ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.04.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Piteşti
ÎNSCRIS: 02.09.09
STATUS: CONSUL
DATE SEJUR
MAR-2015
DURATA: 2 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 12 MIN

Hotel Belvedere – revedere după 36 de ani

TIPĂREȘTE

Recunosc, nu sunt un fan al Văii Prahovei și asta nu din cauză că nu mi-ar plăcea, dimpotrivă, ci din cauza aglomerației și a supralicitării locurilor (e drept, cu motive serioase, care țin de infrastructură și de relativa apropiere de Capitală).

La hotelul Cioplea, rebotezat între timp Belvedere, am poposit o singură dată, în 1979, pe la începutul verii, cu un grup mai larg, pus pe distracții.

Iată-ne, deci reveniți după ceva vreme, la hotelul trecut, între timp, prin tot felul de modificări: de patronat, de nume, de aspect.

Aspectul exterior nu s-a modificat prea mult, la interior, evident însă că au avut loc modificări, probabil mai multe și în mai multe etape. De altfel, după ce au povestit alți membri AFA, este posibil ca aceste modificări să fie încă în plină desfășurare, din moment ce am citit și despre camere cu mocheta obosită, ce necesita schimbarea evidentă.

Am sosit vineri, pe la 13:30, după un drum mizerabil, ca stare, ce m-a făcut să parcurg 160 km în peste trei ore. Am ales varianta Pitești-Predeal prin Târgoviște, Sinaia, peste Păduchiosu, pentru că cea prin Câmpulung și Râșnov am evitat-o ca urmare a unor lucrări între Pitești și Câmpulung, cu zece puncte de semaforizare și circulație alternativă pe o singură bandă. La întoarcere am ales o rută mult mai bună, pe DN1 până la Florești, apoi prin Filipeștii de Pădure, Moreni, Târgoviște, Găești, A1, până la Pitești. Doar trecerea prin Târgoviște este pe drumuri proaste, în rest starea drumului pe această variantă este foarte bună.

Am găsit un loc de parcare destul de aproape de intrarea hotelului (încă nu veniseră nici jumătate din participanții la întrunire), dar mai târziu am observat că parcarea și zonele adiacente au făcut față numărului mare de mașini, corespunzător ocupării la capacitate maximă a hotelului.

Am intrat în holul de la recepție, care în mod obișnuit pare mare (nu și când a fost invadat de „clubul” AFA), unde am primit ecusonul, am constatat că uitasem obiectul de tombolă, după care ne-am oprit la recepție, pentru formalitățile de cazare. Acestea nu au durat mult, iar cei de la recepție mi s-au părut amabili și serviabili. La fel s-a întâmplat și la plecare. O notă proastă este însă păstrarea formularelor de cazare de pe vremea comunistă, când exista o lege care, printre altele, îi obliga pe hotelieri să raporteze zilnic la miliție datele privind persoanele cazate. Culmea, nu le-a ajuns un singur formular, pentru titularul camerei, soția mea fiind și ea obligată să completeze unul. Nu am înțeles de ce le trebuia și CNP-ul, drept pentru care nu l-am completat, dar nici nu mi-a zis nimeni nimic.

Am primit în loc de cheie un card magnetic, a cărui funcționare, pentru mine, obișnuit cu chestiile electronice nu a reprezentat o problemă. Oricum, doar un singur card mi s-a părut insuficient, de obicei, pe la alte hoteluri, se dau două carduri, dacă sunt două persoane în aceeași cameră. Pe de altă parte, folosirea cardului se justifică doar atunci când în cameră e și un sistem de decuplare automată a alimentării cu energie electrică atât timp cât cardul nu este introdus într-o fantă specială, ceea ce aici nu era cazul; cardul folosea numai pentru deschiderea din exterior a ușii.

Camera noastră, 121, o cameră dublă cu pat matrimonial, era situată la etajul I. Nu am folosit niciodată liftul, preferând să merg pe scări, pentru a-l lăsa pentru cei care stăteau mai sus, mai ales că mi s-a recomandat să fac mișcare. :))

Camerele duble am văzut că sunt pe albastru: mocheta, tapițeria scaunelor, cuvertura, draperiile. La cele twin, culoarea este alta: roșu.

