retraşi din competiţie devine inutil, din punctul de vedere al acestui clasament. Tocmai de aceea, în analiza făcută, i-am inclus şi pe aceştia.

Încă de la început, pentru a evita eventuale concluzii greşite pe care cineva le-ar putea trage din analiza mea, ţin să precizez că nu discut şi, cu atât mai puţin, nu contest clasamentul oficial, acesta este rezultatul regulilor stabilite şi acceptate de la bun început.

Deci, am făcut câteva statistici, pe baza datelor pe care oricine le poate găsi pe site.

Am pornit de la următoarea constatare: la vârful clasamentului se găsesc unii concurenţi care au scris foarte multe review-uri, dar care au adunat tot atâtea puncte, cât alţii cu review-uri pe jumătate.

La o primă vedere, este evident faptul că primii stau mai prost cu calitatea decât cu cantitatea. Într-o lume ideală, ăsta ar fi un adevăr absolut!

Dar, din păcate, sau din fericire, nu trăim într-o lume ideală. Oamenii sunt subiectivi, au şi ei simpatii şi antipatii, care se manifestă cu forţă exact atunci când te aştepţi mai puţin. Aşa că, faptul că unii strâng o poală de puncte dintr-un review nu neapărat foarte reuşit, poate fi o contrapondere la afirmaţia anterioară, în aşa fel încât ea nu poate fi nicidecum considerată drept un adevăr absolut ci, dim păcate, unul destul de relativ.

Totuşi, trecând peste aceste considerente, un prim criteriu de (re) clasificare pe care l-am luat în considerare, este numărul total de puncte raportat la numărul de review-uri: PMA/R

Al doilea criteriu este raportul dintre numărul de review-uri cu superbonus şi numărul total de review-uri: SB/R.

În sfârşit, al treilea criteriu, oferit de un nou element de apreciere, introdus anul acesta, dar care nu intervine în niciun fel în clasamentul oficial, a fost raportul dintre numărul de review-uri alese ca minighid AFA şi numărul total de review-uri: MG/R.

Am făcut analiza pentru primii 20 de useri din clasament, pe baza datelor iniţiale următoare, în care se pot vedea şi alte elemente interesante, mai ales în anumite cazuri. Este vorba de numărul maxim de voturi primite pentru unul din review-urile postate, V şi de numărul maxim de vizualizări pentru unul din review-urile postate, VW.

Pentru că site-ul nu-mi permite să introduc în textul review-ului tabele, am să prezint datele iniţiale sub forma unui tabel transformat în imagine jpg, ataşată la review. Deci, priviţi şi pe banda din dreapta.

Înainte de a prezenta clasamentele potrivit criteriilor mai sus menţionate, iată câteva observaţii privitoare la concurenţi, la care am adăugat un “Oscar” pentru fiecare.

1. magdalena

În afara locului întâi în clasamentul final oficial, mai deţine un record: review-ul Muzeul National al Satului / Dimitrie Gusti (vezi impresii) a fost votat de 22 din cei numai 29 useri care l-au citit, asta însemnând un procent de 76% voturi din totalul de vizualizări, procent de care niciun alt user nu s-a apropiat nici pe departe.

Cele mai multe vizualizări, 3521, le-a strâns pentru Sfaturi utile pentru o vacanta reusita in Roma (vezi impresii), din care a strâns totuşi doar 41 de voturi.

Premiul: Madre Teresa

2. georgiana

A stabilit recordul numărului de voturi primite pentru un review: 78, pentru Croaziera Mediterana de vest cu MSC Lirica (vezi impresii)

Este userul cel mai votat, chiar şi atunci când nu ar fi cazul. Am să dau aici exemplul celor două ecouri ale sale de la review-ul scris de magdalena: Biserica legionară Sfântul Ilie Gorgani – Rugul aprins (vezi impresii)

Premiul: Swing Vote

3. dorgo

Este exemplul tipic de ineficienţă din punctul de vedere al adunării punctelor, obiectiv pe care, conform propriilor declaraţii, şi l-a propus încă de la început şi, din nefericire pentru el, nu l-a atins decât parţial, pentru că ţinta era locul întâi.

Maximul de voturi, 30, l-a atins cu review-ul “Hai-hui” prin Paris (III) , iar eficienţa maximă, 18 voturi din 72 vizualizări, cu Baile Persani, dupa 8 ani (vezi impresii)

A obţinut un număr maxim de 3375 vizualizări la Un parc acvatic aDEVArat (vezi impresii)

Premiul: How to Stop Being a Loser

4. Lumis66

Este un new entry, fiind înscrisă din ianuarie 2011. În acest răstimp, a reuşit clasarea pe locul patru, cu doar trei review-uri externe, din Grecia, restul de 70 fiind de pe la noi. Are un raport foarte bun voturi/vizualizări. Maximul 23 voturi/84 vizualizări l-a obţinut cu Traversand Bucegii // Busteni–Bran via Malaesti.

Premiul: The Patriot

5. iulianic

Şi ea este un new entry, din mai 2011 şi poate fi socotită replica feminină a lui dorgo (vezi clasamentele următoare). A obţinut numărul maxim de voturi, 36, din 1622 vizualizări, cu unul dintre cele mai siropoase review-uri pe care le-am citit: Pentru Romania (vezi impresii).

În general, are vizualizări puţine, deci un raport voturi/vizualizări bun. Maximul, 17 voturi/89 viz. este obţinut cu ORVIETO – doar o abatere de la traseu?

A scris unul dintre cele mai controversate review-uri, Bellu – orasul celor disparuti (vezi impresii)

Premiul: Masters of Horror

6. ionescunic

Ca şi anul trecut, este, după mine, cel mai cel...

A obţinut cel mai bun raport voturi/vizualizări (39 voturi/104 viz) cu Cazare buna in mijlocul naturii (vezi impresii)

Este al doilea ca număr de voturi primite la un review: 59 voturi, 4296 viz. cu Trasee spre Grecia cu automobilul din dotare (vezi impresii)

A stabilit recordul vizualizărilor: 7275 la un singur review.

Premiul: Zorba the Greek

7. a.sr

Este cea mai new entry, doar 4 luni de activitate!!!

Numărul maxim de voturi, 45, l-a obţinut cu un review, Croaziera pe Mediterana de la nord la sud: Vasul MSC Melody (vezi impresii) despre o croazieră. Categoric, croazierele au deţinut anul acesta capul de afiş şi au stârnit cele mai multe interese.

Cu 15 voturi/44 viz., la Duden Selalesi – cascada care m-a vrajit! se apropie oarecum de recordul absolut al primei clasate.

Culmea e că, în ciuda punctajului mare, obţinut într-un timp scurt, este userul cel mai puţin vizualizat. Numărul maxim de vizualizări la un review, 654, fiind de peste 10 ori mai mic decât acelaşi număr al deţinătorului recordului, 7275.

Deşi sunt puţin sceptic, pentru că am mai văzut useri veniţi cu mare aplomb şi care au dispărut ca o cometă, sper că în cazul de faţă să nu se întâmple aşa, ba mai mult, după ce şi-a atins scopul declarat, acela de a deveni membru partener, să facă şi saltul calitativ, prin care să transforme cantitatea în calitate, pentru că are potenţial.

Premiul: The Ascent

8. ileanaxperta

În nota deja cunoscută, poate fi considerată o adevărată expertă a site-ului.

Culmea, cel mai votat şi cel mai vizualizat review este unul din categoria fără puncte: O mini-intalnire de maxi-fericire la Targul de Turism al Romaniei (vezi impresii)

Premiul: The Experts

9. pepsi70ro

Cel mai bun raport voturi vizualizări, 34/89, l-a obţinut cu Nessebar - unic si incantator! (vezi impresii), iar numărul maxim de voturi, 54, cu un review scris „la gura sobei”, în februarie, despre un subiect „arzător”: Unde este plaja? (vezi impresii)

Premiul: Two Girls and a Sailor, în noua variantă, Three girls and a sailor ashore

10. dananecula

Binecunoscută ca una din cele două luptătoare despre care am scris aici (vezi impresii), dananecula a dovedit că nu a câştigat întâmplător disputa respectivă, fiind un membru de nădejde al comunităţii AFA. Unul din review-urile din săptămâna respectivă i-a adus, de altfel şi cel mai mare număr de voturi, 48: Gheisele din Gion - cel mai cautat cartier din Kyoto (vezi impresii)

Premiul: The King of Fighters (de fapt, trebuia să-i spună The Queen of Fighters)

Mă opresc aici, pentru a nu lungi prea mult discuţia, deşi ar mai fi multe de spus...

Iată acum clasamentul cel mai semnificativ, după părerea mea, cel în funcţie de numărul de PMA mediu pe review:

1 ionescunic 54552,45
2 georgiana 47379,54
3 mariana. Olaru 34113,11
4 pepsi70ro 32828,38
5 TORA INGRID 32737,26
6 magdalena 32086,98
7 dananecula 31751,81
8 sandu.53 30804,90
9 BOGDAN DSN 27533,33
10 TraianS 27333,70
11 ileanaxperta 27141,89
12 roth 22423,21
13 Costi 21887,82
14 Dragos 20775,41
15 a.sr 20374,43
16 Lumis66 20047,92
17 adryana 19125,59
18 Qvadratvus 15630,16
19 iulianic 15197,47
20 dorgo 15036,80

Cred că orice comentariu este de prisos!

