ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.08.2019
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Târgovişte [DB]
ÎNSCRIS: 16.08.16
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2019
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 6

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
44.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 15 MIN

Adios sau Odios Mera Onix

TIPĂREȘTE

Am fost la MERA ONIX in perioada 26 - 29 iulie 2019.

Doi adulti si un copil de 6 ani. Am platit 2,614.40 Lei pentru 3 nopti. Am corectat pretul cu scuze pentru inexactitate. In primul review am pus 2650 Lei.

Imi cer iar scuze si pentru decalajul de 3 zile dintre review-ul de pe [... sait de turism... - ed. WM] si acesta care o sa contina si poze daca sunt permise de administratori.

Ca plusuri pot sa adaug:

- Ca hotelul are amplasare superba direct pe faleza, piscina Infinity e de-a dreptul superba ca pozitionare.

- Curatenie in camere si baie (totul arata ca nou si curat la sosirea noastra). Am fost si anul trecut aici si am ramas cu aceasi parere si anul acesta. Cei care fac curatenie in camere si-au dat cat de cat silinta daca trecem peste praful nesters de pe capitonajul de la capul patului si dulapul de deasupra safe-ului.Acesta fiind la o inaltime destul de mare.

- Parcare pazita

- 4 Lifturi silentioase si rapide

- Cosmetice proprii brand-uite Mera la baie inlocuite imediat cand se terminau. Dar anul trecut aveau produse Ecolab. Au ramas dispenserele goale pe perete in baie. Deci au scazut standardul dupa parerea mea.

- Prosoape schimbate in fiecare zi daca le lasam pe jos asa cum scrie in pliantul prezent la baie.

- Zilnic in camera si baie, golite cosurile de gunoi, aprovizionare zilnica cu apa plata.

Trebuie sa recunosc ca nu am cerut curatenie in camera deci firele de par de la baie erau tot pe jos.

- Program de entertainment destul de bine gandit si unul din plusurile mari ale hotelului. Program ok atat pentru copii cat si pentru adulti.

- Apa la Piscina Infinity curata si incalzita

- Apa la piscina de copii curata si incalzita

- Salvamari la piscina foarte prompti si atenti

- Semnal Wi-Fi destul de puternic, desi nu stiu cine in Romania mai sta pe wi-fi cand toti au net "nelimitat".

- Aerul conditionat centralizat face fata cu brio. Daca nu se lasa usa de la balcon deschisa cu instalatia pornita.

 

Sa trecem la minusuri.

Mentionez ca am fost si anul trecut tot aici dar anul asta e mult, muuult mai slab ca si intretinere, servicii, curatenie pe terase, barul "A-la-carte" si la sala de mese sau toalete (de la piscina, hotel, sala de mese), amabilitatea personalului nu exista (Cu mici exceptii). Un fapt tipic romanesc as spune.

Ma asteptam ca de anul trecut de la lansare pana anul asta multe din probleme sa se fi rezolvat dar... Nu. Problemele sunt tot mai multe si mai deranjante.

Nu stiu cine e administratorul hotelului dar... cred ca e vreo vaduva batrana care nu vede si nu prea aude sau... indiferent la orice.

Daca patronului ii place asa... Ca hotelul sa mearga din inertie adica un fel de "Lasa ba ca merge si asa... Ie pe fonduri ieuropene cat sa tina? Peste 10 ani facem altu'! ".

Nu e posibil ca "UN GOSPODAR" de anul trecut sa nu poata rezolva cateva probleme care tin de imagine si prestigiu ca doar sunt 4 stele parca!?

Sau dupa toamna trecuta au cazut ca frunzele si stelele hotelului!?

La dumneavoastra acasa tot asa faceti? Tot asa "GOSPODARITI"?

Am platit 2,614.40 lei pentru 3 nopti. Adica 871 lei / noapte/Camera cu All Inclusive ****.

