ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.01.2020
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 18.04.16
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
DEC-2019
DURATA: 4 nopți
cuplu fara copii
PREȚ SEJUR 3656 lei ?
FĂRĂ transport
REGIM MASĂ DP
"ECHIPA" A INCLUS:
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTA MEDIE REZULTATĂ
82.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

Belvedere Hotel (ex Cioplea)3

Hotel Belvedere (Cioplea) - In căutarea “gloriei” de altă dată…

TIPĂREȘTE

Am achizitionat un pachet de Revelion de la o agentie cu circa o luna inainte si recunosc faptul ca nu a fost o inteprindere deloc usoara (!) … Mai toate pensiunile si hotelurile de pe Valea Prahovei erau ocupate iar cele care inca nu erau ocupate afisau niste preturi, pentru patru nopti de cazare, cat pentru o vacanta de vara de 8 zile, in plin sezon, in Skiathos sau in Tenerife…!!! Stiu ca sunt destui romani dispusi sa plateasca atat de mult pentru un Revelion pe Valea Prahovei… Nu sunt unul dintre acestia…

Ulterior, in Predeal, am vazut o multime de vile goale, fara turisti, care ofereau cazare de Revelion. Oare, in epoca INTERNET-ului in mare voga chiar si “la tara”, sa nu fi aflat patronii respectivelor vile ca promovarea on-line e vitala (!) pentru supravietuirea afacerii lor?!!! Ciudat comportament de business… turistic!!!

Deci, iata-ne ajunsi in imensa “parcare” (asa cum plastic a afirmat cineva despre celebrul, in sens negativ fireste, DN1…) Ne-au trebuit 4 ore si jumatate ca sa parcurgem un drum de 2 ore din Bucuresti pana la Predeal cu plecare in data de 29.12.2019; o zi, sa spunem, obisnuita. Si credeam ca ceea ce a fost mai greu a trecut… Niciodata sa nu spui niciodata! Sau, conform legilor lui Murphy, ceea ce incepe rau se termina si mai rau (referitor la drum); la intoarcere (pe data de 02.01.20-20) am facut 5 ore pentru a parcurge aceeasi distanta…

Sa revin insa la obiectul postarii. Am ajuns noaptea si, destul de greu am gasit locatia ghidati de (super) aplicatia Waze care, intre noi fie vorba, mai da rate-uri din cand in cand… Ne-a indrumat sa o luam pe sub podul din vecinatatea partiei Clabucet, lucru care s-a dovedit a fi total neinspirat; aglomeratia din jurul partiei era mai mare decat aglomeratia de pe DN1. Sfat: daca vreti sa ajungeti mai repede la hotel, mergeti pe DN1 pana in centru, de acolo intrati pe b-dul Libertatii si urcati spre Belvedere…

Am ajuns la hotel unde ne-a intampinat o parcare plina de zapada… Regula era: vrei loc de parcare, pofteste si da zapada la o parte! Nu am dat prea multa, intrucat s-a eliberat un loc si am profitat de oportunitatea ivita... Ca sa pot ajunge la portbagaj-ul masinii a trebuit sa dau doar cateva zeci de lopeti…

Am avut de optat intre o camera la etajul 6 (pana unde merge SINGURUL lift din hotel…) sau etajul 7 (un etaj de mers pe jos …) Am optat pentru varianta a doua, dorind sa profit de privelistea despre care stiam ca este una “de vis”. Si asa a si fost, va impartasesc tuturor niste imagini pe care, personal, le consider EXTRAORDINARE… In unele dintre ele am prins o fereastra cu Bucegii in toata splendoarea lor… Sper sa va incante ochii, si nu numai… Pozele au fost facute din balcon-ul camerei (703), balcon plin de zapada precum si parcarea de la intrare, insa ce mai conta? Privelistea din fata ochilor ne-a facut sa uitam de tot si de toate…

Camera, dotata cu un pat matrimonial, micuta dar curata. Asa se explica si faptul ca hotelul are o clasificare de 3 stele si nu mai multe; baia, la fel: cam inghesuita dar curata. Cada de dus era prevazuta doar cu furtun de dus (si para aferenta) si nu avea si robineti de apa calda si rece. Un minus… La extremitatea inferioara a caditei de dus se puteau vedea niste urme de rugina. Baia avea o priza langa oglinda insa nu era dotata si cu un uscator de par; era destul de calduroasa gratie unui calorifer “sanatos” montat pe peretele din fata cabinei de dus. Si camera era calduroasa avand in dotare doua calorifere care au trebuit aerisite (!) non-stop. Nu m-a deranjat acest lucru, stau la ultimul etaj la bloc si stiu ce inseamna acest lucru… Mai bine am facut eu operatiunea decat cei de la receptie.