Am intrat în cameră și NU mi s-a părut mică. Am stat în camere cu adevărat mici, dar nu este cazul aici. E drept, nici mare nu este, dar pentru un hotel de trei stele, este dimensiunea cea mai des întâlnită: 14 m2. Iar mocheta era nouă, chiar am remarcat acest lucru.

La intrare, holul are pe stânga (sau dreapta) ușa de intrare în baie și, de o parte și de alta a acesteia, două dulapuri, unul pentru haine atârnate (în camera noastră erau cinci umerașe) și celălalt cu rafturi. Era și o pătură pe acolo, dar nu am avut nevoie de ea. Când am intrat, nu era foarte cald, dar am rotit robinetul caloriferului în sensul acelor de ceasornic la maximum și s-a făcut cald. :))

În continuarea holului, fără o altă ușă despărțitoare, se află camera. Un pat dublu, mare, cu o saltea comodă, ocupă cea mai mare parte a ei. De o parte și de cealaltă a patului sunt două noptiere, deasupra cărora se află câte o veioză, cu lumină suficientă pentru citit. În fața patului, lipită de peretele opus acestuia, se află o masă cu un taburet, sub care se află un frigider mic, încărcat cu diverse băuturi (alcoolice și non-alcoolice), ciocolată și alune. Informații privind numărul lor și prețul se găsesc în dosarul de pe masă, care mai cuprinde un pliant cu informații despre hotel și un altul, foarte interesant, cu infrastructura pentru practicarea schiului pe Valea Prahovei (pârtii, telecabine, telescaune, teleschiuri etc.).

Spre ușa balconului se mai află o măsuță și două fotolii. Pe lângă telefonul aflat pe una din noptiere, camera mai dispune și de un televizor. În cazul nostru, acesta era unul cu tub, destul de vechi, dar, din pozele de prezentare, am văzut că unele camere sunt dotate cu televizor LCD cu diagonală mare. Poate că nu le-au ajuns banii și cumpără televizoare cu țârâita … :))

Telecomanda era și ea, firesc, veche, motiv pentru care butoanele de schimbare pas cu pas a canalelor nu mai funcționau. Dar tastele cu cifre erau încă în bună stare … Canalele erau doar românești, cele uzuale, fără costuri suplimentare. Oricum, nu am folosit televizorul decât în după-amiaza zilei de vineri, ca să ne facem puțin chef de somn, pentru odihna de vreo oră, înaintea petrecerii.

Pe balcon nu am ieșit, doar am aruncat o privire, pentru că la vântul și ploaia de afară, nu era cazul de mai mult. Am văzut că au fost unii supărați că nu era balconul măturat … :)

Baia este destul de mare, cu dotări suficiente, cu două excepții: lipsa unui uscător de păr și a unei aerisiri active (cu ventilator). De asemenea, aici cred că patronii s-au scumpit la tărâțe (vorba proverbului), pentru că au dotat băile cu cabine de duș ieftine, care, deși nu sunt montate de multă vreme, trebuie deja înlocuite. Și la baia de la camera noastră, una din ușile cabinei de duș nu mai funcționa normal, așa cum am citit și la impresiile altora.

În schimb am avut patru prosoape albe, curate și pufoase, gel de duș și săpunele cu un miros plăcut. A doua zi, în lipsa noastră, a trecut camerista, ne-a aranjat patul, a luat gunoiul, a schimbat prosoapele și ne-a pus alte pliculețe de gel și săpunuri. Mai erau și două cutiuțe cu căști de duș, iar într-unul din dulapuri erau și bureței de făcut pantofii.

La prânz, chiar înainte de a ne duce bagajele în cameră, am coborât la restaurant, să mâncăm. Aici am avut plăcuta surpriză să întâlnim familia Pami, adică Mirela și Patrick. Am stat la masă cu ei și am avut o conversație foarte plăcută, chiar dacă Patrick a avut uneori nevoie de traducerea Mirelei. :)

Serviciul a fost prompt și chiar dacă nu am găsit chiar tot ce doream în lista-meniu, s-a rezolvat foarte ușor. E drept, nu aveam de gând să comandăm cine știe ce mâncăruri sofisticate. Așa că am comandat câte o supă-cremă de legume, o salată asortată, și o salată bulgărească. Salata bulgărească nu figura în listă, dar ea mi-a fost preparată exact așa cum îmi doream.