Ca o paranteza am mers in Turcia -Kemer - Rix_s Sun... te ***** 8400 lei la inceputul lui iulie. Scadeti biletele de avion si taxe de aeroport 600 – 700 euro si vedeti ce inseamna cazarea la ei unde 5* sunt 5*. Rezulta pret undeva la 720-788 lei / noapte.

Aici, ca sa va faceti o impresie de ce inseamna LUX-ul si rasfatul mentionez ca tot ce e la Mera pe bani acolo e inclus in pret.

Sa dau un exemplu? Tot meniul A-La-Carte de la MERA cu bauturi straine alcoolice si nealcoolice, cocktail-uri, fresh-uri…

La acesti turci bauturile la toate barurile sunt marci de LUX si de prestigiu, bauturi pentru cunoscatori extrafine. Sucul la doze. Vinul la sticla. Totul la discretie chiar si la piscine nu numai la unicul bar de la Mera.

Si la multe alte capitole sunt romanii spulberati ca gugustiucii pe asfalt.

Cine a fost acolo stie ce inseamna asta. Ei cum or putea crea acest LUX iar noi nu?

Chiar daca cerem mai multi bani pentru mai putin!

Trebuie sa fac mentiunea ca m-am saturat pana la urma sa stau cu telefonul dupa mine ca sa vanez toate “minunile” gasite, vazute si traite in 3 zile la Mera.

 

Sa trecem la marile minusuri:

*** Podeaua la terasa si piscina montata prost si cu spatii mari 2-3 cm ca si cum ar fi facut cineva economie la materiale. In unele zone nu are sustinere si mie mi s-a intamplat de nenumarate ori cedeze placa la capete cand calci pe podea (mai degraba seamana cu lambriul de plastic doar ca e pus pe podea, este un WPC - Wood Plastic Composite).

Fiului meu care are doar 21 de gk i-a ramas papucul prins in astfel de luft. Cat pe ce sa cada. Fiind foarte rapid a scos papucul si s-a incaltat inainte sa apuc sa fac o poza.

De anul trecut de la lansare cand erau aceleasi probleme se putea remedia problema. Au avut timp suficient un an. Nu i-a interesat.

*** Sezlonguri insuficiente la piscina.

A fost sotia la receptie sa ii roage sa cheme pe cineva sa o ajute cumva cu un sezlong la piscina.

Au spus ca stiu si ca asta e situatia. Avem destule la plaja, la mare.

Nu zau!

Nu! Nu asta e situatia!

Am platit aceeasi bani ca si clientii care ocupau sezlongurile cu ore inainte nu cu 30 de minute cum e regulamentul Mera si e logic sa vreau aceleasi drepturi.

A venit un baiat, un salvamar (Cinste lui!) si a adus un sezlong saracul.

Si-a si cerut scuze ca nu avea saltea la sezlong sa ne dea.

Mamaaa! Ce l-a mai certat un vataf pentru ca a gasit solutia, ce i-a mai zis saracului om ne era noua jena.

Mentionez ca aveau sezlonguri doar ca erau pitite prin diverse locuri in care noi nu aveam acces. Dupa toboganele cu apa erau unele.

 

*** Curatenia pe terase si debarasarea la mese pe terasa. Asa ceva nu mi-a fost dat sa vad nicaieri poate doar la Mamaia, Eforie si Costinesti.

La bar-ul A-La Carte unde ei aveau tupeul sa ceara bani la produse care in mod normal le primesti gratis in Turcia gunoiul pe mese era ca la el acasa.

Abia la ora 11:30 a venit cineva sa debaraseze la mese. Buuun o sa spuneti ca aici tine de clienti si de cei 7 ani de acasa…

Nu e asa!

Clientul plateste ca tu sa prestatorule de servicii sa faci tot posibilul sa il multumesti si sa-i oferi conditii, sa se simta rasfatat pentru ca el sa mai vina la tine sa-ti mai dea din banii lui si la anu’. Ca doar din asta traiesti din banii clientului tii afacerea viabila sau poate nu!?