Iată-l şi pe cel în funcţie de raportul dintre numărul review-urilor cu superbonus şi numărul total de review-uri:

1 magdalena 1,000000
2 georgiana 1,000000
3 ionescunic 1,000000
4 mariana. Olaru 1,000000
5 TORA INGRID 1,000000
6 sandu.53 1,000000
7 ileanaxperta 0,972973
8 dananecula 0,961538
9 BOGDAN DSN 0,958333
10 TraianS 0,925926
11 pepsi70ro 0,923077
12 Lumis66 0,904110
13 Costi 0,878788
14 a.sr 0,867925
15 Dragos 0,864865
16 roth 0,821429
17 adryana 0,687500
18 dorgo 0,682243
19 iulianic 0,506329
20 Qvadratvus 0,488372

Poate mai subiectiv decât primul clasament, totuşi şi acesta arată destul de apropiat cu primul.

În sfârşit, al treilea clasament este unul care poate fi considerat de unii cel mai subiectiv, pentru că implică numai părerea webmaster-ilor care decid care review este ales drept minighid AFA. Pe de altă parte, acest lucru asigură o omogenitate a părerilor mult mai ridicată şi, apoi, de ce să nu-I credităm pe webmasteri cu capacitatea de bună alegere? Doar şi-au “făcut mâna” de ceva vreme, nu? În sfârşit, nu vreau să mă pronunţ, având în vedere că în acest clasament sunt plasat ceva mai sus.

1 a.sr 0,754717
2 Costi 0,666667
3 mariana.olaru 0,631579
4 ileanaxperta 0,594595
5 georgiana 0,514286
6 BOGDAN DSN 0,500000
7 TraianS 0,481481
8 ionescunic 0,400000
9 Qvadratvus 0,395349
10 Lumis66 0,369863
11 pepsi70ro 0,346154
12 iulianic 0,329114
13 magdalena 0,320755
14 sandu.53 0,250000
15 roth 0,214286
16 dananecula 0,153846
17 adryana 0,125000
18 Dragos 0,108108
19 dorgo 0,074766
20 TORA INGRID 0,052632

Din analiza acestor trei clasamente, se poate vedea uşor justificarea afirmaţiilor mele de la început. Faţă de acestea, aş vrea să adaug că, pentru mine, ca şi anul trecut, cel care este pe primul loc este ionescunic, aflat pe locul I în două din cele trei clasamente şi, mai ales, în primul.

Sper că de data asta nu am supărat foarte tare pe nimeni şi că datele oferite de mine vor prezenta interes şi pentru alţii. Mai ales că, gândiţi-vă şi încercaţi să răspundeţi la întrebarea: Cine a pierdut şi cine a câştigat?

Eu am deja răspunsul. Nu a pierdut nimeni, toată lumea a câştigat. Unii, mai puţini, au avut parte şi de câştiguri materiale, dar toţi membrii AFA au câştigat prin informaţiile la care au acces pe acest site, dar, mai ales, prin prietenii virtuali, uneori deveniţi chiar reali, pe care i-au căpătat.

Tuturor, vă urez sănătate şi bucurii şi multe vacanţe frumoase, din care să ne povestiţi şi nouă!

La mulţi ani!


[fb]
---
Trimis de Costi in 31.12.11 16:09:17
Validat / Publicat: 31.12.11 17:12:14
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4199 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

53 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Datele primare, extrase de pe site, din care am obţinut cele trei clasamente complementare.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE?
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 27 voturi)

ECOURI la acest articol

53 ecouri scrise, până acum

santana*
[31.12.11 17:19:51]
»

La mulţi ani, dom profesor! De fapt, la mulţi ani tuturor!

roth
[31.12.11 19:03:04]
»

Sa ai un an nou plin de impliniri, de bucurii mici si multe fiindca ele conteaza cu adevarat.

Se vede treba ca ai muncit nu gluma ca sa poti face asa raport/bilant insa se pare ca este pe cat de muncit pe atat de util.

Asa ne putem vedea munca de peste an, aprecierea totala, etc si meriti un multumesc pentru asta

Fiindca pentru mine 2011 a fost mai AFA decat 2010 imi doresc ca 2012 sa fie o suma a lor.

Va urez LA MULTI ANI! , sanatate fiindca e pe primele 3 locuri, asa am aflat eu astazi la o urare adusa mie de un bun prieten: " intai sanatate, doi sanatate si trei sanatate" ca restul vin negresit mai iute sau mai usor... dar vin.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
maria55 †
[31.12.11 19:11:52]
»

@roth: frumoasa urare! frumos ecou! frumoasa activitate!

Frumosi sa ramaneti mereu, toti cei din comunitatea AFA si tot binele din lume vi-l doresc!

Maria

CostiAUTOR REVIEW
[31.12.11 20:19:33]
»

Dragii mei, mulţumesc celor care au avut răbdare şi mi-au citit analiza şi în general celor care m-au citit (şi, eventual, votat) tot anul.

Vreau să precizez că toate premiile virtuale acordate primilor zece clasaţi sunt titluri de filme, pusesem şi link-ul la fiecare către imdb.com, dar webmaster-ul cred că s-a săturat de atâtea link-uri şi îl înţeleg total, o fi având el şi alte lucruri de făcut acum.

Eu îi mulţumesc în primul rând pentru promptitudine, aşa cum doresc să le mulţumesc tuturor webmaster-ilor şi celui mai cel Admin, Cornel pentru ceea ce fac şi le urez şi lor putere de muncă în continuare, sănătate şi

La mulţi ani!

Vă las acum, că a început să cânte Iris!

P.S.

Pentru a vedea mai bine primele linii din tabelul ataşat, puteţi da click dreapta pe poză şi apoi comanda "Deschide într-o fereastră nouă". [Open link in new window/tab]

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
Qvadratvus
[31.12.11 21:50:50]
»

Am numai cîteva comentarii.

- Clasamentul cu semnificaţie maximă mi s-ar părea cel care raportează numărul total de puncte acumulate la rewiewurile dintr-o perioadă dată la cel de vizualizări în ceeaşi perioadă. Cred că genul acesta de raport ar omogeniza cel mai bine valorile de comparat.

- În general o clasificare care depinde mult de şansa sau neşansa de a scrie despre un obiectiv turistic foarte cunoscut apreciat şi frecventat sau despre un obiectiv puţin cunoscut şi frecventat, nu mi se pare una confidentă.

- Din păcate softul, modul de organizare, adresabilitatea şi resursele siteului nu permit stabilirea mai multor ţinte ca obiective cu valoare egală, astfel că fatalmente orice clasificare care s-ar face nu ar acoperi decît în mică măsură dimensiunea eficienţei muncii de scriere a rewiewurilor.

- Nu în ultimul rînd, nu sunt convins că "populaţia" de useri real votanţi de la nivelul sitelui, depăşeşte o valoare care să implice un număr cu semnificaţie prea mare.

Acestea fiind zise, utîndu-mă la rewiewurile mele observ că 60 % din weekenduri am fost plecat pe coclauri, ceea ce faţă de anii trecuţi este un salt în clasamentul personal cît se poate de semnificativ statistic şi în mare parte datorat antrenării în "jocul" desfăşurat aici pe AFA de a scrie şi a împărtăşi cu alţii experienţele unui hobby comun, acela de a călători şi de a vedea oamenii şi locurile.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
georgiana
[01.01.12 11:03:51]
»

Buna dimineata, Costi si La multi ani!

Eu, sincer nu aveam nevoie sa-mi faca cineva vreun bilant al muncii mele depuse pe site, care insumeaza un numar imens de ore, zile, saptamani, luni si ani! Si ca mine gandesc si altii! Cu atat mai mult cu cat gasesc acest bilant plin de greseli de toate felurile si mi se pare firesc, in definitiv, pentru ca e scris de un om, nu de un specialist in bilanturi!

Cum ai putea sa-mi faci tu bilantul corect al muncii mele, care dpdv al aprecierilor tale e zero? Pentru ca nu mi-ai votat absolut nici un rewiew??? Sau poate nici nu mi-ai citit vreunul! Faptul ca afirmi ca sunt userul cel mai votat e, intr-adevar, un lucru corect, care ma bucura, dar nu mai mult decat numarul mare de vizualizari pe care le-a avut, in timp, reviews-urile scrise de mine! Daca userilor le plac subiectele mele si le-am castigat increderea in timpul celor aproape 4 ani de cand scriu pe acest site e firesc sa-si arate aprecierile printr-un vot, sau un ecou! Dar as fi incetat sa mai sa scriu aici, daca nu mi-ar fi citit nimeni reviews-urile.

Daca tot e permis sa ne scriem impresiile despre munca fiecaruia pe site, am sa profit si eu de acest fapt. De data asta m-am fortat si ti-am citit review-ul, pentru ca de obicei, nici eu nu ma omor dupa ce scrii tu pe aici. Gasesc foarte plictisitoare review-urile tale, prea incarcate de ‘’click aici’’ si sincer, nu reusesti nicicum sa-mi tii atentia treaza pana la utimul rand! Dar… recunosc ca la fotografii m-am mai uitat si chiar doresc sa te felicit, pe aceasta cale, pentru pozele din Portugalia!

Ma tot intreb, dragi colegi, ce scop are un om cand se apuca sa faca atatea calcule inutile si sa scrie un astfel de review, in prag de An Nou sau in prag de Craciun, cum a procedat anul trecut?? Cand toata lumea se pregateste cu voie buna de sarbatori? Cui foloseste acest bilant si aceste premii simbolice oferite de el??

Nu gasesc decat acest raspuns: sa se faca remarcat si, poate, sa-i creasca si lui popularitatea! Dar fa-ti-o draga pe reviews-uri turistice, nu scrii aici fraze stupide, de genul acesta, la care astepti voturi sau aplauze:

‘’La o primă vedere, este evident faptul că primii stau mai prost cu calitatea decât cu cantitatea.’’

In primul rand, un simplu sfat: uita-te mai intai in ‘’oglinda’’ ta, apoi la altii!