Un meniu asemănător am avut și a doua zi la prânz, singura deosebire fiind că i-am cerut chelnerului să-i spună bucătarului să nu-mi mai pună șuncă în salata bulgărească, ci ton. Nu a fost nicio problemă. Mi-a plăcut că nu a trebuit să plătesc acolo, cele două cheltuieli fiindu-mi adăugate pe contul camerei.

În privința meselor de seară, lucrurile sunt amestecate: și bune și rele, dar mai mult bune.

La masa de vineri seara, meniul a fost respectat, ba mai mult de atât, am avut și vin, deși în meniul comunicat, acesta figura doar sub formă de vin fiert, cel de la focul de tabără. Și apropo de acesta, chiar dacă paharele de unică folosință erau doar de aproximativ 100 ml, chelnerul mi-a umplut și a doua oară paharul, ba chiar ne invita pe mine și pe alții să ne mai dea. Îmi aduc aminte de faza de același fel de la Moieciu, când am cerut un „supliment”, iar chelnerul m-a refuzat politicos, pentru că „nu ajungea pentru toată lumea”.

Aperituvul de la masa de vineri a fost destul de controversat. E drept, poate pentru mulți un aperitiv bazat pe legume nu e prea atractiv, mai interesant ar fi fost ceva „mezel” și alte lucruri asemănătoare, dar asta se știa de la bun început, deci nu am de ce să mă plâng.

La masa de sâmbătă, am identificat imediat „șalăul” ca fiind în realitate un pangasius autentic, lucru condamnabil în sine, dar mă gândesc că diferența de preț s-a regăsit în vinul de la masa de vineri seara. Nu ni s-a adus cafeaua la masă, ea a fost adusă la o măsuță situată central, la vedere, într-un distribuitor din cele folosite la micul dejun, de unde cine dorea își putea lua, fără să aibă o cotă anume. Eu nu beau cafea la ore târzii, așa cum probabil fac și alții, așa că a rămas cu siguranță și ni s-a păstrat caldă la micul dejun. :))

Micul dejun a fost suficient și destul de bun, dar asta este părerea mea de persoană care nu a prea mâncat de multe ori dimineața. În ultimul timp, mănânc ceva lapte (în care îmi pun și cafeaua) cu cereale, sau cu o felie mică de pâine cu gem, iar așa ceva am găsit și aici. Alături de castronelul cu lapte și fulgi de ovăz și porumb, am adăugat pe o farfurie și vreo două linguri din salata de porumb fiert cu ton și câteva felii de roșii și castraveți, astfel că masa de dimineață a fost pentru mine îndestulătoare. Nu știu cum a fost pentru adepții unui mic dejun englezesc, nu am văzut pe-acolo fasole, dar recunosc că nu am fost realmente interesat decât de ceea ce-mi place mie.

Nu am constatat că erau tăvi goale, care se înlocuiau cu întârziere, dar asta poate s-a produs mai târziu, când s-a mai aglomerat. Eu m-am sculat mai devreme și am coborât la micul dejun între 8 și 9 dimineața.

În ce privește servirea, nu am nimic de reproșat. Nici la mesele de prânz, nici la cele de seară, nici la cele de dimineață nu am constatat atitudini sau practici nepotrivite ale personalului, dimpotrivă, țin să remarc promptitudinea și amabilitatea celor care ne-au servit la masa 13. A fost o singură mică excepție. Da, chelnerii se grăbeau cu debarasarea meselor (probabil pentru că eram și mulți), motiv pentru care i-au luat farfuria cu nu mai țin minte ce fel de mâncare unei colege de masă, în timp ce ea era la o horă, deși ea ar mai fi avut ceva de mâncat. A doua oară, au fost preveniți și nu au mai făcut-o. :))

E drept, asta vine din slaba pregătire a chelnerilor (în general). Dacă ar fi știut limbajul tacâmurilor, ei nu ar mai fi avut probleme cu luatul farfuriilor înainte de vreme. În ideea că vreunul dintre ei citește și review-urile de pe aici, le spun eu cum stă treaba. Dacă tacâmurile sunt puse pe farfurie încrucișat, asta înseamnă că respectivul face doar o pauză, dar mai vrea să mănânce (dacă farfuria e goală, înseamnă că respectivul nu știe nici el limbajul tacâmurilor). Dacă tacâmurile sunt puse pe farfurie paralel cu marginea mesei, cu mânerul în dreapta, chelnerul poate lua cu toată încrederea farfuria, chiar dacă ea este plină; clientul nu mai mănâncă (sau nu știe limbajul tacâmurilor, dar asta e treaba lui).