Poate hotelu’ e doar o afacere de spalat altceva si nu conteaza clientii. “Da-i la Haluia ca vin fraierii si la anu’ ca n-au unde sa se duca! ”

 

*** Mancarea… Aici e muuuult de spus.

O sa relatez doar cateva aspecte deoarece restul tine strict de gustul fiecaruia.

Mancarea nu e foarte variata. Nicio problema am zis. Nu suntem in Turcia, Bulgaria, Grecia.

E un fel de impinge tava. Niciun fel de problema aici. Atat s-a putut.

Dar sa nu gasesti tu din 3 zile decat odata si la o singura masa piure de cartofi pentru copii sau doar cand si cand cartofi la cuptor!?

Sa inteleg ca toti copii manancau numai orez fiert si carne fiarta, broccoli fiert sau si mai sanatos de atat… cartofi prajiti?!

In rest mancarea buna, gustoasa si oarecum aspectuasa. Mare parte din ea.

Intamplare haioasa... Au dat intr-o zi ciolan la cuptor era si fasole separat dar nu am mai apucat sa fac poze probabil m-au vazut doamnele ca ma foiam pe acolo si l-au retras de pe “piata”.

Asa ceva nu am vazut de cand mama m-a facut.

Avea acel ciolan un par pe el… de te “lingeai pe buze”. Si plecai mai departe ca nu mai aveai curaj sa incerci altceva. Imi pare rau nu am mai avut timp sa fac poze la asa trufanda.

Partea buna... Caci este si o parte buna.

Nu am avut parte de nicio problema digestiva!

Aici chiar trebuie sa-i felicit totul proaspat si noi nu am gasit nimic care sa ne faca probleme digestive sau de alta natura.

*** Debarasatul la mese in sala de mese si terase.

Am vazut cate doua persoane pe jumatate de sala (nu spun restaurant pentru ca restaurant la 4* inseamna altceva) deci patru in total si doua pe terasa.

Am facut si poze. Nu aveau timp sa faca curat efectiv la cate mese ocupate erau si la ce puhoi de lume era.

Aveai senzatia ca nu vor sa debaraseze dar ei nu aveau cum sa faca fata la atata trafic de persoane in perioada mesei. Putin personal, tanar si neinstruit fapt care da senzatia de impinge tava ieftin de provincie si nu de un hotel de resort de 4*.

Ca o paranteza nu prea am vazut angajati in varsta. Ce spune asta despre angajator?

Angajeaza tineri fara experienta deoarece ii plateste prost si poate sa scape oricand de ei ca e piata plina.

Angajatii de calitate cu vechime si experienta nu sunt agreati de angajator deoarece cer multi bani si au pretentii.

Cel putin noua asa ne-a dat impresia ca asta e trend-ul la Mera. Drept pentru care si totul merge in stil Kamikaze.

*** Podeaua murdara si umeda in sala de mese mai mereu si murdara pe terasa in permanenta.

In sala de mese nu prea avea timp doamna de la curatenie sa termine intr-o parte ca imediat era dezastru in alta parte. Personal de curatenie insuficient pentru curatenie. Ce mai e criza!!!

 

*** Baile si toaletele de la piscina, sala de mese, holul hotelului sunt prost curatate si intretinute.

Se vede treaba ca hotelul e in prabusire libera fiindca nimeni nu mai investeste un ban in a repara ce e de reparat, de inlocuit ce e stricat si/sau uzat.

Curatenia la aceste bai cam lipseste sau e facuta mai rar spre foarte rar. Am vazut o singura doamna care se perinda la aceste bai. Semn ca la fel ca mai sus personalul lipseste sau e insuficient.