Si eu ma numar printre primii clasati si chiar ma intristeaza remarca ta. La ce te asteptai sa citesti pe un site de impresii turistice? Cum definesti tu calitatea? Pentru ca eu mi-am dat toata silinta si chiar mi-am pus sufletul printre randuri, daca cumva ai observat! Uneori lucram si cateva cateva zile la un review, nu-l faceam in pauza de pranz ca altii! Ma intreb atunci, cine are dreptate, tu? sau cei multi care dau votul si nr de vizualizari? Balanta mea inclina catre cei multi, catre cei care, frecvent imi trimit mesaje de multumire cand ajung, pe urmele mele in vreo destinatie turistica despre care tocmai am povestit aici.

Nici nu vrei sa stii ce sentiment de multumire este acela, cand prin randurile mele i-am ajutat un pic sa poata avea vacanta mai frumoasa! Locuind in apropiere de frontiera de vest, multi colegi de aici de pe site, mi-au facut bucuria de a opri la dus sau la intoarcerea din Europa, fie si doar pentru cateva minute. Parerea mea e ca inainte de calitate, mai importanta este increderea pe care reusesti sa le-o inspiri cititorilor sa poata sa mearga acolo, in locul descris de tine.

‘’Sfârşit de an, vremea bilanţurilor’’

Sfarsit de an, da, dar vremea bilanturilor, nu! Pentru ca bilantul unui an de munca pe un site de turism se masoara in impactul si rezultatul pe care l-au avut impresiile scrise.

Pentru ca atitudinea ironica care te-a ajutat sa gasesti cate un premiu pentru colegii mei, nu cred ca i-a bucurat pe niciunul. Ba chiar din contra! Si daca ei nu-ti vor raspunde, este doar pentru ca nu vor sa-ti dea ‘’apa la moara’’ sau sa-si strice confortul psihic, pe 1 ianuarie...

Si inca ceva:

‘’Sper că de data asta nu am supărat foarte tare pe nimeni şi că datele oferite de mine vor prezenta interes şi pentru alţii.’’

Pentru mine, nici datele nici premiile oferite de tine nu-si aveau nici un rost. Review tau dse putea rezuma la doar cateva cuvinte: ''Bagati-ma si pe mine in seama! '', 220.ro/funny/Ba-Baga-Ma-S ... eama/cH2KDPll8x

- Acesta este si premiul pe care ti-l ofer eu, ca sa nu-ti raman datoare, ca si tu esti undeva prin clasament!

Daca tot ti-ai asumat rolul de ’’expert contabil AFA’’ si erai un user corect, cu intentii bune, mi se parea firesc sa inchei asa zisul review prin a adresa felicitari tuturor celor care [au] muncit pe acest site, in anul care tocmai s-a incheiat, pentru a-i ajuta pe cititori in alegerea vacantelor!

Dar o voi face eu acum.

Dragi colegi,

Ma bucur ca suntem atat de multi si ca ne completam unul pe celalat, prin aportul fiecaruia. In primul rand vreau sa o felicit pe @Magdalena si pe @Dorgo, colegii cu care am concurat anul acesta. Sunt fericita ca am reusit sa ne apropiem si mai mult si ca acest concurs corect a reusit sa scoata din noi multe lucruri bune, devenind prieteni.

A fost un concurs frumos, am fost incantata sa fiu alaturi de voi. Le multumesc tuturor care mi-au citit reviews-urile, celor care mi-au dat voturi si webmasterilor care m-au ajutat la incarcarea fotografiilor si celor responsabili cu alegerea muzicala! Si bineinteles, lui Admin,care ne-a creeat acest loc de joaca, numit simpu - AFA (AmFostAcolo)!

Uite ca in final am gasit si un strop de utilitate acestui review, acela de a posta un ecou in care sa va transmit gandurile mele frumoase tuturor, la inceput de an.

La multi ani!

Cu prietenie

@georgiana

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][8 voturi]
Qvadratvus
[01.01.12 12:13:00]
»

Georgiana, părerea mea este că greșeșești în ton și atitudine, dar se întîmplă și mie și altora. La urma urmei omul nu a făcut decît să adune niște cifre și apoi să exprime o opinie. E dreptul lui, același cu al nostru. La urma urmei cînd cineva citește un articol al tău și apoi face un comentariu este dovada că munca ta a stîrnit interes. Asta e cea mai corectă evaluare...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
georgiana
[01.01.12 12:22:38]
»

@Qvadratvus,

La multi ani!

Tonul si atitudinea sunt exact reactiile pe care mi le-a trezit citirea review-ului, aseara, in prag de An Nou, cand l-am descoperit! Deci spune-mi si mie cine-si doreste sa citeasca asa ceva in seara de Revelion? Si cine dintre cei amintiti sus s-ar simti bine atunci dupa ce l-ar citi si cui i-ar mai veni dupa aceea sa danseze? Anul trecut a pus un review asemanator inaintea Craciunului, deci ce drept are @Costi sa ne strice sarbatorile?

Macar daca avea inspiratia sa puna azi review-ul, nu inaintea petrecerii! Si eu puteam sa pun ecoul aseara, dar n-am facut-o!

Si in definitiv si eu am dreptul la o opinie, nu doar el!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
webmaster
[01.01.12 13:09:18]
»

Privirea câtorva imagini din România de odinioară ar putea să însoţească acest articol. Se poate schimba/şterge.

CostiAUTOR REVIEW
[01.01.12 13:18:33]
»

@georgiana

Îmi pare rău că ai început supărată anul acesta, totul pornind de la "simpatia" pe care mi-o porţi şi, mai ales, de la o neînţelegere imensă pe care ai făcut-o.

Te-a supărat de fapt fraza:

La o primă vedere, este evident faptul că primii stau mai prost cu calitatea decât cu cantitatea. Într-o lume ideală, ăsta ar fi un adevăr absolut!

Dar, eroare!!!

Aici nu era vorba de primii clasaţi, ci de cei din prima categorie din cele două de care era vorba în fraza anterioară (vezi dacă nu citeşti cu atenţie, cum de altfel chiar recunoşti...)

Fraza suna aşa:

Am pornit de la următoarea constatare: la vârful clasamentului se găsesc unii concurenţi care au scris foarte multe review-uri, dar care au adunat tot atâtea puncte, cât alţii cu review-uri pe jumătate.

Dacă ai fi citit cu atenţie, ai fi înţeles că nu te numeri printre cei care stau mai prost cu calitatea decât cu cantitatea şi, astfel, te-ai fi scutit de a sta îmbufnată la început de an.

Dar, aşa cum singură recunoşti,

... de obicei, nici eu nu ma omor dupa ce scrii tu pe aici...

şi, ca atare, ai citit pe sărite.

Şi, cu siguranţă, nu ai ajuns la sfârşit.

Eu îţi dau un sfat: dacă tot te deranjează orice scriu, indiferent de subiect şi de conţinut, de ce te mai oboseşti să citeşti? Poţi să renunţi la atitudinea masochistă (ca să nu-ţi mai stric sărbătorile), pur şi simplu, ignorând review-urile mele.

Şi, în final, să ştii că eu totuşi te-am mai votat, rar, ceea ce nu se poate spune că e reciproc.

Dar, pentru ca să ştie şi alţii de ce spui aşa:

Gasesc foarte plictisitoare review-urile tale, prea incarcate de ‘’click aici’’ si sincer, nu reusesti nicicum sa-mi tii atentia treaza pana la utimul rand!

Asta este datorită faptului că, la sfârşitul anului 2009, am fost unul din cei care te-au dovedit drept practicantă a sportului "copy-paste", vezi aici:

vezi impresii

şi aici:

vezi impresii

sau aici:

vezi impresii

Mă opresc aici, pentru că nu vreau să încep anul cu "energii negative"

La mulţi ani şi ţie!

P.S.

În clasamentul din primul tabel, cel pe care eu, aşa cum am subliniat, îl consider cel mai important, te situezi pe locul al doilea, ca şi în clasamentul general, aşa că, sincer, nu văd unde este supărarea!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
CostiAUTOR REVIEW
[01.01.12 13:51:28]
»

@Qvadratvus

La mulţi ani!

Te citez:

Clasamentul cu semnificaţie maximă mi s-ar părea cel care raportează numărul total de puncte acumulate la review-urile dintr-o perioadă dată la cel de vizualizări în ceeaşi perioadă

E şi ăsta un criteriu, dar dă-mi voie să nu fiu întru totul de acord cu tine.

Asta pentru că simpla vizualizare, în sine, nu dă valoare unui review. Mulţi dau click pe un link (mi se întâmplă şi mie), doar ca să vadă despre ce e vorba şi, dacă nu-i interesează, nici măcar nu citesc, aşa că, cel puţin o parte din vizualizări sunt de acest gen.

Chiar şi eu, când am întocmit review-ul, am mai deschis nişte link-uri şi am adăugat astfel nişte vizualizări...

Apoi, mai depinde şi de perioada când este postat review-ul. Un review postat în plin sezon turistic este, cu siguranţă, mai puţin vizualizat şi, eventual, votat, decât unul postat când toată lumea stă "la gura sobei" şi deapănă amintiri din concedii...

În sfârşit, ce poţi spune de cazul pe care l-am amintit şi în review, al lui a.sr, care are foarte puţine vizualizări şi totuşi a strâns foarte multe puncte şi, mai ales, are cel mai mare număr de minighiduri, relativ la numărul de review-uri postate?

Apropo de minighiduri, aşa cum am intuit, Admin mi-a confirmat că acestea sunt importante în "bucătăria" site-ului, prin cele scrise în dreapta clasamentului final afişat.

Dar, oricum, cele spuse de mine sunt o părere personală, subiectivă. Pe baza datelor puse la dispoziţie, oricine poate imagina şi alte criterii de clasificare sau de analiză.

