ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.06.2012
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 03.06.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2012
DURATA: 0 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
la PMM* = 22 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 4 MIN

Foarte rau!

TIPĂREȘTE

Greu de imaginat mai rau de atat. Incepand de la reclama mincinoasa pe care si-o fac, in dulcele stil mioritic mai si suprataxeaza oaspetii... Dar sa motivam:

Am facut rezervarea prin unul din cele mai mari saituri de rezervari online (nu am sa ii scriu numele, pentru ca nu stiu daca va fi considerat reclama). In anuntul lor parea ca hotel de doua stele (ok pana aici, nu sunt fitos!) dar cu dotari de 3 stele: restaurant, bar, piscina, sauna... Captivat fiind de pretul destul de mic, imi fac rezervarea si purced dupa cateva zile spre Sinaia. Ajung in fata hotelului, situat in plin centrul Sinaiei, dar din prima ma lovesc de problema parcarii (la care facusem rezervare!) Parcarea avea o bariera, lasata jos... nimeni pe langa ea, niciun sistem electronic de deschidere sau comunicare. Ce sa fac? Claxonez (tot ca rumanul). Dupa 3-4 minute de asteptare in mijlocul drumului (nu exista rigola sau ceva similar) si incurcat restul soferilor, am hotarat sa duc masina in parcarea publica, unde am platit cativa lei si am purces pe jos spre hotel.

Receptia era in curs de amenajare... Asa ca am incercat sa ma inteleg cu receptionera printre zgomote de pickhammere si bormasini, intrun praf de nedescris.

I-am aratat rezervarea, m-a taxat un picut mai mult decat pretul de pe rezervare, a declarat ca nu are sa imi dea restul intreg asa ca am mai dat o taxa de 10 lei...

Urc in camera. DEZASTRU! Doua paturi apropiate, cu paturi din cele de pe vremea lu' impuscatu' din lana care inteapa, perne cu guguloaie.

Praful si panzele de paianjen tronau victorioase asupra timpului trecut de la ultima vizita a vre-unui alt tzepuit ca mine. Un televizor antic ocupa in intregime masuta destinata cititului si/ sau scrisului si oferea cu generozitate 22 de canale (cu toate ca in lista de pe masa apareau saizeci si ceva) cum eram de pe drum, m-a chemat baia catre ea. Ridic capacul wc-ului cu banderola "dezinfectat si zaresc in oglinda lui fire de par si un muc de tigara statut. Pe prosoapele proaspete deasemenea fire de par lungi si negre. Ma uit in oglinda stropita si ma conving... Sunt in continuare chel! Deci firele de par nu sunt de la mine. Pe tavan, urmele unei inundatii mai vechi, iar dusul plin de mucegai si piatra necuratata de la vremurile deschiderii "hotelului")

Intrebandu-ma de unde vine zgomotul de sosea si crezand ca fereastra e deschisa, ma indrept spre ea. Era inchisa. Nasol! Nasol, ca ma puse necuratu' sa ma uit pe jos. Noroi nesters de nu-mai-stiu cand. Presurile (ca nu le pot spune mochete) obosite cu urme ciudate pe ele, pete si intepaturi de tigare imi amintesc de gara.

Imi spun ca oi vedea eu cum oi dormi... Cobor si intreb unde e restaurantul. "Peste drum" mi se raspunde sec. Si piscina, barul, sauna? "Tot peste drum. Am crezut ca am facut o comfuzie. Imi iau smartphone-ul, deschid browserul si incerc sa imi fac o noua rezervare in aceeasi zi in acelasi loc. "Domnisoara, - zic - aici scrie ca hotelul Dvs. INCLUDE facilitatile astea, ba sunt postate chiar si fotografii". Si ii arat.

"Nu e vina mea! Aia de la saitul cu care ati facut rezervarea au gresit! " Minciuna. Saitul cu pricina posteaza informatiile date de hotelier... Iar pozele sunt incarcate strict de acesta.

