ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.09.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Alba-Iulia
ÎNSCRIS: 09.09.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
SEP-2013
DURATA: 3 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
48.33%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Apartamentul Mango (cartierul Zorilor) // Dezamagitor

TIPĂREȘTE

Am fost in apartamentul Mango din cartierul Zorilor. am stat 3 nopti si ne-am confruntat cu urmatoarele probleme: superficialitate. Personalul a fost foarte amabil, dar nu ne-a ajutat amabilitatea lor sa trecem peste curatenia foarte suoerficiala si peste electrocasnicele stricate. am fost cazati promt, inainte de ora de check-in, am fost placut impresionati de spatiu si de dotari, dar mai apoi au urmat si dezamagirile: podeaua nu era lustruita, era inca lipicioasa de la ceilalti turisti. La baie vine un miros foarte urat de canal si mucegai, iar noi am lasat ventilatorul sa mearga de cate ori eram in apartament, considerand ca eram cu doi copii, dintre care unul sub 2 ani, iar unul cu probleme de respiratie (astm usor, care se declanseaza la praf si mucegai, ceea ce s-a si intamplat). Tot la baie nu exista suport pt prosoape, doar unul langa dus, dozatorul de sapun lichid (care era din cele mai ieftine si mai proaste) era stricat, la dus nu este nici suport pt dus, nici pt sapun, asa ca ne chinuiam rau cu dusul in mana sau pe gresie ca sa putem manevra sapunul. Toata apa de la dus se scurge pana in mijlocul baii, se face balta si daca ai "noroc" sa calci in ea, atentie sa nu aluneci.

Dotarile care se mentioneaza in prezentare exista, mai putin aerul conditionat. Cafetiera era gata de munca, avea chiar si apa si cafea in ea, dar stecherul era rupt, asa ca, adio cafea de dimineata. Fierbatorul de apa exista, dar butonul de pornire era rupt. Electrocasnicele erau murdare, lipicioase, la fel si mobila de bucatarie, clantele si manerele de la mobile. Praful era la el acasa pe toate obiectele decorative, asa cum era si pe mobila.

Lenjeria de pat era foarte alba si curata, mai putin un fir de par lung de tot, de care eu si sotul nu avem!

Prosoapele erau curate, dar colorate, ceea ce nu accept de la niciun hotel. Este mai degraba un obicei practicat la pensiuni sau hosteluri!

Am uitat: cafetiera avea apa in ea, dar era cumplit de murdar rezervorul de apa, care si mirosea, la fel si fierbatorul.

Noroc ca am adus solutie dezinfectanta si am curatat cat am putut!

Cuptorul cu microunde este foarte bun, era curatel pe dinauntru, dar plin de stropi de grasime pe maner si peste tot.

Exista masina de spalat in baie, nu stiu daca merge, probabil ca da, dar nu ai unde sa usuci haine!!!

Dis de dimineata vine o echipa de muncitori care incep sa dea gauri in turnul din afara blocului, turn care trece chiar pe langa toate geamurile apartamentului. E minunata muzica de burghiu, de la 8 dimineata pana pe la 3/4 pm!!!

Cladirea are lift functional, dar nu are parcare acoperita. Adica toata cladirea se afla deasupra unei parcari, dar nu ai acces acolo. De ce se mai mentioneaza asta in prezentare???

Parcarea adevarata este plina de pietroaie si denivelari, iar riscul de a lovi masina este mare.

Am mentionat toate aceste probleme imediat, domnisoara a fost foarte draguta, dar nu a venit nimeni sa constate si sa incerce sa mai repare cate una alta. Am mai sunat inca o data in urmatoarea zi, a venit domnisoara foarte tarziu, a costatat, fara chef si cu privirea de "Pai, ce-i cu asta?! ", si-a cerut scuze, s-a bucurat ca plecam a doua zi si gata, au mai incasat suma, au mai facut un banut, ce mai conteaza multumirea clientilor.

Am uitat ceva, fiind atat de multe. Atentie mare la prize, toate aproape ies din pereti, usa de la camera mare nu se inchide, perdelele erau murdare si atarnau in multe parti, fiind sarite de pe sine, peretii sunt foarte murdari si patati, persista un miros inecacios de parfum de anume floare, pe care nu o stiu, care vine sa acopepe "parfumul" din baie, dar nu face decat sa amplifice la modul general putoarea.

Despre locatie nu am ce spune, noi am folosit masina tot timpul, fiind si cu copil mic. Am stiut pozitionarea, desi nu cred ca e la 500 de metri de Gradina Botanica, poate la 1500m.

Apartamentul are mare potential, dar mai intai trebuie rezolvate problemele, cel putin cele care tin strict de firma care le inchiriaza: reparat electrocasnice, curatenie maxima si in detaliu.

Amabilitatea personalului este ireprosabila, dar promtitudinea in a rezolva lucrurile lasa mult de dorit. Cand am sunat pentru a le spune despre nereguli, am fost intrebata cu candoare daca e ultima zi de cazare si vrem doar sa le spunem chestiile aste, nici vorba de promtitudine in a rezolva bubele!

apartamentul arata super bine (in poze), dar in realitate... multe lasa de dorit!

Poate as fi trecut cu vederea multe daca era ireprosabil de curat, sau macar daca se trimitea pe cineva care sa faca acest lucru!

Pretul nu a fost exagerat, considerand ca am fost familie cu 2 copii, dar toate celelalte si mai ales faptul ca nu s-a gasit rezolvare promta, adica nu s-a gasit nicio rezolvare la probleme, ma face sa nu imi mai doresc sa apelez la serviciile acestei firme


[fb]
---
Trimis de Ioana Pacurar in 09.09.13 11:12:28
Validat / Publicat: 09.09.13 12:19:25
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în CLUJ. A mai fost în/la: Eforie Nord, Apartament Lucas
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2896 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Ioana Pacurar); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 3 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster14
[09.09.13 11:37:56]
»

@Ioana Pacurar: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

Mutat la rubrica "Apartamente in regim hotelier" (deja existentă pe sait); şters rubrica dublură creată de autor.

Ioana PacurarAUTOR REVIEW
[10.09.13 12:55:39]
»

Ceva foarte bun din ceva rau!

Tocmai am primit un telefon de la persoana care se ocupa direct de inchirierea acestui apartament (Mango, apartamente Jonathan) si tin sa ii multumesc foarte mult pentru ca a inteles nemultumirile mele si mai ales pentru ca a promis (si o cred pe cuvant) ca va rezolva lucruile asa cum trebuie sa fie. Mi s-a promis si un discont consistent la o noua sedere a noastra si vreau sa spun ca asa se castiga clienti si se fac afaceri. In urma acestui telefon spun ca voi reveni in aceasta locatie, desi feedback-ul de acum ramane. Promit sa scriu altul, care cu siguranta va fi pozitiv, la urmatoarea experienta in aceeasi locatie.

Cand toate problemele semnalate de mine se vor rezolva, atunci voi recomanda cu caldura aceasta locatie.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂApartamente in regim hotelier:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.064311027526855 sec
    ecranul dvs: 1 x 1