ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.02.2015
DE Cris
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Brașov
ÎNSCRIS: 12.04.08
STATUS: SENATOR
DATE SEJUR
FEB-2015
DURATA: 1 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
98.75%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 49 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 15 MIN

Un hotel excelent

TIPĂREȘTE

A trecut foarte mult timp de când nu am mai scris pe site, poate din comoditate, poate pentru că unitățile de cazare sau locurile vizitate aveau deja reviews-uri recente, iar părerile celor care au scris despre ele coincideau cu părerea mea. De data asta, însă, lucrurile au fost diferite, acest hotel a reușit să mă scoată din amorțeală și să îmi doresc din tot sufletul să vă spun părerea mea. De ce? Pentru că merită!

Când șeful meu m-a anunțat cu doar două zile înainte că trebuie să plec în delegație la București, am intrat pe booking să văd ce oferte găsesc. Pentru că stăteam doar o noapte nu aveam cine știe ce pretenții, dar, fiind singură, mi-aș fi dorit un hotel într-o zonă centrală și care să nu fie amplasat pe vreo străduță lăturalnică. La prima căutare, pe fugă, am fost puțin dezamăgită văzând ce prețuri mari au hotelurile care corespundeau cerințelor mele. Fiind foarte ocupată, am rugat o prietenă din București să intre puțin să vadă oferta și să mă ajute să aleg, pentru că eu, necunoscând foarte bine Bucureștiul, puteam să aleg un hotel care pe hartă să pară ok ca poziționare, dar zona să nu fie chiar ok. După nici zece minute mă sună și îmi spune să mă uit la hotelul Ambasador, pentru că are o ofertă excelentă: 239 lei camera dublă standard cu mic dejun inclus. Era o ofertă specială, prețul normal fiind mai mare cu 100 lei. M-am uitat la poze și recunosc că a fost dragoste la prima vedere: camerele mi se păreau foarte frumoase, era un hotel de 4 stele, situat în centrul Bucureștiului. Întrunea toate cerințele, așa că nu am mai stat pe gânduri și am făcut rezervare. Cum diferența dintre camera single și cea dublă era mică, am optat pentru o cameră dublă, putând astfel să îmi iau și fata, studentă în București, să stea cu mine, mai ales că timpul îmi era foarte limitat și altfel nu aș fi avut ocazia să petrec cu ea mai mult de 2-3 ore seara.

Recunosc că am făcut o greșeală care, în unele cazuri, ar fi putut să mă coste: am fost atât de încântată de pozele și de descrierea de pe booking, încât am uitat efectiv să verific hotelul aici pe site, înainte de a face rezervarea. Așa că am citit ce s-a scris când aveam deja rezervarea făcută și am simțit o strângere de inimă văzând că două persoane au scris despre hotel și nici una nu îl recomandă. Cu atât mai mult cu cât una dintre aceste două persoane era un user foarte vechi, pe care îl cunoșteam și în a cărui părere aveam mare încredere. Nu erau nici un fel de poze cu camerele ca să văd dacă seamănă măcar cu pozele de pe booking. Dar am realizat destul de repede că aceste două reviews-uri sunt vechi și mi-am adus aminte că citisem pe site-ul hotelului că acesta a fost renovat complet în 2012, adică ulterior datei la care au fost cei doi acolo.

Cu o zi înainte de plecare am listat rezervarea de pe booking și am observat că scrie că am făcut rezervare pentru un adult și un copil de până în 4 ani. Fiindu-mi frică să nu fi greșit ceva în cadrul procesului de rezervare și știind că o să ajung relativ târziu la hotel, nu am vrut să am probleme când ajung acolo (pentru că da, mergeam cu un copil, dar copilul meu avea 20 de ani, nu până în 4 ani:) ), am sunat la hotel să văd dacă este totul în regulă. Mi-a răspuns recepționerul, un bărbat tânăr după voce, care mi-a spus să nu îmi fac probleme pentru că totul este în regulă. Ba mai mult, m-a rugat să îi spun numele ca să verifice rezervarea și să vadă dacă apare și dacă totul este în regulă. Acesta a fost primul contact cu personalul hotelului, iar amabilitatea cu care mi s-a vorbit la telefon m-a făcut să simt, încă de atunci, că totul va fi în ordine.

Acum cred că este cazul să vă spun câte ceva despre hotel și despre scurtul meu sejur aici.