Am fost placut surprins sa constat ca lenjeria de pat s-a schimbat la doua zile (!), ma resemnasem la gandul ca nimeni nu s-ar sinchisi (!) sa faca acest lucru pentru 4 nopti petrecute acolo… Ba, chiar a fost suplimentat numarul de sapunuri si de suluri de hartie igienica de la baie. Impresionant (!) pentru o locatie autohtona de trei stele…

Ceea ce m-a impresionat negativ a fost insa masa. Am mancat la restaurantul de la parter (cu demipensiune) unde am constatat faptul ca personalul de servire a ramas cu mentalitatea de acum mai bine de 30 ani in urma… Micul dejun, saracacios, functie de ora la care soseai aveai sanse sa mai “prinzi” si altceva in afara de mezeluri si cascaval… Cafeaua, fara gust, indoita, daca doreai un ceai era destul de probabil sa nu mai gasesti apa calda. Omleta, ochiurile, cremvurstii se aflau in recipiente din inox insa acestea nu erau si incalzite drept pentru care le serveai (aproape) reci. Asta in cazul fericit in care nu erai “pe faza” sa le servesti atunci cand erau aduse… La cina, pentru cei cu DP, am aflat (!) ca era inclusa o sticla de apa plata de 1,5 litri. Ospatarul nu o punea pe masa, trebuia sa o ceri, sa te servesti sau sa… comanzi, contra cost!!! Sfat: achizitionati serviciile doar cu mic dejun inclus, preturile nu difera substantial insa puteti alege sa mancati ceea ce doriti si nu doar ceea ce gasiti la bufet…

Masa festiva de Revelion a fost OK, din toate punctele de vedere: muzica live, colindatori autentici, artificii, trupa de dans, antren, mancare foarte buna, ring de dans incapator, ospatari (aceiasi) insa mai amabili (cu mult) decat in celelalte zile…

La plecare (check-out) am avut parte de o (alta) surpriza neplacuta: receptionerul nu prelua cartela decat atunci cand era informat telefonic de camerista de pe etaj ca minibar-ul din frigider era intact (!) sau asa cum declara turistul… Nu stiu daca mi s-a mai intamplat acest lucru vreodata aici, in Romania, chiar nu imi amintesc. Insa “dincolo”, in afara, NICIODATA!!!

Asta a fost experienta numita Belvedere-Predeal sau Cioplea, asa cum il stiu cei mai in varsta… Un hotel cu un amplasament extraordinar dar cu ANUMITE servicii “intepenite” la nivelul anilor ’90!

La bune conditii, va doresc si un An Nou cu sanatate si impliniri!


---
Trimis de malganis in 04.01.20 03:06:50
Validat / Publicat: 04.01.20 10:34:16
VIZUALIZĂRI: 831INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în PREDEAL. A mai fost în/la: In toate provinciile romanesti...
  • Alte destinații turistice prin care a fost: Anglia, Bulgaria, Egipt, Grecia, Italia, Israel, Palestina, Turcia.
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (malganis); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P12 Hotel Belvedere-Predeal-Panorama exterioara2
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 21350 PMA (din 23 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

8 ecouri scrise, până acum

malganis [04.01.20 10:33:13] »

PS Nu stiu daca e momentul propice pentru altfel de probleme, insa nu stiu daca o sa mai incerc experienta “am fost acolo.ro” in aceleasi conditii (asumate, la inceput, prin agreement-ul la care am achiesat la prima postare…).

PROPUN ADMINISTRATORULUI SITE-ULUI CA EVALUAREA CELOR CE POSTEAZA ARTICOLE SA SE FACA IN FUNCTIE DE VIZUALIZARILE (EXTERNE) ALE ARTICOLELOR POSTATE SI NU DE CATRE UTILIZATORII INTERNI-LOGATI IN APLICATIE. ACEASTA MODALITATE DE EVALUARE ESTE TOTAL DEPASITA SI NU INCURAJEAZA COMPETITIA, CEI NOI VENITI SUNT “LA MANA” CELOR CU VECHIME SI, IN PLUS, VOTURILE SE DAU IN FUNCTIE DE “BISERICUTELE” DEJA FORMATE, PE PRINCIPIUL: VOTEAZA-MA SI TE VOTEZ!

E o sugestie, administratorul decide, e business-ul domniei sale. Personal, ma pot astepta ca articolul de fata sa imi fie cenzurat, insa nici asta nu ar fi o problema noua pentru unul care a vazut si vede multe lucruri referitoare la libertatea de exprimare intr-o tara precum Romania!...

Insa la un raspuns tot ma astept! Chiar si nepublicarea postarii e tot o forma de… raspuns!!!

Acelasi!