Important este însă, indiferent cum o facem, să nu pornim cu idei preconcepute şi cu încrâncenare, la urma urmei, aici, pe acest site, suntem în vacanţă şi între prieteni, nu?

Încă o dată, sănătate, bucurii şi La mulţi ani!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
CostiAUTOR REVIEW
[01.01.12 14:01:29]
»

Mulţumesc, webmaster, ataşamentul de la început este foarte inspirat.

Mulţumesc şi pentru restul formatărilor şi corecturilor, atât la review, cât şi la ecouri.

Când spun "webmaster", ştiu că este un termen generic şi stiu că în spatele lui se află mai mulţi inimoşi, care asigură bunul mers al site-ului.

Mulţumiri şi felicitări, încă o dată, tuturor!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
webmaster
[01.01.12 15:30:32]
»

Cu plăcere.

Aş avea şi eu vreo câteva remarci:

  • clasamentul după nr. de minighiduri din totalul de articole scrise pe 2011 ar fi trebuit să le excludă pe cele pentru cazare, alimentaţie publică şi pe cele de la off-topic. Înţeleg că nu era chiar aşa simplu - poate îşi găseşte Admin timp s-o facă automatizat;
  • numărul de voturi faţă de numărul total de vizualizări este iarăşi un criteriu foarte relativ - majoritatea vizualizărilor care depăşesc cifra de ~ 200 sunt din partea unor utilizatori neinteresaţi de concurs/voturi/PMA. Ca să nu mai vorbim că în numărul total de vizualizări sunt incluşi şi cititorii care nu au cont, deci n-ar putea vota!
  • ar mai fi un criteriu de apreciere (evident, relativ subiectiv şi acesta) - anume numărul de voturi mediu/articol (socotite doar ca valoare +/-1, fără a ţine cont de nivelul aprecierii pozitive. Dar asta e tot o treabă pt. Admin, dacă are vreme şi chef...
Şi nu în ultimul rând - La Mulţi Ani tuturor!

iulianic
[01.01.12 16:44:55]
»

@Costi, multumesc pentru "felicitari"!

Te rog, spune-mi si mie:

1. Ce inseamna "replica feminina a lui Dorgo"?

2. Ce inseamna "Masters of Horror"?

Am doua remarci:

1. Nu review-ul Bellu – orasul celor disparuti a fost controversat. El a fost doar scena unei dispute care s-a iscat ca urmare a comentariilor unor utilizatori. Nu ideea de baza – aceea daca este sau nu Cimitirul Bellu obiectiv turistic – a fost dezbatuta, ci cu totul alte probleme. Ele au incins spiritele.

2. Review-ul siropos Pentru Romania

a obtinut numarul maxim de voturi, 36, din 1622 vizualizari

nu din vina mea. Nu eu l-am votat. Singura mea vina este ca l-am scris si te rog sa ma ierti pentru asta. Daca nu ti-a placut, aveai posibilitatea sa votezi cu minus.

Si acum intrebarile:

1. Stii ce inseamna un bilant?

2. Ce propuneri ai facut pentru imbunatatirea activitatii noastre pe site in urma concluziilor rezultate din calculele tale?

3. Doresti sa venim cu propuneri de imbunatatire a analizei pe care o faci prin sugerarea de noi parametri de studiat?

Si in final,

Nu ma intereseaza statisticile si clasamentele tale subiective, totusi, felicitari pentru munca asidua depusa in folosul comunitatii!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][5 voturi]
danieltanase*
[01.01.12 17:27:12]
»

La multi ani tuturor!

Va doresc sa aveti un an bun, cu bugete pentru calatorii si inima buna pentru a impartasi si altora impresiile dumneavoastra de vacanta, placute sau mai putin placute, cu scopul de a ne ajuta si bucura unii pe altii.

Am citit review-ul de fata si am ramas usor uimit de reactia voastra. Intr-adevar dovedeste implicare dar cu suparare am observat si rautati.

Asa cum vedeti nu ma aflu nici printre premiati si nici la coada clasamentului. Imediat ce am descoperit acest site m-am lasat sedus de ideea de clasament dar apoi am renuntat sa mai urmaresc punctajul. Am avut parte de mult mai multe vacante dar am decis sa le postez pe site pe cele care aduc valoare si nu pe cele care contin informatii deja prezente pe site.

Nu stiu in ce masura opiniile mele pot fi luate in considerare, dar cred ca s-ar imbunatati foarte mult utilitatea site-ului daca:

- ar fi eliminate review-urile care nu sunt insotite de poze (cel putin o poza dovedeste prezenta acolo si sustine cele afirmate);

- nu ar fi punctate review-urile care nu sunt concepute ca urmare a unei activitati turistice efective. resursele de pe Internet, sunt uneori nelimitate si poate ca nu as vrea sa citesc pe acest site despre locul X, care oricum este descris in nenumarate alte locuri sau impresii de genul, am fost in weekend la tara in locul Y, vai ce frumos, hai sa scriu niste impresii.

Bafta multa si fiti mai buni in tot ceea ce faceti!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
maria55 †
[01.01.12 17:52:52]
»

@danieltanase: ai fost mai iute de mana decat mine... deh... tehnologia nu-i pt babe, constat insa ca tot ceea ce doream la randul meu sa spun, ai scris tu!

In plus, vin cu o mica completare: competitia aceasta a creat patimi!

Utilitate acestui site este una maxima, incontestabil si parca te face mereu sa fii in cautarea unui loc de vacanta, loc "batatorit" de altii, mai mult decat atat, am ajuns in situatia in care mananc AFA cu piine insa aceste controverse sunt dupa parera mea... distructive.

@costi a muncit mult pt acel bilant (exact sau mai putin exact) dar a muncit!

Unora poate le place altora, nu dar repet; a muncit!

In Ajun de An Nou, in noaptea de revelion, mai putin conteaza. Conteaza doar ca face parte din familia asta mare. De gresit, gresim cu totii, voluntar sau involuntar ca de aceea suntem oameni.

Cu respect pt toti membrii AFA,

Maria

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
webmaster
[01.01.12 17:56:25]
»

... nu ar fi punctate review-urile care nu sunt concepute ca urmare a unei activitati turistice efective. resursele de pe Internet, sunt uneori nelimitate si poate ca nu as vrea sa citesc pe acest site despre locul X, care oricum este descris in nenumarate alte locuri sau impresii de genul, am fost in weekend la tara in locul Y, vai ce frumos, hai sa scriu niste impresii.

@danieltanase: Bănuiesc ca nu ai observat ca nici nu primesc puncte articolele care se refera la locuri/evenimente de interes turistic restrâns, sau au foarte mult conținut copiat de pe te miri unde. Dar din fericire, regulamentul are deja prevederi în acest sens, care se și aplica.

Apropo de nepublicarea decât a articolelor însoțite de poze, aici suntem parțial de acord cu tine - în sensul ca sunt unele articole care înainte de a fi publicate, ne stârnesc oarece semne de întrebare. Prima rugăminte pe care o adresam autorilor este de a ne arata fie și o singura poza care sa demonstreze faptul ca au fost cu adevărat acolo. Dar le oferim dreptul (constituțional, de altfel) de a nu-și afișa imaginea proprie sau a familiei peste tot pe internet, iar după analiza și decizie, dacă ei solicita explicit asta, le ștergem acele poze. Inca nu e musai sa fie și poze lângă text... Si nici nu cred sa fie, prea curând.

Oricum, cu siguranță cei ce doresc sa aducă informație de valoare, vor pune și imagini.

commandorsteel*
[01.01.12 20:44:53]
»

O poza face cat 1000 de cuvinte. In general, perceptia oamenilor despre frumos, detalii, stil, etc sunt diferite si de aceea este bine sa se puna poze ptr a putea evalua cu ochii tai, prin prisma obiectivului autorului pozelor, daca iti place sau nu locatia.

In rest... eu unu, nu m-as vedea in stare sa stau si sa caut ptr a face statistici, care oricum, in mare, erau pe site, dar nu erau explicite chiar asa cum a facut Costi.

La multi ani tuturor!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
CostiAUTOR REVIEW
[01.01.12 21:50:02]
»

@iulianic

Să le luăm pe rând.

1. "Replica feminină a lui dorgo" nu poate să însemne, pentru că nu vă cunosc pe niciunul personal, decât ceva în legătură cu prezenţa voastră pe acest site. Din acest punct de vedere, vă încadraţi amândoi în categoria celor care

... stau mai prost cu calitatea decât cu cantitatea.

lucru ce rezultă din plasarea amândurora pe ultimele două locuri în clasamentul eficienţei.

Subliniez însă faptul că eu nu am făcut şi o analiză a cauzelor pentru care aţi strâns o medie mică de PMA pe review şi nici nu intenţionez să o fac, pentru că nu am suficiente date şi nici timp. Uneori, aşa cum am tot subliniat, voturile sunt foarte subiective, dar nu trebuie să te superi pe mine, eu sunt doar cel care aduce vestea!

E drept, este o scăpare a mea că nu am subliniat mai clar că asemănarea cu dorgo se opreşte aici, având în vedere că, din alte puncte de vedere, nu te poţi compara nici pe departe cu el, vezi, de exemplu, cartonaşele adunate de el în acest an.

2. "Premiul" este tocmai în legătură cu review-ul controversat (eu continui să cred că aşa este, am să mă explic de ce mai jos). Era o simplă glumă, legată de unele ecouri la review-ul despre cimitirul Bellu, ecouri care între timp au fost şterse şi astfel nu-mi mai pot susţine afirmaţia.

