GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am asteptat cu nerabdare sa revenim la hotelul Pelican din Duni unde am mai fost si in 2013 cand am fost superincantati de sejurul de atunci crezand ca si acum vom pleca de acolo cu acea parere de rau pe care o ai cand te desparti de un lucru minunat. Am plecat cu inca doua familii-familia cumnatului meu (care venea aici pentru prima data si la recomandarile mele) si familia unui prieten comun (care a mai fost cu noi si acum doi ani). Drumul o. k. !
Ajunsi la hotel constatam ca nu mai era acelasi personal de acum doi ani si deja au inceput micile probleme... Daca eu si prietenul am primit camerele destul de repede (dupa ce am servit masa de pranz) cumnatul meu a trebuit sa mai astepte vreo 2 ore.
Tin sa precizez ca se face o discriminare grosolana intre romanii care vin acolo intr-un nr. f. mare si nemtii sau alti straini in sensul ca niciodata nu am vazut cazati compatrioti in corpul principal al hotelului (cel cu receptia). Daca cineva poate sa ma contrazica sa o faca dar cu argumente!
Asa ca am fost cazati in camere mai putin confortabile (cu paianjeni care nu stiu de unde apareau, cu aer conditionat care mirosea urat). Fata prietenului nostru a avut si nesansa sa rupa cheia in broasca usii (pentru ca mergea f. greu) lucru care l-a costat 20 leva la check-out pentru ca altfel nu-si primea actele inapoi.
Un alt lucru care ne-a enervat a fost faptul ca am gasit fiecare sub usa cu o zi inainte de plecare un biletel in care eram rugati sa parasim camera la ora 12 (ora check -out) de parca noi abia coboraseram din bananieri si eram pentru prima data intr-un hotel. Buunn...
Sa continuam cu masa care nici aici nu ne-a mai lasat impresia buna de acum 2 ani! Eu nu am reusit sa mananc la masa de dimineata decat omletele facute afara la plita la care adaugam cateva masline, un ceai, o cafea si cateodata o clatita cu dulceata. In fiecare dimineata tot ce era servit se repeta, fara exagerare...rosiile care erau necoapte si nu prea taiate de curand, castravetii care de multe ori erau uscati, ardei gras taiati si pusi peste cei care au fost cu o zi inainte (se vedeau deja uscati si schimbati la culoare).
O alta impresie proasta ne -a lasat modul cum erau spalate farfuriile, lingurile, canile... Intr-o dimineata in incercarea de a lua o farfurie m-am trezit si cu o cantitate apreciabila de grasime de sub aceasta iar asta nu a fost singurul incident.
La masa de pranz serveam supe sau ciorbe (care trebuie sa recunosc ca mi-au placut) apoi doar cartofi prajiti si carne la gratar cu salata. Nu prea a reusit nicio mancare gatita sa ma convinga sa o mananc. Acest lucru se cam repeta si la masa de seara.
O alta bila neagra a fost modul in care erau debarasate mesele (foarte greu, din cauza lipsei de personal si a unui supervisor) dar si din cauza slabei pregatiri a celor care faceau aceasta treaba. De multe ori puneau tacamul cazut pe jos, pe masa la care venea cu incredere sa manance urmatorul turist.
Nu am nimic de comentat despre baruri si oamenii care-si faceau treaba acolo. Mi s-a parut o. k. cu mici exceptii peste care se poate trece!
De dorit au lasat si spectacolele de la amfiteatru (mult mai slabe si mult mai scurte) semn ca resortul a cheltuit mult mai putin pentru entertainement. Doar Beach-Party-ul s-a ridicat la asteptari, prin focul de artificii in special.
Apa marii a fost curata si limpede, au fost si valuri care ne-au incantat in schimb niste creaturi miriapode care te ciupeau si reuseau sa intre si in slip iti cam stricau cheful (aici nu mai era vina personalului din resort bineinteles)
A nu se intelege ca nu au fost si lucruri bune, dar nota pe care hotelul a reusit sa o mentina crescuta in anii trecuti este din pacate mult mai mica anul acesta. Sigur, astea sunt impresiile mele, subiective (pentru ca nu se poate altfel) dar recunosc ca m-au deranjat mai ales pentru faptul ca pretul a crescut (stiindu-se ca si copiii au platit un procent din biletul unui adult) iar serviciile nu s-au mai ridicat la nivelul celor de acum doi ani cand inca o data ma repet, au fost de exceptie. Daca nota de atunci trecea de 9 acum nu poate depasi 7.5 cu indulgenta si cu siguranta ma voi gandi mult mai bine daca voi mai ajunge in acest resort cu toate ca am vazut ca vor sa-l dezvolte (vor sa construiasca si aqua parc langa amfiteatru)
Oricum si personalul care lucreaza pe litoralul bulgaresc mai are mult pentru a se ridica la valoarea investitiilor facute de nemti. Sau poate asta e modul lor de a se comporta vis-a-vis de noi, care trebuie s-o recunoastem ca uitam de multe sa fim civilizati...