Localizare

Situat ultracentral, pe b-dul Magheru, pe aceeași parte cu hotelul Intercontinental, cam la jumătatea distanței dintre Piața Romană și Piața Universității, hotelul poate fi găsit cu ușurință. Noi am venit dinspre Piața Romană, așa că șoferul a trebuit să meargă până în sensul giratoriu de la Piața Universității și să întoarcă în sensul giratoriu, pentru a ne putea aduce până în fața hotelului.

Amplasarea în apropierea stațiilor de metrou (nici 10 minute de mers pe jos până la Romană sau la Universitate), faptul că este foarte aproape de Centrul Vechi, unde poți ajunge pe jos, făcând o scurtă plimbare și, nu în ultimul rând, poziționarea într-o zonă în care ai la dispoziție în imediata apropiere o mulțime de locuri în care poți lua masa sau doar să stai să bei o cafea, o mulțime de magazine de toate felurile, fac din start ca alegerea acestui hotel să fie una inspirată. Ba mai mult, pentru că m-am trezit foarte devreme și aș fi băut o cafea, iar restaurantul se deschidea doar la ora 7, am găsit (îndrumată de recepționer) un magazin aflat la un minut de hotel, care era deschis non stop și de unde mi-am putut procura, la acea oră matinală, o cafea excelentă.

Despre parcare nu vă pot spune nimic, pentru că nu am fost cu mașina, știu doar că există și că este cu plată, iar într-un review anterior am citit că este mai greu de găsit. Cel mai bine este, în cazul în care vă interesează parcarea, să întrebați înainte de a face rezervarea, dând telefon la recepție.

Hotelul

Intrând pe site-ul oficial am citit că hotelul Ambasador are o istorie de mai bine de 75 de ani și o arhitectură care îi confirmă autenticitatea, că hotelul își propune să ofere clienților săi posibilitatea să retrăiscă eleganța acelor vremuri, într-o îmbinare perfectă între modern și clasic, între nou și vechi, între istorie și prezent.

Consider că au reușit să realizeze ceea ce și-au propus, chiar în urma modernizării masive. Încă de la recepție se observă eleganța și bunul gust, pardoseala este din marmură albă, din loc în loc, sunt niște coloane iar printre ele sunt amplasate măsuțe cu scaune elegante și confortabile.

Check-in-ul s-a făcut rapid. Am ajuns la hotel pe la ora 7 seara, am spus doar numele, fără a fi nevoie să dau hărtia pe care o listasem de pe booking, mi s-a solicitat buletinul și am primit cartela de la cameră, într-o mică mapă pe care era trecută parola de la wi-fi. Cu aceeași amabilitate recepționerul mi-a spus că restaurantul se află la etajul 1, că micul dejun este între orele 7-10 și mi-a arătat de unde pot lua liftul pentru a merge în camera situată la etajul 4 a hotelului.

Ajunse la etajul 4, am găsit repede camera și am intrat, dar nu înainte de a remarca scările hotelului care coborau/urcau cumva în spirală.

Camera

Intrând în cameră, primul lucru pe care l-am remarcat a fost bunul gust cu care a fost decorată. Totul, începând de la ușile de la intrare și de la baie, geamuri, mobilă până la mochetă și draperii, era în nuanțe de crem, bej și maro, culori calde, elegante, care se asortau perfect. O pată de culoare era dată de aplicele care erau poziționate de o parte și de cealaltă a patului și de un mic fotoliu, care aveau o nuanță tare, frumoasă, de portocaliu.

Camera noastră a fost una standard cu pat matrimonial, o cameră nici mare dar nici mică (aprox. 18 mp), în care nu poate fi amplasat un pat suplimentar.

Patul cred că este punctul forte al camerei și dovedește că nu s-au zgârcit deloc când s-au ocupat de dotări. Având o saltea de spumă cu o grosime de 20 cm, câte două perne confortabile (tot din spumă, zic eu) pentru fiecare, așternuturi albe, impecabile și două pilote subțiri pentru a ne înveli, acest pat king size crează toate premizele unui somn odihnitor. Asta dacă nu te cazezi, ca mine, cu un copil student care e în sesiune și are a doua zi dimineață devreme examen și care și-a propus să învețe/repete toată noaptea, ținând lumina aprinsă până dimineața.:)

De-o parte și de alta a patului sunt două noptiere, de fapt nu sunt chiar noptiere, pentru că au doar blatul, pe care poți pune câte ceva, fără a avea și sertare. Pe una dintre aceste noptiere se afla și telefonul. Deasupra noptierelor se aflau două întrerupătoare, unul cu care aprindeai/stingeai lumina de sus și unul pentru cele două aplice situate de o parte și de cealaltă a patului. Pe partea mea, lângă întrerupătoare, aveam și o priză, extrem de utilă lângă pat, pentru a putea pune la încărcat telefonul sau laptopul/tableta.

