ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.07.2013
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 12.07.11
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 7 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
83.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Recomandari... si nu prea...

TIPĂREȘTE

Am petrecut in luna iulie concediu la Savoy in ideea ca ne putem bucura si de litoralul romanesc, de serviciile all inclusiv, dar avem restrictii in a recomanda din tot sufletul... putem exemplifica:

- mancarea intradevar buna, dar mai putin diversificata daca hotelul este mai plin (am prins in timpul sejurului 2 perioade (una cu numeroase garnituri pentru friptura; alta cand a crescut nr turistilor si au aparut doar cartofii la cuptor, piure, orez si capace la tavi...)

- plaja privata cu 2 sezlonguri de familie si 1/2 umbrela teoretic gratis, dar ---- daca vreti mai spre mal trebuie obligatoriu sa vorbiti cu baieti supraveghetori- se poate pentru o suma x /zi; mare tiganie dimineata in jurul orei 7.30-8.00, cand nu mai gasesti liber sezlong in primele 2 randuri, penttru ca o parte dintre turistii "navetisti" care sunt obisnuiti sa se trezeasc dimineata, isi plaseaza prosoape si se reintorc in jurul orei 9.30; cu putin noroc si comision iti plaseaza baietii plajei un sezlong la malul marii, dar nu beneficiezi de umbrela... a, dar sa nu uit... daca ocupi pe randul 3 un sezlong risti sa stai complet la umbra daca se deschid umbrele in jur...

- curatenie-- este ok, se schimba prosoapele zilnic, lenjeria o data pentru un sejur de 7 zile, e ok... ; mai rau este daca vrei sa schimbi prosoape de plaja in cursul zilei pentru ca nu prea au stocuri...

- locuri de parcare- mare problema... daca ai noroc sa gasesti unul la sosire faci tot posibilul sa nu mai pleci caci sigur nu-l mai gasesti liber, chiar si daca dai baiatului de la parcare o suma y sa il ai...

- animatia este ok pentru copii de maxim 7 ani (loc de joaca cu supraveghetori, petrecere seara); n-am inteles de ce se fac jocuri de plaja intre orele 10.00- 11.00 sau 16.00- 17.00 cand deja soarele este mult prea puternic;

- noua ni s-a parut mult prea plictisitor pentru copiii peste 7 ani, adulti sau cupluri fara copii- nu tu muzica pe plaja, nimic-nimic seara pentru petrecerea timpului

- pentru categoria 4 stele necesita mici imbunatatiri: scartaia usa de la balcon, era srticat furtunul de la dus, TV -ul facea probleme etc... prea mare pretul pentru serviciile oferie

Noi nu am fost atat de incantati si sigur nu vom reveni... nici nu-l vom recomanda decat cu completarile mai sus mentionate


[fb]
---
Trimis de Maddyb in 24.07.13 16:47:14
Validat / Publicat: 24.07.13 17:57:23
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2675 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

28 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Maddyb); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2699 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

28 ecouri scrise, până acum

webmaster
[24.07.13 17:56:39]
»

@Maddyb: Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs invitației de a scrie propriul set de impresii din această vacanță.

Iar cu ocazia primului review scris pentru informarea comunității - bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

tm67bru
[24.07.13 18:03:08]
»

Lady, media 8.40 (adică "mulțumit, mici obiecții" în notația AFA) și totuşi nu recomanzi acest hotel??

Probabil ai "ștacheta" f. f. sus.... .... mă rog, nu-i nimic rău în asta... (în afara faptului că te predispune la risc ridicat de nemulţumiri în vacanțe...)

Sfat; încearcă să te duci în vacanță EXCLUSIV pentru a te relaxa, nu nepărat in "inspecţie" - nu lăsa, de exemplu, "scârtâituirle ocazionale de ușă" să-ți "muşte" din plăcerea vacanţei.

Dacă reuşeşti, îmi vei mulţumi pentru sfat. Dacă nu... - oricum mă vei bombăni...

armina
[24.07.13 20:15:52]
»

@Maddyb: Nu ne-ai spus cat a costat sejurul... Inteleg ca ati avut ALL inclusive. Cu bauturile cum era?

