ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.06.2013
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: cluj-napoca
ÎNSCRIS: 27.05.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUN-2013
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
51.88%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Camera cu vedere la balarii si miros de canalizare si tocanita

TIPĂREȘTE

Ieri am revenit de la mare dupa un sejur de 6 nopti la Hotelul Tomis. Avand un baietel de 5 ani, am ales o camera cu trei paturi, stiind cat sunt de mici camerele.

Prima surpriza neplacuta am avut-o la intrarea in camera unde ne-a izbit un miros neplacut, miros de care n-am reusit sa scapam pe tot parcursul sejurului. Ne-am gandit sa schimbam camera insa am inteles ca toate camerele cu 3 paturi sunt amplasate in capatul hotelului si ca, cel mai probabil, mirosul venea de la faptul ca era capat de coloana la canalizare + bucataria fix sub balconul nostru.

A doua surpriza a fost la iesirea pe balcon cand am vazut „superba” priveliste. Pe langa faptul ca balconul nostru nu era ca cele de la camerele cu doua paturi, balustrada fiind din ciment iar latimea balconului fix cat sa incapa un scaun (am comparat cu balconul camerei vecine ce avea latimea cel putin dubla si balustrada transparenta)... ok, deci pe langa toate astea, privelistea era dezolanta si mirosul insuportabil.

Cand am intrebat femeia de serviciu ce sa facem in privinta mirosului, ne-a spus sa inchidem geamurile :)))) si scapam de el. Am incercat si asta si degeaba. Am cumparat uleiuri volatile de lamaie, eucalipt pe care le plantam prin diverse locuri din camera. Eucaliptul era singurul care acoperea pentru cateva ore mirosul. In plus, baia avea geam si nu avea ventilatie. Daca lasam geamul inchis, mirosul din baie devenea insuportabil.

Tot legat de camera, hartia igienica era de cea mai proasta calitate (doua straturi care se desfaceau independent :))) iar halatele de baie pline de scame, imposibil de purtat fara sa umpli tot in jurul tau cu scame albe. Frigiderul statea intr-un echilibru instabil, asa ca de cate ori deschideai usa, aveai impresia ca vine si frigiderul odata cu ea. Usa de la baie scartia teribil, era imposibil sa folosesti baia noaptea fara sa-i trezesti pe toti. Unul dintre paturi avea un picior mai scurt ce pocnea de fiecare data cand atingea gresia. Am rezolvat problema inaltandu-l cu o bucata de carton.

A treia supriza neplacuta, micul dejun din prima dimineata, imi pare rau ca nu am facut poze!!! Era plin de muste pe toate preparatele!!! Iar in incinta restaurantului, muzica era data atat de tare, incat locul parea a fi mai degraba sala de chefuri, nu salon de masa. Ma uitam siderata in jurul meu si pe nimeni nu parea sa deranjeze!!! Deoarece nu ma dezmeticisem inca de la problemele cu camera si pentru ca venisem impreuna cu niste prieteni am decis sa mai asteptam...altfel, am fi plecat in ziua aceea de la hotel, fara sa mai stam pe ganduri. Din fericire, incidentul cu mustele nu s-a repetat si in diminetile urmatoare.

Pe langa asta, diversitate zero. Nu am vazut un iaurt, un fruct. Omleta era o gluma proasta, ceva budinca neprajita pe o parte, cerealele erau moi si vechi si in plus nu puteau fi consumate decat cu lapte fierbinte, laptele rece fiind inexistent, iar primele cinci zile, a fost un singur sortiment de ceai - ceva de fructe. In ultima zi, cand hotelul s-a umplut, surpriza, au aparut inca trei feluri de ceai, Lipton. Am inteles ca perioada in care am fost noi a coincis cu finalul programului „Litoralul pentru toti” asa ca, in prima zi de dupa program, s-au gandit ca acum au turisti de prima mana :)))), asa ca au suplimentat sortimentele. Aceeasi poveste cu untul. Cateva zile a fost margarina rama sau un anumit sortiment de unt iar in ultima zi a aparut si untul de calitate.