Mi s-a urcat sangele la cap. Am predat cheia si am plecat.

Povestea insa nu se sfrseste aici!

A doua zi, la 7:30 dimineata imi suna telefonul. Numar ascuns, nu raspund... mai dorm un pic. La 8 din nou, la 8 jumatate imi dreg vocea si raspund. La capatul celalat, o voce sictirita si nervoasa imi spune: "Sunt directorul hotelului Cerbul (nu si-a dat numele!). Ati plecat ieri fara sa ne spuneti! De ce nu ati anuntat? Noi ar fi trebuit sa anuntam Politia! ". Fastacit, ii explic omului ca i-am spus receptionerei ca am rezervat camera de pe un anunt plin de minciuni, ca in conditiile alea nu stau, ca i-am predat cheia si ca am plecat. "Nu e nicio minciuna - zice - uitati-va acum la anunt sa vedeti ca s-a modificat. Si oricum, v-ati uitat telefonul in camera, sa veniti sa-l luati! ". Nu trec 10 minute, ma suna altcineva, de data asta o femeie care imi tine EXACT acelasi discurs, sustinand ca EA e directoarea hotelului... O rog cu cerul si pamantul sa imi trimita telefonul acasa cu un curier pe care sa il platesc eu... Intr-un final accepta, dar "sa nu ne trezim ca ni se intoarce! "

Si astazi ma mai intreb de ce trebuiau sa cheme Politia... Pe cuvant, in afara faptului ca am facut treaba mica intr-un vas de toaleta mizerabil, nu am facut nimic rau!


[fb]
---
Trimis de pericol112 in 17.06.12 17:33:12
Validat / Publicat: 17.06.12 19:23:28
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2970 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (pericol112); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 toaleta cea dezinfectata
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3600 PMA (din 5 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 22.50 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [17.06.12 19:22:53]
    »

    Articolul va fi publicat fara note, pentru ca nu ati fost cazati efectiv la aceasta unitate. (asa am dedus din review-ul Dvs.)

    pericol112AUTOR REVIEW
    [01.07.12 12:31:31]
    »

    @webmaster: cu faptul ca nu am stat sunt de acord. Dar atata vreme cat AM FOST in camera de hotel, (presupun ca fotografiile sunt suficiente pentru a proba acest lucru, daca doriti va pot transmite si copia facturii), presupun ca nota data pentru servicii si curatenie reflecta realitatea. Sa inteleg ca ar fi trebuit sa dorm in jeg ca sa am dreptul sa dau o nota?

    Ma rog, e saitul Dvs., Dvs. decideti.

    Cu toate acestea, am sa scriu in comentariul meu notele pe care consider de cuviinta sa le dau:

    pe o scara de la 1 la 10:

    Curatenie - 2

    Locatie - 5 (nota pentru pozitia centrala ar trebui sa fie 10 este anulata de zgomotul continuu facut de cele doua sosele si calea ferata care trec prin imediata apropiere a hotelului)

    Servicii - 1 (practic hotelul nu ofera niciun serviciu)

    Personal - 3 (nici ei nu stiu cine este directorul hotelului, receptionera care se scuza pentru toate problemele cu propozitia "nu eu sunt de vina" si fara sa incerce sa rezolve problemele)

    Restaurant: 0 (nu au, cu toate ca se lauda ca au, prin urmare nu poti da nota)

    Multumesc

    webmaster
    [01.07.12 23:36:31]
    »

    Nu avem absolut nimic împotriva declarării notelor aşa cum deja aţi făcut-o (printr-un ecou).

    Dar ar fi un precedent incorect să ignorăm o regulă a noastră, care nu admite luarea în calcul a notelor celor care (deşi cel mai adesea aufostacolo) nu au beneficiat efectiv din varii motive, de serviciile unităţii respective de cazare.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    pericol112
    Alte impresii din această RUBRICĂRina Cerbul Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048243999481201 sec
    ecranul dvs: 1 x 1