ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.02.2010
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 08.02.10
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
FEB-2010
DURATA: 2 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
31.67%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 39 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Afara e vopsit gardul...

TIPĂREȘTE

Am ales un pachet tematic - ROMANTIC ii spune in oferta hotelului, pentru un apartament. Pretul - 500 ron pe noapte - parea ok pentru un apartament maricel plus ceva servicii incluse - o cina, mic dejun in camera, sampanie etc. Hotelul e in centrul statiunii Sinaia, la doi pasi de teleferic; ce ti-ai dori mai mult? !

Ajunsi acolo, nici nu aruncam bine bagajele in camera ca incep sa curga problemele, unele chiar la propriu (sub forma apei care se scurgea de sub cada).

Iesim la o plimbare; cand ne intoarcem in camera e o atmosfera ciudata de cald/frig. Cald datorita caloriferelor cu termostatul la maxim, frig din cauza crivatului care batea in camera din cauza ca usa de la balcon era desprinsa din tamplarie! Nu exagerez, nici la 1 margareta fortata nu am vazut asa ceva! Chem baiatul, "nu se poate face nimic pana maine". De schimbat camera nu pune problema pentru ca "hotelul e plin". Ca sa evitam scandalul, decidem sa dormim in sufrageria apartamentului, intr-un pat de o persoana.

Cina "romantica" (datorita lumanarii de pe masa, probabil) e ok, mancare acceptabila.

A doua zi, se rezolva problema, usa se fixeaza la locul ei. Scuze de convenienta, cu juma' de gura, urari de bine pe ziua respectiva, la revedere.

In rest, nu mai sunt probleme majore, doar mici neajunsuri care completeaza tacamul weekendului romantic: fum de tigara in camera venit de la vecini sau cine stie de unde, manere de mobilier cu care ramai prostit in mana, lift in "REVIZIE", tocmai duminica, gresie superlucioasa, superalunecoasa, afara, in bataia zapezii. De zgomotul care se aude cand trece cineva pe hol sau se hahaie fetita vecinilor nu mai zic, asta e de la sine inteles. Sa-mi mai zica cineva ca nu aud voci in camera chiar si cand sunt singur!

Am dezvoltat putin micile patanii de la Hotel Anda pentru ca, sunt convins, nu sunt singurul patit dar lumea nu are timp sau chef sa le scrie. S-au intamplat prea multe intr-un timp prea scurt.

Peste toate troneaza indolenta patroanei; intrebata daca nu ar fi cazul sa compenseze cumva faptul ca am dormit o noapte intr-un single in loc de apartament, raspunsul a fost direct - NU.

Intrebandu-ma daca, spre binele turistilor potentiali din Sinaia, n-ar trebui sa scriu, pentru prima data, despre un hotel, raspunsul a fost DA.


[fb]
---
Trimis de CosminC in 08.02.10 17:07:50
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3082 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (CosminC); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1400 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 39.10 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    10 ecouri scrise, până acum

    creivean
    [08.02.10 18:40:43]
    »

    Fara sa doresc sa las impresia ca nu ti-as da dreptate, nu pot sa nu ma mir ce inseamna 3 ani si jumatate pentru acest hotel, raportat la conditiile pe care le-am avut eu si cele pe care le-ai gasit tu.

    Doamne, in turismul romanesc, toate se strica, in loc sa se imbunatateasca ?

    Atunci de ce nu ma mir ca inclusiv eu iau in calcul o vacanta de vara afara dupa 4 ani la Modern/Mamaia?

    Valentina69
    [09.02.10 09:15:58]
    »

    Nu-mi vine sa cred, chiar aveam o impresie foarte buna despre acest hotel, cel putin asa parea din exterior, dar dupa cate zici tu mai bine lipsa.

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [09.02.10 09:37:46]
    »

    ghinion suprapus pe o indolenta crasa => turist nemultumit => review in consecinta => zeci de alti turisti care vor cauta alte locuri (in afara de asta), ca sa nu aiba si ei astfel de "bucurii"...

    felicitari!

    gushpi
    [09.02.10 12:00:34]
    »

    maxim de puncte!

    Trebuie sanctionata stupida idee a multor patroni/administratori ca: "las'ca prostii vin ei!"

    Am stat cu 600 lei/2 nopti/2 persoane la cota 1400, pretul incluzand mic dejun si un voucher de 200 lei cheltuibil la restaurantul lor... Comparati!

    h.anda
    [27.04.10 16:47:16]
    »

    Doresc doar sa postez cateva precizari;

    - apartamentul dvs a costat 390 lei/noapte (mic dejun inclus) - consultati factura fiscala emisa

    - faptul ca geamul dvs de la dormitor nu s-a inchis etans in prima noapte a fost recompensat cu un tort pentru sotia/prietena dvs

    - tot personalul si-a cerut scuzele de rigoare

    - ati incercat sa profitati de micul incident cu geamul pentru a obtine numeroase beneficii: discount cazare, suportarea de catre hotel a costurilor produselor consumate din minibar

    - cada dvs de baie avea sistem de hidromasaj si era normal ca, in cazul in care dvs ati umplut-o pana la refuz, sa se scurga apa in baie cand ati pornit sistemul de hidromasaj.