Review-ul a fost totuşi, că-ţi place, sau nu, controversat, din moment ce el a ridicat problema dacă astfel de subiecte sunt sau nu turistice. Din păcate, ecourile care ar fi susţinut afirmaţia mea au fost şterse, din motive care nu au legătură cu discuţia de faţă.

Oricum, eu am apreciat la vremea respectivă review-ul, fiind printre primii votanţi ai lui şi printre primii care şi-au exprimat susţinerea pentru el.

În privinţa review-ului siropos, eu nu l-am comentat în niciun alt fel, decât prin acest epitet, aşa cum l-am apreciat eu. Alţii probabil l-au apreciat la justa valoare, motiv pentru care l-au şi votat.

Deschid aici o paranteză. Ca să fiu sincer, mie mi-a displăcut total această rubrică şi conţinutul ei, deoarece părerea mea este că, pe acest site (ca de altfel nicăieri altundeva) nu trebuie să te explici de ce iubeşti (sau nu) România, este suficient să scrii despre lucrurile bune, sau rele pe care le întâlneşti aici. Iar din punctul ăsta de vedere, eu cred că am făcut suficient. Ca atare, impresiile postate acolo mi-au sunat ca un fel de "Cântarea României", nu cea a lui Alecu Russo, cea a lui Ceauşescu, de care cred că încă îţi mai aminteşti. În sfârşit, este o simplă părere personală, subiectivă şi atât. Închid paranteza.

În privinţa ultimelor întrebări, la care ai reluat numerotarea, răspunsurile mele sunt următoarele:

1. Da, ştiu ce este un bilanţ:

... 1. Reflectarea sintetizată a rezultatului unei activități pe o anumită perioadă. [... ] Sursa: DE

Tocmai prin prisma definiţiei, rezultă şi răspunsul la următoarele două întrebări.

2. Bilanţul nu presupune şi

... propuneri ai facut pentru imbunatatirea activitatii noastre pe site...

Exprimarea asta, continuată şi în a treia întrebare, îmi aduce aminte, evident cu neplăcere, de "analizele" de final din perioada comunistă!

3. Nu, nu doresc să veniţi cu propuneri, este treaba fiecăruia ce face.

În final, trebuie să-ţi spun că aceste clasamente nu sunt deloc subiective, ele au rezultat din cifre seci, din combinarea cărora, calculatorul a scos rezultatul pe care, eu doar l-am prezentat.

Cel mult, se poate spune că la întocmirea acestor clasamente nu au fost luate în calcul toate aspectele, aşa cum foarte bine remarca webmaster într-un ecou de mai sus, dar asta este mai presus de posibilităţile mele, pentru că eu nu am acces la baza de date a site-ului. Ca atare, posibilităţile mele în această privinţă s-au limitat la ceea ce am prezentat.

În final, îmi cer iertare dacă te-am supărat în vreun fel, te asigur că am făcut-o fără intenţie.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
adri-nico
[01.01.12 23:09:49]
»

La multi ani, tuturor!!!

@georgiana

Am citit mai de dimineata acest bilant al colegului nostru, dupa care am gasit si ecoul postat de tine.Nu stiu ce treaba m-a retinut si am uitat sa imi dau cu parerea,de aceea o fac acum.

Eu nu cred ca trebuia sa te superi pentru atit. Si ca sa stai imbufnata si sa nu mai dansezi in noaptea de Revelion, doar pentru un simplu articol, iar mi s-a parut ciudat.

Chiar n-am simtit nici urma de jignire in concluziile domnului de mai sus. Parerea mea e ca ai luat-o cam personal si ti-ai stricat frumusete de stare inainte de Anul Nou.

Asa cum recomanda si el, data viitoare cind ii vezi numele, sari peste articolele postate si astfel n-ai sa mai fii suparata!

Iti doresc ca si in anul care vine sa te mentii pe pozitiile fruntase. O sa ma uit si eu peste reviewurile tale si am sa votez tot ce imi place, cu argumente, desigur. Pina acum am fost ocupata cu scrisul, acum trec pe citit.

Un an mai bun, tuturor!!!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
Larissa
[01.01.12 23:23:27]
»

Costi, trebuie să iei în calcul și faptul că o perioadă de cel puțin câteva săptămâni contabilitatea vizualizărilor nu s-a mai realizat. Dincolo de acest inconvenient, e remarcabil cum ai prelucrat tu statistic aprecieri subiective, care sunt departe sau aproape de a măsura calitatea review-urilor! Criteriile de apreciere sunt atât de multe și de diferite, încât eu nu m-aș încumenta vreodată să analizez producția acestui site, darămite să dau nume. Un mare act de curaj din partea ta! Mâine, voi posta și eu un articol sinucigaș, probabil lipsa zăpezii mi-a luat mințile!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][4 voturi]
adri-nico
[01.01.12 23:25:03]
»

@larissa2011:

Hahaha, ce tare!!!

Cum vine asta "articol sinucigas"???

danoradea
[01.01.12 23:28:48]
»

Excelent ca de obicei , cifre seci dar dureroase pentru uni, oricum prefer in general clasamentele alternative sunt mai "fierbinti". Poate ca sunt mai carcotas de felul meu, dar abia astept partea a treia..., binenteles si firul de discutii/lupte aferent review-ului, oricum mult diminuate in absenta recompenselor de sfarsit de an.

"... luptă, luptă si dă-i, si dă-i si luptă... si eu mă-nţeledzi tocmai acuma să remâi pe dinafară... fără" premii...

Costi un an 2012 plin de impliniri, la fel si celorlalti colegi AFA La Multi Ani tuturor!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
Larissa
[01.01.12 23:38:05]
»

@adri-nico: iată că mâine înseamnă acuș, după 12.00 noaptea. Fantastic ce-ți face site-ul ăsta, nu? Pe vremuri, probabil că schimbam rețete cu vecinele, acum conversez în eter... a naibii tehnologie!

TraianS
[02.01.12 10:35:04]
»

Cand m-am inscris pe siteul acesta la inceputul anului, am citit cateva articole ale lui Costi din sectiunea din viata comunitatii. Cred ca bilanuturi de acest gen sunt utile unor noi veniti, pentru a se familiriaza cu cativa din userii siteului (the main players, sa zicem) si "bataliile" sau "intamplarile" anului trecut.

Mie cel putin, mi-au placut atunci, deoarece am putut avea un rezumat al activitatilor acelui an.

Gasesc interesante aceste bilanturi antropologice si acum (probabil doar pana cand voi fi luat si eu in colimator ). Nu cred ca sunt facute cu rea credinta si daca intelegem gluma (and we play along) nu cred ca se supara nimeni.

La multi ani Costi si multumim.

P. S.

Ce film ti-ai acorda ca premiu? Sunt curios.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
CostiAUTOR REVIEW
[02.01.12 12:57:51]
»

@TraianS

Dragul meu, nu-mi acord niciun "premiu", mă mulţumesc cu cel acordat de georgiana, deşi i s-ar fi cuvenit mai degrabă ei, pentru că are impresia, nu ştiu de ce, că ea trebuie să fie mereu în centrul atenţiei.

Spun asta pentru că, total eronat, ea a considerat că analiza mea este un bilanţ al muncii ei depuse pe acest site.

Revenind la lucruri mai interesante, trebuie să spun că prezenţa ta pe acest site este, după mine, una foarte benefică, eu personal am apreciat în mod deosebit contribuţia ta şi oricine vrea să ajungă pentru prima dată la Roma sau la Barcelona, ca să dau doar două exemple, ar trebui să-ţi citească mai întâi cu multă atenţie review-urile despre aceste destinaţii.

Nu sunt multe destinaţii pe acest site care beneficiază de atâtea informaţii foarte bine structurate precum cele două mai sus amintite.

Sunt convins că vor fi unii care vor spune: Nu mă interesează astfel de review-uri, sunt foarte plictisitoare, prea incarcate de "click aici’", eu vreau să ştiu ce ai simţit când ai fost acolo.

Şi mie mi s-a spus aşa.

Trecând peste ipocrizia cu "ce am simţit", eu consider că o bună informare despre locurile pe care le vizitezi este esenţială, pentru ca să nu pleci viţel şi să te întorci bou.

Pentru a nu-mi fi răstălmăcite vorbele, mai ales că expresia ar putea părea unora prea "tare", să mă explic.

Mi s-a întâmplat deseori să vorbesc cu cineva abia întors dintr-o excursie şi, întrebându-l dacă a văzut "aia sau ailaltă", să constat că individul nu avea habar nici măcar de existenţa lor. Sau, chiar pe acest site, am citit ecouri de genul: "am fost şi eu acolo, dar nu ştiam că există şi asta, mi-a scăpat... "

Or, pentru a nu ajunge într-o astfel de situaţie, e nevoie de o informare prealabilă şi de o pregătire minuţioasă a vizitei. Mă rog, sunt şi unii care preferă să descopere la faţa locului ce e de văzut, e şi ăsta un mod de a privi lucrurile, dar aşa rişti să pierzi aspecte interesante...

Aşa că, eu prefer modul în care am constatat că şi tu abordezi problema: o pregătire minuţioasă, din care rezultă şi o bună parte din informaţiile pe care le structurezi foarte bine în review-urile tale.

Sunt convins că vom mai citi multe astfel de review-uri din partea ta şi, în al doilea an al tău pe amfostacolo.ro, îţi urez mulţi, mulţi ani aici şi în general, în viaţă, alături de celalţi membri ai comunităţii şi de cei dragi ţie!

Felicitări pentru activitatea de până acum!

M-am luat cu vorba şi am cam lungit-o, e cazul să închei.

Şi o fac adresând o întrebare către webmaster sau Admin: de ce în clasamentul final nu figurează un user "cu greutate", Qvadratvus?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
iulianic
[02.01.12 12:59:23]
»

@Costi: Ecoul tau este un bun exemplu de raport calitate cantitate. Felicitari!

