GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Hotelul e pozitionat minunat, in centru, la 15 minute de mers pe jos pana la atractiile din centrul istoric: Piata mare si minunatele stradute pietonale aferente.
Constructia e noua, cu o arhitectura speciala, mergand de la functionala si interesanta in camere pana la spectaculoasa la interiorul primelor doua etaje - cele cu receptia si restaurantele - scarile din sticla m-au impresionat aici.
Am avut camera la etajul 12, privelistea e super – merita toti banii; in plus litul e cu vedere spre extrerior. Camera are toate dotarile ce se cer la 4 stele – inclusiv seif, papucei, masa si fier de calcat, halat, si alte cele. Este si minibar la niste preturi fabuloase – ceva de genul 10 lei o bere de 0.33 sau 25 lei o sticluta de vin de 0.2. E normal sa fie preturi mai maricele la minibar dar totusi parca un pic se sare peste cal. Parerea mea este ca preturile de minibar ar trebui sa fie atat de maripe cat sa nu se merite sa mergi pana la chioscul din colt… . Este si un fierbator de apa si ingrediente cu care poti sa-ti faci o cafea sau un ceai din partea casei.
Curatenia, asternuturile, prosoapele – ireprosabile.
Daca vii cu masina e un pic de dichis: nu poti rezerva locuri de parcare, iar acestea nu-s chiar din belsug. Este o parcare exterioara si una interioara (dar aici multe locuri sunt rezervate pentru altcineva), ambele costa, cea externa 5 euro, cea interna 10 euro; se poate intampla sa nu mai fie locuri libere si atunci cauti prin apropiere. Accesul se face cam asa: cand vii prima data tragi masina pe rampa hotelului unde blochezi nitel circulatia, mergi la receptie unde spui ce doresti, si un om de-al lor vine si iti deschide bariera.
Dupa check-in e simplu: cu cardul camerei poti deschide bariera pentru intrare si iesire.
Dupa check-out, nemaiavand card cu care sa deschizi bariera procedezi asa: spui la receptie ce doresti, ei trimit un angajat sa deschida bariera, tu te duci si scoti masina te opresti in fata barierei, apoi te duci iar la receptie blocand intre timp circulatia si ei trimit (ups!) iar pe cineva sa deschida bariera, apoi gata! . Daca la receptie e rand si esti politicos si nu vrei sa te bagi in fata, atunci dureaza oleaca….
Parerea mea este ca ar putea rezolva chestia asta super elegant, cu o camera video si un buton si eventual un interfon. Ei, dar atunci n-am avea ce comenta la review-uri, nu? :)
Cum spuneam, hotelul da o impresie de nou, bine facut, bine pus la punct. Sunt insa cam multe chestiuni unde probabil nu s-a intervenit la timp, sau cum trebuie. Totul trebuie intretinut, altfel se rablageste. Am avut sau am vazut cam multe problemute tehnice sau poate am prins eu o zi din aia… Am avut cam asa:
Telecomanda de la TV nu era cea originala si mergea cam alandala, in baie, un suport pentru prosoape se cam clatina, gata sa cada.
In camera a fost foarte cald (25-26 de grade conform termostatului) insa nu am reusit nicum sa reglez temperatura desi am urmat pas cu pas instructiunile, asa ca am stat cu geamul deschis, n-a fost rau, insa e o risipa de energie. Suportul in care bagi cardul la intrarea in camera parea ca are capacelul sarit (sau mi se pare mie?), liftul parca are senzor de graba, stiti voi, precis ati avut de-a face cu acest tip de senzor.
Cea mai beton faza: dau sa intru in camera – nimic, palpaia o luminita rosie pe usa. Cobor la receptie, acolo repara ceva la card, il primesc, urc din nou, bag cardul: nimic. Mai cobor o data, iar ma duc la receptie, acolo iar repara ceva la card si imi spune receptionerul ca daca tot nu merge sa-l sun de la telefonul de urgenta de langa lifturi. Ma duc sus, bag cardul –nimic. Ma duc la telefon: suna ocupat. Cobor un etaj, sun si de acolo… nu merge. Cobor iar la receptie, a treia tura a venit un tehnician care a deschis cu o cheie speciala: ce era: de fapt senzorul din usa ramasese fara baterie.
Nu-i vorba: se intampla oricui dar parca n-ar fi rau schimbate preventiv, nu? Si dupa cum va spuneam cu cateva randuri inainte: liftul are senzor de graba, iar la receptie era mereu rand, iar eu fiind foarte politicos, toata treaba asta a durat ceva de genul 40 de minute…
Insa ce e drept, pe tot parcursul sederii, la masa, la restaurant, inclusiv in miezul problemeor tehnice: personalul s-a comportat admirabil, profesionist, asa cum trebuie.
