ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.11.2011
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 09.08.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
NOV-2011
DURATA: 2 nopți
prieteni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
12.50%
Extrem de nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
49.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Experienta variata

TIPĂREȘTE

O sa scriu un review destul de concis, in care o sa incerc sa evidentiez atat aspectele pozitive cat si pe cele negative ale sejurului nostru la Grand Hotel Perla Ciucasului, desi, din pacate, cele din urma primeaza.

Un complex impunator (am inteles ca in urmatoarele luni va fi finalizat si hotelul de la intrare, se pare unul de 5 stele cu piscina si jacuzzi), bine structurat cu ferma proprie (deci mancare proaspata), insa intr-o locatie total nepotrivita pentru el, practic in pustiu, langa un sat majoritar locuit de rromi.

Am ajuns la receptie unde a aparut si prima problema. Am fost 5 cupluri, deci 5 camere, pe care le-am primit pe 3 etaje. Am incercat sa vorbesc cu doamna de la receptie sa ne dea camerele pe acelasi etaj, insa a spus ca nu mai sunt libere si e prea complicat sa faca schimbari in calculator (mentionez ca am fost printre primii care am rezervat si primii care am ajuns la hotel), si ca a fost vina mea ca nu am specificat ca suntem impreuna (ceva mai stupid nu am auzit la cazare la un hotel; dar probabil pentru ei nu era un fapt evident). Dar ne-am descurcat pana la urma si asa.

Camerele: prima impresie e buna, insa daca aprofundezi ramai dezamagit si constati ca tot de romani sunt facute: usile de la dulap merg si nu prea, accesoriile de la baie sunt bine fixate si nu prea, in camera pahare de unica folosinta... spalate si bagate in pungulite (asta mi sa parut foarte tare), peretii destul de distrusi (desi aici e vina clientilor, la preturile practicate ar trebui sa apara si cateva reparatii pe ici pe colo). Toate acestea nu sunt cazuri singulare ci observate in toate cele 5 camere.

Restaurantul: vorbiti tare si clar cand comandati, si puneti chelnerul sa repete, ca altfel va treziti cu altceva pe masa si foarte important: verificati de 2 ori nota de plata, noi am avut probleme la absolut fiecare masa. Nu va atingeti de trandafirul si de cosuletul din sfecla rosie (daca aveti parte), umbla de la un client la altul (noi am testat). O problema foarte mare o reprezinta portiile (noi am mancat de post asa ca o sa fac referire numai la acestea): cele de cartofi difera de la o persoana la alta chiar de 2 ori fara exagerare, orezul la fel, legumele, etc... totul e pus la intamplare in farfurie, insa platesti acelasi pret. Intr-adevar nota buna pentru ornare si calitatea mancarii.

Dupa ora 11-12 noaptea, nu mai poti consuma nimic de la bar pentru ca personalul de la bucatarie pleaca (evident si mi se pare normal) si cei de la receptie refuza sa se deplaseze 15 m sa te serveasca daca vrei numai o bere, doua. (mentionez ca au posibilitatea sa faca asta).

Activitati posibile: biliard si tenis de masa la mansarda (de preferat sa aveti inaltimea de maxim 1.5 m deoarece e posibil sa intampinati dificultati; mentionez de asemenea ca accesul la aceste facilitati se face pana la ora 22!!!); plimbare cu trasura (pana la intrarea in sat si inapoi, nu va recomand, nu aveti ce vedea, doar niste gunoaie pe marginea raului si targul de masini in departare); echitatie (nu am ce comenta, foarte frumos); tenis de camp (pacat ca zgura arata ca o plaja si mingea aproape se opreste unde cade); fotbal (sincer nu am incercat insa mi-a fost frica de acel teren care pare extrem de alunecos). Poti de asemena sa joci table si sah, insa atentie, o sa semnati o hartie cum ca daca deteriorati bunul hotelului achitati 200 lei (in legatura cu asta chiar nu sunt sanatosi la cap, sincer).

In mare cam atat. Nu sunt foarte multe cuvinte de lauda din pacate si pot spune ca sunt destul de dezamagit, dar mai e timp pentru perfectionare.

Concluzia mea, dupa aceste zile, este ca stau prost in ceea ce priveste personalul de intretinere si cel de la bucatarie si restaurant. Restul sunt probleme destul de uzuale care pot fi usor rezolvate.