Pe net veți găsi și alte bazaconii, provenite mai ales din mintea greoaie a americanilor, care oricum mănâncă cu mâna, dar când e vorba de bune maniere, tot la francezi trebuie să ne uităm. Uite aici. :)

Cât privește aprecierea unui hotel (oricare ar fi acesta) și a serviciilor oferite de el, eu o fac în funcție de ce pretinde el că oferă și de prețul cerut. Dacă am fost de acord cu prețul cerut, evident că mă aștept să primesc serviciile promise.

Iar în cazul hotelului Belvedere, așteptările mele au fost, în mare parte, în concordanță cu oferta inițială.

Bila neagră cea mai mare pe care o acord hotelului Belvedere, din Predeal, este pentru că a renunțat la niște standarde, încă înainte să ajungem acolo. Așa cum ne-a spus și Cornel și așa cum ați observat singuri (semnele erau afișate peste tot), hotelul se pretinde de nefumători. Cu toate acestea, s-au grăbit să renunțe la standardul pretins, admițând să se fumeze. Mergând în acest sens, puteau să permită fumatul și în camere, că tot erau instalați proaspăt senzorii de fum. Cu alte cuvinte, au sacrificat o majoritate, în favoarea unei minorități.

Dacă cei de la hotel tot au vrut să aplice zicala Clientul nostru, stăpânul nostru! , măcar ar fi putut scoate afișele alea cu Fumatul interzis! și atunci am fi știut cum stau lucrurile.

În final, să vă mai spun doar două vorbe. Totul se rezumă la așteptări. Important este să corelezi așteptările cu realitatea; altfel, dezamăgirea va fi cruntă.

Eu unul mă declar pe ansamblu mulțumit de serviciile oferite la hotelul Belvedere, pentru că ele au corespuns așteptărilor.

Notele mele sunt:

CONDIȚIILE DE CAZARE: 8

CADRUL NATURAL: 10

SERVICIILE GENERALE ale unității: 8

BUCĂTĂRIE și conditiile de servit MASA: 8

Media: 8,50

---

S-auzim de bine!


[fb]
---
Trimis de Costi in 05.04.15 23:01:48
Validat / Publicat: 06.04.15 06:44:32

VIZUALIZĂRI: 2602 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

17 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Costi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P03 Așa arăta hotelul Belvedere în ceață. Vremea ne-a fost total potrivnică.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 34398 PMA (din 38 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

17 ecouri scrise, până acum

fanespoitorul
[06.04.15 10:57:01]
»

marocanu21 a punctat corect. Imi pare rau ca nu am avut aparatul la mine sa fac poze cu dimensiunea foarte mare a camerei. Am vrut sa scot afara masa de pe vremea comunista si cele doua fotolii de care nu aveam loc in camera. Patul pliant pentru copilul meu (considerat adult) daca nu erai atent cand te asezai se plia singur. Am 66 Kg dar cadita de la dus se ondula sub "greutatea" mea.

marocanu21
[06.04.15 11:18:32]
»

(...) O să revin cu explicaţii când o să am puţin timp!

Larissa
[06.04.15 11:49:02]
»

@Costi - Am apreciat continutul impresiilor dvs cu privire strict la hotel. Partea cu marocanu 21, chiar daca era in legatura cu Belvedere, face parte dintr-un alt film, pe care nu as fi vrut sa-l vad aici! Sigur, e doar parerea mea...

webmaster
[06.04.15 12:21:32]
»

@marocanu21: ai un avertisment pentru partea editată din ecoul de mai sus; combate ideile, nu autorul. Iar când o faci, alege un ton mai moderat, rogu-te.

vega06
[06.04.15 20:03:22]
»

@Costi -

Sunt parerile si impresiile tale despre cazare si masa, asadar le respect. Dar totusi esti sigur ca ai descris MD-ul si cinele festive organizate de restaurantul hotelului Belvedere?

