ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.08.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 05.08.15
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2015
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
1 AD. + 2 COPII -- v: 1-13 si 1-17

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

TIMP CITIRE: 3 MIN

Un gust... amar

TIPĂREȘTE

Am asteptat cu nerabdare sa ma reintorc la Duni (am mai fost in aceasta locatie in 2013), iar copii numarau zilele ramase pana la plecarea in sejur. Drumul a fost ok. Am plecat impreuna cu alte doua familii - prieteni apropiati, sperand ca totul va fi ca in urma cu 2 ani cand am fost superincantati.

La sosire, micile probleme au inceput incepand cu formalitatile de cazare. Eu si un prieten am primit camerele imediat dupa masa de pranz (am achizitionat sejurul de la aceeasi agentie, iar camerele au fost una langa cealalta), dar celalalt prieten abia dupa o ora si atunci dupa discutii indelungate cu receptionera (a fost cazat in alt pavilion).

Si de aici incep impresiile proaste.

Camere

- la prima vedere camerele erau ok, dar seara apareau paianjeni (nu stiu de unde!), iar la prietenul cazat in alt pavilion aerul conditionat mirosea foarte urat;

- in prima si a doua zi personalul venea sa faca curatenie in camera in jurul orei 15.00, cand noi ne odihneam avand in vedere ca nu puteam sa mergem la plaja la ora aceea (bineinteles ca am refuzat sa se faca curatenie!). Dupa sesizarea facuta la receptie personalul de serviciu a venit la curatenie dimineata cand era camera libera;

- luni seara, unul din copii incercand sa descuie usa a rupt cheia in broasca

(fata are 13 ani si stie sa incuie si sa descuie usa). Personalul de serviciu a remediat promt problema, dar la plecare mi s-a cerut sa platesc 20 de leva altfel nu primesc pasapoartele inapoi. Cam seamana a santaj!

- paianjenii morti si o clema de perdea cazuta au stat pe podea 3 zile, semn ca in aceasta perioada nimeni nu a dat macar cu o amarata de matura.

Masa/Personal de serviciu

- tacamuri scapate pe jos de personalul de serviciu, ridicate si puse pe masa ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat (unitatea noastra va doreste POFTA BUNA!);

- farfurii si tacamuri spalate de mantuiala. Nu este posibil ca dimineata cand vrei sa iei o farfurie curata pentru micul dejun, sa te murdaresti de branza pe maini sau sa constati cu stupoare ca tacamurile sunt lipicioasa de la alte mancaruri servite la masa din seara trecuta;

- rosii necoapte, castraveti si ardei grasi taiati felii care erau pusi de in castroane de pe o zi pe alta (incepeau sa fie uscati sau stafiditi pe margine);

- personal care rugat in limba engleza sa debaraseze si sa curete o masa pt. 9 persoane, se uita la tine de parca erai un extraterestru aterizat in sala de mese (era incantatoare privirea aceea inocenta si nevinovata!).

Bineinteles ca au fost si lucruri bune (aspectul exterioar al hotelului, spatiile verzi, activitatea personalului de la barurile de la piscina si plaja), dar cred ca raportul dintre preturile practicate si serviciile oferite de resort nu sunt corecte, serviciile fiind pe o panta descendenta, iar preturile pe una ascendenta.

Si vecinii nostri bulgari mai au ceva important de invatat! Faptul ca, indiferent de nationalitate, respectul si serviciile oferite trebuie sa fie aceleasi pt. toti turistii sositi in resort.


[fb]
---
Trimis de marcos64 in 05.08.15 12:04:50
Validat / Publicat: 05.08.15 13:48:28
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena, Duni, Constantin si Elena
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3159 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

20 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (marcos64); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2248 PMA (din 6 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    20 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [05.08.15 13:48:11]
    »

    @marcos64: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    ===

    Câteva fotografii de pe acolo ar fi mai mult decât bine-venite... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=1932

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [05.08.15 17:03:30]
    »

    @marcos64 -

    Povestea ta seamănă izbitor de mult cu o alta citită zilele trecute.

    Ai fost cumva împreună cu cel care a scris aici: vezi impresii?

    Mulţumesc

    fanespoitorul
    [05.08.15 18:34:07]
    »

    @nicole33 - Eu am avut senzatia de deja vu. Ma uitam cand a fost scris si stiam ca l-am citit in alta zi. Nu cred ca este corect ca doua familii sa traga la indigo

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [05.08.15 18:45:00]
    »

    @fanespoitorul -

    Nici mie nu mi se pare corect, doar că speram să intervină un moderator. Regulamentul este clar și, în acest caz, eu apreciez că a fost încălcat.

    webmasterX
    [05.08.15 19:33:07]
    »

    Din câte ne dăm seama nu e niciun indigo pe-aici-şa, însă e foarte probabil că autorul de mai sus a fost într-un sejur comun (prieteni?) cu autorul articolului anterior încărcat.