MaddybAUTOR REVIEW
[24.07.13 22:48:30]
»

@tm67bru: Mister... din respect pentru AFA nu dau curs acestui ecou... decat printr-o scurta concluzie...

Parerea mea conteaza pentru alti turisti cu ""ștacheta" f. f. sus... ca mine... sa nu-si iroseasca banii si timpul pe concediu in astfel de locatii...

MaddybAUTOR REVIEW
[24.07.13 22:58:46]
»

@armina: Da. Am avut ALL inclusive. Pretul corect: 5600 ron pentru 7 nopti de cazare (2 adulti + 1 copil - 8 ani).

Ma intrebai de bauturi... Noi nu suntem mari consumatori de alcool... incat nu pot da o nota... Sucurile erau ok din gama Pepsi si Prigat; ceaiul de la Lipton, dar se mai epuizau varietatile; cafeaua la dozator- in ceasca la barul din loby sau la micul dejun, dar la barurile de piscina si plaja se serveau in aceleasi pahare ca cele din gara (de 1leu); berea la draft - la pranz si cina, dar la barul de pe plaja sau piscina acellasi recipient ca si la suc- paharul de unica folosinta pe care ti-l rasturna vantul daca nu-l consumai si ramanea pe jumatate gol pe masuta...

bogdan10
[28.07.13 00:51:38]
»

Am fost si noi cazati 7 nopti la acest hotel (ne-am intors acum 3 saptamani) si consider ca modul in care relatezi anumite aspecte nu este obiectiv. Ai o tenta rautacioasa in a prezenta problemele respective.

- mancarea intradevar buna, dar mai putin diversificata daca hotelul este mai plin (am prins in timpul sejurului 2 perioade (una cu numeroase garnituri pentru friptura; alta cand a crescut nr turistilor si au aparut doar cartofii la cuptor, piure, orez si capace la tavi...)

Nu am sesizat acest aspect cat timp am stat la hotel. Seara cand se face gratar pe terasa, ca feluri de mancare gatita sunt intr-adevar mai putine (cam cu 2-3 sortimente) deoarece exista 2-3 feluri de friptura + inca 2 garnituri care se iau tot de acolo!

- plaja privata cu 2 sezlonguri de familie si 1/2 umbrela teoretic gratis, dar ---- daca vreti mai spre mal trebuie obligatoriu sa vorbiti cu baieti supraveghetori- se poate pentru o suma x /zi; mare tiganie dimineata in jurul orei 7.30-8.00, cand nu mai gasesti liber sezlong in primele 2 randuri, penttru ca o parte dintre turistii "navetisti" care sunt obisnuiti sa se trezeasc dimineata, isi plaseaza prosoape si se reintorc in jurul orei 9.30; cu putin noroc si comision iti plaseaza baietii plajei un sezlong la malul marii, dar nu beneficiezi de umbrela... a, dar sa nu uit... daca ocupi pe randul 3 un sezlong risti sa stai complet la umbra daca se deschid umbrele in jur...

Faptul ca unii turisti ocupa dimineata devreme sezlongurile nu este vina hotelului. Hotelul pune la dispozitia turistilor acele sezlonguri si umbrele si nu are cum sa impiedice ocuparea lor de catre turistii care au acest drept! Acest lucru se practica si in alte tari si nu doar de catre turistii romani!

Am observant si eu acest fapt relatata de tine deoarece dimineata in jur de 07:15 - 07:30 coboram la restaurant sa-mi beau cafeaua pe terasa. Nu ma interesa sa ocup sezlonguri pe randurile din fata chiar daca as fi putut la ora aceea. Imi era indiferent ca stau pe randul 3,4, 5 sau 6 la ora 09:30 cand ajungeam pe plaja!

Chiar daca intre umbrelele deschise de pe un rand era umbra, puteai sa tragi sezlongul intre randuri ca sa stai la soare sau sa stai pe ultimul rand si trageai sezlongul in spate!

Nu te oprea nimeni sa mergi sa ocupi sezlongurile cand coborai la masa dupa care te intorceai la restaurant, daca tineai mortis sa stai pe primele 2 randuri!

