ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.08.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 03.08.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2015
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 10

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
78.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Un sejur... dezamagitor!

TIPĂREȘTE

Am asteptat cu nerabdare sa revenim la hotelul Pelican din Duni unde am mai fost si in 2013 cand am fost superincantati de sejurul de atunci crezand ca si acum vom pleca de acolo cu acea parere de rau pe care o ai cand te desparti de un lucru minunat. Am plecat cu inca doua familii-familia cumnatului meu (care venea aici pentru prima data si la recomandarile mele) si familia unui prieten comun (care a mai fost cu noi si acum doi ani). Drumul o. k. !

Ajunsi la hotel constatam ca nu mai era acelasi personal de acum doi ani si deja au inceput micile probleme... Daca eu si prietenul am primit camerele destul de repede (dupa ce am servit masa de pranz) cumnatul meu a trebuit sa mai astepte vreo 2 ore.

Tin sa precizez ca se face o discriminare grosolana intre romanii care vin acolo intr-un nr. f. mare si nemtii sau alti straini in sensul ca niciodata nu am vazut cazati compatrioti in corpul principal al hotelului (cel cu receptia). Daca cineva poate sa ma contrazica sa o faca dar cu argumente!

Asa ca am fost cazati in camere mai putin confortabile (cu paianjeni care nu stiu de unde apareau, cu aer conditionat care mirosea urat). Fata prietenului nostru a avut si nesansa sa rupa cheia in broasca usii (pentru ca mergea f. greu) lucru care l-a costat 20 leva la check-out pentru ca altfel nu-si primea actele inapoi.

Un alt lucru care ne-a enervat a fost faptul ca am gasit fiecare sub usa cu o zi inainte de plecare un biletel in care eram rugati sa parasim camera la ora 12 (ora check -out) de parca noi abia coboraseram din bananieri si eram pentru prima data intr-un hotel. Buunn...

Sa continuam cu masa care nici aici nu ne-a mai lasat impresia buna de acum 2 ani! Eu nu am reusit sa mananc la masa de dimineata decat omletele facute afara la plita la care adaugam cateva masline, un ceai, o cafea si cateodata o clatita cu dulceata. In fiecare dimineata tot ce era servit se repeta, fara exagerare...rosiile care erau necoapte si nu prea taiate de curand, castravetii care de multe ori erau uscati, ardei gras taiati si pusi peste cei care au fost cu o zi inainte (se vedeau deja uscati si schimbati la culoare).

O alta impresie proasta ne -a lasat modul cum erau spalate farfuriile, lingurile, canile... Intr-o dimineata in incercarea de a lua o farfurie m-am trezit si cu o cantitate apreciabila de grasime de sub aceasta iar asta nu a fost singurul incident.

La masa de pranz serveam supe sau ciorbe (care trebuie sa recunosc ca mi-au placut) apoi doar cartofi prajiti si carne la gratar cu salata. Nu prea a reusit nicio mancare gatita sa ma convinga sa o mananc. Acest lucru se cam repeta si la masa de seara.

O alta bila neagra a fost modul in care erau debarasate mesele (foarte greu, din cauza lipsei de personal si a unui supervisor) dar si din cauza slabei pregatiri a celor care faceau aceasta treaba. De multe ori puneau tacamul cazut pe jos, pe masa la care venea cu incredere sa manance urmatorul turist.

Nu am nimic de comentat despre baruri si oamenii care-si faceau treaba acolo. Mi s-a parut o. k. cu mici exceptii peste care se poate trece!

De dorit au lasat si spectacolele de la amfiteatru (mult mai slabe si mult mai scurte) semn ca resortul a cheltuit mult mai putin pentru entertainement. Doar Beach-Party-ul s-a ridicat la asteptari, prin focul de artificii in special.

Apa marii a fost curata si limpede, au fost si valuri care ne-au incantat in schimb niste creaturi miriapode care te ciupeau si reuseau sa intre si in slip iti cam stricau cheful (aici nu mai era vina personalului din resort bineinteles)

A nu se intelege ca nu au fost si lucruri bune, dar nota pe care hotelul a reusit sa o mentina crescuta in anii trecuti este din pacate mult mai mica anul acesta. Sigur, astea sunt impresiile mele, subiective (pentru ca nu se poate altfel) dar recunosc ca m-au deranjat mai ales pentru faptul ca pretul a crescut (stiindu-se ca si copiii au platit un procent din biletul unui adult) iar serviciile nu s-au mai ridicat la nivelul celor de acum doi ani cand inca o data ma repet, au fost de exceptie. Daca nota de atunci trecea de 9 acum nu poate depasi 7.5 cu indulgenta si cu siguranta ma voi gandi mult mai bine daca voi mai ajunge in acest resort cu toate ca am vazut ca vor sa-l dezvolte (vor sa construiasca si aqua parc langa amfiteatru)

Oricum si personalul care lucreaza pe litoralul bulgaresc mai are mult pentru a se ridica la valoarea investitiilor facute de nemti. Sau poate asta e modul lor de a se comporta vis-a-vis de noi, care trebuie s-o recunoastem ca uitam de multe sa fim civilizati...