Am gasit la aceste bai urmatoarele probleme:

1. Dispenser de hartie demontat cu hartia scoasa din el, lipsa agent de spumare la chiuvete pentru spalat pe maini,

2. Chiuvete atat de inalte incat copii nu pot ajunge la chiuveta. Chiuvete pentru copii exista pe piata.

3. Pisoare inalte la care copii nu pot ajunge. Pisoare pentru copii exista.

4. Feronerie la baterii chiuvete, pisoare si toalete ruginite. La 4* mai rau ca la wc-urile publice?

5. Dispensere de agent dezinfectant la sala de mese - HYGIENIC UNIT NEXA, ECOLAB B care sparcaie ceva ce se vrea a fi agent dezinfectant, un gel care te naclaieste pe maini de zici ca ai dat cu sapun lichid nu gel dezinfectant. Anul trecut cand erau incarcate cu produse originale ECOLAB dispenserele dozau alcool dezinfectant nu gel. Deci si aici au facut un smen tipic romanesc. E criza!!!

6. La o baie din hotel cadrul usii e demolat pe interior de se vede tencuiala. Ornamentul de lemn care trebuia sa fie acolo e... Lipsa in gestiune.

Na e la 4* e de bon ton nu e la 5*. Cerem prea multe!

Sau o sa motiveze ceva de genu’: “Al haluia, clientu’ asta e preaaaaaaa fitos. Sa se mai uite si el in alta parte ca d-aia a venit la mare. Sa ne lase pe noi sa ne facem treaba ca stim noi ce avem de facut, nu tre’ sa ne zica el. Eeeeeee! Asta-i culmea!”

Nu va spun care e. Daca va intereseaza totusi va invit sa dati o tura ca sa admirati capodopera.

Daca s-a rezolvat pana am scris review-ul... Tot respectul! Inseamna ca cineva a avut spirit de initiativa. In acest caz macar.

7. Hartie pe jos pe podea atat in momentul in care am trecut pe acolo si la mai mult de o ora dupa. Urina pe podea la pisoare si toalete si la mai mult de o ora dupa.

Semn ca n-a ajuns nimeni sa faca rondul.

Desigur e vina clientului, cei 7 ani de acasa.

Oare cei din Turcia cum faceau de aveau toaletele tot timpul luna si mirosind a flori, cu aer conditionat in toaleta si curatenie de puteai sa dormi pe podea? Totul lustruit si totul pus la punct? Chiar si in toaletele publice in orase?

Raspuns: Era un om la fiecare toaleta. Care dupa ce aveai o “urgenta grava” intra dupa fiecare si facea ca acel obiect sanitar sa fie curat si stergea imediat podeaua, dezinfecta si parfuma.

Aici la Mera nu era cazul. E o baie bio, noi respectam mediul nu investim in substante de calitate care “ataca mediul” si mai ales in oameni de calitate. O singura persoana e suficienta. Daca angajam mai multi oameni nu mai e profit si apoi oamenii buni trebuie platiti bine ca altfel pleaca. Nu renteaza. “Las ca mere si asa! ”

S-a stricat o baterie e vina clientului.

O lasam asa. Stie clientul cat costa o astfel de piesa?

S-a pus rugina pe obiecte sanitare? E vina clientului ca nu are grija de ele.

Nu mai sta cabina de “vot” incuiata? E tot nenorocitul ala de client care nu are bun simt.

Tot ce e rau e din vina clientului roman.

 

*** Curatenia pe terasa... Care curatenie? E vina turistului v-ati prins.

Erau la curatenie aceleasi persoane care debarasau mesele.

O angajata cand si cand mai matura un metru, doi de terasa apoi venea colega si o intreba “Fata nu mergem si noi sa bem un suc? ” - ”Hai fata! “.

Lasa ustensilele adica matura si farasul si se uschea.

Apoi briza marii facea ca tot ce maturase ea sa se imprastie la loc ca si cum nu ar fi trecut pe acolo. Singurul obiect care ramanea pe locul unde au maturat duduia era tacamul de inox cazut pe care nici nu s-a sinchisit sa-l ridice ba chiar l-a tarat cu matura dupa ea.

De debarasat nu prea debarasau mai nimic pana la apropierea orei de masa ca sa nu munceasca prea mult. Ceea ce dadea impresia de un stabiliment parasit intrat in faliment.

