ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.07.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Barlad
ÎNSCRIS: 01.08.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 4/1.6

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
90.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Mai trebuie lucrat la imaginea generala

TIPĂREȘTE

Cred ca are dreptate Madyb (vezi impresii). Pentru preturile practicate nu prea se ridica la 4 stele. E drept ca se incearca si este de apreciat acest lucru.

In ceea ce priveste masa e foarte bine, dar in general asa la prima privire la hotel mai are pana sa ajunga la 4 stele.

Sunt multe lucruri vechi / uzate care nu au ce cauta intr-un hotel de 4 stele. Peretele piscinei in partea de sus este innegrit (acel cauciuc/perete) - fapt ce ma dezgusta personal, pentru ca si la Barlad (da, intr-un orasel asa mic) se curata nu doar apa piscinei, ci se curate efectiv cu solutie si perie acea margine a piscinei, iar aici de 3 zile nu am vazut pe nimeni facand asta. Peretele de cauciuc de la piscina copiilor este "umflat", si la fel, murdar.

Am cerut o perna in plus si inca un scaun pe terasa de 2 ori pana acum, sunt curioasa daca se va intampla ceva maine... mai astept un pic. deci nici promtpi nu sunt mereu.

La dus bateria e relativ stricata, se deschide si se regleaza foarte greu.

Ca impresie generala, as spune ca mai un pic de lucrat la toate detaliile mici - la piese de mobilier din hotel, la promptitudinea fata de "nevoile " clientilor. E patru stele in devenire, sa speram ca vor imbunatati lipsurile care au fost remarcate de clienti, pentru ca sunt importante pentru a schimba ''romanilor'' impresiile despre Romania turistica. Intr-adevar, cand platesti 5600 ron (atat am platit si eu pentru 6 nopti intr-un junior suite) te astepti la un pic mai mult...

Am uitat sa mentionez ca am mentionat de la rezervare ca vreau 2 camera alaturate (am avut si o camera dubla cu vedere la mare) si ni s-a spus ca se face tot posibilul, cand ne-am cazat ni s-a spus ca sunt alaturate si cand am ajuns la camera... surpriza!!! erau la 4 camera distanta???!!! Am coborat si le-am explicat ca nu se poate sa spui ceva si sa faci altceva si ca nici nu vreau altfel decat cum mi s-a spus ca se va face si pana la urma au facut rectificarea a doua zi.


[fb]
---
Trimis de corinamargarint in 31.07.13 23:49:13
Validat / Publicat: 01.08.13 00:28:08

VIZUALIZĂRI: 1136 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (corinamargarint); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 9 voturi)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

corinamargarintAUTOR REVIEW
[01.08.13 08:13:48]
»

Am omis sa scriu si ceea ce ma incanta, deci hai sa enumeram si acestea, pentru ca acestea sunt motivele pentru care am recomandat hotelul:

- masa - variata, mancare gustoasa, angajatii isi iau sarcinile in serios si este foarte ok

- privelistea - junior suite e pe colt si suntem si la etajul 8, deci privim si marea si lacul si Constanta si toate imprejurimile, foarte frumos.

-programul pentru copii de la ora 8 - e altceva, ceva care nu gasesti oriunde, e ceva care am intalnit si la bulgari si e de apreciat, chiar ii incanta pe copii

-regimul all inclusive cu sezlonguri pe plaja, cu prosoape pentru plaja si piscina, foarte util; regimul AI cu barurile de la piscina, lobby si plaja

- baia iti da impresia de lux, ceea ce pe mine ma incanta (cu exceptia bateriei de la cada care nu functioneaza corect)

-personalul in general e zambitor si isi fac treaba bine, un pic mai putin la receptie la sosire cand am fost"mintiti" cu camerele alaturate, dar s-a rezolvat (iar faptul ca s-a rezolvat e foarte important, fac ceva pentru client, le pasa)

Si acum, ca tot am reintrat, trebuie sa spun ca pentru cei cu suite - asa e peste tot in lume - ar trebui ceva facilitati in plus, gen minibar free sau fructe proaspete in camera, cafea la room sevice free, nu stiu, ceva care sa ne faca sa ne simtim bine ca noi am dat cu 40% mai mult decat ceilalti. Asa mi s-ar parea firesc, nu exact tot la fel ca ceilalti.

bogdan10
[01.08.13 13:31:13]
»

@corinamargarint:

Am uitat sa mentionez ca am mentionat de la rezervare ca vreau 2 camera alaturate (am avut si o camera dubla cu vedere la mare) si ni s-a spus ca se face tot posibilul, cand ne-am cazat ni s-a spus ca sunt alaturate si cand am ajuns la camera... surpriza!!! erau la 4 camera distanta???!!! Am coborat si le-am explicat ca nu se poate sa spui ceva si sa faci altceva si ca nici nu vreau altfel decat cum mi s-a spus ca se va face si pana la urma au facut rectificarea a doua zi.

Inseamna ca prima data ai avut camera dubla (matrimoniala) cu vedere frontala la mare? Acelea niciodata nu au cum sa fie alaturate cu ap. Junior Suite! Doar camerele duble (twin) cu vedere laterala la mare sunt alaturate cu astfel de apartamente!

Oricum probabilitatea e mai mica sa se elibereze in ziua in care tu ai cazarea, camera dubla de langa ap. Junior, indiferent de etajul hotelului. Turistii care le ocupa pot avea date de plecare diferite! Nu vad de consideri la faza asta ca fiind vina hotelului?

Si acum, ca tot am reintrat, trebuie sa spun ca pentru cei cu suite - asa e peste tot in lume - ar trebui ceva facilitati in plus, gen minibar free sau fructe proaspete in camera, cafea la room sevice free, nu stiu, ceva care sa ne faca sa ne simtim bine ca noi am dat cu 40% mai mult decat ceilalti. Asa mi s-ar parea firesc, nu exact tot la fel ca ceilalti.

In primul rand pretul reflecta spatiul de cazare mult mai mare (dublu) fata de o camera dubla! Nu e obligatoriu sa ai alte facilitati in plus! Nu confunda apartamentele VIP cu apartamentele Junior!

In strainatate, la apartamentele VIP ai facilitati in plus nicidecum la apartamentele Junior, care de fapt sunt tipul cel mai mic de apartamente dintr-un hotel!

corinamargarintAUTOR REVIEW
[03.08.13 08:02:36]
»

Imi pare rau sa te dezamagesc dar chiar stiu locatii care se respecta si ofera ceva in plus la Junior suite si ceva mai mult la executive suite.

bogdan10
[04.08.13 00:23:37]
»

@corinamargarint:

In ce tara, la ce pret si ce ofera in plus?

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
bogdan10, corinamargarint
Alte impresii din această RUBRICĂSavoy Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.035382986068726 sec
    ecranul dvs: 1 x 1