ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.02.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bacau
ÎNSCRIS: 22.02.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
FEB-2015
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
3 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CADRUL NATURAL:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
36.88%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 27 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 4 MIN

O noapte la Amethyst House (Otopeni)

TIPĂREȘTE

M-am gandit sa va scriu cateva impresii despre acest hotel pe care "l-am calcat" pret de cateva ore.

A trebuit sa duc la aeroport un membru al familiei si, pentru ca avionul pleca la ora 06.15 am ne-am vazut nevoiti sa luam o camera cu trei paturi la un hotel in zona. Am verificat pe booking cu o saptamana inainte de data respectiva si am sunat la hotel. Mi-a raspuns o doamna care m-a intrebat cate persoane suntem, data la care vrem sa venim, cat stam etc. Am stabilit pretul pentru "suita", insemnand doua camere legate printr-un holisor, cu baie, in total fiind vreo 35 mp pentru pretul de 180 lei, trei adulti, fara mic dejun. I-am trimis apoi discutia pe email si am rugat-o sa imi confirme o rezervare ferma la data stabilita. Mi-a raspuns imediat pe email, confirmand rezervarea.

Am plecat deci dupa o saptamana, drumul Bacau - Bucuresti este de 290 km, vreo 4 ore de condus. Am ajuns in jurul orei 15, am gasit hotelul usor, folosind GPS-ul. Am parcat in parcarea din fata hotelului. La receptie, care e de fapt un mic birou, o domnisoara mi-a cerut numele, m-a intrebat cum am facut rezervarea si, spre surprinderea mea, nu m-a gasit nicaieri... Nu era facuta nicio rezervare "ferma". Nici cu numele nici cu emailul. In fine, i-am povestit cu cine am vorbit, cat mi s-a spus ca va costa camera si am primit cheia. Am fost condus la etajul 2, camera era ca cea din imaginile de pe booking. Usile foarte subtiri, peste tot mov, galagie multa (se construia ceva la parter cred, se auzeau bormasini si ciocanituri). Doua camere, una cu pat matrimonial, una cu pat matrimonial si o canapea. In fiecare camera un televizor meschin de dimensiunea unui monitor wide. Lenjeria de pat dintr-un material si o culoare incerte, cu siguranta nu din bumbac sau apretate, pernele doua tari si doua foarte moi pe fiecare pat.

Apoi am coborat la receptie, am achitat cei 180 de lei, nu am primit niciun bon, factura sau chitanta. Am intrebat daca se poate servi masa acolo, acest minihotel fiind de 4 stele in acte. Mi s-a cofirmat, am primit un meniu si am stabilit sa coboram peste doua ore la masa. La ora 18.00 am coborat la masa, ne-a intampinat un baiat de vreo 25 de ani, probabil student care o schimbase pe receptionera. Ne-am asezat la masa, locul de servit masa era la 3-4 metri de holul receptiei. A venit receptionerul sa ne ia comanda. Am cerut un meniu, ni s-a spus ca nu are rost sa ne aduca meniul ca oricum nu are tot ce e acolo... !?

Ne-a spus ca putem comanda piept de pui, sau cartofi prajiti, sau ciorba de vacuta. Am comandat piept de pui la gratar cu orez (garnitura acceptata cu un oftat prelung), piept de pui cu cartofi pai, o ciorba de vacuta si un piept de pui la gratar, la care se adauga 3 salate de varza si muraturi. Dupa 20 minute receptionerul ne-a adus ciorba de vacuta si ne-a spus ca mai dureaza cam 15 minute pentru gratare si salata. Dupa vreo 50 minute, baiatul de la receptie care era si ospatar, cred ca si bucatar, printre doua grupuri de clienti carora le-a dus bagajele pe scari, ne-a adus felul doi. Deci dupa 50 minute de la ciorba...

Sincer sa fiu, nu am facut nicio observatie... Nici pentru faptul ca a carat bagajele alora pe scari apoi imediat ne-a adus noua mancarea (fara sa se spele pe maini), ca nu a avut 90% din felurile prezente in meniu, ca a durat vreo ora sa ne aduca ce comandasem desi eram singuri cand am dat comanda (dupa noi au mai venit 4-5 persoane). Imi era si mila de el, fugea in toate partile, ducea clientii in camere, aducea mancarea la masa, cara bagajele, cred ca facea si mancarea... Mi-a fost mila de pustiul exploatat.

Am platit, i-am lasat bani si pentru 2 portii de clatite cu ciocolata, dar, bineinteles, mi-a spus ca nu are ciocolata pentru clatite si ca se duce repede sa cumpere de la magazin. Va dati seama ca am renuntat la ciocolata si am acceptat sa puna dulceata de cirese. Mi-a spus ca le face si le aduce in camera.

Am asteptat in camera vreo ora jumatate si, cum nu venea, am sunat la receptie. Am sunat de pe mobil, in camere nu este telefon pentru receptie. Am vorbit cu o doamna, mi-a zis ca portiile de clatite sunt gata si ca "acu' le aducea". Am mai asteptat vreo 15 minute si acelasi baiat-receptioner-osptar-bucatar a venit la usa. Ne-a anuntat ca nu a avut cirese si a pus in clatite dulceata de capsuni (lucru care nu m-a mirat). Clatitele erau absolut reci, cate doua aruncate pe farfurii.

Ca si concluzii, un hotel mediocru, departe de cele patru stele mentionate, cu o nota fabuloasa de 8,6 pe booking, (dupa mine cam de 7-7,5), un loc facut de proprietari pentru castig, nu pentru clienti, cu o servire ce lasa cel putin de dorit.

Receptionerul este si ospatar, si baiatul care care bagaje, si bucatar. Nu ar fi o problema daca nu ar incerca sa le faca pe toate o data.

Pentru alte detalii va stau la dispozitie.


[fb]
---
Trimis de c_cristian in 22.02.15 20:44:23
Validat / Publicat: 22.02.15 21:25:42
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1889 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (c_cristian); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 12350 PMA (din 14 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 27.20 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [22.02.15 21:22:50]
    »

    @c_cristian: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    Larissa
    [23.02.15 17:14:23]
    »

    Bun review, felicitări!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Larissa
    Alte impresii din această RUBRICĂAmethyst House & Iris Boutique [Odăile, Otopeni]:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049107074737549 sec
    ecranul dvs: 1 x 1