[fb]
---
Trimis de bunidelaDuni in 03.08.15 17:15:17
Validat / Publicat: 03.08.15 18:13:57
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena, Sunny beach, Duni
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2283 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (bunidelaDuni); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4499 PMA (din 8 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmaster69
    [03.08.15 18:13:43]
    »

    @bunidelaDuni: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [03.08.15 19:30:30]
    »

    @bunidelaDuni -

    Un alt lucru care ne-a enervat a fost faptul ca am gasit fiecare sub usa cu o zi inainte de plecare un biletel in care eram rugati sa parasim camera la ora 12 (ora check -out) de parca noi abia coboraseram din bananieri si eram pentru prima data intr-un hotel.

    Te-ai enervat degeaba. Cei de la Duni mereu au procedat așa, ți-o spun după cinci experiențe la Marina Royal Palace 5* și nu sunt singurii. În Turcia la trei hoteluri din lanțul Delphin, unul destul de scump și foarte apreciat, am primit de fiecare dată cu o zi înainte de terminarea sejurului un mesaj asemănător, ce-i drept puțin mai politicos, turcii adăugând și că ne mai așteaptă pe la ei.

    Dacă serviciile restaurantului de la Pelican te-au dezamăgit atât de mult de ce nu ai încercat să mănânci la celelalte restaurante disponibile din resort, de exemplu la Marina Beach, că era și mult mai aproape de plajă?

    bunidelaDuniAUTOR REVIEW
    [04.08.15 15:24:16]
    »

    @nicole33 - am avut si de la Marina Beach nemultumiri acum 2 ani cand intr-o zi ne-am hotarat sa nu mai mergem la Pelican sa mancam la pranz.

    Intr-adevar cred ca se hotarasera cam multi sa faca treaba asta pentru ca era o aglomeratie de nedescris... si tot ce deriva din asta.

    Inca o data iti repet (daca nu ai fost prea atenta) ca in 2013 am fost foarte multumiti!

    In plus, cred ca nici tie nu-ti da mana sa mergi sa-ti faci dus la Pelican si apoi sa iei masa la Marina Beach si sa tot faci asta de fiecare data.

    Nu-ti doresc sa simti frustrarea ca atunci cand platesti cu aproape 900 ron in plus sa primesti conditii mai slabe ca atunci cand n-ai fi facut-o, crede-ma!

    Inca un lucru; nu prea sunt genul sa ma apuc pt. orice mica nemultumire sa fac din tantar, armasar si nici nu prea am timp... iar tu daca ai fost anul asta la Marina Royal ar fi trebuit sa-ti dai seama dupa spectacolele de la amfiteatru ca totul e mai slab decat in anii trecuti si nu stiu daca e totusi cazul sa le cam iei apararea!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [04.08.15 21:06:17]
    »

    @bunidelaDuni -

    In plus, cred ca nici tie nu-ti da mana sa mergi sa-ti faci dus la Pelican si apoi sa iei masa la Marina Beach si sa tot faci asta de fiecare data.

    Cu siguranță, nu, motiv pentru care nu voi alege niciodată Pelicanul, doar din motive de comoditate. Una este să mă plimb prin întregul resort când și dacă am chef și cu totul altceva este să fiu obligată să fac tot acest drum de mai multe ori pe zi în fiecare zi. Am stat mereu doar la Marina Royal Palace, dar am avut curiozitatea de a merge și la Marina Beach, mai mult pentru a vedea dacă este aceeași mâncare sau nu și, de câte ori am fost, erau chiar aceleași feluri de mâncare.

    Nu-ti doresc sa simti frustrarea ca atunci cand platesti cu aproape 900 ron in plus sa primesti conditii mai slabe ca atunci cand n-ai fi facut-o, crede-ma! .

    Îți înțeleg frustrarea, însă știi foarte bine că alta este cauza diferenței de preț de circa 900 lei și anume schimbarea politicii tuturor hotelurilor din resortul de la Duni în ceea ce privește regimul copiilor, respectiv gratuitățile și reducerile acordate acestora. Dacă până în urmă cu doi ani copiii sub 12,99 erau cazați gratuiți, între timp lucrurile s-au schimbat, gratuitatea fiind acum doar până la 5,99 ani, iar între 6 și 12,99 ani plătind între 40 și 60% din prețul de adult.

    Nu m-au pasionat niciodată spectacolele de la amfiteatru, în total cred că am fost la vreo două sau trei nu mai mult, nu-mi amintesc mare lucru, MTV, Michael Jackson...

    Nu este vorba de a le lua apărarea. Anul acesta nu am ajuns la Duni și mi-a părut tare rău, astfel că anul viitor abia aștept să testez noul aquapark.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    bunidelaDuni, nicole33
    Alte impresii din această RUBRICĂPelican Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 1.5012378692627 sec
    ecranul dvs: 1 x 1