Deasupra patului, pe perete, era un tablou, de fapt o fotografie înrămată, în care era ilustrat Bucureștiul de altădată.

Pe partea dreaptă a camerei (cum stăteai în pat) era un dulap încăpător, care avea atât rafturi cât și loc pentru umerașe. Evident, în dulap erau atât umerașe cât și perie de papuci și trusă cu ace și ață.

Deasupra dulapului era amplasat aparatul de aer condiționat.

Fiind într-o clădire foarte veche, hotelul nu are balcon și am făcut un mare compromis alegând o astfel de cameră, pentru că, fiind fumătoare, exclud din start camerele care nu au balcon. Iar faptul că am făcut acest compromis spune totul despre cât de mult mi-a plăcut hotelul, văzând doar pozele. Oricum, ca o paranteză, o să scriu aici un lucru pe care nu l-am știut la momentul rezervării/cazării și pe care l-am aflat ulterior, dintr-o discuție cu recepționerul. Hotelul are și camere pentru fumători, iar acestea sunt situate de la etajul 7 în sus.

Geamul camerei dădea înspre b-dul Magheru, unde da, era agitație, gălăgie, dar mie acest lucru mi-a plăcut, îmi plăcea să stau câteva minute pe geam și să privesc acel furnicar, pentru că asta înseamnă până la urmă Bucureștiul. Dar fiind geam termopan, în momentul în care îl închideam, nu se mai auzea absolut nimic de afară.

Draperiile plușate existente la geamuri nu lăsau să pătrundă nici o urmă de lumină de afară, atunci când erau trase...

Sub geam era caloriferul pe care a trebuit să îl închid peste noapte, pentru că era mult prea cald în cameră (cel puțin după gustul meu), deși atunci când am ajuns am găsit geamul deschis și așa l-am lăsat până târziu, după ora 12.

În fața geamului erau amplasate un fotoliu și o mică măsuță rotundă.

Peretele din fața patului era mobilat (dacă mă pot exprima așa) complet. Începând de la intrarea în cameră era o băncuță pe care am găsit, frumos împăturite, halate de baie și papuci. În continuare, chiar în dreptul patului, era o comodă, în care era încorporat minibarul, iar deasupra acestuia era, montat pe perete, un televizor HD led, cu cablu TV.

Nu am studiat cu atenție minibarul, l-am deschis doar pentru a face o poza, dar avea în el suc, apă, bere, vin, ciocolată, alune.

Pe comodă era o mapă în care am găsit grila de programe tv, prețurile produselor din minibar, prețurile unor produse din restaurant și ale diferitelor servicii oferite de către hotel. Mi-a plăcut pliantul restaurantului, în care erau și pozele produselor, nu doar prețurile. Sincer, prețurile mi s-au părut acceptabile, oricum mai mici decât în pub-ul pe care l-am ales noi pentru masă, iar servirea cu siguranță ar fi fost mai bună decât cea de care am beneficiat noi. Plus că există și room service și, cu un simplu telefon la recepție, poți comanda mâncarea în cameră.

În continuarea comodei până unde se termină peretele era amenajat un fel de birou, evident tot doar cu blat, sub care era un taburet plușat, iar îl capătul lui se mai află o lampă cu picior. Acest birou poate fi extrem de util celor care se află cu treabă în București și care mai au de lucru în cameră. Cel puțin copilului meu i-a fost de mare ajutor, pentru că, fiind încăpător a putut să își înșire acolo cărțile și cursurile, iar existența acelui lampadar i-a asigurat lumina perfectă aproape de birou, fără a fi nevoită să lase aprinsă lumina din cameră.

Internetul wi-fi a funcțíonat impecabil.

Baia

În ton cu hotelul și camera, am găsit o baie mare, amenajată cu bun gust, fără a se face rabat la calitate.

Cada era relativ mare și avea un paravan de sticlă care acoperea jumătate din lungimea acesteia. Deasupra căzii era un raft, pe care erau așezate prosoapele de un alb impecabil, iar pe marginea acesteia mai era un mic prosop pentru pus pe jos, după ce ieși din cadă.