Cand se apropia ora mesei incepeau sa se ambaleze motoarele deoarece trebuiau eliberate mesele. Nu prea mai aveau incotro.

 

*** Curatenia pe mese? Firimituri? Fete de masa patate schimbate inainte sa se aseze alt turist la masa? Ooooooo Turcie!!!

De schimbat fata de masa patata la care a mancat alt turist din proprie initiativa? Nici nu se pune problema!?

Aspitat firimituri? Nuuu!

Or fi vrut sa faca saracii dar nu faceau fata!

Eu ii vait pe “saracii” angajati dar trebuie sa va spun patania unui vecin de masa cand s-a dus sa spuna ca nu are nici servetele la masa pe langa cele enumerate mai sus.

Raspunsul a fost: “Pai daca unul ia 10 servetele ca nesimtitu’... ” si i-a inmanat cateva servetele invingator si fericit ca s-a racorit, i-a aratat el ca are dreptate.

In loc sa-i puna servetele in dispenser pe masa si/sau sa-si ceara scuze ca din vina lui nu erau servetele la masa oricate ar fi luat clientul care a fost inainte?!

Un fel de cireasa de pe gunoi e chiar minicosul de gunoi de pe masa stropit si murdar de sezonul trecut garnisit cu solnitele murdare si pline de rugina. Ce mai... Sunt un Must Have!

Dupa ce ca nu era loc pe masa mai pui si imputiciunile alea?

Cata economie ati facut Don Administrator la solnitele alea?

Va cadea bugetu’ rau de tot, dadeati faliment daca luati de la chinezi solnite noi de plastic lunar sau cate un set complet pe sezon?

Sa inteleg ca erati legati emotional de acele obiecte si ati zis sa le pastrati ca va aminteau de anu’ trecut cand ati dat lovitura!?

 

***Bauturile/Barul

Cafeaua este la espressoare mari automate pe care scrie Julius Meinl si o alta firma mare. Acestea macinau boabele pe loc cand apasai butonul dorit apoi iesea cafeaua, bautura colorata.

Dar daca pui cafea boabe de calitate iese si cafeaua buna, Aparatele nu aveau nicio vina. Cafeaua, produsul rezultat era oribil. Concluzia o trageti dumneavoastra. E criza!

Pahare de carton Mera vs. Cesti si farfurii de ceramica la turci sau oriunde in romania de la 3* in sus Deh... 4* Mera ce pretentii sa ai!?

Sucurile carbogazoase si nectar (cica de fructe) erau la dozator.

Siropul adus de firma Pep... se imbina cu apa de la retea care are un gust puternic clorinat (adica e clar ca cineva a furat filtrul de la instalatia de filtrare) si rezulta o bautura cum sa va zic... care te dezinfecta mai mult decat te racorea. Duhnea a clor.

Dar... Dioxidul de carbon trebuie sa recunosc era de calitatea intai!!! Cinste lor!

Aici servirea e la pahar de plastic de unica folosinta la Mera vs. Pahar de sticla fresh-urile si doze + pahare de sticla pentru bauturi racoritoare la turci.

Vinurile de toate culorile de la doua podgorii. Seci si demiseci pe alese. Mulse tot de la dozator. Classy a la 4*.

Alta chestie tare A la 4 stele… Bauturile spirtoase si vinurile servite din pahare de plastic de unica folosinta. Suuuper! Cat stil!

Programul de la bar sau cand puteai sa iei anumite bauturi cu program, sa nu cumva sa dea peste ora 22:30 parca. Nu mai retin exact nu sunt fan.

Dar mi s-a parut de gradinita programul. Ca sa nu zic de puscarie.

Ce sa zic? Economie dom’le!

Sa nu cumva sa ne bea toata bautura. Astia... Turistii.

Bere la dozator, popcorn, inghetata ambalata si vrac, gustarele, clatite, iaurturi de baut cu fructe si nu numai, cu grasime sau degresate. Aici nu am ce comenta prea mult. Mediu spre mediocru.

