ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.05.2020
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 20.03.08
STATUS: CONSUL
DATE SEJUR
JUL-2018
DURATA: 1 zile
Prieteni
4 AD. + 1 COPII -- v: 4
Raport PREȚ/CALITATE:
BUN

GRAD SATISFACȚIE
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
AFA RECOMANDĂ: Pentru transfer Aeroport - Hotel (Roma) și/sau tururi turistice ale Romei / Vaticanului - recomandăm ghidroma.eu
  • Informatii sau rezervări: pe sait sau tel. +39 324 981 3672
  • TIMP CITIRE: 4 MIN

    Muzeul Ferrari – o legendă italiană

    TIPĂREȘTE URM de aici

    În anul 2018, am petrecut 7 nopți din vacanța de vară, în regiunea Emilia-Romagna unde am vizitat mai multe locuri frumoase din acestă parte a Italiei și nu numai. Am făcut o excursie (drum de circa 90 de minute/70 km) în Liguria, la malul mării, pentru a vedea frumoasele stațiuni Lerici și Sestri Levante și despre care am scris aici - vezi impresii. Într-un alt articol v-am relatat despre 2 castele atractive, Bardi și Compiano, mai puțin cunoscute turiștilor și care cu greu pot fi găsite prin recomandări - vezi impresii. Compiano este situat în satul cu același nume, un sat fermecător inclus în topul I Borghi piùbelli d'Italia (al celor mai frumoase sate din Italia). În vacanțele voastre alegeți să vedeți și localități din acest top borghipiubelliditalia.it

    În Italia există două muzee Ferrari –unul în Modena și unul în Maranello unde este fabrica și sediul companiei. Ferrari reprezintă unul din cele mai apreciate și cunoscute branduri ale lumii. Cel vizitat de noi a fost muzeul din Modena) situat pe via Paolo Ferrari 85. Parcarea gratuită este chiar în curtea din spatele muzeului pe via Giuseppe Soli 101. musei.ferrari.com/en/modena

    Acest muzeu cuprinde 2 secțiuni, sau mai bine zis 2 spații separate

    - o hală futuristă, amplă în care sunt expuse zeci de modele pe două niveluri și o sală de cinema

    - al doilea spațiu este chiar casa unde s-a născut fondatorul acestei legendare mărci, Enzo Ferrari, plus atelierele atent restaurate. În această parte este descrisă istoria mărcii și sunt expuse diverse tipuri de motoare folosite de-a lungul anilor, dar avem și un simulator de Formula 1.

    Pe lângă acestea găsim și o cafenea-restaurant dar și nelipsitul magazin de suveniruri cu o mulțime de produse având sigla căluțului cabrat. Hala principală este locul de unde se achiziționează și biletele de intrare pentru ambele spații. Un bilet la acest muzeu costa 16 euro (preț din iulie 2018), iar un bilet combinat prin care puteți vedea ambele muzee (în decurs de 48 de ore) costa 24 euro.

    Chiar lângă intrare este expus unul din primele automobile și avem un afiș imens cu Enzo Ferrari, în anul 1920 la volanul unei mașini de curse. Un spațiu cu câteva zeci de locuri este destinat unei săli de cinema unde este proiectat la fiecare oră un film (de aproximativ 20 de minute) cu povestea unor evenimente sau momente importante petrecute la Ferrari de-a lungul timpului –prima victorie într-o cursă Formula 1 (în 1951), primul an în care a produs 100 mașini/an (1957), primul campionat Formula 1 câștigat (1961), primul an în care se produc peste 1000 mașini/an (1971) etc.

    Pe cele două etaje ale halei putem vedea mașini produse începând din anii 1948 până în zilele noastre - sunt mașini de stradă sau de curse dar este expus și un monopost de Formula 1. La acest model se poate vedea cât este de„stufos’’volanul, dar și cât de mic este spațiul pentru piloți. În dreptul unor mașini este menționată și personalitatea care a achiziționat acel model (cântăreața Amy McDonald, jucătoarea de tenis Caroline Wozniacki, creatoarea de modă Donna Karan etc).