Un alt minus de la micul dejun, amplasarea bauturilor. Laptele, cafeaua, apa, sucul, toate ingramadite intr-un spatiu de aprox. un metru patrat. Daca cineva isi punea lapte si tu voiai cafea, trebuia sa astepti pana se elibereaza zona.

Plaja Tomis mi s-a parut foarte murdara, plina de chistoace, servetele umede folosite, capace de bere.

Ce mi-a placut. Faptul ca plaja e privata si aproape de hotel. Cand comandam la restaurant sau bar, chelnerii erau draguti si servirea prompta. Mancarea de la restaurant, in afara de micul dejun era buna, totusi nu suficient de diversificata. Totusi, preturile mi s-au parut foarte mari, avand in vedere ca era oarecum extrasezon.

Una peste alta, nu inteleg nici in ruptul capului notele atat de mari acordate acestui hotel.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de anca_sys in 14.06.13 11:43:10
Validat / Publicat: 14.06.13 13:00:41
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: Hotel Splendid, Hotel Regal
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3558 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

28 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (anca_sys); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Latimea balconului si aparatul de aer conditionat.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7197 PMA (din 13 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    28 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [14.06.13 12:16:15]
    »

    @anca_sys: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    romeo-george
    [14.06.13 13:53:23]
    »

    @anca_sys: sincer, cu banii astia puteati alege un hotel de 5 stele din Bulgaria, sa nu mai vorbim de Turcia, care costa chiar mai putin... la noi litoralul nu-si merita banii deloc... e jecmaneala pe fata...

    cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [14.06.13 13:54:15]
    »

    Tocmai când mă hotărâsem și eu în privința unui hotel din Mamaia care să-mi satisfacă așteptările și să fie Ok ca raport calitate-preț, ați reușit să mă bagați iarăși în ceață.

    anca_sysAUTOR REVIEW
    [14.06.13 14:06:17]
    »

    @romeo-george

    Am fost anii trecuti la Flamingo Grand Albena, Riu Helios Sunny Beach si-a fost super ok. Insa mie imi place si Mamaia (partea de nord), e drept ca anii trecuti am stat mai mult la Hotel Splendid in nordul statiunii dar notele foarte mari de la Hotelul Tomis ne-au starnit curiozitatea.

    @cris1982

    Camerele cu doua paturi sunt situate cu vedere la mare sau la parcare deci problemele cu mirosul si view-ul dispar

    Legat de curatenia pe plaja, probabil ca in sezon sunt mai atenti si la aceste detalii...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster
    [14.06.13 14:11:28]
    »

    Am fost anii trecuti la Flamingo Grand Albena, Riu Helios Sunny Beach si-a fost super ok

    @anca_sys ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articole (review-uri) noi.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la medii mai reprezentative ale acestor destinaţii.

    pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [14.06.13 15:07:41]
    »

    @cris1982: Cred că Tomis rămâne o alegere excelentă pentru litoralul românesc şi în special pentru Mamaia, crede-mă. Nu cred că trebuie să iei sfânt tot ceea ce scrie în acest review, pentru că el conţine foarte, foarte multe inexactităţi, de la preţul sejurului care n-a fost nici o treime din cel declarat, până la condiţiile de masă sau poveştile despre plajă.

    anca_sysAUTOR REVIEW
    [14.06.13 15:10:31]
    »

    @pepsi70ro:

    Pretul camerei a fost 1200 lei/6 nopti cu mic dejun.

    In pretul de 3500 lei am inclus mesele de la restaurant (am luat si pranzul si cina acolo aproape zilnic) + costul transportului.

    Nu inteleg la ce te referi cu povestile despre plaja sau conditiile de masa.

    anca_sysAUTOR REVIEW
    [14.06.13 15:16:11]
    »

    @pepsi70ro:

    Asta a fost experienta mea, siteul se numeste "amfostacolo", nu "subscriumajoritatii".

    In plus, dupa cum bine vezi, nu i-am sugerat lui cris1982 sa fuga mancand pamantul, ba dimpotriva, i-am spus ca s-ar putea sa nici nu se loveasca de problemele pe care le-am intampinat eu.

    pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [14.06.13 15:18:16]
    »

    @anca_sys: Păi dacă a fost chiar aşa rău la o masă inclusă în preţul pachetului, nu înţeleg de ce ai continuat să serveşti (contra cost) acolo... ?

