GRAD SATISFACȚIE
In pielea turistului !!!
Salutare tuturor. In afara de faptul ca am incercat sa petrec cateva nopti intr-o statiune 75% statuta si fara prea mari posibilitati de a face ceva, am zis totusi sa incerc. Ok. Cazat la un mare hotel din centru , la care o mare personalitate din media a facut reclama, ca e asa, ca e pe dincolo, am zis sa o probez sa stiu ce pot da turistilor. Vazut, probat, dezamagit si imediat mutat. Unde?? In pensiunea Poiana Verde.
1. Cazare: camera mare, calduroasa, primitoare. Am stat in Family. A doua zi am dat in vileag ca sunt din agentie de turism si am vazut si alte camere. Curate, ingrijite. Mai grav este dupa ce pleaca turistii, e dezastru dupa ei. Pacat. Este munca unor oameni totusi.
2. Restaurant: curat, mancare buna, dincolo imi "sarise fesul" la cat era de sarata. Si o luasem pt copil. Produsele proaspete. Perfecte. Fara comentarii negative.
3. Privelistea: probabil printre cele mai frumoase. Tocmai sus la cabana proprietarilor privelistea este si mai si. Posibilitate de a te da cu sania oriunde cu un copil, atata timp cat la partie nu ai posibilitatea aceasta.
4. A doua zi dupa ce i-am spus proprietarei ca suntem de la o agentie si chiar am stat acolo pentru impresii la cald sa ne facem, doamna ne-a plimbat peste tot. Am vazut si vila, cea cu 7 camere. Apropo, tocmai plecasera turistii, totul era varza dupa plecarea lor. Living, bucatarie. Cineva facea curatenie acolo si avea ceva de munca. Din nou turisti fara bun simt. Si din nou este pacat ca acolo s-a muncit.
In concluzie: recomand acest loc pentru familiile cu copii care doresc priveliste si aer curat si care nu vor sa stea inchisi intre 4 pereti ca in alte parti din zona unde se face reclama mascata.
Si ca sa raspund si unora de pe aici care au zis de crapaturi, lenjerie rupta si chiuveta murdara: Dragi turisti, inainte de toate aveti bunul simt sa strangeti dupa voi mizeria din camere. Oriunde va duceti ganditi-va ca acolo este munca unor oameni. Si intotdeauna cand ceva va nemultumeste anuntati din timp si nu mai intrati pe aivi sa aruncati cu noroi. Iar lucrurile negative intotdeauna sa le ziceti ca recomandare.
Alegeti cu incredere pensiunea Poiana Verde si orice nemultumire aveti acolo auntati proprietarii. Sunt deschisi si intelegatori si lucrurie se pot rezolva pe loc. O seara buna tuturor.
Trimis de Cristi.I in 25.01.16 01:07:33
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în SLĂNIC MOLDOVA. A mai fost în/la: Bucovina, Maramures,
13 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Cristi.I); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 46.22356400 N, 26.47730700 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
13 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Eu merg de obicei la hotel si vad lucrurile din prisma turistului si prin prisma unui agent de turism, insa intr-adevar si eu verific lucrurile in camera sa fie in regula si mi se pare de asemenea de bun simt sa lasi lucrurile la plecare oarecum in ordine in camera.
Asa cum mie nu-mi place sa gasesc lucruri patate, degradate asa incerc si eu sa mentin. Daca un pahar spart poate fi inlocuit usor, o usa rupta e mai dificil si scump.
in mare majoritate in hoteluri nu se mai verifica camera la check-out, se merge pe incredere si daca s-ar verifica am considera ca pe ceva injositor, si atunci ar trebui sa pastram locurile asa cum sunt (binenteles sa sezizam lucrurile in neregula).
Felicitari, de luat in seama locatia
@mishu - Atunci cand parerea este data de proprietari nu este o parere buna de luat in seama.
Cum se face ca cei care au pareri bune despre aceasta pensiune nu au atasat poze facut de ei? Si ca parerea lor minunata apare fix dupa o deziluzie povestita de un turist care a fost acolo cu adevarat. Probabil ca e important ca ultimul comentariu sa fie pozitiv pentru a fi inselati si altii, asa cum am fost noi.
Si inca o chestie, daca era un turist care se presupune ca venea dupa altii care lasau mizerie, sa intelegem ca trebuia sa se fi facut curat inainte de a se caza.
Pe langa faptul ca este o minciuna grava, o astfel de afirmare nu ar fi putut-o face un TURIST REAL.