- curatenie-- este ok, se schimba prosoapele zilnic, lenjeria o data pentru un sejur de 7 zile, e ok... ; mai rau este daca vrei sa schimbi prosoape de plaja in cursul zilei pentru ca nu prea au stocuri...

Esti prima persoana pe care o aud ca i s-a schimbat asternutul doar o singura data in timpul sejurului de 7 nopti! Noua ni s-a schimbat asternutul din 2 in 2 zile fara sa solicitam sau sa dam vreo "atentie" cameristei! Am mai stat de vorba si cu alti turisti atat pe plaja cat si la piscina sau in hotel, dar nu i-am auzit sa "se planga de acest lucru"!

- locuri de parcare- mare problema... daca ai noroc sa gasesti unul la sosire faci tot posibilul sa nu mai pleci caci sigur nu-l mai gasesti liber, chiar si daca dai baiatului de la parcare o suma y sa il ai...

Chiar daca pe site-ul hotelului apare scris clar ca sunt 60 de locuri de parcare, in parcarea de vis-à-vis de hotel (pe partea cealalta a soselei) exista o parcare mare asfaltata la care turistii din hotel au dreptul sa parcheze. Se elibereaza un tichet de la receptie care se lasa pe bordul masinii daca se parcheaza acolo! Partea proasta cateodata e ca unii tin neaparat sa parcheze "la botul calului" si nu concep sa se deplaseze 200 - 300 m!

- pentru categoria 4 stele necesita mici imbunatatiri: scartaia usa de la balcon, era srticat furtunul de la dus, TV -ul facea probleme etc... prea mare pretul pentru serviciile oferie

De ce nu ai sesizat aceste aspecte la receptie? Si noi am avut mici probleme (inclusiv scartait la usa de la baie) dar le-am sesizat la receptie si in aceeasi zi a venit echipa lor de interventii pt. remedierea lucrurilor! Au o echipa proprie de interventii care se afla in hotel intre orele 09:00 - 18:00.

MirelaA
[28.07.13 18:07:06]
»

@bogdan10: Sunt de acord in totalitate cu cele relatate de tine, am fost cazati 7 nopti la acest hotel in perioada 10-17 iulie si am fost multumiti atat de conditiile de cazare cat si de mancare, ai perfecta dreptate si cu privire la parcare, si noi am fost ghidati spre parcarea de vis-à-vis de hotel insa atat timp cat este pazita nu vad care este problema, iar in ceea ce priveste lenjeria, a fost schimbata o data la doua zile.

Pot spune ca ne-am simtit foarte bine si recomand cu caldura acest hotel familiilor cu copii.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
webmaster
[28.07.13 18:12:17]
»

@MirelaA: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

Poţi folosi linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

MaddybAUTOR REVIEW
[28.07.13 22:46:47]
»

@bogdan10: Apreciereile pe care le-am facut au fost conform evaluarilor mele pentru ceea ce se vrea a fi acest hotel evaluat de 4 stele, personal avand si termen de comparatie. Chiar daca unii cititori considera ca sunt mai pretentioasa nu functionez pe principiul "lasa ma ca merege si-asa". Pentru sejurul ales nu am negociat pretul si am platit serviciile complete considerand ca pot sa le am incluse, totul este verificat, remediat, nu se fac reparatiile din mers...

Repet un hotel care se vrea a fi de 4 stele nu asteapta seriile de turisti ca sa regleze balamalele de la baie, sa aeriseasca instalatia de aer conditionat sau sa imi inmaneze un card crapat - cum singur a-ti mentionat in postarea "vacanta frumoasa" scrisa pe 15 iulie (vezi impresii), unde am vazut ca a-ti ajuns la aceeasi concluzie ca si mine; a-ti enumerat foarte frumos si alte servicii care lipseau cu desavarsire pentru un hotel de 4 stele (sali de recreere, tv LCD, SPA- contra cost, etc...)

Daca aveam alte asteptari optam pentru un sejur la gazda, sau la un hotel de 2-3 stele si cu siguranta nu as fi pretins astfel de servicii...

MaddybAUTOR REVIEW
[28.07.13 22:55:48]
»

@MirelaA: E ok ca sunteti multumita de serviciile de cazare si de mancare. Si parcarea poate fi -la modul general pusa in categoria ok, dar pe site-ul hotelului serviciile sunt mult mai generoase.