    Am retras notele acordate unităţii - conform regulamentului (1. B. 7), nu e acceptabilă evaluarea multiplă a unei unităţi de cazare de către membrii aceluiaşi grup sau ai aceleiaşi familii, pentru un sejur comun

    marcos64AUTOR REVIEW
    [05.08.15 20:24:09]
    »

    @nicole33 - da, am fost impreuna si in 2013 si acum. Impresiile pe care le-am scris sunt personale, iar in unele situatii consider ca am fost bland.

    marcos64AUTOR REVIEW
    [05.08.15 20:27:51]
    »

    @fanespoitorul - Raspunsul nu este tras la indigo, pataniile sunt cat se poate de reale (alergat noaptea dupa paianjeni prin camera, cheia rupta etc.) si mai aveam cate ceva de spus dar eram prea scarbit sa mai scriu.

    fanespoitorul
    [05.08.15 20:31:26]
    »

    @marcos64 - OK dar nu este corect sa depunctati Pelican, 4 sau 5 familii cati ati fost. A fost ceasul rau. Practic ii speriati pe altii. Este o super locatie bulgareasca si ceilalti turisti (nemti, englezi etc) vin prin TUI si nu cred ca TUI isi permite locatii naspa.

    marcos64AUTOR REVIEW
    [05.08.15 20:34:50]
    »

    @fanespoitorul - Noi, romanii, daca venim print-o firma din Romania avem vreo vina? Sau ei sunt mai europeni decat noi?

    fanespoitorul
    [05.08.15 20:41:35]
    »

    @marcos64 - Ati avut ghinion. Am 3 ani de Duni si daca as avea bani as sta minim 2 saptamani daca nu o luna. Nu avem nici o vina noi romanii dar iti spun din experienta ca asa cum vorbim cu bulgarii, asa reactii avem din partea lor. Pe mine m-au servit frumos intotdeauna. Omul din fata ta este ca o oglinda. ii zambesti, iti zambeste.

    marcos64AUTOR REVIEW
    [05.08.15 20:50:51]
    »

    @fanespoitorul - Te asigur ca am fost foarte politicos in relatiile cu ei, mai putin la plecare cand am cerut explicatii pt. ce sa platesc 20 de leva (desigur, aveam banii respectivi) si mi s-a raspuns ca daca nu platesc nu imi inapoiaza pasapoartele copiilor. Mi-a fost prea scarba sa intru mai mult in polemica cu ei, in plus aveam un alt program stabilit tot in Bulgaria, dar in alta locatie unde totul a fost ok.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [05.08.15 20:55:26]
    »

    @fanespoitorul -

    Pe mine m-au servit frumos intotdeauna.

    Și pentru că deja te cunosc. Și cu mine s-au purtat ok de fiecare dată, dar, la fel, deja mă cunosc și mă recunosc. Mi-e dor de Duni!

    Iar discriminată nu pot spune că am fost, pentru că imensa majoritate erau români.

    Omul din fata ta este ca o oglinda. ii zambesti, iti zambeste.

    Mare adevăr în cele de mai sus.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    fanespoitorul
    [05.08.15 20:56:07]
    »

    @marcos64 - Apropo's de chestia cu cheia si 20 leva. Acum 3 sau 4 ani o familie cu care am fost la Bansko, au spart un pahar din set, au aruncat cioburile sa nu se vada ca s-a spart si la plecare le-a cerut 4 leva pentru pahar sau sa dea paharul inapoi. Paharul in opinia mea este un consumabil chiar daca este de sticla si nu de unica folosinta. Asa cum am spus ati fost ghinionisti. Dar Pelican sau Duni nu cred ca merita oprobiu, poate un punctaj mai mic dar nu unul in derizoriu. Toate cele bune

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    fanespoitorul
    [05.08.15 20:59:49]
    »

    @nicole33 - Nu am spus eu

    Omul din fata ta este ca o oglinda. ii zambesti, iti zambeste a spus-o altcineva pe AFA. DAR E ADEVARAT

    bunidelaDuni
    [05.08.15 22:59:18]
    »

    @nicole33 - nicole33 esti reprezentanta vre-unei agentii?

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [05.08.15 23:01:47]
    »

    @bunidelaDuni -

    Nu.

    Am fost de cinci ori la Duni pentru că mi-a plăcut și voi mai merge. Cunosc suficient de bine resortul pentru a sesiza unele exagerări.

    bunidelaDuni
    [05.08.15 23:03:15]
    »

    @nicole33 - nicole33 esti reprezentanta vre-unei agentii?

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [05.08.15 23:11:04]
    »

    @bunidelaDuni -

    Am răspuns mai sus că NU.

    Pot dovedi cu contracte, facturi, chitanțe faptul că am fost la Duni în calitate de turist plătitor, ca fiecare.

    Dacă ai curiozitatea, poți citi aici pe site impresiile mele din mai multe vizite la Marina Royal Palace 5* din 2009, 2011, 2012, 2013 și 2014.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nightwish
    [07.08.15 13:20:43]
    »

    @fanespoitorul - Imi aduc si eu aminte de un articol citit in urma cu ceva timp pe AFA, unde am intalnit o formulare de genul "lumea este ca o oglinda, daca ii zambesti, iti va zambi inapoi". De cand am citit respectivul articol am avut senzatia ca am mai auzit/citit undeva cuvintele respective. Zilele trecute am avut o revelatie, cand recitind "Balciul Desertaciunilor" de William Tackeray, am gasit respectiva formulare

    Poate ne confirma autorul articolului (din pacate nu mai stiu cine este)

    Imi cer scuze admin ptr ca am fost off topic, dar ma "manca" la degete

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Husky
    [07.08.15 17:47:47]
    »

    @marcos64:

    Nu povestesti si despre experienta pozitiva de la cealalta locatie unde totul a fost ok, nu ca la Pelican?

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    bunidelaDuni, fanespoitorul, marcos64, nicole33, nightwish
    Alte impresii din această RUBRICĂPelican Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046355009078979 sec
    ecranul dvs: 1 x 1