Eu le urez succes in continuare insa le recomand sa se puna bine la punct pentru ca la un moment dat elementul de noutate va disparea si vor ramane fara clienti.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de dsum3r in 21.11.11 11:45:10
Validat / Publicat: 21.11.11 13:25:05
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BRAȘOV.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1916 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dsum3r); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4049 PMA (din 7 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

CorneliaBrescan
[07.12.11 19:08:34]
»

DREPT LA REPLICA

Buna ziua,

Va abordez din partea complexului Grand Hotel Perla Ciucasului si as dori sa imi spuneti cum va numiti? Inca un lucru as dori sa va intreb... daca ati scris atat de multe impresii negative pe internet de ce nu ati transmis si cuiva de la hotel sau restaurant problemele pe care le-ati intampinat (daca intr-adevar le-ati intampinat), pentru ca mai sunt si persoane rau voitoare care doresc doar sa faca rau si sa denigreze imaginea unui complex turistic de succes.

Lucrez in cadrul acestui complex de 3 ani de zile si niciodata nu am avut o reclamatie din partea unui client, numai impresii si comentarii de lauda.

Voi incepe cu prima problema sesizata de dvs si anume faptul ca vi s-au oferit camere pe etaje diferite... daca rezervarile s-au facut separat si nu ati specificat ca sunteti un grup credeti-ma orice hotel ar fi oferit camerele in mod aleatoriu (nestiind faptul ca sunteti un grup). Iar faptul ca ati fost printre primii care ati rezervat chiar nu aveti de unde sa stiti.

Ceea ce ati afirmat in legatura cu paharele de unica folosinta ("ca au fost folosite si s-au introdus in pungulite") chiar nu cred ca este adevarat si este o rautate! Faptul ca ati avut probleme la nota de plata si cu ospatarul care v-a servit chiar nu am de unde sa stiu daca a fost asa sau nu, avand in vedere ca nu ati transmis acest lucru sefului de sala macar... deci din nou poate fi vorba de o rautate. Faptul ca portiile ar fi puse la intamplare si difera de la o persoana la alta iarasi mi se pare exagerat... daca s-ar fi discutat de o portie de carne mai inteleg, dar cartofii nu pot fi numarati in farfurie (deci nu cred ca difera portiile) iar orezul se pune in forme speciale (forme rotunde) si nu are cum sa difere de la o persoana la alta.

Dupa ora 12 noaptea e normal ca restaurantul sa se inchida... receptia nu are bautura si consider ca de aceea exista minibarul in camera pentru a se servi clientii din acesta daca doresc ceva peste noapte!!!

Accesul la facilitatile de la mansarda se face pana la ora 22 deoarece in caz contrar am avea reclamatii de la clientii de la etajul 3 care dorm si nu vor sa fie deranjati!!!

Terenul de tenis nu este acoperit si de aceea se utilizeaza doar pe timp de vara... probabil nu v-ati dat seama de acest lucru!!!

Terenul de fotbal mentionez ca nu este acoperit si probabil a plouat si de aceea era alunecos!!!

Cred ca cel mai bine era sa va adresati cuiva din conducere si daca intr-adevar nu se rezolva problema dvs atunci erati indreptatit sa scrieti toate aceste lucruri pe internet.

Atata timp cat v-ati comportat ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic chiar nu aveam de unde sa stim ce nemultumiri aveti.


NB CorneliaBrescan este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][2 voturi]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
dsum3rAUTOR REVIEW
[08.12.11 10:33:09]
»

@CorneliaBrescan: Stimata doamna,

Ma bucur ca hotelul a replicat la review-ul meu, asta inseamna ca va intereseaza parerile clientilor, ceea ce e foarte bine, arata promitator.

Din start vreau sa scapam de exprimari de genul "daca intr-adevar ati fost" sau "daca intr-adevar s-a intamplat". Imi pare rau ca nu am pozat chiar fiecare "defect" dar asta e, poate apar altii pe site care au facut-o. Stiu ca sunt multi care vor sa denigreze imaginea unei unitati de cazare, dintr-un motiv sau altul, insa nu fac parte din acea categorie de persoane. Pur si simplu tot ce am relatat aici... s-a intamplat.

O sa comentez pe rand raspunsurile dumneavoastra:

Tot respectul pentru faptul ca lucrati de 3 ani acolo, insa observ, din raspunsurile dumneavoastra, ca nu stiti chiar toate problemele din hotel, plus ca din ultimele 5 pareri, 3 nu sunt foarte bune, iar una e suspendata pentru banuiala de interes fata de pensiune. In concluzie, e posibil ca lucrurile sa fi fost bune sau foarte bune, dar in ultima perioada lucrurile sa nu mai stea la fel de bine.