Si imi permit si o remarca.

Cam astea ar fi impresiile mele, dar nu pot să închei fără să răspund la întrebările puse mie pe un ton inchizitorial de colegul de sait marocanu21

Asa cum a sesizat si @larissa 2015, partea cu privire la @marocanu21 putea fi rezolvata printr-un PM sau tot printrun ecou, la fel cum dealtfel au si fost adresate intrebarile si nu prin postarea intr-un review despre cazare, review din care de altfel ocupa cam jumatate.

Sa zicem ca sunt un simplu turist intrat pe site-ul AFA pentru a ma informa si a cauta opinii despre hotelul Belvedere.

Intrebare: De ce oare m-ar interesa pe mine raspunsurile celui ce a scris acest review catre cineva numit @marocanu21 ??

webmaster
[06.04.15 21:10:45]
»

Am retras notele acordate unităţii - conform regulamentului (1. B. 7), nu e acceptabilă evaluarea multiplă a unei unităţi de cazare de către membrii aceluiaşi grup sau ai aceleiaşi familii, pentru un sejur comun.

papone
[06.04.15 23:25:31]
»

Citind pana pe la jumatate eram convins de un vot FB. Citind continuarea, ma abtin de la a da un minus doar pentru lungimea articolului. Desi nu-s de acord cu toate cele spuse despre hotel, prefer sa ii spun parerile intr-un review propriu si personal.

Dar nu pot fi de acord sa raspundem cuiva public, intr-un articol despre impresii de cazare - o puteai face maxim intr-un review postat in Zstatosfera (de interes public restrans) si atunci era altceva. Fara suparare, din partea mea ai un minus, dar doar virtual... desi public.

CostiAUTOR REVIEW
[07.04.15 09:47:46]
»

Ca să-i lămuresc pe cei care se întreabă, vezi Doamne, de ce am răspuns public întrebărilor unui alt user în review-ul meu:

- în primul rând, pentru că întrebările mi-au fost adresate tot public;

- în al doilea rând, pentru că ele erau strict legate de restaurantul hotelului și, așa cum au declarat-o câțiva, sintetizau gândurile celor nemulțumiți.

Simplu și logic, nu?

fanespoitorul
[07.04.15 11:01:08]
»

@Costi - In opinia mea un review este doar descrierea mea si ce am simtit eu. Nu o compilatie cu raspunsuri multiple nevoalate sau voalate fata de anumiti useri.

Eu cand scriu nu tin cont nici macar de partea jumatatii mele. Daca ea vrea sa scrie sa se conecteze la amfostacolo.ro

M-am stapanit cu greu sa nu dau -1 la review.

diantus
[07.04.15 11:29:41]
»

@Costi - Ca o sugestie: am obosit citind comentariul mult prea lung. Poate ca ar trebui scris esentialul.

Pe mine ma interesa o parere per ansamblu.

Nu roman.

Poate le voi propune celor de la "am fost acolo” sa permita un anumit numar de cuvinte.

clau70
[07.04.15 18:32:06]
»

Costi... sa sti ca te citesc si apreciez postarile tale detaliate, la obiect si bine structurate... deasemenea si pozele sunt deosebite

Totusi oricat ai incerca sa te justifici, aici ai dat cu batu-n balta... te-ai pierdut in detalii, ai deviat de la subiect, plus floricelele cu iz de falsa modestie

Si ca ecoul meu sa rezoneze cu povestea ta iti spun ca si eu am fost invitat in Germania la un congres al somelierilor, astfel am avut placerea sa fac o prezentare a vinurilor romanesti domnului Patrick (sotul distinei doamne Mirela/Pami), discurs tinut evident in limba lui Goethe

Si cand compari VINUL de la Mistral-unde totul a fost ireprosabil (multumim Ovidiu) -cu posirca de la Predeal si te declari multumit ca s-a ales cantitatea in detrimentul calitatii, atunci te asigur ca niciodata nu o sa intri in clubul select al somelierilor!!