In legatura cu Bellu – Orasul celor disparuti, afirmi:

"Premiul" este tocmai în legătură cu review-ul controversat… Era o simplă glumă, legată de unele ecouri la review-ul despre cimitirul Bellu, ecouri care între timp au fost şterse şi astfel nu-mi mai pot susţine afirmaţia.

Review-ul a fost totuşi, că-ţi place, sau nu, controversat, din moment ce el a ridicat problema dacă astfel de subiecte sunt sau nu turistice. Din păcate, ecourile care ar fi susţinut afirmaţia mea au fost şterse…

Daca tu nu-ti poti sustine afirmatia, atunci de ce o faci? Poate cei implicati vor avea bunavointa sa intervina si sa spuna cu sinceritate doar atat: disputa dintre ei (care s-a sfarsit cu inchiderea firului de discutie si cu cateva avertismente) avea legatura cu intrebarile "Este Bellu obiectiv turistic? " sau "Ce categorie de turisti ar fi interesata de un asemenea obiectiv? "

In alta ordine de idei,

1. De ce te-ai oprit cu caracterizarea dupa primii 10 clasati daca in clasamente te ocupi de primii 20?

2. Ce-ai fi spus despre tine si cu ce premiu te-ai fi onorat?

3. Cum se face ca te-ai incadrat perfect in tiparele stabilite de tine (cu o singura exceptie in care ai aparut – firesc – pe o pozitie mult superioara?

Pentu anul 2012 iti doresc sa fii in primii 5! Astept cu nerabdare rezultatele analizei tale!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
CostiAUTOR REVIEW
[02.01.12 14:03:53]
»

@iulianic

La care dintre ecouri te referi, când spui:

Ecoul tau este un bun exemplu de raport calitate cantitate

?

Că am scris mai multe

Cum trebuie să-mi susţin afirmaţia despre review-ul cu Bellu? Este o falsă problemă, căreia îi dai prea multă importanţă.

Oricum, disputa a pornit tocmai de la întrebările "Este Bellu obiectiv turistic? " sau "Ce categorie de turişti ar fi interesată de un asemenea obiectiv? "

Şi chiar dacă nu ar fi pornit de aici, oricum review-ul în sine a fost cel care a declanşat ecourile respective, fie ele (unele) fără prea mare legătură cu subiectul.

Iată şi răspunsurile la întrebările tale, pe care le aştepţi cu nerăbdare, chiar dacă ele nu sunt rezultatul unei analize:

1. M-am oprit la primii zece din lipsă de timp şi ca să nu lungesc prea mult review-ul. Oricum, undeva trebuia să mă opresc, nu puteam să merg până la ultimii clasaţi

2. Aş spune cam ce am spus şi despre ceilalţi, evident cu adaptările corespunzătoare, adică aş fi precizat elementele privitoare la numărul maxim de voturi, vizualizări, etc.

Apropo de asta, numărul maxim de voturi l-am obţinut la un review hors concours: vezi impresii

Ca premiu, mă mulţumesc cu cel dat de georgiana, mi se pare simpatic

3. Aici e mai greu să răspund, pentru că eu nu ştiu care sunt tiparele stabilite de mine, eu ştiam că nu am stabilit niciun tipar. Dar poate mi le spui tu!

În legătură cu urarea pentru 2012, să ştii că nu are vreo importanţă pentru mine, având în vedere că eu m-am clasat pe locul I în primul an când s-au făcut astfel de clasamente, 2009.

Cum însă asta s-a petrecut, printre altele, pentru că a fost un an de excepţie, când am avut foarte mult timp liber, un fel de an sabatic, dacă cunoşti termenul, nu cred că voi mai reuşi performanţa, nici măcar de a mă clasa în primii zece, dar nici nu ţin la ea, cred că este mai important să fiu parte a site-ului, fără ca neapărat să fiu în frunte.

Toate cele bune şi fruntea descreţită!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
molko*
[02.01.12 19:37:18]
»

Felicitări Costi.

Nu prea am fost prin preajmă anul ăsta, treburile mi-au acaparat tot timpul, dar am citit acest review azi şi cred că m-am pus la punct cu esenţialul.

S-a ajuns şi la reviewuri despre cimintire?!... ))

La mulţi ani!! Un 2012 minunat!!

CostiAUTOR REVIEW
[02.01.12 20:10:02]
»

@molko

La mulţi ani!

Aşa este, nu prea ai fost pe-aici şi să ştii că ne-ai lipsit!

iulianic
[02.01.12 20:37:45]
»

@molko: Pe AFA se scrie de mult despre cimitire. amfostacolo.ro/hotel.php? ... -locuri&id=7494

Mai nou s-a scris aici vezi impresii

Poti sa citesti. Garantez ca nu vei avea cosmaruri. Review-ul se refera doar la opere de arta intrate de curand in circuitul turistic european.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
Qvadratvus
[03.01.12 00:24:34]
»

de ce în clasamentul final nu figurează un user "cu greutate", Qvadratvus?

Vă refereaţi cumva la "Indexul de masă corporală" (kg/m2)?

Oi fi slăbit între timp (ce bine!), ţinînd cont că înainte de Revelion era peste 35...

P. S. Acum serios vorbind o fi vreo problemă cu obezitatea asta, că am observat că nici punctele care ar trebui să se contabilizeze după 01.01.2012 nu figurează (de exemplu comentariul scris pe [01.01.12 12:13:00] sau voturile care au apărut după data de 01.01.2012, la ultimul rw ). Oi fi dat peste cap cu "greutatea" mea "cîntarul" sitelui, maybe the students knows...

Iote e clar, nici punctele de la comentariul ăsta nu intră la calcul, deci am fost pus la index din pricina poftei de mîncare ! Admin ştia că îmi plac caltaboşii şi, ca atare m-a pus la slăbit !

P.S. Georgiana, acum îţi dau dreptate ! Cu statisticiele astea făcute de @Costi Webmasterii au aflat că nu mă mai încap hainele !

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
Admin
[03.01.12 12:41:14]
»

de ce în clasamentul final nu figurează un user "cu greutate", Qvadratvus?

Nu numai el nu figureaza; am fost sesizat inca de ieri asupra acestei probleme; nu am gasit inca explicatia (cauza) si nici timp pentru a o rezolva. Insa de rezolvat va fi cu siguranta rezolvata.

Admin
[03.01.12 12:49:20]
»

@Qvadratvus: Punctele nu au fost "pierdute", insa sunt contabilizate doar la clasamentul general.

Din cauza unei limitari tehnice induse de algoritm, in clasamentul saptamanal punctele aferente zilelor de inceput de an "intra" de obicei in saptamana 52 a anului trecut, pentru ca acele zile sunt "raportate de program" ca facand parte din acea saptamana. Foarte rar anul incepe cu o zi de luni, astfel incat punctele sa se incadreze corect in saptamana 1.

Sunt la curent mai demult cu aceasta limitare, insa nu mi se pare importanta - clasamentele primelor saptamani sunt doar simbolice

andrei44*
[03.01.12 14:04:44]
»

Scuze. Am fost plecat “la tara” cu sotia si nu am accesat AFA zilele acestea. O fac insa acum.

@georgiana,

In momentul in care concurentul clasat pe locul 2 a fost votat “si cind nu era cazul”, rezulta ca si cei clasati mai jos au fost votati total aiurea.

Ai remarcat ca de la locul 3 in jos toti par a fi “losers” in opinia lui Costi pentru ca nu au ocupat locul 1? . Eleganta si justa “apreciere”!!!

Cred ca ai exagerat acordind atita atentie lui Costi si calculelor lui... [*]

[*]

@Costi:

Iată acum clasamentul cel mai semnificativ, după părerea mea, cel în funcţie de numărul de PMA mediu pe review:

Cred că orice comentariu este de prisos!

Am eu un mic comentariu. Te rog sa verifici formula pe care o enunti si aplicarea tehnica a ei. Aduni mere, pere si struguri si le consideri la fel de…PMA. Pentru ceea ce ai enuntat, ar fi trebuit sa elimini PMA obtinute din comentarii si raspunsuri si sa iei in calcul numai PMA obtinute pentru review-uri.

Nu ma intereseaza nici unul din clasamente, nici rezultatele prezentate de tine si nici ce ar rezulta dupa alte criterii, dar ar trebui, daca tot muncesti, sa o faci cu acuratete. La aprecierea valorii unui review nu se pot introduce si PMA obtinute in urma comentariilor facute la alte review-uri si nici PMA obtinute dupa raspunsurile date pe alte subiecte ci STRICT PMA OBTINUTE PENTRU ACEL REVIEW.

Altfel, iti doresc La multi ani [*]

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
CostiAUTOR REVIEW
[03.01.12 14:46:28]
»

@andrei44

In momentul in care concurentul clasat pe locul 2 a fost votat “si cind nu era cazul”, rezulta ca si cei clasati mai jos au fost votati total aiurea.

Care este logica în baza căreia ai ajuns la această concluzie, numai tu o poţi şti. Acelaşi lucru se poate spune şi cu privire la următoarea afirmaţie:

Ai remarcat ca de la locul 3 in jos toti par a fi “losers” in opinia lui Costi pentru ca nu au ocupat locul 1?

...

Ai dreptate, în principiu, în privinţa faptului că în total PMA intră şi punctele obţinute din comentarii şi răspunsuri, dar, tot în principiu, aceste puncte sunt în procent nesemnificativ faţă de total (cu excepţia userului despre care spuneam că a fost votat foarte mult, aşa cum rezultă şi din exemplul din review) iar, în plus, multe vin chiar din ecourile la propiile review-uri.

