GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am ales un pachet tematic - ROMANTIC ii spune in oferta hotelului, pentru un apartament. Pretul - 500 ron pe noapte - parea ok pentru un apartament maricel plus ceva servicii incluse - o cina, mic dejun in camera, sampanie etc. Hotelul e in centrul statiunii Sinaia, la doi pasi de teleferic; ce ti-ai dori mai mult? !
Ajunsi acolo, nici nu aruncam bine bagajele in camera ca incep sa curga problemele, unele chiar la propriu (sub forma apei care se scurgea de sub cada).
Iesim la o plimbare; cand ne intoarcem in camera e o atmosfera ciudata de cald/frig. Cald datorita caloriferelor cu termostatul la maxim, frig din cauza crivatului care batea in camera din cauza ca usa de la balcon era desprinsa din tamplarie! Nu exagerez, nici la 1 margareta fortata nu am vazut asa ceva! Chem baiatul, "nu se poate face nimic pana maine". De schimbat camera nu pune problema pentru ca "hotelul e plin". Ca sa evitam scandalul, decidem sa dormim in sufrageria apartamentului, intr-un pat de o persoana.
Cina "romantica" (datorita lumanarii de pe masa, probabil) e ok, mancare acceptabila.
A doua zi, se rezolva problema, usa se fixeaza la locul ei. Scuze de convenienta, cu juma' de gura, urari de bine pe ziua respectiva, la revedere.
In rest, nu mai sunt probleme majore, doar mici neajunsuri care completeaza tacamul weekendului romantic: fum de tigara in camera venit de la vecini sau cine stie de unde, manere de mobilier cu care ramai prostit in mana, lift in "REVIZIE", tocmai duminica, gresie superlucioasa, superalunecoasa, afara, in bataia zapezii. De zgomotul care se aude cand trece cineva pe hol sau se hahaie fetita vecinilor nu mai zic, asta e de la sine inteles. Sa-mi mai zica cineva ca nu aud voci in camera chiar si cand sunt singur!
Am dezvoltat putin micile patanii de la Hotel Anda pentru ca, sunt convins, nu sunt singurul patit dar lumea nu are timp sau chef sa le scrie. S-au intamplat prea multe intr-un timp prea scurt.
Peste toate troneaza indolenta patroanei; intrebata daca nu ar fi cazul sa compenseze cumva faptul ca am dormit o noapte intr-un single in loc de apartament, raspunsul a fost direct - NU.
Intrebandu-ma daca, spre binele turistilor potentiali din Sinaia, n-ar trebui sa scriu, pentru prima data, despre un hotel, raspunsul a fost DA.
Trimis de CosminC in 08.02.10 17:07:50
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (CosminC); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.34846700 N, 25.54823600 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Fara sa doresc sa las impresia ca nu ti-as da dreptate, nu pot sa nu ma mir ce inseamna 3 ani si jumatate pentru acest hotel, raportat la conditiile pe care le-am avut eu si cele pe care le-ai gasit tu.
Doamne, in turismul romanesc, toate se strica, in loc sa se imbunatateasca ?
Atunci de ce nu ma mir ca inclusiv eu iau in calcul o vacanta de vara afara dupa 4 ani la Modern/Mamaia?
Nu-mi vine sa cred, chiar aveam o impresie foarte buna despre acest hotel, cel putin asa parea din exterior, dar dupa cate zici tu mai bine lipsa.
ghinion suprapus pe o indolenta crasa => turist nemultumit => review in consecinta => zeci de alti turisti care vor cauta alte locuri (in afara de asta), ca sa nu aiba si ei astfel de "bucurii"...
felicitari!
maxim de puncte!
Trebuie sanctionata stupida idee a multor patroni/administratori ca: "las'ca prostii vin ei!"
Am stat cu 600 lei/2 nopti/2 persoane la cota 1400, pretul incluzand mic dejun si un voucher de 200 lei cheltuibil la restaurantul lor... Comparati!
Doresc doar sa postez cateva precizari;
- apartamentul dvs a costat 390 lei/noapte (mic dejun inclus) - consultati factura fiscala emisa
- faptul ca geamul dvs de la dormitor nu s-a inchis etans in prima noapte a fost recompensat cu un tort pentru sotia/prietena dvs
- tot personalul si-a cerut scuzele de rigoare
- ati incercat sa profitati de micul incident cu geamul pentru a obtine numeroase beneficii: discount cazare, suportarea de catre hotel a costurilor produselor consumate din minibar
- cada dvs de baie avea sistem de hidromasaj si era normal ca, in cazul in care dvs ati umplut-o pana la refuz, sa se scurga apa in baie cand ati pornit sistemul de hidromasaj.
