GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Buna dimineata si La multi ani tuturor!
Daca am observat bine, acest hotel inca nu are o recenzie aici pe site. Cu atit mai mult imi voi da silinta si sper sa-mi reuseasca, sa descriu sejurul pe care l-am petrecut nu demult aici cu familia.
Ajungem in Bucuresti intr-o zi insorita si folosim Bus-ul care ne duce de la aeroport pina aprope de destinatie. Trecem doar Bd Magheru si intram la receptie. Ne primeste si facem un checkin rapid la un domn mai in virsta, foarte rezervat, in schimb cu dantura din fata vizibil cariata. OK, prima impresie...
Ne indreptam spre lifturi. Aici o surpriza placuta. Lifturi TyssenKrupp, supermoderne si extrem de rapide. Singurul punct unde oaspetele poate observa ca s-au facut investitii iar ca cel care a fost responsabil pentru acest demers a avut habar. Lifturile, dar mai ales rapididatea lor, m-au lasat masca de fiecare data. Urcarea sau coborirea - am stat la etajul 18 - dura doar citeva secunde. Aici o mare lauda. Va ramine una dintre putinele...
Camerele si baia. Doresc sa precizez ca nu stiu de cite categorii de camere dispune hotelul si de care standart am beneficiat noi. Ce stiu si pot spune cu siguranta este faptul ca camerele in care am fost cazati noi nu indeplinesc standardul de cinci stele - sub nici o forma. Am sa postez ceva poze pentru a concretiza aceasta afirmatie.
La acest punct as mai dori sa adaug urmatoarele. Climatizarea este automatizata dar nu se poate regla din camera. Noi nu am reusit...
Exista un aparat de cafea Nespresso si fierbator de apa, inclusiv capsule si plicuri la libera consumatie, deci gratis.
Am urcat si la etajul 22 sa vizitam renumitul spa. O dezamagire crunta. Piscina seamana mai mult cu o baltoaca din anii 70 iar gaura cu bulbuci era ocupata de un timp dubios care prelucra o pitipoanca. Erau dealtfel si singurii clienti...
Ce-ar mai fi de spus? Ah da, micul dejun. Aici un fifty - fifty. Oferta este mare si bogata dar lipseste calitatea. Am avut ocazia sa intilnesc calitate si aranjament mai bun chiar la unitati de doar trei stele.
La urma un fazit, un rezumat dupa ce au trecut citeva zile si consider ca pot trage o concluzie dreapta.
Este o vorba de un hotel cu potential dar obosit rau care necesita investitii serioase - in modernizarea si in confortul camerelor si a bailor dar si in scolarizarea personalului. Recomand de asemenea conducerii unitatii, in special domnului ST. F., sa-si faca ganduri si in privinta clientilor pe care doreste sa-i atraga. In nemteste se numeste „Zielkundschaft”. Managerul general al hotelui, cel care raspunde si pe booking la fiecare comentariu cu acelasi propozitii stereotipe, am inteles ca este neamt, deci intelege bine aceasta expresie. De ce spun asta? Pentru ca de la sosire si pina la plecare am dat in Lobby-ul hotelului de persoane la care nu m-as fi asteptat sa le intilnesc aici, lucru care, daca as fie eu responsabilul unitatii, mi-ar da de gandit.
Cam asta fost. O parere in privinta unei recomandari imi cade greu sa dau. Eventual o recomandare cu mari retineri... si dureri de burta... - :))
Mergeti, incercati si voi. Depinde de buzunarul si preferintele fiecaruia. E curat, aveti apa calda la baie fara intrerupere, micul dejun este bogat. Daca va ajunge asta - go ahead.
Trimis de Michaell in 01.01.16 12:06:06
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Michaell); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.43711300 N, 26.10243600 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Mutat, la reorganizare, în rubrica "Intercontinental Hotel, BUCUREȘTI" (deja existentă pe sait)
-
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Mulţumesc.
Aș alege un hotel nou construit pentru un sejur de cinci stele în București, mai apropiat de standard și mai ales de așteptările turistului.
La Inter am fost de vreo trei ori cred, la ceva conferințe / prezentări diverse, în câteva dintre multele lor săli de conferință.
Aș vrea să spun că în ceea ce privește organizarea acestor evenimente, sunt peste medie - săli OK, cu dotări bune; catering de excepție, calitativ și ca personal de servire. Deci pentru cei ce ar dori să organizeze o prezentare care să fie apreciată de către partenerii de afaceri, pot opta (dacă au fonduri) pentru Intercontinental. Din acest punct de vedere, chiar îi recomand.
@Michaell - Nu obișnuiesc să mă laud cu asta, dar mă bucur că în prima zi a anului am dat un superbonus. Asta înseamnă că voi fi darnică tot anul.
Am citit cu interes părerea cuiva care a fost oaspetele hotelului. Eu nu am fost cazată niciodată acolo și - bucureșteancă fiind - nici nu voi avea vreodată această șansă. Doar în filmul "Nea Mărin miliardar" (care a fost filmat parțial acolo) am văzut cum arată un apartament de lux din Hotel Intercontinental București. Eu am intrat în hotel doar ca invitată la niște prezentări de modă. Atât cât am văzut, mi-a plăcut, dar… am văzut prea puțin.
”Daca am observat bine, acest hotel inca nu are o recenzie aici pe site.
Explicațiile ar fi că românii din provincie îl consideră prea scump, că românii din București au casele lor și nu sunt interesați de cazare acolo, iar străinii care ajung la București și se cazează la Hotel Intercontinental nu scriu pe AmFostAcolo.
@iulianic - Da, e posibil sa fie asa cum spui tu. La mine a fost asa ca mi-am dorit de cand ma stiu o cazare la aceasta unitate. Si in privinta preturilor probabil ai dreptate. Eu am apelat la servicile unei agentii straine si am obtinut un pret convenabil. Pe booking de ex. am fi platit aproape dublu.
La umra urmei mi-am satisfacut o dorinta si m-am ales cu o experienta in plus.
Mic dejun bogat, apa calda si curatenie sunt intalnite si la doua margarete Baietii astia trebuie sa vina cu ceva mai mult. De fapt, cu ceva muuuult mai mult. In definitiv, nu sunt snob, asa ca numele hoteluliui lor ma lasa rece. Mai mult ma intereseaza calitatea serviciilor.
@Radu Tudoran - Se pare ca pentru managementul unor unitati e greu de priceput faptul ca nu poti cere doar preturi de cinci stele ci si servicile trebuie sa corespunda acestui standart.
In decursul sejurului terminat doar cu citeva zile in urma, am stat per total la patru hoteluri si am luat masa cam la vre-o zece restaurante / cafenele. Pina la urma mi-am data seama ca stelele, pretul sau categoria afisata, aproape ca nciodata n-au fost criterii de luat in serios sau pe care te-ai fi putut baza, ba a fost in cele mai multe cazuri exact invers.
Daca-mi va permite timpul voi scrie in urmatoarele zile citeva recenzii care vor arata acest lucru.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)