Oricum însă, asta nu are nicio legătură cu calculul în sine, pentru că acesta nu reprezintă

aprecierea valorii unui review

cum greşit crezi, ci eficienţa activităţii în totalitatea ei.

Dar, dacă doreşti, poţi să faci tu aceste calcule, în care să nu mai aduni "mere, pere şi struguri".

[*]

Site-ul acesta nu este făcut pentru confruntări. Dacă ai fi citit fără nicio idee preconcepută review-ul meu, ai fi constatat că eu am prezentat nişte date statistice fără o interpretare răutăcioasă la adresa cuiva. Că el a fost citit şi răstălmăcit în vreun fel, aşa cum ai făcut-o şi tu, nu este vina mea [*]

De altfel, am o propunere.

Cine doreşte să facă comentarii la adresa mea, sau a altora aflaţi în clasamentele prezentate, dar care comentarii nu au legătură directă cu review-ul şi izvărăsc din simpatiile, antipatiile, sau frustrările personale, să le facă prin mesaje personale, sau şi mai bine, să se abţină.

Pentru că afirmaţii lipsite de orice logică şi argumente, precum cele din ecoul de mai sus nu sunt nici utile, nici de dorit!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
webmaster0
[03.01.12 14:50:38]
»

Revin imediat cu anunturi.


Asa; am reusit sa fac putina curatenie.

Utilizatorul andrei44 a primit un cartonas albastru (vacanta 7 zile) pentru recidiva la flame si o atitudine si limbaj total neadecvate acestei comunitati.

De asemeni, as fi apreciat daca nici Costi nu ar fi cazut in capcana mai tanarului nostru coleg si si-ar fi stapanit mai bine mania (chiar daca justificata).

Redeschid firul de discutie, dar va avertizez ca nu se vor tolera ecouri care nu respecta regulile acestui site. Iar cei ce nu inteleg asta, vor suporta consecintele.

Multumesc,

maria55 †
[03.01.12 14:57:03]
»

@Costi: nu te necaji! Ai facut o munca apreciata de unii, dezaprobata de altii, probabil ca intentia ta a fost intr-o directie buna, insa... interpretarile astea acum ti-au dat de furca!

Asa cum spui si tu, exista varianta MP pt cei suparati sau suparaciosi!

Acum, vor spune unii, sa nu mai citesc ecourile... insa asa cum am mai spus, n-am ce face; mananc AFA pe piine, concluzia...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
florinsta
[03.01.12 19:47:28]
»

@Costi: Sper ca nu te superi, eu sint de acord cu ceea ce a scris Andrei_44.

Iti dau un exemplu: Eu am scris un singur review care a primit 4500 PMA; am scris si un ecou la un review al altcuiva (ecou negativ si prea mult bagat in seama) care a primit 4050 PMA; per total 2011 eu am 11000 PMA.

Crezi ca cele 11000 PMA dau valoarea review-lui meu? Adica eu am o valoare de 11000/1 = 11000? Si nu 4500/1 = 4500? Si atit imi pare exagerat.

Asta ar insemna ca, dupa formula ta, sint intre primii 30 din AFA. Multumesc, dar nu e de loc adevarat. Ma simt chiar penibil in aceasta postura pentru ca nu am valoarea si realizarile multor altora. De aceea nu cred ca formula utilizata este foarte corecta. Eu, pentru moment, nu concurez cu primii 20 si, cu atit mai putin, cu primii 10 (poate ca doar cu primii 1000). Ar mai fi fost multe surprize daca acest calcul era facut pentru toti membrii AFA.

Scuze ca mi-am permis sa comentez munca ta, dar sint si eu un membru AFA, chiar daca foarte nou.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
CostiAUTOR REVIEW
[03.01.12 20:32:24]
»

@florinsta

Nu mă supăr şi, în cazul în care problemele sunt puse civilizat, ca în cazul tău, putem sta de vorbă pe-ndelete.

Să mă explic, în ceea ce ai semnalat.

Eu nu am susţinut nicidecum că acel clasament în funcţie de PMA raportate la numărul de review-uri ar fi mai bun decât cel oficial, am şi subliniat la început că pe acesta din urmă nu-l discut.

Eu am propus alternative, care permit şi alte unghiuri de vedere.

Cu alte cuvinte, oricare din cele trei clasamente reieşite din calculele prezentate de mine nu prezintă decât anumite aspecte ale activităţii pe site.

Pentru a avea tot tabloul în faţă, nu poţi privi un singur clasament.

Este, ca să dau un exemplu sugestiv, ca şi cum ai privi o fotografie color, dar folosind doar una din cele trei culori fundamentale. Ca să vezi fotografia în totalitatea ei, trebuie să o priveşti folosind toate culorile: roşu, albastru şi galben.

Iar ca să mă refer la cazul tău, din păcate el este statistic nesemnificativ. În calculele statistice, astfel de cazuri sunt excluse automat. De ce? tocmai pentru că ai un singur review şi media statistică îşi pierde complet semnificaţia în acest caz. Dar sunt convins că ştii foarte bine lucrurile astea, pentru că eu cred că ai cunoştinţe din domeniu, altfel nu ai fi sesizat aspectele expuse de tine.

În concluzie, clasamentul de care vorbim este şi el, ca toate celelalte clasamente care se pot imagina după diferite criterii, relativ (nu subiectiv, cum cred unii).

Chiar şi clasamentul oficial este relativ, nu?

Dar gândeşte-te şi astfel: unele clasamente pot scoate în evidenţă aspecte pe care altele le ţin ascunse. Nu este interesant să vedem cât mai multe astfel de aspecte?

Desigur, vor fi unii care vor spune: "Nu mă interesează niciun clasament, important este conţinutul site-ului. "

Şi le dau dreptate, ăsta e aspectul cel mai important, chiar şi pentru mine.

Cei care gândesc aşa şi se opresc aici nici nu au citit review-ul, sau l-au citit în grabă şi au trecut mai departe.

S-au oprit asupra review-ului ceilalţi. Eu, drept să spun, sunt pasionat de calcule statistice şi am făcut aceste calcule ca un simplu joc, pe care, ca de obicei, unii l-au luat prea în serios.

Închei, spunându-ţi că m-a bătut gândul să extind calculele la toţi care au un număr minim de review-uri (mă gândisem la 20, asta ca să fie calculul cât de cât semnificativ statistic), dar lipsa de timp m-a împiedicat să o fac.

Îmi cer scuze faţă de cei care, în acest fel, poate s-au simţit ignoraţi!

Nu este cazul să-ţi ceri scuze pentru că ai comentat "munca mea", doar de-aia am pus review-ul pe site. Dimpotrivă, îţi mulţumesc pentru că l-ai citit şi, mai mult decât atât, ai transpus calculele în cazul tău.

Dacă toate discuţiile asupra subiectului ar fi fost aşa cum ai făcut tu, s-ar fi evitat multe mici neînţelegeri care s-au ivit.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
webmaster0
[03.01.12 20:38:53]
»

@georgiana: Nu e prima dată când scrii ecouri ce pot inflama o discuţie ce se poate purta şi normal, sau (cum ar fi fost cazul aici, mai ales după rugămintea autorului şi a mea de mai sus) prin p. m.

Ecoul a fost şters; sper să nu fiu nevoit să iau alte măsuri. Ştiu că dacă reuşeşti să respiri adânc şi să numeri până la 10, ne putem înţelege.

georgiana
[03.01.12 20:40:22]
»

Webmaster 0,

Esti tare simpatic(a), pe cuvant!

Dorutim
[03.01.12 20:41:30]
»

La multi ani!

Chiar e păcat să ne începem anul cu controverse şi animozităţi. Uitaţi măcar acum de cele din anul trecut!

Cele rele, să se spele... cele bune să se adune!

În aceste zile de început de an si de bilanţuri - bănuiesc ca sunt mulţi aceia care trag linie la sfârşit de an, punând în balanţă realizările si nereuşitele anului tocmai încheiat şi aşternând la pagina "dorinţe" proiectele anului ce va sa vină - picur şi eu câteva picături de cerneală virtuală. Lumina viselor, pe care fiecare speră să şi le împlinească în 2012, să ne lumineze tuturor calea, să ne fie drumurile netede şi sigure şi să avem parte de vacanţe frumoase, care să ne fericească şi să ne încarce pozitiv, spre a face faţă tot mai multelor încercări ale vieţii.

Deşi sunt destul de nou în această comunitate virtuală, mă simt bine alături de voi, atât de cei care trudesc la păstorirea şi buna funcţionare a paginii cât şi de cei care păşesc doar uneori printre imaginile şi povestirile postate aici.

Doresc să vă urez, tuturor deopotrivă, un an mai bun, cu sănătate, cu realizări şi vise împlinite, cu dragoste şi bucurii şi, pentru a fi în ton cu specificul locului, cu cât mai multe vacanţe frumoase şi impresii fermecătoare.

Vă mulţumesc pentru că existaţi şi pentru că, prin voi, fiecare poate deveni părtaş la impresiile celorlalţi, beneficia de sfatul sau mâna de ajutor necesare uneori, de sentimentele şi trăirile pe care le împărtăşim aici.

Aţi dobândit un loc în inima mea, aşa cum afirmau şi alţii dinaintea mea, la un alt subiect... Şi cred că sunt multe inimi în care fiecare dobândim câte un colţişor, cu fiecare gând bun şi cuvânt care ne reaminteşte că suntem oameni, iar conştientizarea acestui sentiment dă sens efemerei noastre treceri prin viaţă.

Chiar dacă deja o parte din text am preluat-o dintr-o postare la alt subiect, consider că e valabilă şi aici.

Distracţie plăcută!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
florinsta
[03.01.12 21:00:11]
»

@Dorutim: Sa stii ca, de regula, noi citim cam tot. Daca te repeti (asa cum ai fact-o cu acest text) nu faci decit sa ne determini sa nu te mai citim.