Un sejur in aceasta locatie poate fi recomandat dar, cei ce au asteptarile unor servicii de 4 stele+ All Inclusive e bine sa afle si alte detalii semnificative de la unii ca mine... !

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
bogdan10
[29.07.13 10:25:23]
»

@Maddyb:

Apreciereile pe care le-am facut au fost conform evaluarilor mele pentru ceea ce se vrea a fi acest hotel evaluat de 4 stele, personal avand si termen de comparatie. Chiar daca unii cititori considera ca sunt mai pretentioasa nu functionez pe principiul "lasa ma ca merege si-asa". Pentru sejurul ales nu am negociat pretul si am platit serviciile complete considerand ca pot sa le am incluse, totul este verificat, remediat, nu se fac reparatiile din mers...

Nici eu nu sunt de acord cu proverbul "lasa ca merge si asa" dar nici nu sunt adeptul pt. "ştacheta f. f. sus... " deoarece as risca sa devin o persoana cu "ifose", "fite", "figuri" etc! Cateodata unii au pretentii de la altii cu mult mai mari decat isi permit ei acasa!

Prefer sa caut sa raman obiectiv si sa apreciez cat mai corect cu putinta un anumit lucru atat la partile pozitive cat si la partile negative.

Nici eu nu am negociat pretul. Am avut o reducere la pretul sejurului datorita programului Early Booking asa cum au avut toti cei care au rezervat camere in perioada de timp cat a fost valabila aceasta oferta.

Repet un hotel care se vrea a fi de 4 stele nu asteapta seriile de turisti ca sa regleze balamalele de la baie, sa aeriseasca instalatia de aer conditionat sau sa imi inmaneze un card crapat - cum singur a-ti mentionat in postarea "vacanta frumoasa" scrisa pe 15 iulie (vezi impresii), unde am vazut ca a-ti ajuns la aceeasi concluzie ca si mine; a-ti enumerat foarte frumos si alte servicii care lipseau cu desavarsire pentru un hotel de 4 stele (sali de recreere, tv LCD, SPA- contra cost, etc...)

In sezon, in orice hotel in care seriile de turisti au continuitate, personalul hotelului are timp doar de curatenie si pregatirea camerelor pt. a putea fi cazati alti turisti. Ca sa stai sa verifici in amanuntime fiecare camera si eventual sa fie remediate micile probleme aparute, ar insemna sa blochezi anumite camere o zi fara sa cazezi turisti acolo. Niciun hotel nu practica acest lucru in sezon, indiferent in ce tara ai fi!

E de apreciat in schimb lucrul ca sunt prompti in remedierea lucrurilor si isi dau interesul sa-si perfectioneze activitatea "din mers" fata de altii care "se fac ca ploua" atunci cand turistii sesizeaza la receptie anumite probleme ivite pe parcursul sejurului!

La acest hotel, serviciul de ALL INCLUSIVE a fost introdus de anul trecut si tinand cont ca 2013 e al 2-lea an pt. ei in acest domeniu, consider ca se descurca destul de bine. Mai sunt unele lucruri de imbunatatit dar se vede ca isi dau interesul pt. a multumi clientii si au dorinta de perfectionare.

Chiar daca am enumerat si minusurile pe care le are acest hotel, acest lucru nu m-a impiedicat sa recomand aceasta locatie deoarece sunt predominante lucrurile pozitive si am vazut ca exista receptivitate din partea personalului + conducerii hotelului de imbunatatire a activitatii lor. Drept urmare se vede diferenta intre aprecierile noastre atat la nota acordata (8.3 fata de 9.2 cat am acordat eu) cat si faptul ca eu in schimb am recomandat acest hotel si altor persoane!

Daca aveam alte asteptari optam pentru un sejur la gazda, sau la un hotel de 2-3 stele si cu siguranta nu as fi pretins astfel de servicii...

Sfatul meu e sa incerci si la un hotel de 5 stele pe litoralul romanesc ca sa aflam si noi cum stau lucrurile pe acolo fata de hotelurile de 5 stele din afara tarii!