Trimis de bunidelaDuni in 03.08.15 17:15:17
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena, Sunny beach, Duni
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (bunidelaDuni); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 42.37522500 N, 27.71058500 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@bunidelaDuni: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
@bunidelaDuni -
” Un alt lucru care ne-a enervat a fost faptul ca am gasit fiecare sub usa cu o zi inainte de plecare un biletel in care eram rugati sa parasim camera la ora 12 (ora check -out) de parca noi abia coboraseram din bananieri si eram pentru prima data intr-un hotel.
Te-ai enervat degeaba. Cei de la Duni mereu au procedat așa, ți-o spun după cinci experiențe la Marina Royal Palace 5* și nu sunt singurii. În Turcia la trei hoteluri din lanțul Delphin, unul destul de scump și foarte apreciat, am primit de fiecare dată cu o zi înainte de terminarea sejurului un mesaj asemănător, ce-i drept puțin mai politicos, turcii adăugând și că ne mai așteaptă pe la ei.
Dacă serviciile restaurantului de la Pelican te-au dezamăgit atât de mult de ce nu ai încercat să mănânci la celelalte restaurante disponibile din resort, de exemplu la Marina Beach, că era și mult mai aproape de plajă?
@nicole33 - am avut si de la Marina Beach nemultumiri acum 2 ani cand intr-o zi ne-am hotarat sa nu mai mergem la Pelican sa mancam la pranz.
Intr-adevar cred ca se hotarasera cam multi sa faca treaba asta pentru ca era o aglomeratie de nedescris... si tot ce deriva din asta.
Inca o data iti repet (daca nu ai fost prea atenta) ca in 2013 am fost foarte multumiti!
In plus, cred ca nici tie nu-ti da mana sa mergi sa-ti faci dus la Pelican si apoi sa iei masa la Marina Beach si sa tot faci asta de fiecare data.
Nu-ti doresc sa simti frustrarea ca atunci cand platesti cu aproape 900 ron in plus sa primesti conditii mai slabe ca atunci cand n-ai fi facut-o, crede-ma!
Inca un lucru; nu prea sunt genul sa ma apuc pt. orice mica nemultumire sa fac din tantar, armasar si nici nu prea am timp... iar tu daca ai fost anul asta la Marina Royal ar fi trebuit sa-ti dai seama dupa spectacolele de la amfiteatru ca totul e mai slab decat in anii trecuti si nu stiu daca e totusi cazul sa le cam iei apararea!
@bunidelaDuni -
” In plus, cred ca nici tie nu-ti da mana sa mergi sa-ti faci dus la Pelican si apoi sa iei masa la Marina Beach si sa tot faci asta de fiecare data.
Cu siguranță, nu, motiv pentru care nu voi alege niciodată Pelicanul, doar din motive de comoditate. Una este să mă plimb prin întregul resort când și dacă am chef și cu totul altceva este să fiu obligată să fac tot acest drum de mai multe ori pe zi în fiecare zi. Am stat mereu doar la Marina Royal Palace, dar am avut curiozitatea de a merge și la Marina Beach, mai mult pentru a vedea dacă este aceeași mâncare sau nu și, de câte ori am fost, erau chiar aceleași feluri de mâncare.
”
Nu-ti doresc sa simti frustrarea ca atunci cand platesti cu aproape 900 ron in plus sa primesti conditii mai slabe ca atunci cand n-ai fi facut-o, crede-ma! .
Îți înțeleg frustrarea, însă știi foarte bine că alta este cauza diferenței de preț de circa 900 lei și anume schimbarea politicii tuturor hotelurilor din resortul de la Duni în ceea ce privește regimul copiilor, respectiv gratuitățile și reducerile acordate acestora. Dacă până în urmă cu doi ani copiii sub 12,99 erau cazați gratuiți, între timp lucrurile s-au schimbat, gratuitatea fiind acum doar până la 5,99 ani, iar între 6 și 12,99 ani plătind între 40 și 60% din prețul de adult.
Nu m-au pasionat niciodată spectacolele de la amfiteatru, în total cred că am fost la vreo două sau trei nu mai mult, nu-mi amintesc mare lucru, MTV, Michael Jackson...
Nu este vorba de a le lua apărarea. Anul acesta nu am ajuns la Duni și mi-a părut tare rău, astfel că anul viitor abia aștept să testez noul aquapark.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2017 Pelikan - Servicii bune — scris în 02.07.17 de moro din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Aug.2016 Merită o dată sau de două ori!!! — scris în 25.10.16 de SeeK din BAIA MARE - RECOMANDĂ
- Aug.2015 Hotel Pelican-Duni... in 2015 — scris în 12.08.15 de george777 din PITESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2015 Un gust... amar — scris în 05.08.15 de marcos64 din BUCUREşTI
- Jun.2015 Nu mai este ce a fost — scris în 19.04.17 de antheos din CâMPINA [PH] - RECOMANDĂ
- Jun.2015 O locatie foarte frumoasa, de recomandat — scris în 02.08.15 de dumalau din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2014 Duni - Totul la superlativ — scris în 06.07.15 de vld79 din ROMANIA - RECOMANDĂ