@Cristi. I -
Pe langa faptul ca este o minciuna grava, o astfel de afirmare nu ar fi putut-o face un TURIST REAL. Daca acest comentariu venea din partea unui turist, care se presupune ca se caza dupa unii care lasau mizerie, sa intelegem ca trebuia sa se fi facut curat inainte de a fi cazati. Ceva nu se leaga,
NOI NU AM POVESTIT, noi am pus poze (vezi impresii), dovezi, lucru pe care ati fi putut face si dvs cu mizeria care se presupune ca am lasat-o.
@aandreea: in curand o sa aveti si poze.
Si am vazut dezastrul de dupa tocmai pt ca am dat cartile pe fata si le-am spus ca suntem agentie si dorim sa vizitam toata locatia pt o colaborate pe viitor. De aceea am vazut dezastrul din camere. Turistii se pregateau de plecare.
In curand o sa vedeti si poze de la fata locului pentru ca in maxim doua saptamani ne reintoarcem in locatie sa vedem daca micile chestii depistate vor fi rectificate.
Iar de data asta am fost turist real chiar daca sunt agent de tursim si am vizitat mii de camere in in diferite locatii.
Problema nr 1 intre proprietari si turisti este comunicarea.
Si eu am observat cateva crapaturi in perete. Dar spre cunostinta unora, combinatia lemn ciment lucreaza toata viata. Si este posibil sa apara. Asta nu inseamna ca de acum e dezastru. Ce sa mai zici cand gasesti pereti desenati cu pix dupa numai 3 luni de la curatenie. Credeti ce doriti fiecare dar noi tocmai asta incercam sa facem. Sa vedem cu ochii nostri inainte de a da turistului. Si apropo, pozele sunt inselatoare intotdeauna. Apelati la agentii daca vreti realitatea.
@mishu: daca ajungeti acolo si depistati ceva vorbiti cu proprietarii. Se rezolva orice si sunt intelegatori. Cu greu mai acceptam noi, agentiile sa facem colaborari cu diferiti proprietari. Dar uneori gasesti si cu cine. Problema nr. 1 in turism este comunicarea de cele doua parti... proprietar - turist. O zi buna
Si inca o chestie: ceva nu se leaga Andreea pentru ca noi statusem deja o noapte si noi nu doream cazare ca sa intram dupa turisti. Am intrat ca agentie exact cum se face intr-un infotrip in care vizitezi locatii.
@Cristi. I -
Ok.
1. Ajungi si nu iti da caldura in prima zi, semnalezi si in secunda doi dau drumul la centrala cu scuzele de rigoare. Totul bine, zici ca s-a intamplat si iti vezi de treaba.
A doua zi te trezesti dimineata in frig, la orele 9 caloriferele reci. Zici ca mergi la masa si iesi la plimbare si nu dai importanta.
Te intorci si vrei sa dormi, rogi sa se dea drumul la centrala a A DOUA OARA. Dau drumul la centrala. Rugam sa nu mai fim nevoiti sa cerem caldura si sa fie o temperatura constanta in camere. Totul bine si frumos, dormim dupa amiaza urmand noaptea de revelion.
A treia zi, dimineata de dupa revelion iar frig. Iesim la masa, la plimbare, revenim in camere iar racoare, in ideea ca iar ar fi trebuit sa semnalam IAR si fiind deja jenanta situatia am dormit asa, trezindu-ne in 16 grade.
Am chemat in camera pe doamna Andreea, sa vada si dansa... si la 16 grade ne intreaba "a, e frig? cam frig, ne cerem scuze". Serios? Cand mergi undeva, la munte sau nu, iarna nu cred ca vrei sa ceri caldura in fiecare zi?!!!
2. Cand gasesti peretii crapati deasupra patului, mobilie fara manere, o usa lipsa la cabina de dus, si semnalezi, nu cred ca iti rezolva nimeni problema imediat (de fapt sigur). Oricat ai comunica.
Dc sunteti de la agentie nu cred ca promovati asa ceva, sau nu ar trebui sa faceti asta.
Cu "scuze" s-a trecut tot sejurul si banii au fost luati.
@aandreea: foare bine ca ai semnalat lucrurile acestea. Cine trebuie sa le vada eu zic ca o sa le vada. Si eu am vazut cateva aspecte pentru care am stat solicitat o rezolvare, asta ca sa nu mai apara si pe viitor in caz ca reusim sa trimitem turisti acolo.
Dar vreau sa iti spun ca acolo am ajuns datorita nemultumirii fata de conditiile unui hotel de top sa zic asa din Slanic. Un hotel la care s-a facut reclama in media de cineva cu priza la public. Cauta postarile mele de azinoapte si ai sa vezi despre ce hotel e vorba. Si crede-ma, diferenta este de la cer la pamant.
Ce am gasit aici este mult peste ce e acolo. Iar poze nu folosesc pt ca nu imi place sa "arunc cu noroi"... trag doar un semnal de alarma pt a se imbunatati situatia.