Pe marginea chiuvetei era o bară pe care erau puse alte două prosoape, pentru față și mâini. Chiuveta era pusă pe un blat de lemn care avea aceeași culoare cu mobilierul camerei, un maro închis și care contrasta plăcut cu gresia și faianța albe. Ce mi-a plăcut mult era că această mască se continua cu o poliță lungă, care se întindea pe toată lungimea băii, având în acest mod loc suficient pentru a-ți pune toate articolele de toaletă pe care ți le aduci de acasă. Deși de mare lucru nu ai nevoie, pentru că, tot pe acestă poliță, era un coșuleț în care am găsit tot ce aveam nevoie: șampon/gel de duș, cască de păr, săpun, dischete demachiante și bețișoare de urechi.

Deasupra acestei polițe, pe perete, era montat un uscător de păr și o oglindă pentru cosmetică.

Pentru că am fost în interes de serviciu nu am avut cu mine aparatul foto, dar am făcut câteva poze cu telefonul, care, chiar dacă nu sunt de cea mai bună calitate, îi vor ajuta să-și facă o părere pe cei care se interesează de acest hotel..

Micul dejun

Cum copilul meu trebuia să plece devreme, la ora 7, când s-a deschis restaurantul, am fost deja acolo. Nici una dintre noi nu putem mânca atât de dimineață, dar voiam să bem o cafea, pentru a putea face față cu bine unei zile despre care știam că va fi obositoare. Recunosc că nu m-am simțit confortabil să mergem atât de devreme, imediat cum s-a deschis, dar toate îndoielile aveau să mi se risipească în momentul în care am ajuns la ușa restaurantului. Am fost întâmpinate de la ușă de un ospătar care, cu toată ora matinală era cu zâmbetul pe buze și care ne-a invitat imediat să luăm loc, în sală dacă nu fumăm sau în locul special amenajat, închis cu sticlă, dacă dorim să și fumăm. Mergând spre salonul de fumători am remarcat mesele pe care era frumos aranjată mâncarea.

Cum ne-am așezat a venit imediat la noi și ne-a spus să stăm liniștite la masă, că se va ocupa să ne aducă atât cafeaua cât și altceva, dacă mai dorim. Ne-am mulțumit cu o cafea, așa că, în câteva minute, ne-a adus câte un expreso dublu, de bună calitate, precum și lapte pentru cafea, servit într-un recipient special.

Ne-a întrebat dacă nu vrem și suc, așa că imediat ce am acceptat a venit și ne-a adus câte un pahar de suc. Sucul natural, de la cutie, foarte bun.

A încercat să ne convingă să mergem să mâncăm ceva, a spus chiar că ne pregătește totul, doar să mergem să vedem ce ne-ar plăcea să mâncăm și să-i spunem. Sincer, mi-a plăcut mult amabilitatea și atenția cu care am fost tratate și mă gândeam cât m-am înșelat gândindu-mă că vor fi indispuși că vom apărea la o oră atât de matinală.

La servire erau 3 ospătari, care aveau grijă ca totul să fie în regulă atât pe mesele clienților (între timp mai veniseră câțiva turiști, români și străini) cât și la mesele pe care era amenajat bufetul. În momentul în care am terminat cafeaua, unul dintre ospătari m-a întrebat dacă vreau să-mi aducă alta, cum a observat că mai aveam doar puțin suc în pahar, a venit deja cu un alt pahar plin, scrumiera era schimbată după fiecare tigară stinsă. Ca să nu mai spun că, din când în când, veneau să se asigure că nu m-am răzgândit și că ar putea să mă servească cu ceva mâncare (și asta în condițiile în care era bufet suedez). Cum copilul meu a plecat pe la 7 și jumătate iar eu trebuia să plec doar la ora 9, am rămas acolo pentru a-mi bea cafeaua și a pregăti ceea ce mai aveam de lucru. La un moment dat, ospătarul îmi spune să merg să mă uit că au niște plăcinte cu brânză care sigur îmi vor plăcea. Așa că de data asta nu am mai refuzat și am mers până la bufet, aruncând o privire asupra sortimentului de mâncare. Din păcate nu l-am studiat cu atenție, dar am văzut că erau produse (mezeluri, brânzeturi) de calitate, am văzut că erau și felii de pâine gata prăjită, ceva platouri cu produse frumos prezentate, de exemplu o cremă de brânză, cred, pusă pe felii de roșii și cu verdeață în vârf. Mai exista o masă pe care erau prăjituri, plăcintă cu brânză, iaurt. Și mai exista și o a treia masă, pe care erau băuturile.

