ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.05.2010
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Arad
ÎNSCRIS: 05.05.10
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
NOV-2009
DURATA: 4 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
95.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Un hotel care nu merita ratat daca nu doresti sa stai in centru

TIPĂREȘTE

Incep acest review prin a spune ca datorita job-ului pe care il am obisnuiesc sa calatoresc foarte des in tara si in Europa. Dat fiind ca toate costurile calatoriilor sunt suportate de catre companie nu ma pot pronunta asupra preturilor practicate in diferitele locatii in care am ocazia sa innoptez, asa ca nu va pot da niciun detaliu referitor la acest capitol despre acest hotel.

Ceea ce va pot spune e ca in Italia, Grecia si Germania am stat doar in locatii Best Western si a fost foarte ok. Probabil compania la care lucrez are un agreement cu lantul BW.

Nici hotelul Stil nu se lasa mai prejos fata de ceilalti frati ai lui din Europa.

Camerele sunt foarte curate, mancarea este foarte buna.

Ceea ce m-a impresionat in mod placut a fost faptul ca nicaieri nu am intalnit un personal mai amabil ca la ei.

Sederea a inceput cu o mica incurcatura, am ajuns dupa 1AM, si mi-au oferit o camera la etajul de nefumatori, chiar daca se ceruse special in rezervare camera de fumatori. Motivatia a fost ca nu mai erau camere disponibile la fumatori, iar camera mea s-a oferit altcuiva deoarece am ajuns foarte tarziu si nu au fost anuntati despre aceasta intarziere. Eu fiind o fumatoare inraita care avea de lucrat o gramada la computer ma gandeam ca o sa inebunesc pentru ca nu ma pot concentra fara acest viciu. A trecut cu greu noaptea... A 2a zi am fost intampinata cu un zambet laaarg:) de catre cineva din conducere, (directorul executiv parca) care m-a intrebat daca e totul ok si daca ma simt bine in hotel. Ma gandeam ca au fost instiintati de catre colegii din receptia de noapte care au cam trebuit sa imi suporte nervii produsi de oboseala de pe drum si vestea ca nu voi putea fuma in camera. Se pare totusi ca nu aflase nimic despre acest lucru si a cerut in mod expres sa mi se rezolve problema. Aceeasi persoana s-a interesat in mod repetat ulterior daca este totul in regula. Ceea ce m-a impresionat in mod placut deoarece nicaieri nu am vazut ca cineva din conducere sa fie alaturi de clienti. Peste tot nu am intalnit decat simpli lucratori si eventual vreun sef de tura fara chef.

Intotdeauna am considerat ca personalul e lucrul cel mai important in servicii, degeaba gasesti lux daca n-ai cu cine.

Ce e de retinut despre acest hotel:

- camere foarte curate si cu bun gust care isi merita cele 4 stele

- mic dejun & cina foarte gustoase

- personal foooarte amabil si orientat catre client


[fb]
---
Trimis de MereuEu in 13.05.10 21:30:16
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BUCUREȘTI.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1034 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (MereuEu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3800 PMA (din 7 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

5 ecouri scrise, până acum

Diaura*
[13.05.10 22:20:16]
»

Bun venit in " familie"...si la multe impresii de calatorie. Precizeaza te rog unde este amplasat hotelul . O intrebare ; ce a lipsit bucatariei si mesei pentru ca satisfactia sa fie deplina ?

any*
[13.05.10 22:29:24]
»

Un vot mare si de la mine ptr descrierea facuta.

biancuta
[13.05.10 23:27:10]
»

Informatii utile, un hotel ce merita atentie! Un vot si de la mine.

MereuEuAUTOR REVIEW
[14.05.10 10:09:17]
»

Buna Diaura. Hotelul este situat in zona de nord, in drumul spre aeroport. Cartier Baneasa sau Aviatiei, nu stiu daca e acelasi lucru... asa ca va rog sa ma scuzati... Referitor la masa/restaurant, cred ca nimeni nu e perfect. Un minus ar fi ca restaurantul este la demisol, iar mie imi place sa imi beau cafeaua la mic dejun si sa privesc ceva, iar aici nu era nici un tv macar. La mic dejun aveau doar omleta nu si oua fierte... Dar impresia generala este foarte buna.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
ms65
[15.05.10 12:22:09]
»

utila descriere... ai si votul meu... incearca sa faci si cateva poze obiectivelor pe cate le vei posta pe site, ar fi mai convingator pentru cei interesati

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
any*, biancuta, Diaura*, MereuEu, ms65
Alte impresii din această RUBRICĂBest Western Stil Hotel:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040886878967285 sec
    ecranul dvs: 1 x 1