    Al doilea spațiu vizitat cuprinde o fostă hală în care au fost atelierele, casa în care s-a născut Enzo Ferrari, dar și un spațiu dedicat unui simulator. În fostele ateliere, acum restaurate impecabil sunt mai multe secțiuni (5 la număr) unde sunt expuse diferite tipuri de motoare –primele modele cu 1-6 cilindri, apoi cele cu 12 cilindri, cu 8 cilindri, cele turbo și în secțiunea finală cele de Formula 1.

    Simulatorul poate fi o experiență interesantă - se poate alege din mai multe circuite disponibile (Monza, Imola, Spa etc). O astfel de experiență costă 25 euro pentru 10 minute - timp de 3 minute un tehnician vă va explica modul de conducere, reglajul pedalelor, modul de acționare a padelelor pentru schimbarea vitezei din spatele volanului, iar următoarele 7 minute sunt dedicate efectiv unei curse. Conform celor descrise, se vor simți în timp real vibrațiile, denivelările pistei, dar și senzațiile tari (forțele G care acționează) de la frânare și accelerare. Deși are setări profesionale, simulatorul este calibrat pentru șoferii „gentleman” sau mai bine zis, pentru cei fără experiențe de acest gen.

    Muzeul din Maranello este mai amplu și poate cuprinde un tur pe pista de încercări, un tur al fabricii (fără a coborîdin autobuz) –mai multe info aveți aici - musei.ferrari.com/en/maranello

    Oricare dintre aceste muzee ați alege să vedeți sunt sigur că o vizită aici poate reprezenta o amintire de neuitat.

    Citește și CONTINUAREA aici

    [fb]
    ---
    Trimis de BOGDAN DSN in 09.05.20 19:20:07
    Validat / Publicat: 09.05.20 20:53:48
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în ITALIA.

    VIZUALIZĂRI: 3800 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (BOGDAN DSN); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P18 Lângă un monopost de Formula 1
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 20900 PMA (din 21 voturi)
    NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

    ECOURI la acest articol

    4 ecouri scrise, până acum

    mishu
    [09.05.20 21:01:10]
    »

    @BOGDAN DSN: Start vot! Ce pot spune, a vorbi despre acest muzeu chiar nu mai trebuie, e suficient sa te uiti la poze si sa te imaginezi la volanul unei astfel de masini indiferent de epoca.

    Nu stiu exact care ar fi efectul acestui muzeu asupra mea, dar stiu efectul asupra baietilor, asa ca sigur mi-ar placea sa ajung acolo.

    Felicitari, votat cu mare drag. ​​

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    BOGDAN DSNAUTOR REVIEW
    [09.05.20 22:51:30]
    »

    @mishu: Mulțumesc. Am întâlnit aici, pe durata vizitei noastre, oameni de toate vârstele, femei și bărbați dar și destui copii. Cu siguranță o vizită la acest muzeu va fi apreciată de toți cei care-i calcă pragul. Ferrari face parte dintr-un celebru trio de mărci auto italiene, alături de Lamborghini și Maseratti - toate aceste 3 oferind mașini de prestigiu dorite de mulți.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Michi
    [10.05.20 08:51:28]
    »

    @BOGDAN DSN: Moamăă, ce maşini! M-aş fi dus azi să-mi cumpăr una dar mă mai ţin ăstia în casă. Adevărul e că oscilez între Ferrari, Lamborghini sau Maseratti că tot ai pomenit de ei. Lăsând gluma, mi-am mai spălat creerii citindu-ţi reviewul şi văzând pozele.

    BOGDAN DSNAUTOR REVIEW
    [10.05.20 10:55:32]
    »

    @Michi: Mama Michi mai e puțin - după 15 mai se relaxează treaba - o să avem voie să cumpărăm mașini .

    Mulțumesc pentru lecturarea articolului. ​

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Michi, mishu
    Alte impresii din această RUBRICĂDescoperă Modena și împrejurimile:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.61815690994263 sec
    ecranul dvs: 1 x 1