ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.07.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Iasi
ÎNSCRIS: 04.07.13
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUN-2013
DURATA: 8 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 8

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
92.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Hotel Tomis - trei stele adevarate

TIPĂREȘTE

Asa cum am promis intr-un raspuns anterior, am revenit cu impresiile despre acest hotel. Mentionez ca este al doilea an consecutiv cind am optat pentru aceasta destinatie. As vrea sa spun ca voi incerca sa fiu cit mai obiectiv, asta insemnind semnalizarea atit a aspectelor pozitive, cit si a celor care nu mi-au placut, in speranta ca cei de la hotel vor incerca sa remedieze in masura posibilitatilor cele semnalate. Asadar:

1. Locatia - hotelul este asezat in partea considerata de nord a statiunii, dar in imediata apropiere a cazinoului Mamaia. Eu consider locatia f buna, apropierea de cazino (5-10 minute de mers pe jos) fiind un atu, deoarece este o zona cu multe terase, magazine, autoserviri, punct de plecare telegondola, trenulet, etc. Mai mult, hotelul se afla la circa 100 m de plaja, vederea marii nefiind obstruata de alte cladiri. In jurul hotelului se afla spatiu verde relativ bogat, hotelul fiind iarasi la adapost de circulatie intensa si praf. Recomand insa reprezentantilor hotelului amenajarea spatiului verde/parcului din fata hotelului, in sensul plasarii unor banci si intretinerii aleilor acestuia.

2. Parcarea - in general suficienta, dar relativ plina, avind nevoie de ajutorul agentului de paza pentru a gasi un loc.

3. Aspectul hotelului - fiind vorba de un hotel construit in perioada de dinainte de revolutie, aspectul exterior nu este unul care sa ,,sara'' in ochi. De cum intri pe usa hotelului am remarcat insa curatenia deosebita, holul hotelului cochet, in general aglomerat, animat dar fara a fi deranjant. Repartizarea camerei s-a facut fara nici o problema, noi ajungind acolo in jurul orelor 15.00. As remarca amabilitatea si, de ce nu, zimbetul personalului de la receptie, lucru observat si in zilele ulterioare indiferent de identitatea celor care se adresau receptiei precum si dorinta celor de acolo de a raspunde oricaror solicitari. Am dorit sa evitam ultimul etaj, si am fost serviti fara probleme cu o camera la etajul doi. Exista spatiu de joaca pentru copii linga terasa restaurantului, nu e cine stie ce, citeva scrinciobe, tobogane, dar e bine ca e acolo si ca cei mici pot sa-si umple timpul!!

4. Camera - noi am optat pe biletul de la agentie, pentru o camera cu vedere la mare. Diferenta la pret fata de camera orientata la lac, nu este asa de mare. Opinez insa ca exista un avantaj, camera cu vedere la mare are soare in timpul diminetii si acest lucru este benefic dupa amiaza, deoarece se racoreste mai usor. Camerele sunt mici -12 mp, cu gresie pe jos, la limita inferioara pentru standardul de trei stele. Dar este de remarcat curatenia impecabila, personalul intra zilnic in camere si face curat. Baia in schimb este f. mica, dar dotata cu tot ce trebuie, inclusiv uscator de par. Ce as vrea sa semnalez este faptul ca scurgerea nu functiona cum trebuie, se face balta la picioare in cabina in momentul dusului, lucru dealfel general semnalat la acest hotel, si observat si cu un an inainte cind am stat in alta camera. Este un aspect care ar trebui rezolvat de personalul hotelului. Camera are balcon suficient, si o sfoara pentru uscat rufele ude. Mobilierul este nou, proprotionat ca marime cu camera, patul dublu fiind suficient de mare pentru doi adulti si un copil de 8 ani. Aparatul de aer conditionat ruleaza silentios si nu bate inspre pat, lucru f important pentru cei care il lasa mergind noaptea. Exista un televizor LCD cu diagonala optima pentru marimea camerei, amplasat pe perete, cu aproximativ 60 canale, inclusiv 3-4 canale pentru copii. In holul de la intrare, este un dulap cu umerase si rafturi suficient de mare, 2 halate albe, impecabile si papuci de schimb. Ceea ce as remarca este ca la plecarea din camera, se poate lasa aparatul de aer in functiune, functionarea curentului nefiind conditionata de cartela. Izolarea fonica fata de exterior este f buna. Izolarea fonica fata de interior lasa insa de dorit, se aud usile si vorbele celor care se afla pe hol, dar in general este liniste. As vrea sa spun ca acest hotel este preferat in special de familii cu copii mici, motiv pentru care uneori e mai mult zgomot in timpul zilei (dar nu exagerat si nu tot timpul!), dar noaptea dupa ora 23 este in general liniste si te poti odihni ok. Exista insa o terasa chiar pe plaja, in dreptul hotelului, care in weekend deranjeaza prin decibelii muzicii, aceasta pina in jurul orelor 24.00, dar daca se inchide geamul, zgomotul nu mai este deranjant. Wireless-ul functioneza f bine in camera, viteza f buna. Lenjeria de pat se schimba la trei zile, prosoapele albe, imaculate se schimba zilnic (chiar daca nu sunt lasate jos)

