GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Un hotel care nu merita ratat daca nu doresti sa stai in centru
Incep acest review prin a spune ca datorita job-ului pe care il am obisnuiesc sa calatoresc foarte des in tara si in Europa. Dat fiind ca toate costurile calatoriilor sunt suportate de catre companie nu ma pot pronunta asupra preturilor practicate in diferitele locatii in care am ocazia sa innoptez, asa ca nu va pot da niciun detaliu referitor la acest capitol despre acest hotel.
Ceea ce va pot spune e ca in Italia, Grecia si Germania am stat doar in locatii Best Western si a fost foarte ok. Probabil compania la care lucrez are un agreement cu lantul BW.
Nici hotelul Stil nu se lasa mai prejos fata de ceilalti frati ai lui din Europa.
Camerele sunt foarte curate, mancarea este foarte buna.
Ceea ce m-a impresionat in mod placut a fost faptul ca nicaieri nu am intalnit un personal mai amabil ca la ei.
Sederea a inceput cu o mica incurcatura, am ajuns dupa 1AM, si mi-au oferit o camera la etajul de nefumatori, chiar daca se ceruse special in rezervare camera de fumatori. Motivatia a fost ca nu mai erau camere disponibile la fumatori, iar camera mea s-a oferit altcuiva deoarece am ajuns foarte tarziu si nu au fost anuntati despre aceasta intarziere. Eu fiind o fumatoare inraita care avea de lucrat o gramada la computer ma gandeam ca o sa inebunesc pentru ca nu ma pot concentra fara acest viciu. A trecut cu greu noaptea... A 2a zi am fost intampinata cu un zambet laaarg:) de catre cineva din conducere, (directorul executiv parca) care m-a intrebat daca e totul ok si daca ma simt bine in hotel. Ma gandeam ca au fost instiintati de catre colegii din receptia de noapte care au cam trebuit sa imi suporte nervii produsi de oboseala de pe drum si vestea ca nu voi putea fuma in camera. Se pare totusi ca nu aflase nimic despre acest lucru si a cerut in mod expres sa mi se rezolve problema. Aceeasi persoana s-a interesat in mod repetat ulterior daca este totul in regula. Ceea ce m-a impresionat in mod placut deoarece nicaieri nu am vazut ca cineva din conducere sa fie alaturi de clienti. Peste tot nu am intalnit decat simpli lucratori si eventual vreun sef de tura fara chef.
Intotdeauna am considerat ca personalul e lucrul cel mai important in servicii, degeaba gasesti lux daca n-ai cu cine.
Ce e de retinut despre acest hotel:
- camere foarte curate si cu bun gust care isi merita cele 4 stele
- mic dejun & cina foarte gustoase
- personal foooarte amabil si orientat catre client
Trimis de MereuEu in 13.05.10 21:30:16
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BUCUREȘTI.
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (MereuEu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
ECOURI la acest review
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Bun venit in " familie"...si la multe impresii de calatorie. Precizeaza te rog unde este amplasat hotelul . O intrebare ; ce a lipsit bucatariei si mesei pentru ca satisfactia sa fie deplina ?
Informatii utile, un hotel ce merita atentie! Un vot si de la mine.
Buna Diaura. Hotelul este situat in zona de nord, in drumul spre aeroport. Cartier Baneasa sau Aviatiei, nu stiu daca e acelasi lucru... asa ca va rog sa ma scuzati... Referitor la masa/restaurant, cred ca nimeni nu e perfect. Un minus ar fi ca restaurantul este la demisol, iar mie imi place sa imi beau cafeaua la mic dejun si sa privesc ceva, iar aici nu era nici un tv macar. La mic dejun aveau doar omleta nu si oua fierte... Dar impresia generala este foarte buna.
utila descriere... ai si votul meu... incearca sa faci si cateva poze obiectivelor pe cate le vei posta pe site, ar fi mai convingator pentru cei interesati
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jan.2010 Un hotel care isi merita cele 4* — scris în 12.02.10 de Traveller din BUCURESTI