ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.09.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Ploiesti
ÎNSCRIS: 08.09.14
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
SEP-2014
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 8 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
74.38%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Cum poti sa iti distrugi buna dispozitie intr-o camera de hotel de asa zise 2 stele!

TIPĂREȘTE

Deoarece nu am avut posibilitate financiara, anul acesta am hotarat sa mergem la mare in luna septembrie.

Petrecusem concediul la munte, insa fetita noastra iubeste marea si nu mai fusesem de doi ani.

Am gasit o oferta prin voucher la Hotel Apolo din Neptun. Am intrat pe acest site sa citim impresiile turistilor. 90% din postari erau in favoarea acestui hotel. Cei 10% i-am considerat pretentiosi si am zis ca merg pe mana restului de 90%. Cine si-ar fi inchipuit ca atata lume are placerea de a petrece concediul intr-un astfel de hotel.

Sa incep cu sosirea.

Am ajuns in jurul orei 11 la hotel. Cladirea mi-a dat asa o strangere de inima cand am vazut-o, dar mi-am zis ca este important ceea ce voi gasi in camera.

Holul hotelului mi-a placut, se vedea o incercare de a da senzatia de anii 2014. Cateva obiecte dragute, sculpturi, masute, vase. Sotului meu i-a placut mozaicul de pe jos. Se vedea ca era bine lucrat.

Domnisoara de la receptie draguta mi-a dat sa completez formularul, apoi cheia de la apartament. Desi era la etajul I, fata mea a vrut sa urcam cu liftul. Smecher lift!

Ajungem la camera deschidem si... totala stare de soc. Ne-a izbit intai mirosul de mucegai, paturile erau nefacute (am aflat pe urma ca domnisoara ne daduse o camera in care nu se facuse inca curat!!).

Cobor si ii spun domnisoarei ca nu arata a camera pregatita sa intampine turisti. Imi da cheia de la un alt apartament aflat pe partea de nord.

Plina de speranta ma duc sa vad noua camera.

Camera avea asternuturi curate, asa vechi cum sunt. Nu ma deranja. Ce m-a deranjat este mirosul de pipi, de murdar, de mucegai din saltele.

Pe jos se zice ca s-a dat cu aspiratorul. Probabil ca in capatul furtunului era o grebla si nu a putut lua mizeria cum trebuie.

Balconul dadea spre o mica padurice si asta ne-a placut.

Baia era un adevarat cosmar!

Oameni buni, trebuie sa ne trezim la realitate! Faptul ca am venit la un hotel de doua stele nu inseamna ca trebuie sa acceptam jegul!!

Nu am nimic ca mobilierul e vechi, mocheta nu stiu ce calitate. Dar sa fie curat.

Deci, sa revenim la baie. In primul rand erau smocuri de par in colturi pe jos, langa asa zisul loc de spalat, ceea ce inseamna ca acolo nu facuse nimeni curat! Suportul pe care pui sapunul era din aluminiu, dar se facuse alb de cat se depusese pe el sapun. Stiu pentru ca am racait un pic cu unghia si s-a curtat albeata. Peretii aveau o gresie mica verde pe care se vedeau straturi de zoaie de sampon, sapun scurse.

Revin si spun doua stele nu inseamna ca eu sa stau in jeg! Apa calda venea dupa ce o lasai sa curga 1-1/2 ore. Treaba lor daca le convine sa piarda atata apa, dar noi ce vina avem sa venim de plaja sa stam cu nisipul atata timp pe noi?

Singurul lucru cu care sa zicem s-au scos a fost micul dejun, care a avut aproape tot ce isi doreste un om sa manance dimineata. Au tinut cont si de cei cu probleme de sanatate.

Ce mi-a "placut" este ca la plecare am asteptat sa verifice camera! Ce puteam sa iau din acea camera? Ce merita sa iau?

ASA CA DRAGI TURISTI DACA DORITI CURATENIE SI CONFORT AICI NU-L VETI GASI!


[fb]
---
Trimis de Nicolette in 08.09.14 13:55:35
Validat / Publicat: 08.09.14 15:35:07
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2155 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Nicolette); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3600 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster28
    [08.09.14 15:34:56]
    »

    @Nicolette: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂApollo Hotel [Neptun]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.033406019210815 sec
    ecranul dvs: 1 x 1