Ce mi-a plăcut a fost, repet, nu doar cum arătau produsele ci și modul în care erau aranjate, prezentate.

Mi-am luat pe o farfurie două bucățele de plăcintă dar am uitat să îmi iau şi tacâmuri. Nu m-am depărtat cu mai mult de 2 pași de la masă când un domn, şeful probabil, pentru că avea uniformă diferită, i-a spus unuia dintre ospătari să fugă să îmi ducă la masă tacâmuri, iar când am ajuns el deja îmi punea pe masă o furculiță și un cuțit învelite frumos într-un șervețel.

O altă dovadă a atenției personalului am avut-o când, la masa de lângă mine s-a așezat o doamnă, iar în câteva minute a apărut ospătărița cu o cafea și cu lapte, iar doamna a început să râdă, întrebând-o cum de și-a amintit. Deci, probabil, asta băuse cu o zi înainte și ospătărița i-a pregătit totul de cum a văzut-o că intră în restaurant.

Sincer, am rămas impresionată de modul de servire, de amabilitatea și atenția personalului.

Cu un sfert de oră înainte de plecare am mers să predau camera, am plătit (pentru că nu mi s-au cerut banii când am ajuns ci doar la plecare) și mi-a fost emisă factura. După care, recepționerul m-a întrebat dacă m-am simțit bine, dacă totul a fost în regulă și m-a rugat să îi spun dacă a fost ceva ce nu mi-a plăcut, ceva ce m-a deranjat sau ceva ce consider că ar trebui îmbunătățit. Iar asta este o altă dovadă că le pasă.

Concluzie

Dacă vă spun nu că m-aș reîntoarce la acest hotel, ci că mi-am promis că mă voi reintoarce pentru mai mult de o noapte, cred că spun totul. Și, deși are toate atuurile pentru un a fi un hotel excelent, atât ca amplasament cât și ca dotări, pot spune cu inima pe inimă că pe mine ceea ce m-a impresionat cel mai mult a fost personalul. Jos pălăria în primul rând pentru ei, dar și pentru cei care i-au selectat și format. Deși sunt tineri spre foarte tineri, au reușit să-și facă treaba cu profesionalism, dând dovadă de amabilitate, atenție și aplecare spre nevoile clienților. Din partea mea, au nota 10 cu felicitări. Au fost așa cum ar trebui să fie, sau cel puțin cum mi-ar plăcea să fie cât mai mulți oameni care lucrează în industria turismului.


[fb]
---
Trimis de Cris in 08.02.15 10:15:52
Validat / Publicat: 08.02.15 10:50:44
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2082 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

13 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Cris); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P22 Uscătorul de păr și oglinda din baie.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 67000 PMA (din 51 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
Articol de elită, apreciat de suficienţi votanţi pentru a-i fi alocat, automat, ZUPERBONUSUL (în valoare de 20000 PMA).
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 49.50 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    13 ecouri scrise, până acum

    Marian Preda
    [08.02.15 11:29:17]
    »

    pacurarcris;

    Wow! Cât mă bucur să mă las din nou legănat de o lectură ce te reprezintă! Felicitări şi... să mai scrii!

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [08.02.15 11:30:30]
    »

    @pacurarcris - apropo de „parcare” - practic acolo nu există parcare, în fața hotelului se poate cel mult staționa un minut - două să lași / iei pe cineva plus bagajul, altfel e haos cu circulația din zonă.

    Dar am impresia că în clădirea alăturată, care a adăpostit decenii la rând firma „Ciclop” acum este (printre altele) o parcare supraetajată cu plată.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    crismis
    [08.02.15 12:01:19]
    »

    @pacurarcris: Excelenta prezentare a unui loc care a renascut din propria-i cenusa!

    Si vorbesc in cunostinta de cauza, caci si eu am fost cazata la acest hotel, tot "in interes de serviciu", in nov anul trecut, dar intr-o camera in regim single. Aceasta mica-minuscula, dar continand tot ce-ti trebuie.