    NB h.anda este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][3 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Admin
    [27.04.10 20:26:36]
    »

    salut - ca intotdeauna - prezentarea punctului de vedere al administratiei hotelului, consider ca avem cu totii de castigat daca judecam auzind si punctul de vedere al celeilalte parti implicate.

    --

    Schimbat username-ul ADMINISTRATIE (neinspirat ales de cei de la hotel) in h.anda

    Utilizatorul va fi anuntat si prin email direct asupra acestei schimbari

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [27.04.10 22:34:53]
    »

    cada dvs de baie avea sistem de hidromasaj si era normal ca, in cazul in care dvs ati umplut-o pana la refuz, sa se scurga apa in baie cand ati pornit sistemul de hidromasaj

    dar era scrisa chestia asta pe undeva? o avertizare in "fişa camerei" sau pe uşa băii???

    magdalena
    [27.04.10 23:00:00]
    »

    Nu am inteles, ai dormit o noapte in single si a doua in apartament?

    Oricum, cam multe bube pentru un pachet romantic!

    Un proprietar care se respecta trebuie sa compenseze anumitele inconveniente aparute.

    De exemplu, la Hotelul Hera din Predeal nu ne-a convenit camera pentru ca nu functiona caloriferul cum trebuie si, evident, ni s-a pus la dispozitie alta camera care tot rece ni se parea. Atunci ne-au dus intr-un apartament mai calduros (caloriferele erau cu elementi mai multi).

    Fara sa solicitam noi (vroiam sa spunem ca preferam sa stam o noapte in minus decat sa platim in plus) ni s-a transmis de la receptie ca nu trebuie sa platim diferenta pentru apartament pentru noptile ramase.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Slash01
    [18.03.11 00:14:53]
    »

    Ma alatur si eu celui care a scris aceasta impresie... Sa ma explic: rezervarea era facuta (pe booking.com) pentru o camera cu pat matrimonial dar la check in ne-am trezit cu o camera twin. Dupa ce am verificat iar pe booking (exista wireless in camera) am cerut sa ni se schimbe camera... Raspunsul a fost, evident, in cel mai "romanesc" mod posibil... NU SE POATE (culmea e ca veneam dintr-o deplasare in Verona unde dupa ce am cerut sa mi se schimbe camera pentru ca era prea mult zgomot de afara, cei de la receptie au mers cu mine sa imi aleg alta camera fara sa ma faca sa simt vreo secunda ca i-am deranjat), ba chiar mai mult sa fim multumiti ca acea camera e mai mare (e adevarat si nu am obiectii legate de camera - spatioasa, bine incalzita, curata) si chiar costa mai mult daca ne uitam pe tarife. Toate astea evident pe un ton plictisit si acuzator. Daca cei de la Anda primesc acest mesaj vreau sa le transmit ca au mai pierdut un client si or sa piarda in continuare daca nu isi revizuiesc atitudinea (sunt cursuri speciale de instruire). In momentul in care vor intelege ca nu mai sunt aceeasi consumatori de acum 10-15 ani si se vor adapta la ceea ce inseamna cu adevarat business or sa aibe numai de castigat... momentan raman cu turismul de week-end desi sincer nu stiu cat timp or sa-l mai aibe si pe asta. Timpul pe care il fac de la Bucuresti la Sinaia pentru a beneficia de un serviciu scump da prost, incepe sa fie comparabil cu cel pana intr-o tara civilizata in care notiunea de CLIENT e extrem de bine inteleasa. PS. in momentul in care scriu caut un hotel sa vin in acest week-end (care se anunta si ploios si cu siguranta NU va fi hotel Anda.

    webmaster0
    [18.03.11 00:18:51]
    »

    @slash01, am mutat aici textul postat de către tine la o rubrică total neadecvată (întrebări către cei care au fost cazaţi la acest hotel şi au scris impresii). Poate ar fi însă mai bine să îţi faci timp şi să scrii un articol de sine stătător, cu notele pe care crezi că le merită. Astfel, media notelor va reflecta mai bine realitatea.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    CosminC, creivean, gushpi, h.anda, magdalena, Slash01, Valentina69
    Alte impresii din această RUBRICĂAnda Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.038172960281372 sec
    ecranul dvs: 1 x 1