NB h.anda este (sau a fost) reprezentant al unității
salut - ca intotdeauna - prezentarea punctului de vedere al administratiei hotelului, consider ca avem cu totii de castigat daca judecam auzind si punctul de vedere al celeilalte parti implicate.
--
Schimbat username-ul ADMINISTRATIE (neinspirat ales de cei de la hotel) in h.anda
Utilizatorul va fi anuntat si prin email direct asupra acestei schimbari
”cada dvs de baie avea sistem de hidromasaj si era normal ca, in cazul in care dvs ati umplut-o pana la refuz, sa se scurga apa in baie cand ati pornit sistemul de hidromasaj
dar era scrisa chestia asta pe undeva? o avertizare in "fişa camerei" sau pe uşa băii???
Nu am inteles, ai dormit o noapte in single si a doua in apartament?
Oricum, cam multe bube pentru un pachet romantic!
Un proprietar care se respecta trebuie sa compenseze anumitele inconveniente aparute.
De exemplu, la Hotelul Hera din Predeal nu ne-a convenit camera pentru ca nu functiona caloriferul cum trebuie si, evident, ni s-a pus la dispozitie alta camera care tot rece ni se parea. Atunci ne-au dus intr-un apartament mai calduros (caloriferele erau cu elementi mai multi).
Fara sa solicitam noi (vroiam sa spunem ca preferam sa stam o noapte in minus decat sa platim in plus) ni s-a transmis de la receptie ca nu trebuie sa platim diferenta pentru apartament pentru noptile ramase.
Ma alatur si eu celui care a scris aceasta impresie... Sa ma explic: rezervarea era facuta (pe booking.com) pentru o camera cu pat matrimonial dar la check in ne-am trezit cu o camera twin. Dupa ce am verificat iar pe booking (exista wireless in camera) am cerut sa ni se schimbe camera... Raspunsul a fost, evident, in cel mai "romanesc" mod posibil... NU SE POATE (culmea e ca veneam dintr-o deplasare in Verona unde dupa ce am cerut sa mi se schimbe camera pentru ca era prea mult zgomot de afara, cei de la receptie au mers cu mine sa imi aleg alta camera fara sa ma faca sa simt vreo secunda ca i-am deranjat), ba chiar mai mult sa fim multumiti ca acea camera e mai mare (e adevarat si nu am obiectii legate de camera - spatioasa, bine incalzita, curata) si chiar costa mai mult daca ne uitam pe tarife. Toate astea evident pe un ton plictisit si acuzator. Daca cei de la Anda primesc acest mesaj vreau sa le transmit ca au mai pierdut un client si or sa piarda in continuare daca nu isi revizuiesc atitudinea (sunt cursuri speciale de instruire). In momentul in care vor intelege ca nu mai sunt aceeasi consumatori de acum 10-15 ani si se vor adapta la ceea ce inseamna cu adevarat business or sa aibe numai de castigat... momentan raman cu turismul de week-end desi sincer nu stiu cat timp or sa-l mai aibe si pe asta. Timpul pe care il fac de la Bucuresti la Sinaia pentru a beneficia de un serviciu scump da prost, incepe sa fie comparabil cu cel pana intr-o tara civilizata in care notiunea de CLIENT e extrem de bine inteleasa. PS. in momentul in care scriu caut un hotel sa vin in acest week-end (care se anunta si ploios si cu siguranta NU va fi hotel Anda.
@slash01, am mutat aici textul postat de către tine la o rubrică total neadecvată (întrebări către cei care au fost cazaţi la acest hotel şi au scris impresii). Poate ar fi însă mai bine să îţi faci timp şi să scrii un articol de sine stătător, cu notele pe care crezi că le merită. Astfel, media notelor va reflecta mai bine realitatea.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Dec.2021 O cazare bună, în „buricul târgului” — scris în 05.01.22 de doinafil din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- May.2018 Un hotel unde revin mereu cu drag — scris în 20.08.18 de DiaRux* din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2017 Dezamăgitor — scris în 15.08.17 de bogdan1606 din BUCURESTI - nu recomandă
- Oct.2016 In nici un caz patru stele! — scris în 09.11.16 de Cristofor din PLOIEşTI - nu recomandă
- Jul.2016 Foarte bine — scris în 31.07.16 de gabi b din GALATI - RECOMANDĂ
- Sep.2015 Un hotel... interesant — scris în 16.09.15 de makuy* din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Dec.2014 Experienta aproape satisfacatoare — scris în 19.01.15 de danvoiculet din BUCURESTI - RECOMANDĂ