    Si pe mine m-a impresiona in mod deosebit de placut amabilitatea personalului; am fost servita si eu la masa cu suc si cafea, am fost intrebata daca mi-au placut, la check-out daca a fost totul in regula... I-am felicitat, la randul meu, si le-am marturisit ca acest lucru mi s-a intamplat de foarte putine ori si niciodata pana acum in Romania.

    Deci, da, le pasa si vor castiga clienti fideli in consecinta! Pe mine deja m-au castigat!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmasterX
    [08.02.15 12:25:59]
    »

    @crismis -

    ...si eu am fost cazata la acest hotel, tot "in interes de serviciu", in nov anul trecut.

    ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    [În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc) ]

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    CrisAUTOR REVIEW
    [08.02.15 13:54:28]
    »

    @Marian Preda - Mulțumesc frumos pentru vorbele frumoase.

    @Dragos - În fața hotelului clar nu există parcare, dar măcar am avut noroc că șoferul care m-a dus/adus de la și la hotel să găsească loc mereu în fața intrării.

    Sincer, aspectul parcării nu m-a interesat, dar știu că am citit în review-ul scris de @creivean că aceasta era atunci pe strada Pitar Moș și că era foarte supărat când povestea despre parcare.

    Oricum, cine vrea să meargă la acest hotel este bine să se intereseze telefonic despre parcare.

    @crismis - M-a bucurat mult ecoul tău, pentru că mi-a confirmat clar că ceea ce am văzut/simțit eu acolo nu a fost o pură întâmplare (deși nici nu credeam asta), ci este un comportament care se menține.

    Bravo lor, au arătat că se poate ca și în România să fii tratat cu respect și cu atenție.

    Un zâmbet și o vorbă bună nu costă, dar pot face minuni, de multe ori.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    traian.leuca † CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [08.02.15 14:49:25]
    »

    @pacurarcris - Nu mă pot abține să nu adaug și eu un mic comentariu la excelentul tău review.

    Cu ocazia nunții unei verișoare, am stat și eu o noapte la Ambasador (prin 1979 sau 1980, nu mai știu exact). Dincolo de fastul nunții și confortul deosebit al hotelului, am rămas cu amintirea „shop”-ului de la parter, unde se găseau lucruri care dispăruse de mult de pe piață.

    Fiind pregătiți din timp pentru o nuntă fastuoasă, aveam ceva rezerve financiare la noi și cu ajutorul unor turiști străini, dublat de bunăvoința unor hotelieri (noi nu aveam voie să cumpărăm nimic), ne-am umplut sacoșele cu„de toate”.

    CrisAUTOR REVIEW
    [08.02.15 15:35:33]
    »

    @traian. leuca - Mi-a plăcut povestioara ta și mă bucur că am reușit să scot la iveală amintiri atât de vechi și de plăcute (pentru că bănuiesc că v-ați simțit bine și v-ați distrat la nuntă), ce au fost îngropate undeva în memorie.

    Văd că ești din Ploiești, deci prea aproape de București pentru a sta la hotel, dar cine știe, dacă se va ivi ocazia poate vei alege acest hotel, pentru a-l revedea după atâția ani.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    danamandache
    [08.02.15 19:42:37]
    »

    Bine ai revenit, Cris! Mi-ar fi placut sa ne intalnim, sa bem un ceai impreuna. Poate data viitoare...

    Felicitari pentru articol!!!

    CrisAUTOR REVIEW
    [08.02.15 19:56:17]
    »

    @danamandache - Mulțumesc frumos, Dana!

    Mi-ar fi plăcut și mie, dar de data asta am fost cam contra cronometru, am avut multă treabă.

    Însă stai fără grijă, promit că va exista o data viitoare!

    Larissa
    [08.02.15 20:04:54]
    »

    Un review foarte bun, genul care il caut eu pe afa cand ma cazez pe undeva. Felicitari si la mai multe!

    CrisAUTOR REVIEW
    [08.02.15 20:24:04]
    »

    @larissa2015 - Mulțumesc frumos, Larisa. Nu a fost ușor să mă urnesc și să scriu, după atâția ani de pauză. Acum te aștept și pe tine.

    GabrielaG
    [02.05.16 18:36:38]
    »

    Un Zuperbonus din partea mea!

    CrisAUTOR REVIEW
    [02.05.16 19:12:21]
    »

    @GabrielaG - Gabi, mulțumesc frumos!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    crismis, danamandache, GabrielaG, Marian Preda
    Alte impresii din această RUBRICĂAmbasador Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 1.239963054657 sec
    ecranul dvs: 1 x 1