MaddybAUTOR REVIEW
[29.07.13 22:03:09]
»

@bogdan10: Prin completarile postate imi mai amintesc si alte deficiente in locatia sus mentionata... Spuneai:

"... Ca sa stai sa verifici in amanuntime fiecare camera si eventual sa fie remediate micile probleme aparute, ar insemna sa blochezi anumite camere o zi fara sa cazezi turisti acolo. Niciun hotel nu practica acest lucru in sezon, indiferent in ce tara ai fi!... "

La plecare din sejur nu am primit imediat un elegant "La Revedere" dupa predarea cardurilor ci a trebuit sa asteptam cc 10-15 minute sa se faca verificarea camerei si ok-ul a fost dat de camerista (probabil au verificat prosoapele, umerasele, paharele... . In nici o tara si nici intr-o alta locatie chiar si sub 4 stele nu am mai patit asa ceva... E clar ca "traim in Romania si asta ne umple tot timpul" - bine spunea cineva! Se pare ca pentru asa ceva si-au rezervat timp...

Legat de recomandare... ma repet... ca pentru cei ce vor face o alegere e bine sa stie si minusuri-le complet diferite...

Daca e nevoie de termen de comparatie cu un hotel de 5 stele... nici nu se poate pune in discutie.

Am fost pe litoralul romanesc si exista o locatie, chiar in statiunea Mamaia care atinge standardele unui hotel de 5 stele, si isi merita pe deplin aprecierile...

As putea spune ca am fost incantata sa ma cazez la o pensiune pe Transalpina de 3 stele unde camera era impecabila... da, da impecabila! in varf de munte unde turism-ul nu se face la cotele litoralului!

bogdan10
[30.07.13 10:29:49]
»

@Maddyb:

La plecare din sejur nu am primit imediat un elegant "La Revedere" dupa predarea cardurilor ci a trebuit sa asteptam cc 10-15 minute sa se faca verificarea camerei si ok-ul a fost dat de camerista (probabil au verificat prosoapele, umerasele, paharele... . In nici o tara si nici intr-o alta locatie chiar si sub 4 stele nu am mai patit asa ceva... E clar ca "traim in Romania si asta ne umple tot timpul" - bine spunea cineva! Se pare ca pentru asa ceva si-au rezervat timp...

OK-ul il da intr-adevar camerista dupa ce verifica daca s-a consumat ceva din minibarul din camera si nicidecum daca lipsesc prosoape, umerase, pahare etc!

Eu am avut grija sa anunt camerista ca eliberez camera de cand am inceput sa car bagajele jos. Pana am predat in final cardurile de acces, acest OK fusese deja dat si nu a trebuit sa stau sa astept deloc! Mie unul mi s-a spus "La revedere!" de catre personalul de la receptie si ca ma asteapta si alta data sa revin!

Legat de recomandare... ma repet... ca pentru cei ce vor face o alegere e bine sa stie si minusuri-le complet diferite...

Orice hotel/pensiune/motel are si minusuri si plusuri! Nicio unitate de cazare nu e "perfectiunea intruchipata"! Depinde ce atarna mai greu in balanta: plusurile sau minusurile!

MaddybAUTOR REVIEW
[30.07.13 14:46:50]
»

@bogdan10: Nu vreau sa se inteleaga gresit... Ni s-a spus "La revedere, va mai asteptam... ", dar dupa ce s-au facut verificarile, desi noi am anuntat ca minibarul este complet...

Plusuri sau minusuri pot fi tolerate in orice situatie... doar ca se intampla sa vrem sa beneficiem de servicii complete de mult mai multe ori, corespunzator pretului pe care il platim... din nefericire in cele mai multe situatii la noi serviciile de turism se masoara pe cantitate si mai putin pe calitate... si mai ales la hotelurile mari care au pornit la drum cu o eticheta si profita de ea...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
bogdan10
[31.07.13 11:42:27]
»

@Maddyb:

In final OK-ul il da persoana angajata la hotel (camerista de pe etaj). Exista persoane (la modul general vorbind nu legat de acest hotel) care consuma anumite produse din minibar si nu declara la plecare. De aceea unii hotelieri recurg la astfel de confirmari din partea cameristei de pe etaj. In caz contrar i se imputa cameristei consumatia din minibar!

