GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Ce pot sa spun, hmmmmm... Doar ce m-am intors dintr-un sejur de cateva zile la Hotel Belvedere - Predeal si inca mie greu sa inteleg de ce, in Romania de azi in care ar trebui sa ne dorim sa evouluam, unii se complac in peisajul de acum 20 ani, doar pentru ca "MERGE SI ASA"!
Am avut un pachet cu demipensiune (mic dejun si cina), micul dejun bufet (pentru cine se nimerea cand se umpleau tavile sau dozatorul de suc, sau bolurile cu legume, etc...) iar la cina aveam de ales din cateva variante de meniu. Toate bune si frumoase, peisaj deosebit, care iti taie resuflarea, insa nu mai mult decat perdelele murdare si patate de ani de zile, care iti dau impresia ca ai nimerit inainte de curatenia generala, balustrada balconului mai uzata decat cerdacul de la tara.
Ok trecem cu vederea in ideea ca, sa nu fim carcotasi, daaaaarrrrr, ei (ospatarii) nu ne lasa sa ne relaxam ne tin in priza si cand ajungem la cina, vine si ne aduce o serie de meniuri prestabilite variante 1-7. Dupa o zi de mers si o mica plimbare, va dati seama ca avem o foame de lup, sorbim noi meniurile in cauza, cu ciorbite si fel principal, ca eram in stare sa comandam si cate doua portii, comandam intr-un final fiecare ce varianta doreste (1,5, 6,8... etc.), si asteptam nerabdatori. Vine comanda si ce sa vezi!!??? Soc si groaza!!! Nici unul din meniurile comandate nu corespundea cu ce avem in farfurie, la care ne permitem luxul de a-l intreba pe ospatar (Alin), ce se intampla? Pai asta ati comandat, la care noi 6 insi (treji), replicam BA NU, va rugam aduceti meniurile si va aratam.
Ne aduce el meniurile si cand colo SUPRIZE SURPRIZE CU DEGETE IN PRIZE!!! , alte meniuri. Ii atragem atentia ca sunt altele si cand isi da seama de gafa, ne raspunde sfidator ei v-am dat meniurile pentru Dejun (pranz), astea sunt cele pentru CINA, dar ce nu ati vazut, ca scrie sus dejun??? Poftim??!!! Soc si groaza iar!!! cum asa mi-am permis sa comand din meniul de dejun, de ce nu am verificat ce meniu ne-a dat??? Zii serios!!!???
Dupa ce am inceput noi sa ne agitam putin, ne-am dat seama ca meniurile sunt complet diferite si am incercat sa fim intelegatori, ca tot erau facute sa le acceptam in fuctie de preferintele fiecaruia. Nu am primit vreun multumesc sau alte cuvinte de gratitudine, ca nu l-am pus sa ne aduca meniul de pranz si sa-l achite el. Am mancat intr-o stare "ZEN", ca incercam sa ne calmam unii pe altii sa nu-l luam la 11 m. Trecem cu bine peste prima seara,
Dimineata la mic dejun, mare grija sa purtati incaltaminte legata de picior daca nu vreti sa va ramana pantofii pe acolo (podeaua era atat de lipicioasa incat aveai impresia ca vor sa te tina acolo cat mai mult), GRESIT nu podeaua trebuia sa fie lipicioasa ci staful.
In pachet avem incluse mai multe facilitati (masaj, acces sauna, piscina, biliard, tenis de masa, etc.) Ne gandim noi ca nu ar strica sa facem un masaj, asa ca dupa micul dejun ne infiintam la receptie sa facem programarea, pentru a doua zi, vorbim cu receptionera (o tipa blonda pe la 45-50 ani), ii explicam ca vrem programare pentru data de 18.10 la ora 16.00 si 17.00 si ne intinde registrul cu programari pentru ziua in cauza sa ne trecem noi la ce ora vrem, zis si facut, dupa care plecam in drumetie.
Seara la cina, ne-am asezat la alta masa, ca sa nu mai dam de Alin, colega lui a fost mult mai receptiva si amabila si am apreciat, insa mancarea (salatele) cam slabute, felul principal destul de ok iar desertul la fel de slab. Sambata o zi ploioasa, mohorata, cu toate astea facem o plimbare prin statiuni dupa care revenim la hotel, contra-cronometru, ca sa prindem masajul, cand colo ce sa vezi?!!! SURPRIZA DIN NOU! rezervarea noastra era facuta pentru 17.10 si nu pentru 18.10, cum asa? La receptie un tip, pai uitati apare pe foaia cu data de 17, iar aici pe 18 sunt alte programari pana si pe 19 la ora 15.00. In fine, ne-a trecut orice chef de masaj si ne-am resemnat ca a doua zi urma sa plecam.
Dupa interventia agentului care ne-a facut rezervarea, ne-au oferit in compensare pentru masajul pierdut cate 20 min pe fotolii de masaj. Apreciem efortul lui Sorin de la receptie, insa asta nu spala pacatele celorlalti si indiferenta de face lucrurile sa mearga mai bine. Tin sa precizez ca in acea perioada, hotelul a fost plin. In cazul exceptional in care vreo persoana din managementul hotelului sau al grupului va citi acest mesaj
- de ce nu vreti sa evoulati?
- cat ar costa sa schimbati perdelele, sa vopsiti sau sa lacuiti balustradele?
- sa inchideti ermetic geamurile de pe casa scarii, unde ploua inauntru
- sa amenajati o terasa in spatele hotelului, ca tot al vostru este
- sa evaluati periodic personalul, pentru a fi pregatit si proactiv
- sa spalati podeaua din restaurant
- sa imbunatatiti mancarea
Stiu ca merge si asa, dar nu pentru mult timp, pentru ca eu voi spune mai departe despre experienta mea, la fel si celelalte 5 persoane si daca, stiti cat de cat regula clientului nemultumit 6*9 = 54 *3 = 162 potentiali clienti pe care nu ii veti mai avea. Este departe de un hotel de 3*, aveti nevoie de multe imbunatatiri ca sa atingeti acest nivel.
Daca tot gazduiti atatea seminarii si cursuri, nu ar strica sa faceti unele pentru educarea stafului si pentru un management de succes. MARE PACAT DE PRIVELISTE! Nu va mai bazati doar pe asta.
Trimis de VeraC in 23.10.14 23:41:04
1 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (VeraC); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.51029600 N, 25.59220300 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
1 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@VeraC: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Feb.2023 Vacanța de cosmar — scris în 08.03.23 de Ady970 din CONSTANţA - nu recomandă
- Feb.2023 Chiar a meritat!!! Ma întorc la voi! — scris în 04.03.23 de Creola din BâRLAD [VS] - RECOMANDĂ
- Nov.2022 Bine pentru ce am avut nevoie — scris în 24.01.23 de adrianbogdan din CHITILA [IF] - RECOMANDĂ
- Apr.2021 Liniște și cam atât! — scris în 30.04.21 de istratescu din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jan.2021 Daca managerul si-ar verifica angajatii... — scris în 16.01.21 de ux118372 din CăLăRAşI - nu recomandă
- Dec.2019 Hotel Belvedere (Cioplea) - In căutarea “gloriei” de altă dată… — scris în 04.01.20 de malganis din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Sep.2019 Asa si asa... — scris în 26.09.19 de Aura_Mariana din PITEşTI - nu recomandă