    În ceea ce priveşte plaja, nu-mi dau seama cum ai găsit-o murdară daca a fost amenajată de curând. Beach barul încă era în lucru în urmă cu 2 zile, de unde capace de bere? Poate tot de la turişti...

    Uite o poză pentru a te convinge

    vezi foto

    later edit: Era mai corect să declari preţul cazarii la hotel, eventual cu transport, decât o sumă de aproape 3 ori mai mare care pune turiştii pe gânduri.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Michaell
    [14.06.13 15:22:08]
    »

    poate intre timp sa renovat si redeschis si hotelul din poza AF 02... mai sti?

    anca_sysAUTOR REVIEW
    [14.06.13 15:24:10]
    »

    @pepsi70ro:

    In review am scris asta

    "Mancarea de la restaurant, in afara de micul dejun era buna, totusi nu suficient de diversificata. "

    Daca s-ar fi repetat incidentul cu mustele, n-am fi ramas acolo. Nimeni nu merge in concediu sa impacheteze/despacheteze la primul inconvenient.

    Iar despre plaja, da sunt de acord ca turistii sunt cei care fac mizerie insa poate ca n-ar fi o idee rea ca seara sa se si curete... am vazut si un rahat de caine pe plaja, o fi fost tot de la turisti )

    EDIT

    @pepsi70ro: ) Poze din avion am si eu, n-au cum sa se vada chistoacele...

    Legat de tariful sejurului, e primul meu review, se poate corecta suma?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [14.06.13 15:26:41]
    »

    @Michaell: Încă se lucrează la el, dacă vor deschide ceva nu cred să urce mai sus de parter, în acest an

    pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [14.06.13 15:31:13]
    »

    @anca_sys:

    Iar despre plaja, da sunt de acord ca tot turistii fac mizerie insa poate ca n-ar fi o idee rea ca seara sa se si curete... am vazut si un rahat de caine pe plaja, o fi fost tot de la turisti )

    În Mamaia maidanezii nu stau pe plaje şi mai ales pe lângă apă, aşa că este posibil să fie câinele unui turist care a uitat să cureţe în urma lui.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    anca_sysAUTOR REVIEW
    [14.06.13 15:36:38]
    »

    @pepsi70ro:

    Eu am vazut doi maidanezi in Mamaia. Posibil sa fi fost exceptii, ca mustele de la micul dejun.

    Inchei polemica pe tema asta, esti ca in bancul cu taranul si girafele, daca el n-a vazut niciuna, inseamna ca nu exista.

    O zi buna!

    Andox
    [14.06.13 18:58:35]
    »

    Am inteles ca perioada in care am fost noi a coincis cu finalul programului „Litoralul pentru toti” asa ca, in prima zi de dupa program, s-au gandit ca acum au turisti de prima mana )), asa ca au suplimentat sortimentele.

    Programul "Litoralul pentru toti" se incheie maine 15.06, asa ca nu asta a fost cauza.

    Michaell
    [14.06.13 19:05:08]
    »

    @pepsi

    daca ajung doar pina la parter... ? si ce daca? s-ar putea caza deja niste turisti in camerele terminate si deasupra lor sa continuie lucrarile...

    dupa cum vad iei apararea la tot ce se intimpla acolo, sunt convins ca si ptr. un astfel de scenariu ai gasi o scuza/explicatie.

    tu chiar intradevar crezi ca faci litoralului si turismului de acolo vre-un serviciu prin faptul ca negi lucruri evidente sau incerci sa le acoperi? inteleg ca esti din zona dar dupa aprerea mea nu are niciun rost o asemenea atitudine. din contra - legitimezi ignoranta si incurajezi la continuare. parerea mea.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [14.06.13 19:13:30]
    »

    @Michaell: Te dezamăgesc, pentru Histria nu voi lua niciodată apărarea, decât dacă îşi schimbă managementul în frunte cu patronul.

    În plus există şi alte hoteluri în Mamaia destul de proaste, pentru care nu mă implic deloc.