CostiAUTOR REVIEW
[07.04.15 22:46:13]
»

@clau70 -

Nu aspir să intru în „clubul select” al somelierilor. Eu fac parte dintr-un alt club select și-mi ajunge.

Și nu înțeleg de unde ai înțeles că mă „declar multumit că s-a ales cantitatea in detrimentul calitatii. ”

Eu m-am declarat mulțumit doar de ceea ce am primit, în raport de ofertă și așteptări. Dacă membrii „selectului club al somelierilor” s-au așteptat să bea Dom Pérignon (pentru cei care nu sunt membri ai „selectului club al somelierilor”, precizez că asta e o șampanie ) este problema lor.

Nu mai vorbesc că alegerea locului de desfășurare a întâlnirii aparține lui Cornel. Până acum, nu a îndrăznit nimeni să-l acuze pe el pentru alegerea făcută, toți cei nemulțumiți rezumîndu-se să arunce vina pe hotelieri.

Dar, revenind la vin, cum spuneam, probabil că i-a plăcut chelnerului de mine și mi-a adus vinul „nebotezat”. Ceea ce, înțeleg, nu s-a întâmplat în cazul membrilor „selectului club al somelierilor”, participanți la întâlnire.

papone
[07.04.15 22:52:42]
»

@Costi - Doar atat vreau sa spun, inainte de a ma dezabona de la acest fir de discutie: uneori, unii trebuie sa se opreasca. In cazul asta, sunt eu, fugind pur si simplu de pe topicul asta. Considera asta raspunsul la acel -1 care iti va aparea la punctaj, un -1 de la care m-am abtinut ieri.

Iar daca iti spune ca fuge de polemica tocmai unul considerat "tare in gura", macar un semn de intrebare trebuie sa apara... asa ca uite-l: ?

DaRKruCS
[08.04.15 02:54:27]
»

@Costi - Cu toate ca mi-am propus ca dupa intalnirea din martie sa consider ca fiind foarte utile TOATE povestirile de cazare/calatorie a celor ce au fost acolo (indiferent de gradul de recomandare, de note acordate hotelului, de nemultumiri sau de vreme) imi calc pe inima si nu o fac... Pacat!

Cu voia dumneavoastra, aveti de la mine pentru acest review un logic 0 (zero) : +1 pentru prima jumatate a povestirii si un -1 pentru partea a doua, pe care preferam sa nu o gasesc aici...

Sarbatori cu bine!

CostiAUTOR REVIEW
[08.04.15 09:31:28]
»

@DaRKruCS -

Fiecare are dreptul la o opinie. Doar de-aia suntem diferiți, nu?

Singurul lucru pe care nu-l înțeleg este de ce unii cred că numai ei au dreptul la opinie și eu nu...

Oricum, în afara câtorva ecouri negative, unele depășind limita bunei cuviințe, motivate de alte rațiuni decât cele obiective, se pare că au mai fost și opinii diferite, ba chiar în număr mult mai mare decât primele.

Trebuie să recunosc că nu mai văzusem până acum pe AFA o încercare de „linșaj”, așa cum se practică pe rețelele de socializare...

Dar nu vă faceți griji, fac față... găștii.

Totuși nu vreau să transform saitul într-un câmp de bătaie, așa că din acest moment nu voi mai răspunde nicunui ecou, oricât de răutăcios ar fi el.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
CostiAUTOR REVIEW
[08.04.15 10:06:36]
»

Pentru a nu mai provoca „reacții adverse” unora din colegii de sait și de întrunire, am cerut unui webmaster să-mi înlocuiască review-ul cu o versiune abreviată, din care să fie scoasă partea cu întrebările și răspunsurile, care a deranjat pe unii dintre useri. Să vedem dacă cererea îmi va fi acceptată.

webmasterX
[08.04.15 11:10:51]
»

Modificat textul, la cererea autorului. Partea eliminată se găsește sub formă de ecou (vezi aici)

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
clau70, diantus, fanespoitorul, hlli, marocanu21
Alte impresii din această RUBRICĂBelvedere Hotel (ex Cioplea):


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.063333034515381 sec
    ecranul dvs: 1 x 1