Nu cred ca e cazul sa-i bagam pe toti hotelierii in aceeasi oala (e valabil si la pensiuni) ! Sunt unii care isi dau interesul sa faca un sejur cat mai placut clientilor si altii care merg "pe jecmaneala" fara sa-i intereseze de gradul de multumire al clientilor!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
MaddybAUTOR REVIEW
[31.07.13 17:00:46]
»

@bogdan10: Cunosteam aceasta procedura (de prin anii 1980), dar imi doream ca un hotel care se respecta sa nu o mai aplice... dar ma rog... increderea bat-o vina...

bogdan10
[01.08.13 13:13:54]
»

@Maddyb:

La faza asta ai cam incurcat borcanele!

In anii '80 nu exista minibar in hotelurile din Romania! Cel mult camere dotate cu frigider (care era gol) pt. care se platea o taxa in plus!

In schimb in anii '80 camerista verifica daca exista prosoapele si asternuturile in camera!

MaddybAUTOR REVIEW
[01.08.13 14:15:33]
»

@bogdan10: Repet... am anuntat ca minibarul este compet... putem sa presupunem ca nu au avut incredere...

concluzia este ca au verficat...

putem sa presupunem ca au verificat tot... si minibar si prosoape...

Insist pe ideea ca un hotel cu eticheta... care isi respecta turistii, puteau sa omita aceasta etapa...

tm67bru
[01.08.13 14:37:18]
»

@Maddyb: dacă aș fi eu proprietar acolo și turiști mi-ar f majoritar nemți , - poate (subliniez poate) aș omite verificarea. Dar dac-aș primi majoritar români, italieni, latini în general - de exemplu - nici gând!

Sunt curios - tu, dac-ai fi administrator acolo, ți-ai asuma riscul?

La Phoenicia tot așa s-a procedat - am chemat eu camerista înainte de plecare. Nu m-a deranjat acest lucru nici cât negru sub unghie. Știam că așa e proceduura, mi s-a părut, repet, normală având în vedere metehnele multor turiști de-a împrumuta, "din greșeală", câte ceva de pe-acolo.

Sincer nu înțeleg pe ce lume trăiesc cei ce percep - ÎN ROMÂNIA - aceste verificări ca exagerate...

MaddybAUTOR REVIEW
[01.08.13 20:44:18]
»

@tm67bru: Ai pus o intrebare si este frumos din partea mea sa raspund!

Daca as fi administratorul unui hotel ca acesta mi-as asuma astfel de riscuri... Cu atat mai mult cu cat pornim de la premisa ca nu orice categorie sociala isi permite un sejur All Inclusive in Romania...

Daca platesti astfel de servicii, sa inteleg ca te poti bucura la un sticks sau un suc gratis?

Atunci ce pretentii sa avem de la pensiunile cu bucatariile complet dotate cu electrocasnice si vesela? Nu mi s-a intamplat sa -mi faca nimeni inventarul la plecare. Respect lor!

Nasshu
[01.08.13 20:59:32]
»

@Maddyb: bv. scurt si la obiect! as mai completa cu ceva: daca m-ar intreba la plecare - nu a fost cazul pina acum - despre inventarul unei camere (ce am consumat din ea sau ce am ''furat'' din ea), singurul raspuns legal este: va rog sa imi aratati un document semnat (de mine) cu CE AM PRIMIT!!

Daca ei ma acuza pe nedrept ca am luat un prosop, sau am consumat ceva - repet nu am facut asa ceva- sa imi dovedeasca ca au si fost acolo!!!

p.s. eu sunt mai Gigi Contra , si merg pe principiul eu sunt corect , trebuie sa fiu tratat cum trebuie! Au fost si cazuri unde am facut ''bacsis'' cu ajutorul instantelor de judecata , chiar daca am pierdut ceva timp si nervi !!!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
bogdan10
[02.08.13 11:15:14]
»

@Maddyb:

Continutul minibarului este contra-cost (lucru valabil in marea majoritate a hotelurilor din lume) ! Ai incluse bauturi in regimul All Inclusiv! Ce e asa greu de inteles?