    Dar imi place adevărul şi pentru un hotel în care cred îmi voi susţine punctul de vedere. Este destul de clar?

    În plus Michaell,

    daca ajung doar pina la parter... ? si ce daca? s-ar putea caza deja niste turisti in camerele terminate si deasupra lor sa continuie lucrarile...

    mi-ar place să te văd într-o astfel de cameră şi deasupra ta să răsune bormaşina . Ce-ar mai fi la gura ta...ai acuza din nou oamenii din Romania care nu înţeleg ce înseamnă un şantier

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    HotelTomis
    [14.06.13 19:22:46]
    »

    @anca_sys:

    Stimata doamna,

    Cu permisiunea dumneavoastra va vom raspunde punctual la observatiile facute, injuriile si jignirile aduse echipei care manageriaza Hotelul Tomis din statiunea Mamaia.

    1. Ati afirmat ca va costat sejurul 3500 RON cu transport cu tot. Tariful perceput de hotel a fost de 1026 RON/sejur/camera tripla adica 57 RON/zi de persoana la care se adauga comisionul agentului de unde ati cumparat sejurul (care de regula nu depaseste 20 %). Sa intelegem ca diferenta este cheltuiala cu drumul parcurs? Va rugam sa aveti amabilitatea sa prezentati factura de achizitie administratorului de website si eventual sa o trimiteti si pe adresa hotelului.

    Consideram ca acest lucru face parte din categoria "minciuni si dezinformare".

    2. Privelistea din balcon este a unei hotel de 5 stele si care nu ne apartine.

    3. Mirosul tot de acolo (de la o fosa septica pe care noi am curatato desi nu ne apartine)

    4. Halatele de baie erau noi, abia despachetate si normal prezinta ceva puf din fabricatie; acest puf dispare dupa cateva spalari.

    5. Micul dejun oferit de noi are o diversitate de 27-29 de produse zilnic. Toate produsele sunt proaspete deoarece ne aprovizionam zilnic sau cel mult la 2 zile si sunt insotite de certificate de conformitate si garantie.

    6. Plaja Tomis? Ce cusur ii mai gasiti doamna? Aveti totul gratuit pe plaja iar personalul face curatenie si dimineata, si la pranz si seara. Banuiti cumva cine lasa mizeria pe plaja?

    7. Dupa atatea observatii si jigniri, ne miram ca v-a placut ceva.

    8. Rugam administratorul acestui website sa faca o confruntate cu doamna si conducerea hotelului cu prezentare de documente doveditoate la cele afirmate de doamna turist. In cazul in care dreptatea este de partea noastra va rugam sa stergeti aceasta postare.

    9. Ca o parere personala credem ca faceti parte din acea categorie de cetateni ai romaniei pentru care tara lor este buna numai pentru denigrare si injurii.

    In incheiere va dorim sanatate si viata lunga si nu uitati, caile de comunicare directa sunt solutia rezolvarii neajunsurilor.

    Va multumim,

    Echipa Tomis


    NB HotelTomis este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][8 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    DoreD
    [14.06.13 20:09:39]
    »

    Pareri de rau pentru o vacanta care nu a fost asa cum v-ati dorit. Cam rautacios review-ul, dar pana la urma fiecare scrie asa cum a simtit. Orice review este util. Acesta chiar semnaleaza o problema (din punctul meu de vedere) - mirosul din zona. Hotelul are, fireste, si cateva atuuri, pe care alti turisti le-au remarcat. Imi permit sa ofer o sugestie de review de raspuns conducerii hotelului Tomis. Nu mi-o luati in nume de rau, o fac cu un zambet pe buze si sper ca toata lumea va invata ceva sau macar va zambi un pic:

    Stimata doamna,

    Ne cerem scuze pentru ca nu am reusit sa va satisfacem asteptarile. Speram ca in viitor vom fi mai pregatiti. Cu permisiunea dumneavoastra dorim sa facem, punctual, cateva precizari.