5. Masa si restaurantul - restaurant curat, o terasa mare, mai multe mese la terasa decit la interior, desi hotelul era plin, am gasit tot timul o masa libera fara probleme, si nu am avut impresia de aglomeratie. Micul dejun incepe la 7.00, si este relativ suficient si variat. Detaliat: crenvursti, cabanos prajit, 2 feluri salam (e adevarat, nu de Sibiu!), 2-3 feluri sunca presata (alternativ am avut sunculita taraneasca/muschi 2 zile din 7), cascaval, telemea, unt, oua ochiuri, omleta, oua fierte tari, rosii, castraveti, produse patiserie (pateuri cu brinza, pateuri cu mere, fursecuri, cornulete), 3-4 feluri gem, lapte rece alternativ cu iaurt, piine neagra si alba, cereale cu cacao, fulgi de porumb, cafea (buna!), sucuri Prigat la dozator, ceai Lipton 2-3 feluri. Lipsesc mierea de albine, fructele si iaurturile cu fructe, care probabil ar fi preferate de copiii mici. Sugerez insa ca pe viitor in loc de 3-4 feluri salam/parizer/sunca care sunt solutii low cost, 1-2 feluri muschi/pastrama. S-ar pierde poate la varietate, dar s-ar cistiga la calitate. Pentru masa de prinz am avut alternativa de a minca la autoservirile de la Cazino, dar dupa doua zile in care nu am fost multumiti am incercat prinzul si la terasa restaurantului Tomis. Am avut surpriza ca se maninca bine si la preturi decente (17 lei gratarul din piept de pui, 5 lei cartofii prajiti, etc), motiv pentru care am mincat de atunci acolo. Portiile sunt suficiente, friptura f buna, timpul de asteptare mediu 20 -30 minute. Asta insa inseamna ca terasa este aproape plina, deci se maninca bine.

6. Plaja este ok, cea mai aglomerata din zona, hotelul fiind plin. Un atu, sezlongurile si umbrela gratuita. Sezlonguri sunt suficiente, chiar si cei care vin mai tirziu la plaja pot gasi sezlonguri libere, in schimb masutele sunt insuficiente. Deranjeaza insa comerciantii foarte insistenti si care trec aproape permanent. Plaja relativ curata, dar fiind aglomerata, evident ca mai apare cite o hirtie aruncata.

Pe scurt, un sejur placut, un hotel mai ales curat si linistit (nu este muzica seara la terasa restaurantului, desi un ambient in surdina ar fi poate chiar recomandabil), indicat si preferat mai ales de familiile cu copii. Fara pretentii exagerate te poti simti bine mai ales daca nu ai obsesia camerelor mari.


[fb]
---
Trimis de CristianG in 15.07.13 19:55:09
Validat / Publicat: 15.07.13 20:46:34
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1977 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (CristianG); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 vedere hotel
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9000 PMA (din 11 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [15.07.13 20:28:39]
    »

    Excelent review de debut.

    @CristianG: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    Mulţumiri și pentru amabilitatea cu care ai dat curs invitaţiei noastre de a scrie propriul set de impresii din această vacanţă.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂTomis Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.054211139678955 sec
    ecranul dvs: 1 x 1