Solicitare CMR / zSTRATOSFERA

Specificatii rezervare vs specificatii contract

Trimisă în 25.07.14 12:16
autor TooshaUC [Bucuresti]
» VIZUALIZĂRI: 3054

In primul rand, nu stiu daca am nimerit foarte bine sectiunea, dar am foarte mare nevoie de un raspuns.

Cei de la […] tocmai si-au batut joc de noi.

Am rezervat cu Early Booking un sejur in Turcia, cu incepere pe 1 August.

Conditii: Cazare + UAI, Zbor - TAROM (specificat) - Transfer.

Undeva prin luna MAI, cineva de la agentie ne transmite ca din anumite motive nu mai putem pleca pe data de 1 August, si daca suntem de acord sa plecam pe 31 Iulie. Am cerut sa ni se spuna in ce conditii se face schimbarea - au mentionat ca vor ramane aceleasi conditii. Am revenit cu intrebarea explicita asupra companiei de zbor - Ni s-a raspuns explicit ca zborul se va efectua cu compania TAROM (toata conversatia s-a facut pe e-mail, deci am dovada scrisa).

De asemenea, am fost anuntati ca toate actele le vom primi cu 7 zile inainte de sejur.

Ei bine, le-am primit. Compania de zbor - BLUE AIR.

Urmeaza sa le facem scandal si reclamatie, am citit OUG 107/1999 dar totusi, nu vad nimic care sa specifice Informatii Inselatoare, sau ceva asemanator. Cel mai probabil ne vor spune ca putem anula fara penalizari, dar totusi nu vrem sa pierdem sejurul, insa mi se pare ca am fost prostiti pe fata.

Evident, nu vom mai schimba nici data nici compania, dar noi am platit un pachet cu transport Tarom. Credeti ca ii putem presa macar sa ne ofere servicii extra in ceea ce priveste cazarea?

Mai e cineva care a patit acelasi lucru?

Va multumesc anticipat!


  • PERIOADA: .
  • BUGET: -
  • ADULŢI: .

Răspunsuri

webmasterX[25.07.14 12:23]

Aşa cum scrie în mai multe locuri pe aici, din pacate referirile la agenţii care activează în România (sediu / sait etc) sunt interzise explicit (şi) pe acest sait. Vezi, de exemplu, textul scris cu roşu mai jos.

Aceste informaţii se pot însă trimite fără probleme prin mesaje private (vezi mai jos, la finalul textului scris cu roșu, cum).

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Dragoș_MDAU16r[25.07.14 13:29]

@Toosha: sincer, nu știu dacă și cum se poate „recompensa” această „neconcordanță”, dar în opinia mea ar fi ultimul lucru de care m-aș lega când e vorba despre vacanța mea. Ideea e că te duc acolo și te și reîntorc, sejurul are aceleași coordonate - nu prea văd o atât de mare problemă încât să merite să-ți strici „qi”-ul chiar înaintea vacanței; riști să pleci nervos și de atunci încolo nimic să nu-ți mai convină. N-ar fi păcat?!?

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

TooshaUCAUTOR SOL[25.07.14 14:18]

@Dragos: Sunt constienta ca nu se mai pot face schimbari legate de transport, dar pana la urma e o oarecare diferenta (incepand cu pretul pachetului - care nu s-a modificat) intre Tarom si Blue Air. Si este o neconcordanta intre ceea ce mi-au confirmat si ceea ce mi-au oferit care nu mi se pare normala.

Eu am acceptat schimbarea in conditile confirmarii zborului Tarom, pentru ca noi chiar am vrut sa evitam cursele low cost, cu nebunia la check-in si bataia pe locuri - plus ca daca mai prindem si vreo intarziere... s-a dus naibii qi-ul meu.

Evident ca incerc sa vad "partea buna" a sejurului, dar ma simt prostita pe banii mei.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

renteaPA[25.07.14 21:48]

@Toosha: vezi ca respectivele sejururi in turcia sunt operate cu niste curse charter. deci nu se aplica conditiile de low cost sau linie.

indiefernt ca zburai cu blue air, tarom, aegean etc... era acelasi lucru. sunt chartere cu toate, fa abstractie de statutul lor in conditii obisnuite.

chiar cred ca nu ai nicun motiv sa te superi.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

TooshaUCAUTOR SOL[25.07.14 22:13]

@rentea: Nu am mers cu nici un charter pana acum, intradevar. Dar pentru ca experientele in curse europene cu zbor de linie vs low-cost au fost total diferite, chiar am simtit ca cineva isi bate joc de mine.

Pana una alta am vorbit la agentie. Si-au recunoscut greseala (sa fim seriosi, rezervi un sejur de 2000 de euro si don'soara nu e in stare sa iti scrie trei cuvinte corect; nu e chiar ok - iar asta ar trebui sa se intample indiferent de pretul sejurului, sa scapam de traditionalul "las ca merge si asa"). Ne-au oferit pachetul cu zbor Tarom, cu un decalaj de cateva zile, dar e prea tarziu pentru o schimbare a datei de concediu. Ne-au spus si ei ca, in principiu, pe charter, conditiile sunt comparabile indiferent de compania de zbor.

