ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.07.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 08.07.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 2 respectiv 5

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
44.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Acelasi turism tip comunist

TIPĂREȘTE

Am ales acest hotel si datorita impresiilor expuse pe acest site. Dar mi-am dat seama la prima vedere ca m-am pacalit ingrozitor. Camera si baia foarte mici, de altfel nu sunt convins ca sunt intrunite criteriile obligatorii pentru 3 stele referitoare la suprafata prevazute de legislatia noastra (Ordinul MDRT 1051/2011) adica minim 15 mp camera si 3,5 mp baia. Am fost intampinati de un puternic miros de canalizare, primind de la o femeie de serviciu si de la instalator o explicatie de-a dreptul hilara ,,asa se intampla cand bate vantul''. Problema a fost rezolvata prin infundarea sifonului de pardoseala cu hartie. In camera curatenie, nimic de zis. Izolare fonica proasta pentru interiorul hotelului.

Micul dejun format zilnic din 5 feluri de mezeluri ieftine, 3 feluri pe baza de oua, ceva ce semana cu branza, fructe deloc. Dar chinul cel mare la micul dejun era sa ajungi cu tava la masa datorita aranjarii defectuoase a meselor in salon. Pranzul sau cina nici ele nu erau mai de soi - friptura tare ca pingeaua, sosuri inecate in ulei, doar trei ciorbe in meniu (norocul meu ca nu-mi placea niciuna), preturi destul de piperate-calitate ioc. Ospatarii aparent binevoitori dar obositi (lucreaza zilnic) si distrati. A asteptat baietelul meu de 2,5 ani un snitel o ora, am fost nevoiti sa renuntam deoarece adormise bietul copil. Si chestii comuniste de genul ,,masa aceasta este rezervata ptr seful", plus ca in partea dreapta din terasa nu se poate lua micul dejun - ,,tot rezervat", pai scoateti domnilor hotelul din circuitul turistic si asta e! pastrati-l ptr dvs.

Plaja oferea zilnic un spectacol jalnic si anume ocuparea sezlongurilor din primele randuri dis de dimineata, cu acordul baietilor care administrau plaja, prin legarea prosoapelor, nici nu mai conta daca mai veneai sau nu la plaja - aveai sezlong, ce sa faci astia suntem. Muzica de la barul de pe plaja (aceeasi zilnic maxim 20 de melodii in playlist) te naucea datorita volumului.

Si cu asta oameni buni m-am potolit de litoralul romanesc.


[fb]
---
Trimis de pannick in 09.07.13 12:59:21
Validat / Publicat: 09.07.13 13:59:58
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.

VIZUALIZĂRI: 1987 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (pannick); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4497 PMA (din 10 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    9 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [09.07.13 13:12:00]
    »

    @pannick: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    CristianG
    [10.07.13 21:16:18]
    »

    Nu vreau sa intru in polemica directa cu autorul review-ului de mai sus, dar am simtit nevoia sa intervin pentru ca anumite aspecte au fost prezentate tendentios si peste altele (meritorii) s-a trecut prea usor cu vederea. E prea putin ceea ce a spus autorul, mai ales daca vorbim de aspectele pozitive!! Sau n-o fi vazut niciunul??

    Asadar:

    - camera este intr-adevar mica; pe masurate este 12 mp, dar cu holul de la intrare este 15 mp. Nicaieri in norme nu se specifca suprafata holului, deci se presupune ca intra in calculul camerei.

    Asta e... hotelul a fost construit demult si sunt convins ca, daca managerul hotelului ar fi putut, ar fi marit camera cu siguranta, la cita bunavointa are si al cit se straduieste sa fie bine!!

    - micul dejun detaliat: crenvursti, cabanos prajit, 2 feluri salam (e adevarat, nu de Sibiu!), 2-3 feluri sunca presata (alternativ am avut sunculita taraneasca/muschi 2 zile din 7), cascaval, telemea, unt, oua ochiuri, omleta, oua fierte tari, rosii, castraveti, produse patiserie (pateuri cu brinza, pateuri cu mere, fursecuri, cornulete), 3-4 feluri gem, lapte rece alternativ cu iaurt, piine neagra si alba, cafea (buna!), sucuri Prigat la dozator, ceai Lipton 2-3 feluri. Probabil autorul review-ului maninca mult mai variat acasa, inclusiv fructe la micul dejun. In general meniul era acelasi dar nimeni nu era obligat sa manince din toate in fiecare zi!!

