ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.06.2011
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 14.06.11
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUN-2011
DURATA: 1 nopți
prieteni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
55.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 27 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 1 MIN

Camera curata, peisaj de vis, personal de 2 bani

TIPĂREȘTE

Despre acest hotel as fi vrut sa scriu numai de bine, cel putin asta imi era dorinta cand am ajuns in camera.

Foarte curat, prosoape impecabile, lenjerie la fel, la baie totul stralucea... camera spatioasa... intr-un cuvant de nota 10.

Personalul atat de la receptie cat si de la bucatarie atat de plictisiti si deranjati de noi... incat orice am fi intrebat era IMPOSIBIL, NU AVEM, NU SE POATE, sau mai bine zis " NU VREM".

Sa nu mai mentionez ca la vremea platii mi s-a dat un bon "taiat" in ziua precedenta cam pe la ora cand noi eram inca in Bucuresti...

## end review sc

[fb]
---
Trimis de clara.maio in 14.06.11 09:20:49
Validat / Publicat: 14.06.11 10:44:47
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în RÂNCA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1796 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (clara.maio); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 27.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    Mayaleea
    [02.09.12 22:00:09]
    »

    Ospitalitate de nota 0

    Astazi 2 septembrie 2012 am oprit in Ranca in fata hotelului Onix, in scopul de a-mi cumpara un cozonac unguresc de la chioscul de langa hotel. Dupa un lung si superb drum pe Transalpina, era o binemeritata rasplata. Inainte de a ma urca inapoi in masina, m-am gandit ca nu ar strica sa intru putin in hotel sa folosesc toaleta, dat fiind faptul ca acest lucru nu mai suporta amanare.

    La receptie se afla un domn care vorbea destul de tare cu receptionera. M-am gandit ca este un client al hotelului, asa ca nu am deranjat discutia celor doi si m-am indreptat catre toaleta, care se afla langa receptie. La iesire, receptionera m-a acostat, intrebandu-ma pe un ton rastit daca am rezervare in acel hotel. I-am raspuns politicos ca nu, binenteles, si ca am folosit doar toaleta, deoarece chiar aveam nevoie. In acel moment receptionera, o doamna blonda de cca 40-50 ani a inceput sa se rasteasca la mine, cum de am indraznit sa folosesc toaleta fara sa cer voie, si sa ma certe. Ei i s-a alaturat si domnul cu care vorbea mai devreme, care se pare ca facea parte tot din personalul hotelului (eventual poate chiar patronul), care mi-a spus ca sunt needucata si duc lipsa de bun simt, pt ca am intrat in hotel fara sa spun buna ziua si fara sa cer voie la toaleta.

    Atunci m-am oferit sa "repar" prejudiciul creat oferindu-le banii corespunzatori consumului de apa si de hartie igienica creat de mine prin utilizarea toaletei, si le-am oferit 10 ron, pe care i-am lasat pe tejgheaua receptiei si am plecat suparata. Domnul acela nu i-a acceptat si a venit dupa mine afara sa mi-i returneze.

    Probabil ca nu este prima si singura data cand acesti "profesionisti" isi intampina in acest fel eventualii / potentialii clienti. Asa se intampla atunci cand persoane needucate ajung sa faca o bruma de bani si sa-si construiasca hotel, cu care sa ii jecmaneasca pe altii, in lipsa unei educatii adecvate pentru un astfel de business. Pacat de zona superba!!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    clara.maioAUTOR REVIEW
    [13.06.13 18:58:00]
    »

    Asa e! Chiar speram sa fiu contrazisă de un alt turist... si sa aud si o părere buna... e atat de frumoasa zona. "Bine" ca exista oameni care ne aduc cu "picioarele pe pământ" din visarea prilejuita de peisajele superbe.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    clara.maio
    Alte impresii din această RUBRICĂOnix Hotel [Rânca]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041057825088501 sec
    ecranul dvs: 1 x 1