Admin [04.01.20 11:06:43] »

@malganis: nu cred că -schimbarea ”evaluărilor” pe criteriul „vizualizări externe” ar împiedica ”votarea «după simpatii»”

Cel mai important: un sistem de apreciere ”după vizualizări” ar fi total deschis ”apreciererilor frauduloase” (multiple), tentativele de fraudare fiind mult mai greu, probabil imposibil de detectat ori controlat -- vizualizările potențial frauduloase nu pot fi verificate (spre deosebire de sistemul actual, ultrariguros din acest pdv).

Cu toate acestea, voi lua în considerare implementarea unui sistem ALTERNATIV de măsurare bazat pe vizualizări - dacă timpul, sănătatea și puterile îmi vor permite.

Asta deși personal sunt convins că studiul vizualizărilor nu va rezolva paradigma ”apecierea după calitatea textului” -- va aduce în prim plan, mult mai degrabă, reviews-urile controversate, ”de circ” - în locul celor ”de calitate”.

Nasshu [04.01.20 11:06:48] »

@malganis:

Ulterior, in Predeal, am vazut o multime de vile goale, fara turisti, care ofereau cazare de Revelion. Oare, in epoca INTERNET-ului in mare voga chiar si “la tara”, sa nu fi aflat patronii respectivelor vile ca promovarea on-line e vitala (!) pentru supravietuirea afacerii lor?!!! Ciudat comportament de business… turistic!!!

Sincer sa fiu eu cred ca au auzit, si chiar o fac!

As spune, mai degraba, ca din cauza pretul prohibitiv pe care il cer in perioada de revelion/Craciun + si conditiile oferite = vile/camere neocupate.

Aceeasi camera peste 10 zile este de 10 ori mai ieftina si ofera aceleasi conditii!

Cu toate astea, am ramas surprins citi achita aceste preturi si apoi se vaita pe toate saiturile!

malganis [05.01.20 19:19:56] »

@Admin: Multumesc pentru raspuns. Sanatate si... putere! Toate urarile de bine in Noul An iar site-ul sa creasca precum Fat-Frumos... !

malganis [05.01.20 19:34:52] »

@Nasshu: Nasshu, Salutare si LA MULTI ANI! Daca nu m-ai inclus in categoria celor ce se vaita, e OK, pentru ca nu asta a fost intentia mea... Am incercat doar sa prezint intr-o forma cat mai obiectiva (!) realitatea " din teren" ...

Ai perfecta dreptate in privinta pretului in extrasezon... Aceeasi sejur poate costa chiar o treime din pretul cerut de Revelion. Asta inseamna ca avem inca un turism (intern) slab dezvoltat in privinta infrastructurii...

Cata vreme va exista o cerere crescuta iar alternativele sunt cam aceleasi, an de an, e improbabil ca preturile sa o ia in jos... Si nici sa ramana pe loc... !!!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
Nasshu [05.01.20 20:41:23] »

@malganis:

Nasshu, Salutare si LA MULTI ANI! Daca nu m-ai inclus in categoria celor ce se vaita, e OK

Evident ca nu, era la modul general!

De exemplu, eu (cu gașca) ma duceam in mod frecvent la o pensiune in zona Rucar!

4x4 (parinti / copii) = 1.100 lei 2 nopti, la cheie! Restul de acasa.

Aceeasi pensiune in perioada de Revelion, tot la cheie si sarmalele, etc de acasa, costa 6.000 lei (3 nopti).

Aceleasi conditii, aceleasi dotari, NIMIC IN PLUS!

Am zis pas de fiecare data ! Dar e fost mereu ocupata de Revelion!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
malganis [05.01.20 21:13:12] »

@Nasshu: D-aia zic, daca ar fi doua-trei pensiuni (sau, 10?!!! , similare ca si confort), poate ca pretul nu ar mai fi acelasi... Cu toate ca iti spuneam, in Predeal, de Revelion, sunt destule goale iar altele au obloanele trase (ex. " Ursuletul" ...) Lucrurile sunt mult mai complicate, se pare, in tarisoara asta...

Admin [27.03.20 21:50:32] »

@malganis:

PROPUN ADMINISTRATORULUI SITE-ULUI CA EVALUAREA [... ] SA SE FACA IN FUNCTIE DE VIZUALIZARILE (EXTERNE) ALE ARTICOLELOR POSTATE

Am finalizat implementarea unor situații (rapoarte) bazate pe vizualizările articolelor

- situația se întocmește LUNAR (sau per AN)

Exemple:

- situație luna martie 2020

- raport pe întregul an 2020

- situație an 2019

etc

==

Aceste rapoarte se pot accesa din meniul „alergătorul” (scurtături rapide) de sus, de pe „banda albastră”

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
malganis
Alte impresii din această RUBRICĂ:
NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

[C] Copyright 2008-2021 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
AmFostAcolo recomandă găzduirea la ROHOST.COM
pagină generată în 0.0631289482117 sec
ecranul dvs: 1 x 1