    - la masa de prinz portiile sunt sufieciente, friptura f buna, timpul de asteptare mediu 20 -30 minute. Asta insa inseamna ca terasa este aproape plina, deci se maninca bine. Lumea prefera restaurantul hotelului Tomis versus autoservirile si terasele care sunt peste tot in zona. Preturi normale si decente zic eu (17 lei gratar piept pui, 5 lei cartofi prajiti, etc). Sunt trei feluri de ciorba, dar toate f bune, mai ales ciorba de burta;

    - sezlongurile se ocupa cu prosoape peste tot pe litoral; plaja avea insa suficiente sezlonguri, incit sa ramina si celor... mai somnorosi;

    Dar despre curatenia luna (de nota 10!!) peste tot, inclusiv pe spatiile verzi din jurul hotelului, despre amabilitatea, zimbetul si efortul personalului de a ne simti bine, despre sezlongurile si umbrela incluse in pret fara a mai plati suplimentar (putine hoteluri au plaja proprie!!), despre mobilierul nou din camera (hotelul este renovat!), autorul nu spune nimic!!!

    Mai mult, as vrea sa precizez ca nu este obligatoriu ca la standard de trei stele sa ai uscator de par, halate plusate pentru baie (imaculate!), papuci de unica folosinta, perna suplimentara, birou/masa de lucru, ori bar de zi/sala de conferinte, etc cum are hotelul Tomis. Dar cind e sa fii circotas, cauti nod in papura si nimic nu te multumeste. Cu atitudine negativista unii nu vor fi multumiti nicaieri pe litoralul romanesc chiar daca citiva manageri (putini ce-i drept!) incearca sa schimbe ceva si chiar reusesc.

    webmaster
    [10.07.13 21:27:20]
    »

    @CristianG: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

    CristianG
    [11.07.13 07:48:19]
    »

    @webmaster: Da, voi reveni cu un review detaliat, inclusiv poze, chiar mi-am propus acest lucru, dar pina acum n-am avut timp, si in care voi incerca sa fiu cit mai obiectiv, adica sa prezint si aspectele pozitive dar si cele ce nu mi-au placut, la pretentii de trei stele!!

    donnola
    [17.07.13 12:31:01]
    »

    @CristianG: are si nu are dreptate pannyck. si eu cu sotul venim de 5 ani la tomis, dar mai prost ca acum nu am nimerit. peste drum sa deschis club de manele, de la ora 1 pana la ora 7 dimineata intruna muzica data la maxim. am reclamat de 2 ori dar degeaba. micul dejun la fel nu este prea variat. fata de hotel perla care este mult mai variat. plaja nu este curatatadeloc. langa noi era de la hotel palm beach care tot timpul era seara curatata. la noi mucuri de tigari scoici sparte mizerie. la capitolul sucuri nu era numai pepsi si din gama lor. mie imi place cola si fanta. preturile erau mari la apa si sucuri. pepsi 5 lei in alte locuri 4lei, 1prajitura 5lei in alta parte 4lei si asa mai departe. in rest a fost bine.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster
    [17.07.13 12:42:20]
    »

    @donnola: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Poţi folosi linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

    CristianG
    [17.07.13 16:07:35]
    »

    @donnola: Noi venim tot timpul in intervalul 20-30 iunie si a fost liniste. S-o fi deschis dupa 1 iulie vreo noua ,,bomba'' cu decibeli, e posibil, nu am de unde sa stiu!

    Plaja de la Palm Beach... e curata pentru ca pe acolo cam bate vantul... doua-trei sezlonguri ocupate... cine sa faca mizerie???

    Cit despre micul dejun... si noi am mincat mic dejun la 4 stele sau la 5 stele si nu se compara.

    Dar noi am avut asteptari de 3 stele (pentru ca am platit pret de 3 stele!!!) si n-am fost dezamagiti.

    Totusi la ce-am enumerat mai sus (am uitat fulgii de porumb si cerealele cu cacao) nu cred ca se poate spune ca nu ai ce manca!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    pannickAUTOR REVIEW
    [18.07.13 11:16:21]
    »

    @CristianG: Va salut! .