Rezervarea s-a facut pentru toate camerele o data, la un singur telefon, de o singura persoana, mentionand: vreau sa vin cu prietenii pentru 2 nopti, as vrea 5 camere. Nu exista scuze pentru greseala asta. E o greseala si atat pe care sper sa o evitati pe viitor. Am mai stat si in alte hoteluri in grup mare si nu am intampinat probleme, credeti-ma!

Nu am spus ca paharele au fost folosite, daca folositi ghilimele... in interiorul lor copiati textul intocmai... am spus ca au fost spalate (folosite anterior sau nu). La toate camerele se vedeau pe intorior petele de la stropii de apa. Si in plus, daca tot vorbim de alte hoteluri, nu am intalnit, de la cele de 1 la cele de 5 stele, in camera, pahare de unica folosinta bagate in pungulita, sincer. Incercati la IKEA (scuze pentru reclama), sunt pahare foarte ieftine la set. Eu stiu ca romanul nu are grija si strica, dar nu e o avere un pahar.

Cand m-am referit la portiile de mancare, repet: erau vizibil diferite. Orezul, in acele forme rotunde de care mentionati, la unii erau 2 forme, la unii 1 forma si prietena mea a avut 1 forma si o lingura in plus langa. Cartofii... vorbesc de portii duble fata de portii simple, vizibil, nu am spus ca am numarat cartofii, dar si un incepator in bucatarie ar face diferenta. Nu vreau sa generalizez, eu doar am spus ce am patit noi, asta e... poate am avut noi ghinion, desi nu cred. Nota de plata: i-am spus chelnerului ca a gresit, la fiecare masa, dar la fiecare... probabil ii facea placere, sau se amuza pe seama asta si continua... nu stiu.

Referitor la programul restaurantului: nu sunt absurd sa spun ca as vrea ca personalul sa fie prezent 24/24. Dar am coborat prima seara si am intrebat la receptie (nu stiam cum sta treaba) daca putem comanda la restaurant... am fost intrebati ce dorim sa comandam (nu ni s-a spus ca nu se poate pentru ca e inchis), am zis ca vrem 2 beri si ni s-a spus ca e inchis. A doua seara, povestea se repeta dar vrem 4 beri, care ni se si aduc. Concluzia o trageti dumneavoastra.

Referitor la accesul la facilitati, nu am spus ca nu e corect sa se inchida la 22, asta din respect fata de clientii de la 3, normal. Am spus ca pentru o constructie noua, e prost facuta si ca trebuia gandita in alta parte aceasta sala, pentru ca cei care platesc pretul cerut sa beneficieze de facilitati 24/24, si nu cred ca era greu.

Terenul de tenis: deci in vara, zgura nu arata ca o plaja?? ... inseamna ca ati mai adus zgura? Eu joc tenis, si am jucat din martie pana in noiembrie... nu are nici o legatura raspunsul dumneavoastra cu problema ridicata de mine.

Terenul de fotbal... daca ploua, mentionam asta. Este doar periculos de alunecos. Puteti incerca o iarba sintetica, ar merge mult mai bine si nu e foarte costisitoare investitia.

La ultima problema recunosc ca a fost greseala noastra. Trebuia intr-adevar sa scriem un memoriu conducerii dar din experienta mea stiu unde ajung aceste sesizari scrise, iar de cele verbale nu mai zic. Din fericire exista acest gen de site-uri, care fac exact ce trebuie: informeaza/ avertizeaza clientii despre unitatile de cazare si nu numai. Multumim amfostacolo.ro!

In concluzie, spun ce am mai spus, daca macar unele dintre reclamatii sunt indreptate, viitorul suna bine. Dar asta depinde numai de dumneavoastra. Decat sa cautati sa negati acuzatiile, mai bine incercati sa faceti efectiv ceva pentru ca acestea sa nu mai existe. As fi foarte bucuros ca urmatoarele note sa fie numai de 10 si lumea sa ma contrazica, sa imi spuna ca sunt pahare de sticla, sa imi spuna ca zgura arata perfect, ca terenul de fotbal e cu iarba sintetica... etc, si credeti-ma ca voi reveni la hotel.

Pana atunci, va urez un sfarsit de saptamana placut!

Multumesc pentru replica si va urez succes in continuare!

loreda
[02.12.12 21:22:12]
»

Bravo!

Super tare eco-ul!

Ma bucur mult pentru aceste lucruri mai ales ca am patit-o si eu la Hotel Piemonte din Predeal, anul 2012, ianuarie. Catastrofa!

Voi scrie la rubrica lui!

Seara buna!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
CorneliaBrescan, dsum3r, loreda
Alte impresii din această RUBRICĂGrand Hotel Perla Ciucașului [Tărlungeni, BV]:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 1.3032050132751 sec
    ecranul dvs: 1 x 1