    1. Tariful perceput de hotel a fost de 1026 RON/sejur/camera tripla adica 57 RON/zi de persoana la care se adauga comisionul agentului de unde s-a cumparat sejurul (care de regula nu depaseste 20 %)

    2. Privelistea din balcon este a unui hotel din apropiere. Nu putem schimba asta. Variaza de la camera la camera. Daca avem camere libere, suntem oricand pregatiti sa oferim una mai buna.

    3. Mirosul vine de la o fosa septica pe care noi am curatat-o desi nu ne apartine. Este intr-adevar o problema, si vom incerca sa o rezolvam daca vom gasi intelegere si la managerii hotelului caruia-i apartine. Inca o data, ne cerem scuze, desi nu este vina noastra.

    4. Halatele de baie erau noi, abia despachetate si normal prezinta ceva puf din fabricatie; acest puf dispare dupa cateva spalari. Va multumim pentru ca ne-ati semnalat problema, de acum inainte personalul nostru le va aera, scutura si peria foarte bine inainte de a le distribui

    5. Micul dejun oferit de noi are o diversitate de 27-29 de produse zilnic. Toate produsele sunt proaspete deoarece ne aprovizionam zilnic sau cel mult la 2 zile si sunt insotite de certificate de conformitate si garantie. Aspectele neplacute pe care le-ati sesizat sunt in atentia noastra si le vom remedia.

    6. Ne pare rau ca nu v-a placut Plaja Tomis. Totul este gratuit pe plaja iar personalul face curatenie si dimineata, si la pranz si seara. Vom face tot posibilul pentru a o face si mai agreabila.

    7. Va multumim pentru aprecierile pozitive la adresa hotelului nostru.

    8. Multumim pentru postare, chiar daca are ca obiect in special aspecte care v-au deranjat. Asiguram toti turistii de grija noastra constanta pentru imaginea hotelului, grija materializata in efortul continuu de a oferi cele mai bune conditii la un pret competitiv.

    9. Nu ne permitem pareri personale despre clientii nostrii. Clientii au intotdeauna dreptate, si vom incerca sa le satisfacem dorintele, in masura posibilitatilor existente. Va asiguram ca facem eforturi constante pentru a va simti bine la noi in hotel, pana la urma din asta traim .

    In incheiere, va multumim inca odata pentru ca ati fost clienta noastra, si va invitam oricand sa reveniti, suntem deschisi la orice sugestii pentru a putea rezolva neajunsurile aparute.

    Echipa Tomis

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][13 voturi]
    anca_sysAUTOR REVIEW
    [14.06.13 20:22:09]
    »

    @HotelTomis:

    1. Am specificat deja in ecourile anterioare ca, fiind primul review, am crezut ca se mentioneaza suma cheltuita pe toate serviciile de masa + transport, nu doar cele din pachetul achizionat. Camera a costat 1200 lei, dupa cum am specificat, deci racoriti-va, nu e necesar sa confruntam nicio factura.

    2. Daca nu doriti ca turistii sa reclame oribila priveliste, poate ca ar fi o idee buna sa nu mai inchiriati camerele cu orientare laterala.

    3. Ma bucur ca recunoasteti ca era un miros pestilential, sunt curioasa insa cati turisti ar alege aceasta destinatie cunoscand acest "mic amanunt". Mie mi-a stricat literalmente concediul.

    Geanta si lucrurile ce au stat in acea camera, pastreaza inca si astazi acel oribil miros!!!

    5. Pentru mustele de la micul dejun din data de 7 iunie sunt dispusa sa caut martori, altii decat cealalta familie cu care am fost!!!

    Despre faptul ca dumneavoastra numiti 27 de sortimente diversitate (painea si zaharul incluse probabil), lasam la aprecierea cititorilor sa opineze.

    Omleta, oua fierte, ochiuri, crevursti, cabanos, cascaval, telemea, 2 feluri de mezeluri, unt sau margarina, 3 feluri de dulceata varsata, rosii, castraveti, fulgi de porumb, fulgi de cacao. Am omis ceva?

    6. Baietelul meu a cules de pe plaja tomis: pungi, servetele umede folosite, capace de bere, chistoace de tigari. Intr-o dimineata, la umbra ne astepta un maidanez.