    De la inceput vreau sa stabilesc un lucru: nu am intentionat in niciun fel (si nici nu am facut-o de altfel) sa prezint in mod tendentios vreun aspect privitor la aceasta unitate de cazare, am prezentat lucrurile exact asa cum le-am perceput.

    Vizavi de suprafata camerei daca dvs. considerati ca holul de la intrare are 3 mp inseamna ca nu mai stiu eu sa masor. In schimb baia tot minuscula ramane, oricata bunavointa am avea.

    Nu sunt nicidecum fitos dar nu cred ca era asa de greu ca in schimbul parizerului, de care oricum nu se atingea nimeni, sa primim un singur mar.

    Imi pare rau ca nu am amintit nimic despre zambetele si bunavointa personalului, am crezut ca asa e normal sa ne intampine, cum de altfel tot normal (de fapt chiar obligatoriu) ar fi fost sa fim intampinati si de un bagajist care sa ne ajute (manca si el o paine).

    Nu am observat (mea culpa) starea mobilierului, dar as fi vrut sa beau o sticla cu apa rece la sosire, pe care, din pacate, nu am gasit-o in minibar.

    Iar nu am observat nici sala de conferinte nici barul de zi pentru ca m-am uitat dupa locul de joaca (venisem cu copiii in vacanta, nu la vreun congres) iar acesta era ca un strand (plouase in ajun).

    Despre curatenie am zis ca a fost OK, dar cum trebuia sa fie oare??? . Sezlongurile si umbrela, in schimb, eu cred ca le-am platit cu varf si indesat (m-a costat aproape 550 de euro sejurul).

    E posibil sa fiu eu mai pretentios dar mi se pare un pic cam mult sa dai 10 pe linie doar pentru ca sunt curate prosoapele si lenjeriile (repet sunt lucruri normale).

    Si mai cred ca folosind fraze de genul ,,ptr Romania este OK " (de parca am fi situati in centrul Africii) nu aducem folos nimanui, nici managerului pe care, se pare, il cunoasteti.

    Daca nu intelegem faptul ca trebuie sa ridicam noi pretentiile si managerul stacheta celebra fraza ,,sunt cetatean european si am drepturi" ramane o utopie.

    REPET: Nu am nimic de impartit cu nimeni- nici cu cei de la Tomis nici cu reprezentantii vreunui alt hotel, nu am absolut niciun interes. Asa am vazut eu lucrurile si asa le-am prezentat.

    O zi buna!

    CristianG
    [18.07.13 20:17:40]
    »

    @pannick: Da, amabilitatea personalului si curatenia unei destinatii turistice ar trebui sa fie lucruri normale ca sa nu fie trecute la plusuri. Dupa cum, si turistii (unii dintre ei!), in mod normal, n-ar trebui sa inghesuie la micul dejun in genti sandwichuri ori croissante, si, in mod normal, ar trebui sa pastreze curatenia pe plaja si nu numai. Cum majoritatea notelor proaste la alte locatii s-au dat in special pentru mizerie si atitudinea neprietenoasa a personalului, am considerat firesc sa dau un plus celor de la Tomis, unde am gasit curatenie si m-am simtit respectat. Dar daca am facut-o, este pentru ca il cunosc, ,,se pare'' pe managerul hotelului, dupa cum spuneti dvs. Acest ,,se pare'' este tipic romanesc dealtfel. Si eu pot sa spun despre dvs, ca sunteti ,,se pare'' de la concurenta!

    Daca mi-ati fi citit cu atentie reveiew-ul detaliat in care am prezentat aspectele atit pozitive cit si negative de la Tomis, considerind ca e loc si de mai bine si chiar avind unele sugestii, ati fi observat ca am incheiat cu urmatoarea fraza care, cred, caracterizeaza cel mai bine hotelul: ,,fara pretentii exagerate, te poti simti bine la Tomis mai ales daca nu ai obsesia camerelor mari''

    Va doresc concediii viitoare placute pe orice litoral veti merge!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    CristianG, donnola, pannick
    Alte impresii din această RUBRICĂTomis Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04789400100708 sec
    ecranul dvs: 1 x 1