Dar felul de aranjare al gustarilor pe platouri si fara ca cineva sa stearga ce cadea de la dulceturi, firimiturile de la produsele de patisserie dadea impresia de dezordine, mizerie, proasta gospodarire si paragina.

 

*** Minibarul in camera. Nu exista asa ceva! Nu. Nu e o greseala. Nu a uitat nimeni sa faca reumplerea lui.

S-a calculat indelung de catre management si a dat cum ca e prea mare pierderea la 4*. Oriunde in Romania de la 3* in sus se poate, la turci pe bani muuult mai putini se poate doar la Mera nu.

In minibar ar trebui sa fie minim... Minim zic si de bun simt:

2 beri la 330 ml, 3 x doza de 250 ml bautura carbogazoasa - suc, 1 sticla de apa plata - 500 ml, 1 sticla de apa carbogazoasa - 500 ml, o punguta de alune si o punguta de sticks-uri.

Nu mai zic ca cei care se respecta au si o sticluta mica de vin si o sticluta mica de whisky sau vodka, o doza de energizant, o ciocolata mica.

Reumplerea minibarului facandu-se gratuit pe toata perioada sejurului. Oriunde.

Toate astea ar fi trebuit sa fie oferite gratuit la Mera pentru ce bani cer sau macar minimul necesar.

Altfel nu inteleg rolul frigiderului din camera care culmea mai sta si in priza, functioneaza si consuma curent electric degeaba.

 

*** Locul de joaca

Trambulinele. Doua la numar

Ele par ok la prima vedere. Daca te uiti mai atent la accesul pe trambuline, la intrare vezi ca fermoarul de siguranta nu functioneaza si cataramele de inchidere sunt rupte, descusute. Orice copil poate sa cada din trambulina in timpul unui salt calculat aiurea sau cand topaie vreun copil in partea opusa a trambulinei cel care sta aproape de iesire poate fi dezechilibrat si poate cadea dincolo de peretele trambulinei.

Nici acest aspect nu l-ati sesizat d-le administrator. Apoi... De cusut si reparat meterialul textil este treaba de femeie... Deci nu e treaba dumneavoastra.

Suprafata moale, spuma de pe jos care constituie suprafata moale a locului de joaca nu este aliniata si sunt zone in care “zambeste tandru” betonul care abia asteapta sa se infiga vreun copil in el. Nici acest aspect nu l-ati sesizat d-le administrator. Nasol! Ghinion!

Apropo cat am stat acolo am tot vazut niste “Nenishori foarte importanti” care se tot agitau de colo-colo, unul cu barba si ailalti pareau ca stau mai aplecati de spate si tot aratau si gesticulau si culmea erau foarte multumiti de cum decurge treaba.

Mergeau cu pas foarte rapid ca sa nu se interfereze vreun client in treaba lor.

Da. Da. Mi-a placut.

Semn ca mai trece cineva din conducere pe la Mera Onix, macar sa numere banii si sa vada... De profit.

 

Acum sa va zic de ce am revenit la Mera Onix si anul asta.

Anul trecut abia se lansase si erau in amenajari cand am fost noi.

Inca nu vazusem tot ce aveau sa amenajeze. Ne gandeam ca or sa rupa norii.

Erau plini de solicitudine anul trecut.

Orice sugestie... Gata! Imediat! Vineeee baiatu’!

Ziceam...

”Da. Intr-un final e cineva in Romania care o sa rupa gura targului. Mai au multe de pus la punc dar... Au intentie serioasa.”

Anul asta am luat-o ca de la Mike Tyson.

S-a mutat Mamaia, Eforie sau Costinestiu’ la Mera.

Fugiti, faceti cale intoarsa cat mai puteti!

 

Aaaa! Era sa uit. Trebuie sa fiu corect pana la capat.

La plecare anul acesta am primit la receptie din partea Mera o sticla de vin.