    7. Au fost si parti bune, dupa cum am mentionat si in review, datorita lor media a iesit 5+ si nu sub.

    8. Am specificat deja, sejurul a costat 1200 lei cu mic dejun. Am si intrebat daca pot schimba suma afisata.

    9. Parerile personale ale dumneavoastra despre mine nu au nici o relevanta pentru acest site. )) Din cate am inteles eu, aici conteaza parerile personale despre hoteluri, unitati de cazare, destinatii samd.

    Michaell
    [14.06.13 21:14:56]
    »

    @anca_sys: ai intelegera si aprobarea mea deplina. nu ma mira deloc atitudinea celora de la hotel. asa se reactioneaza de obicei. vina o au intodeauna ceilalti.

    @pepsi

    cum se spune pe la voi? parca... ,,unde dai si unde creapa.. se potriveste la fix si in cazul de fata.

    dar hai so lasam balta. asta este. ai vazut ce scriu si cei de la Tomis. ei nu au nicio vina. mirosul vine din vecini, privelistea ,,frumoasa,, este datorata nu stiu cui, etc. asta este. de vina sunt intodeauna ceilalti.

    asa ca, mergeti in continuare in austria, grecia sau ungaria, iar pentru neajunsurile si pentru ignoranta din tara, motivele care de fapt va alunga in tariile amintite mai sus, gasiti in continuare scuze si explicatii.

    @ hotel tomis

    referitor la poza in care se vede aparatul AC de pe balcon, instalatie care arata de parca ar fi vomat cineva pe ea, ce explicatie aveti ? este cumva o poza prelucrata si nu corespunde adevarului ?

    tuturora un week-end placut.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    rentea
    [14.06.13 21:49:37]
    »

    HotelTomis

    2. Privelistea din balcon este a unei hotel de 5 stele si care nu ne apartine.

    3. Mirosul tot de acolo (de la o fosa septica pe care noi am curatato desi nu ne apartine)

    Pai si ce vreti, fratilor, un certificat in alb? Asta e realitatea, balcoanele acelea au o priveliste urata, iar mirosul din unele zone este de nesuportat.

    De ce, de unde, de la cine??? Sunt intrebari ale caror raspuns pe mine ca si client, nu ma intereseaza. Poate pe cei din conducerea dvs, pentru a le remedia.

    Nu imi place forma in care ati raspuns la review, e de laudat ca ati avut o reactie, dar nu asa se face. Uitati probabil zicala aceea cu clientul nostru, stapanul nostru. Ati fi putut incepe prin a va cere scuze ca sejurul nu a fost la inaltimea asteptarilor clientului, apoi sa spuneti CE VETI FACE pentru a corecta neajunsurile de mai sus, nu ca ele sunt cauzate de altii...

    anca_sysAUTOR REVIEW
    [14.06.13 22:35:46]
    »

    @rentea:

    Nici mustele nu le apartineau lor, ci statiunii, mizeria de pe plaja turistilor, iar maidanezii... nimanui.

    @HotelTomis

    E fascinant ca, desi recunoasteti duhoarea din camera mea (fosa septica + bucatarie), va burzuluiti ca n-am apreciat gratuitatea sezlongurilor de la plaja.

    Va invit sa petreceti o noapte, nu sase in camera respectiva, sa gustati un mic dejun de pe care goniti mustele si apoi sa apreciati facilitatile hotelului. :/

    Nu inteleg de ce mentionati ca ati curatat fosa desi nu va apartinea. Trebuia sa apreciez asta? Mi-ati facut mie un serviciu? Ca probabil miroase mai putin decat inainte de a fi curatata, nu contest, n-am de unde sa stiu. Ce stiu cu certitudine insa e ca mirosul n-a fost usor de suportat iar asta a atarnat greu la reusita concediului...