Micul dejun nu a fost foarte divers, am vazut hoteluri mai putin titrate cu mai multe tipuri de alimente. Insa au fost toate de calitate, gustoase iar un alt punct laudabil a fost faptul ca au avut si un sortiment local de branza foarte bun. Super ideea, sper sa continue asa: dupa parerea mea chiar avem ce promova din punct de vedere alimentar, si hotelurile unde aterizeaza multi straini sunt un bun inceput de drum.
Aha! – un alt punct de remarcat – inteleg de ce e nevoie la micul dejun de farfurii mici – e pentru a evita risipa, cele de aici sunt super potrivite pentru asta, daca pui un ou in farfuriuta, pui si doua felii de salam, feliuta de cascaval mai incape doar peste ou :)
Pe scurt: hotel frumos, bine pozitionat, foarte potrivit pentru sederi legate de business, cu oarestece problemute tehnice nu tare greu de rezolvat dar cu personal profi: recomand deci.
Trimis de Trank in 08.12.17 16:11:09
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Trank); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.79107802 N, 24.14743423 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Trank: Mulțumim pentru această descriere.
Așa ajung și eu să cunosc interiorul unui hotel pe lângă care trec zilnic.
Vacanțe și cazări faine în continuare.
@Trank:
”Parerea mea este ca preturile de minibar ar trebui sa fie atat de maripe cat sa nu se merite sa mergi pana la chioscul din colt…
si eu sunt de acord cu asta, acolo unde preturile sunt decente zau ca nu-ti vine sa mai iesi sa-ti iei ceva din afara, abia ca parca te incita sa le consumi produsele, altfel spui pas.
M-a muzat si situatia cu farfuriile, parcarea, cardul, insa asa ai de ce sa-ti aduci aminte, ai facut exercitii fizice, ai tinut dieta, ti-ai pus rabdarea la incercare, asa ca daca stai sa te gandesti bine ai fost in castig .
Felicitari, ai fost atent la tot si asa am aflat multe, votat cu mare drag.
@Trank: Buna seara. Am fost si eu cazat la acest hotel de doua ori cu ocazia unor teambuildinguri, prima data in 2015 cred, si a doua oara weekendul trecut. Nu am mai scris un review despre experienta din 2015, deoarece inainte sa ajung acolo am citit un review foarte bine documentat scris de RossoNerro, care cred ca spune cam tot ceea ce poate fi spus despre acest hotel. Din pacate dupa aceasta a doua vizita si eu am avut impresia ca hotelul este pe un trend descendent, existand cateva mici detalii care m-au nemultumit. In afara de lifturile ciudatele si demagnetizarea cartelelor, am remarcat gresia crapata din baie si ceea ce m-a deranjat cel mai mult faptul ca sistemul de inchidere al geamului era stricat. Cand am ajuns in camera geamul era deschis pe batant, de jos in sus. Am inchis geamul si am actionat manerul de inchidere, insa in timpul noptii datorita vantului se auzeau zgomote. Am verificat si am constatat ca manerul de fapt nu functiona, geamul fiind inchis doar datorita propriei greutati, fara sa fie si incuiat.
Ca si dvs nu am dat importanta prea mare faptului, crezand ca am fost eu mai nenorocos cu camera primita, dar vorbind cu colegii despre aceasta intamplare, am primit o replica de genul "Ai avut noroc, la noi in camera manerul de la geam nici nu mai exista fiind rupt"...
@nightwish: Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Dec.2021 Ramada Sibiu — scris în 07.12.21 de valentinag din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Mar.2018 Decenta si respect: Hotel Ramada Sibiu — scris în 03.04.18 de MirelaV din CODLEA - RECOMANDĂ
- Apr.2017 Dezamăgire totală... — scris în 10.04.17 de TimeeaGam din BRAșOV - nu recomandă
- Dec.2016 Foarte frumos, cu o mica exceptie — scris în 13.01.17 de nclandreea din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- May.2015 Ramada Sibiu - “Best hotel in Sibiu” — scris în 03.09.15 de RossoNerro din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Dec.2014 Revelion 2015 la Ramada Sibiu — scris în 26.01.15 de FrancescaClara din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Dec.2014 E loc de mai bine — scris în 15.01.15 de LianaA din BUCURESTI - RECOMANDĂ