De la pensiuni nu pleci nu electrocasnicele sau vesela! Daca stam sa comparam mere cu pere nu vom ajunge niciodata la o concluzie corecta!

bogdan10
[02.08.13 11:20:43]
»

@Nasshu:

Continutul unui minibar este afisat pe o lista (pusa la vedere) in care apar si preturile! Nu te acuza "nimeni pe nedrept" daca acel continut este intact!

kelyboy
[02.08.13 12:35:37]
»

@bogdan10: Da, la hotelurile care au un management care se respecta si in acelasi tip, respecta si turistii, lista cu preturi pentru minibar e afisata la vedere (in tara noastra am intalnit acest lucru de nenumarate ori), dar sa stiti ca mai exista si exceptii! Anul acesta in Istanbul (voi posta curand, sper, un review despre aceasta locatie), am gasit frigiderul din camera burdusit cu tot felul de bauturi (toate la doza - bere, suc, ceai, etc), cred ca erau 20-30 in total, nu mai vazusem asa ceva in viata mea, dar absolut nicaieri o lista cu preturi sau macar cu continutul frigiderului! Norocul meu e ca am intuit despre ce e vorba, am preferat sa nu consum nimic din acel minibar, iar la plecare a stat si am privit la menajera cum scotea din frigider sa numere (cred sa si verifice daca sunt pline!) respectivele doze...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
MaddybAUTOR REVIEW
[02.08.13 18:52:25]
»

@bogdan10: Continutul unui bar poate fi si gratuit pentru serviciile All inclusive in unele locatii care se respecta. Vorbesc in cunostinta de cauza, pentru ca am beneficiat de asa ceva, dar nu in Romania!

Imi pare rau, dar se pot compara merele cu perele, mai ales daca tara de origine este aceeasi... Este drept ca au si asemanari (le enumar intr-un alt ecou daca este nevoie...), dar au bineintele si deosebiri...

Aici vorbim de servicii turistice... de hotelieri care au pretentia sa fie clasati cat mai sus (pentru a putea pretinde preturi), dar nu pot fi trecute cu vederea serviciile de inalta clasa ale unor mici pensiuni care iti ofera mai mult decat te-astepti...

Daca hotelul Savoy ar avea 3 stele si pretul aferent m-as intoarce cu placere si l-as recomanda, dar pentru ceea ce este si pretinde... nu vreau sa fac compromisuri...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
bogdan10
[04.08.13 00:34:12]
»

@Maddyb:

[ b] Continutul unui bar poate fi si gratuit pentru serviciile All inclusive in unele locatii care se respecta. Vorbesc in cunostinta de cauza, pentru ca am beneficiat de asa ceva, dar nu in Romania!

In ce tara si la ce pret al sejurului?

Imi pare rau, dar se pot compara merele cu perele, mai ales daca tara de origine este aceeasi... Este drept ca au si asemanari (le enumar intr-un alt ecou daca este nevoie...), dar au bineintele si deosebiri...

Daca incepi sa compari mere cu pere (indiferent de lucruri), ai pornit deja din start gresit! Compari 2 lucruri similare nu diferite!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
llia
[26.08.13 08:53:18]
»

Tocmai am fost la acest hotel...

Subscriu in totalitate celor scrise de tine si am aceeasi concluzie!

Imi voi face timp sa-mi scriu pe larg impresiile intr-un review.

Felicitari pentru descrierea exacta si pentru raspunsurile date comentariilor ulterioare!

Totusi exista ceva despre care am alta parere fata de tine... nota data hotelului! E prea mare!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
MaddybAUTOR REVIEW
[26.08.13 23:07:40]
»

@llia: multumesc pentru sustinere ;

intr-adevar am fost putin cam darnica la note, recunosc... dar se poate sa iei note bune si sa pici la examen cand exista contracandidatii sunt mult mai buni pregatiti...

in zilele noastre concurenta poate ne va crea posibilitatea sa primim servicii/ produse de calitate... asa ca si recomandarile/ concluziile conteaza...

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
bogdan10, kelyboy, llia, Maddyb, MirelaA
Alte impresii din această RUBRICĂSavoy Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.054305076599121 sec
    ecranul dvs: 1 x 1