Cu un mic stres tot raman pana cand nu vad eu la fata locului ca totul e ok si ca macar decolam la ora stabilita.

Multumesc mult pentru raspuns!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

AndoxPA[25.07.14 22:30]

De asemenea, am fost anuntati ca toate actele le vom primi cu 7 zile inainte de sejur.

Aici ai gresit. Actele se primesc dupa 2-3 zile dupa ce ai achita integral sejurul. Fiind early booking stiu ca trebuie facuta plata integrala pana la data expirarii EB.

Atunci trebuia sa primesti si actele, adica voucher si bilete de avion.

Daca nu au procedat asa nu-mi face decat sa-mi confirme cat de "serioasa" este agentia respectiva.

Probabil au facut o smecherie sa mai ciupeasca cativa euro (banuiesc cum...)

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

dianameaSE3r[25.07.14 23:01]

Nu cred ca veti obtine despagubiri sau avantaje in plus la cazare. Puteti sa faceti reclamatie la Agentia pentru protectia consumatorului, dar cititi inainte cu atentie contractul pentru a vedea daca puteti avea castig de cauza.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

TooshaUCAUTOR SOL[25.07.14 23:05]

Da, a fost prostia mea. M-am bazat pe "notorietate", am zis ca asta o fi procedura...

Oricum, nu va imaginati ca am mers cu cine stie ce agentie de cartier...


TooshaUCAUTOR SOL[25.07.14 23:11]

@dianamea: Nici nu am obtinut. Decat posibilitatea de a schimba data sejurului, dar zilele mele de concediu cine sa le schimbe...

Cu protectia consumatorului nu cred ca mai am vreo sansa dupa ce am ajuns la asa-zisul "acord" (n-as fi renuntat oricum la concediu, il astept din februarie).

Dar e posibil ca o sesizare sa ii ajute pe altii, in viitor, sa nu aiba experiente similare.

Multumesc pentru raspuns!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

renteaPA[26.07.14 13:27]

@Toosha: iti repet. nu iti face griji. in regim charter sunt aceleasi conditii, riscul de a pleca cu intarziere este acelasi la tarom, aegean, blueair etc... IN REGIM CHARTER.


nicole33APL[26.07.14 16:29]

@Toosha:

Mai e cineva care a patit acelasi lucru?

Da, se mai întâmplă și asemenea lucruri.

Am pățit-o anul trecut, dar nu în Turcia, ci în Spania.

Am rezervat din octombrie 2012 un sejur de două săptămâni în Mallorca pentru sfârșitul lunii mai 2013, hotel de patru stele cu pensiune completă, zbor charter operat de TAROM, plecare duminica.

Cu o lună înaintea plecării sunt sunată de la agenție și anunțată că s-a amânat plecarea cu trei zile (miercuri în loc de duminică) și întrebată dacă sunt de acord sau renunț și primesc toți banii înapoi.

Am acceptat noile condiții, deoarece era prea târziu să mai găsesc ceva acceptabil și îmi doream mult să ajung acolo. Mi-am replanificat concediul suplimentându-l cu încă o zi, pentru a acoperi plecarea într-o zi lucrătoare.

Tot atunci am aflat că s-a schimbat și compania aeriană, în loc de Tarom urmând să zburăm cu Air Bucharest. Am fost dezamăgită la aflarea veștii, despre aceștia auzind doar lucruri nu tocmai pozitive, majoritatea pe destinația Turcia.

Am primit voucherele cu o săptămână înaintea plecării, între timp orarul de zbor mai suferind două modificări.

Temerile mele s-au dovedit neîntemeiate, zborul decurgând în condiții foarte bune, fără întârzieri, personalul de zbor fiind amabil și zâmbitor.

Anul acesta am pățit același lucru cu ocazia sejurului în Republica Dominicană, luat de la o agenție din Spania. Orarul de zbor și compania aeriană au fost modificate de trei ori până la data plecării. Din fericire, nu mi-au modificat și data plecării, care m-ar fi afectat substanțial, deoarece biletele până la Madrid erau deja cumpărate și nereturnabile.

Părerea mea este să nu îți faci atâtea probleme. La cursele charter este mai puțin relevant cu cine zbori, mai important este ca orarul de zbor să nu fie unul dezavantajos pentru voi.

Vacanță plăcută!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

TooshaUCAUTOR SOL[26.07.14 22:20]

@nicole33: Multumesc foarte mult pentru raspuns! M-am mai linistit auzind ca charterele au alte conditii decat zborurile normale. Avem, intr-adevar, un orar foarte bun, sa speram ca nu se modifica.

Numai bine!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

  • [12] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039254188537598 sec
    ecranul dvs: 1 x 1