Chiar asta vrei?

Dorutim
[03.01.12 21:21:53]
»

@florinsta:

Dimpotrivă.

Intenţia mea era de a posta urări de bine în noul an tuturor...

Şi cum nu ştiam cum să îmi comunic mesajul într-un loc care să fie vizibil şi accesibil tuturor, am intrat în mai multe locuri, citind mesajele unor membrii marcanţi, iar impresia lăsată de mesajele lor m-a determinat să scriu câte ceva, dar şi să le transmit urările pe care de fapt voiam să le transmit tuturor.

Nu vreau să uzez prea mult de facilitatea "copy-paste", dar aici chiar am considerat că nu e deranjantă. Îmi cer scuze acelora pe care i-am obosit, dar chiar am dorit să pornim în anul acesta proaspăt născut cu gânduri bune...

Din greşeli învaţă omul, aşa că orice critică obiectivă este bine primită.

Mulţumesc.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
florinsta
[03.01.12 21:28:42]
»

@Costi: multumesc pentru multiplele lectii de toate alea. Am inteles ca esti foarte cunoscator in orice, inclusiv in manevrarea cuvintelor. Eu totusi imi mentin parerea ca daca ai zis ca sint PMA/review asta ar fi trebuit sa faci. Ai facut diferit si acum imi spui tot felul de filozofii. Sint de acord cu ele dar nu au legatura cu ce am spus, deci ma ignori total si spui numai ce doresti. Nu este corect.

Nu ai inteles de ce am dat exemplul: nu pentru a extinde calculele si nu pentru ca m-am simtit ignorat ci pentru a accepta ca ideea este eronata tocmai la cel mai important clasament pe care l-ai facut. Nu cred ca as fi afectat de acesta in bine sau in rau, dar este total incorect. Vei spune ca exceptia intareste regula dar…. trebuie luata in calcul fara uciderea ei (a exceptiei). Mai mult, aici nu e vorba de o exceptie, daca nu te superi foarte tare pe mine. Este vorba de o regula, care ar trebui respectata.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
CostiAUTOR REVIEW
[03.01.12 21:50:27]
»

@florinsta

Este firesc să fiu cunoscător în manevrarea cuvintelor, pentru că asta mi-e meseria (încerc să mă fac că nu am observat răutatea strecurată în exprimarea ta).

Eu te-am luat în serios, dar constat că intenţiile tale sunt altele.

Nu am să mai revin, mai spun totuşi o dată, poate ai să renunţi să te faci că nu înţelegi.

Eu am înţeles foarte bine ce vrei să spui, dar exemplul tău iese din discuţie, aşa cum ţi-am spus, pentru că este, statistic vorbind, nesemnificativ ( (ne) semnificativ, înseamnă în statistică, altceva decât în limbajul obişnuit).

Ca să explic mai clar: nu poţi face o medie dintr-un singur număr, trebuie să ai cel puţin două, iar pentru ca media să fie semnificativă statistic, numerele trebuie să fie mult mai multe. Înţelegi? Tu ai un singur review, ce medie a PMA pe review poţi face aici?

Mai clar decât atât nu pot explica, oricum ideea nu este deloc eronată. Cel mult, aşa cum am şi subliniat, există anumite elemente care pot perturba rezultatele şi pe care nu le-am luat în considerare pentru că nu dispun de toate datele şi nu am acces la baza de date a site-ului, dar, sunt convins că aceste elemente nu pot afecta semnificativ clasamentul respectiv, în sensul că nu ar duce la modificarea categorică a rezultatului.

Spui că:

... daca ai zis ca sint PMA/review asta ar fi trebuit sa faci. Ai facut diferit si acum imi spui tot felul de filozofii.

Ba nu am făcut deloc diferit, am făcut exact aşa. Datele (PMA şi numărul de review-uri) le-am luat din usercardul fiecăruia din cei 20 din fruntea clasamentului. Calculele sunt făcute în Excel. Punct

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
Admin
[03.01.12 21:54:44]
»

Revin cu un detaliu tehnic, off-topic, dar cred eu necesar

COSTI: de ce în clasamentul final nu figurează un user "cu greutate", Qvadratvus?

ADMIN: Nu numai el nu figureaza; am fost sesizat inca de ieri asupra acestei probleme; nu am gasit inca explicatia (cauza) si nici timp pentru a o rezolva. Insa de rezolvat va fi cu siguranta rezolvata.

Din clasamentul final pe 2011, asa cum s-a salvat el la ora 00.14 in 01.01.2012 lipseau utilizatorii care au scris pe site sau pe usercardul carora s-a intrat in cele 14 minute scurse pana la salvarea datelor (ambele actiuni provoaca recalcularea automata a punctajului *anului curent*, care s-a facut pentru anul 2012 -- in acel moment -- astfel ca punctajul salvat in dreptul acestor utilizatori a fost mult mai mic decat cel real). In mod normal datele trebuiau salvate inainte de ora 12 -- imi asum consecintele (scaparile, eroarea) induse de aceasta salvare intarziata.

Este vorba despre Quadratus (locul 14), Cristian_h (locul 26), G. Lisman (locul 195) si Katyella (locul 200) - cu totii clasati in primii 500. In plus, au mai fost afectati de aceasta 'conjunctura' utilizatorii cristi82d (locul 2728), Natasa (2503) si Condoru (4725).

Am creat si rulat un program care a recalculat punctajul pe 2011 pentru toti cei de mai sus si a inserat rezultatele in Clasamentul Final, cu recalcularea globala a pozitiilor.

florinsta
[03.01.12 22:01:53]
»

@Costi: Punct dar... de la capat: sint toate PMA, nu numai PMA obtinute pentru review. Aici este eroarea.

Imi pare extraordinar de rau ca te supar cu insistenta unei biete idei care iti apartine.

Daca doresti iti explic din nou ideea dar cred ca o poti percepe prin recitirea a ceea ce am mai scris.

CostiAUTOR REVIEW
[03.01.12 22:06:58]
»

@Admin

Nu e deloc off-topic, pentru că e vorba tocmai de clasamente

Încă o dată rămân uimit câte probleme pot apărea la implementarea şi rularea unui program atât de complex.

De asta îmi place domeniul, deşi pentru mine este doar un hobby. Sunt probleme pe care practic nu le poţi prevedea de la început şi ele apar exact atunci când te aştepţi mai puţin.

Te-ai fi aşteptat la aşa ceva?

În orice caz, te felicit pentru că ai găsit explicaţia şi soluţia într-un timp foarte scurt. Nu vreau să te perii, nu-mi stă în obicei, dar trebuie să recunosc că eşti un adevărat expert, jos pălăria.

Mă simt chiar un pic vinovat pentru că eu am pus problema şi te-am făcut să stai să găseşti răspunsul, în loc să stai în sânul familiei, în aceste momente de sărbătoare.

Te felicit pentru dedicaţia cu care susţii "copilul" virtual, ca de altfel şi pe cei reali. Să vă trăiască toţi şi voi pe lângă ei, ca să-i faceţi mari!

La mulţi ani!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
CostiAUTOR REVIEW
[03.01.12 22:33:02]
»

@florinsta

... sint toate PMA, nu numai PMA obtinute pentru review. Aici este eroarea.

Nu e nicio eroare. Comentariul meu la acestă problemă l-am făcut la ecoul adresat lui andrei44. Credeam că l-ai citit şi te-ai lămurit acolo. Eu oricum nu mă repet.

Clasamentul respectiv nu ar fi modificat esenţial dacă s-ar scoate PMA provenite din ecouri.

Singura problemă reală şi serioasă este în legătură cu Dragos, provenită din faptul că el, cel puţin la ultimele 3 review-uri, dar s-ar putea şi la altele, nu am verificat, a cerut să nu-i fie punctate. Astfel că, un clasament mai exact ar fi fost cel în care s-ar fi luat în calcul numărul de voturi raportat la numărul de review-uri. Poate îl faci tu, dacă eşti aşa de preocupat de corectitudine.

Aş fi putut corecta oarecum problema scăzând din numărul de review-uri ale sale pe cele în care nu a primit decât puncte simbolice. Recunosc faptul că mi-a scăpat acest aspect, dar cred că Dragos nu s-a supărat, pentru că această problemă este prezentă chiar şi în clasamentul oficial, nici acesta neţinând cont că unele review-uri ale sale sunt nepunctate.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
Qvadratvus
[04.01.12 04:05:05]
»

Fraţilor, nici să glumească omul nu se mai poa(n)te... S'teţi aşa de (în)crîncenaţi că @webmaster mi-a şters un ecou (ne)serios despre problema în cauză. Io între timp am modificat semnificativ pagina cu "Borsec" de pe ro. wiki, printre altele inserînd şi un link spre subsecţiunea respectivă din AFA (la Linkuri "Informații actuale despre potențialul turistic"). Acu' nu că aş fi de acord cu @Costi (nu sunt, dar nu vreau să mă lansez într-o controversă despre populaţiile normale şi erorile de ordinul 1 şi 2), da' voi altă ocupaţie nu aveţi?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
iulianic
[04.01.12 09:22:41]
»

@Qvadratvus: Cred ca singurul care a ramas incrancenat este Costi. Asa era si normal. El a declansat discutia, el trebuie s-o suporte pana la capat.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
16 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adri-nico, andrei44*, chelie_d, commandorsteel*, Costi, danieltanase*, danoradea, Dorutim, florinsta, georgiana, iulianic, maria55, molko*, Qvadratvus, roth, TraianS
Alte articole din această RUBRICĂDin viața comunității AmFostAcolo:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.36481904983521 sec
    ecranul dvs: 1 x 1