Iar ceea ce zici iti dau perfecta dreptate si cred ca cineva trebuie sa se sesizeze de acolo.
@Cristi. I -
”Am intrat ca agentie exact cum se face intr-un infotrip in care vizitezi locatii.
Review-ul este republicat FĂRĂ NOTE.
Vizita unei locaţii de cazare într-un info-trip e cu TOTUL ALTCEVA comparativ cu un sejur în care stai acolo efectiv.
@Cristi. I - Posibil sa fie asa. Eu insa relatez acum raportand banii pe care i-am dat la ceea ce am gasit (de la conditii la atitudinea fata de turist). Si dc nu e singura situatie e mare pacat pentru ca in felul asta nu suntem incurajati sa revenim.
Sa avem pretentii (asa cum ne acuza dna Andreea) este normal, pentru ca platim pentru ele si ne-am saturat si sa fim tratati cu "merge si asa" si diferit pentru ca suntem tineri, sau mai tineri decat ceilalti turisti.
Sa speram la mai bine, sa speram ca repara si aduce locatia la nivelul de 4 stele (nivel pe care nu-l atinge nici pe departe acum), dar pentru atitudinea lor sfidatoare clar nu revenim si nici nu recomandam.
@Cristi. I -
Si eu sunt unul din cei 6 tineri mentionati de proprietara pensiunii in review-ul anterior si intamplarea face sa fiu tot din Galati.
Va rog sa-mi transmiteti un mesaj privat cu numele agentiei pe care o reprezentati, poate colaboram in viitor
@webmaster: m-am referit la acest lucru pt ca am vizitat toata locatia si mai toate camerele din aceasta perspectiva. Ca turist nu cred ca ai ocazia sa intri prin toate colturile unei locatii. Si stiu care e diferenta intre un info si un sejur. Dar na, riscul meseriei, pleci in sejur si la un moment dat cand prezinta interes devine job fara sa vrei. Ca sa nu mai zic ca intr-un info vizitezi cam ce vor hotelierii sa arate. Toate sunt aranjate si arata frumos la ceea ce vezi... problemele apar apoi. Posibil sa fie cel mai tare mod de a depista problemele unei locatii. Stai acolo si vezi ce si cum si iti faci impresie ca apoi sa stii daca merita sa dai sau nu. Probabil data viitoare cand voi trimite acolo pe cineva nu o sa mai fie la fel. Dar cu siguranta il voi "instrui" in asa fel incat sa aflu detalii ))... apoi o sa intorc foaia
@aandreea: te inteleg perfect pentu ca si mie mi s-a intamplat acelasi lucru intr-o alta locatie din Slanic. Si sincer de asta am decis sa imi fac cont. Pentru ca ceva este aici si altceva dincolo. Mie mi s-a intamplat invers fata de ce este descris aici. La una de bine si am gasit nu prea bine, si la una scris de rau si eu am gasit mai bine. E clar ca nu putem fi toti de aceeasi parere ca na... sunt zile si zile... dar macar aducem pe tapet aceste lucruri. Poate asa este nu face 4* dar treaba ca e departe de 4* e prea mult spus. Asa este, la noi se dau stelele ca sa fie acolo, dar pana nu se trage linie sa ajungem la un standard asa va fi. Si eu la momentul de fata pot da un 3☆ plus pentru ca din punct de vedere al cazarii chiar stau foare bine fata de alte locatii. Probabil daca vor investi intr-un spa atunci cu siguranta vor face cele 4 pe deplin. Dar pentru comportament niciodata nu poti da un numar de stele. Tine de fiecare... asa cum ai grija de afacerea ta, asa o ai... sincer daca as avea aceasta oportunitate as fi de acord sa stam fata in fata toti cu cartile pe masa. Cred ca numai asa se vor rezolva multe lucruri negative in turism. Trebuie sa invatam unii de la altii... asta este clar...
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2020 Cazare ok, la servicii mai e de lucru... — scris în 16.08.20 de istvana din SFâNTU GHEORGHE [CV] - RECOMANDĂ
- Feb.2019 Se putea si mai bine... — scris în 27.02.19 de anadutu din TULCEA - nu recomandă
- Jan.2019 Complex Poiana Verde - Slanic Moldova — scris în 17.02.19 de Chloe din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2018 Am fost acolo — scris în 15.09.18 de goposapiens din CONSTANțA - nu recomandă
- Aug.2017 Complex Poiana Verde — scris în 29.08.17 de LaurentiuTM din TIMISOARA - RECOMANDĂ
- Aug.2016 O locatie superba — scris în 17.08.16 de Prisacaru din BACăU - RECOMANDĂ
- Jun.2016 Sejur la Poiana Verde — scris în 05.07.16 de mariana07 din BRăILA - RECOMANDĂ