    Iar daca ar fi fost sa tin cont si de tonul depreciativ + atitudinea ostila cu care ati raspuns acestui review, nota acordata acestui hotel ar fi coborat si mai mult.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster
    [14.06.13 23:01:44]
    »

    Am modificat la cererea autoarei pretul cazării în caseta tehnică, respectiv 1200 de lei.

    dinţosul
    [15.06.13 11:04:29]
    »

    @HotelTomis: Stimate reprezentant al hotelului Tomis, am citit cu atentie impresiile CLIENTEI (are semnificaţie acest termen pt. dumneavoastră) din Cluj şi nu am reuşit să descopăr acele jigniri si denigrări la care faceti referire; dimpotrivă raspunsul dumneavoastă "excelează" la capitolul bune maniere, încercând să puneţi la colţ un turist care va fost OASPETE si care a relatat din punctul lui de vedere situatia pe care a trăit-o personal, nu altcineva, pt. ca adevarul are mai multe forme corecte si depinde de unghiul din care privesti.

    Lecţia de turism la care aţi ramas repetent este urmatoarea: investitiile financiare în structura de cazare a unui hotel nu sunt suficiente dacă nu sunt in armonie cu serviciile oferite si mai ales cu un comportament prietenesc din partea conducerii si personalului unui hotel. Trebuie sa existe puterea de a accepta ca în viaţă poţi sa mai fi şi urecheat din când în când si să înveti ceva bun din fiecare critică.

    Eu vă doresc un sezon estival plin de turisti multumiti de calitatea serviciilor oferite de hotel Tomis.

    webmaster
    [15.06.13 12:51:33]
    »

    @Alejandro: am ascuns deocamdată ecoul de mai sus; după lămurirea calității în care ne scrieți, acesta va fi (sau nu) refăcut vizibil.

    NOTA: în acest moment, există dubii serioase asupra calității de client a acestui utilizator. A fost solicitat să revină cu informații care să ne convingă despre statutul său.

    rentea
    [15.06.13 21:40:31]
    »

    @HotelTomis - Tipul (tipa) care raspunde cu userul de Hotel Tomis, ca si reprezentant oficial al acestuia, este clar ca nu este un profesionist adevarat. Vechea scoala profesionala de turism, intr-adevar, asa spunea: săpunește-i nitel pe clienti, ca pana la urma o sa aprecieze ce e bine si o sa lase ciocul mai mic!

    Scolile actuale au o alta abordare, eu zic mai buna si ii sugerez din toata inima reprezentantului sa urmeze o astfel de pregatire in domeniul PR si turism. Nu costa mult, dar face diferenta dintre un ageamiu cu lant gros de aur la gat si ghiul cu cap de leu si un director / reprezentant de relatii publice cu ștaif...

    Acum, draga domnule / doamna, faceti cum credeti... clienti or sa mai fie, un an, doi... dar pe urma???

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    davidana
    [20.06.13 21:48:30]
    »

    Buna ziua,

    Totusi hotelul are note mari si un grad mare de recomandare, nu a mai stat nimeni la camere triple?

    Peste tot sunt inconveniente si chiar si in strainatate nu e totul perfect. Fiecare isi ia un concediu de cat isi permite nu de cat isi doreste. Si daca mi-am luat un concediu ieftin, inteleg pentru ce este ieftin, imi asum, dar nu imseamna ca trebuie sa primesc in bataie de joc pentru ca nu eu am negociat pretul, nu eu l-am facut, mi s-a prezentat si l-am acceptat. Si hotelul are DATORIA de a imi oferi ce scrie ca imi ofera si daca ceva ma nemultumeste si acel lucru nu este doar un moft, nu eu trebuie sa "las ciocul mic" ci tu ca hotel trebuie sa iti ceri macar scuze. Vrei sa vin sa iti amenajez eu spatiul si sa curat plaja? Nici mie nu mi-a placut maniera in care ati raspuns mesajului, chiar mi s-a parut impertinent tonul.

    Si eu voi veni in aceasta vara la dv si va rog respectuos sa aveti o atitudine prietenoasa, ca fiecare om trebuie respectat, indiferent cu ce buget vine la mare; mai ganditi-va ca cel ce v-a ales anul acesta, poate va alege si anul viitor! Asa ca mai lasati ciocul mic si rezolvati problemele ca banii sunt la turisti, altfel ajungeti ca Histria!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    8 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    anca_sys, cris1982, davidana, dinţosul, DoreD, Michaell, rentea, romeo-george
    Alte impresii din această RUBRICĂTomis Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.061121940612793 sec
    ecranul dvs: 1 x 1