Frumos! Foarte frumos!

Dar prea tarziu pentru “sticla” si prea putin pentru cele vazute, traite, indurate.

Adios sau Odios Mera!

Marea Neagra e prea scumpa si prea “proasta” pentru noi.

Sa mergem acolo unde suntem doriti, respectati si tratati cum se cuvine pentru banii pe care ii platim.

Recunosc. Nu tot este rau. Dar...Tot ce e bun si frumos sau tot ce s-a vrut bun si frumos e anulat de niste nereguli care nu au voie sa fie la un hotel cu o astfel de clasificare de 4* . Pacat!


[fb]
---
Trimis de bigam21 in 05.08.19 12:11:14
Validat / Publicat: 05.08.19 14:21:08
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în JUPITER / AURORA.

VIZUALIZĂRI: 3530 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

13 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (bigam21); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P32 Debarasare a la Mera.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 20450 PMA (din 21 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

13 ecouri scrise, până acum

Corina70 [05.08.19 15:05:56] »

@bigam21: Pe scurt: " la pomul laudat... "

Dan&Ema [05.08.19 16:11:11] »

@bigam21:

Te felicit ca ai scris despre aceasta cazare.

Articolele critice sunt cele mai apreciate de mine, pentru ca de bine citesti si pe saiturile de prezentare ale locatiilor. Importanta e vorba aia cu gardul si leopardul!

Si este bine ca altii sa fie in cunoastinta de cauza cand trec prin filtrul decizional alegerea cazarii.

Imi pare rau ca ati trecut prin aceasta experienta neplacuta, dar statistic privind, urmatoarea trebuei sa fie de bine si foarte bine!

Doar urari de bine!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
gr33ndog [05.08.19 19:30:29] »

Litoralul romanesc mai are mult de "mancat" sa prinda litoralul turcesc. Nu cred ca se poate face comparatie, mai ales cu un hotel din lantul Rixos, care este cu totul la alt nivel.

Dupa parerea mea acest hotel este peste media din tara noastra. Chiar si peste unele din Bulgaria.

Imi pare rau pentru experienta dumneavoastra dar eu consider ca atunci cand mergi in vacanta trebuie sa cauti sa te simti cat mai bine si sa treci peste anumite neplaceri care iti pot strica vacanta.

bigam21 [06.08.19 00:02:16] »

@gr33ndog:

Sunt de acord cu dumneavoastra ca trebuie sa treci peste anumite neplaceri ca sa nu-ti distrugi vacanta.

Dar ce faci daca ai ghinionul ca aceste neplaceri sa te urmareasca peste tot in timpul sejurului.

Am refuzat sa mai iau telefonul cu mine ca sa nu mai fotografiez toate minunile vazute. Daca as fi fotografiat tot ar fi zis lumea ca am ceva de impartit cu ei.

Nu sunt de acord in privinta faptului ca nu pot compara Mera Onix cu Rixos Sungate.

Nu le-am comparat ca arhitectura, design, luxul din camera si alte detalii estetice care nu conteaza.

Am comparat doar ce am platit. Serviciile, conditiile oferite si modul de comportament fata de orice client. Asta am platit si la Mera culmea la un pret mai mare decat in strainatate dar nu au fost in stare sa ofere. Dumnevoastra spuneti ca sunt peste medie. Va respect parerea.

Eu am vazut si altceva in strainatate, am vazut si in Romania hoteluri de 3* si 4* care sunt considerate peste medie si care din ce am experimentat pe cont propriu sunt net superioare Mera Onix.

Nu va suparati pentru opinia oarecum divergenta dar nu pot sa mai tolerez astfel de magarii in asa zisul turism romanesc.

Daca nu dam cu ei de pamant si nu spunem ceea ce am trait acolo alti turisti or sa cada in capcana sau nu poate dumnealor nu stiu de conditiile oferite de altii si or sa creda ca e trai pe vatrai. O seara buna

webmasterX [06.08.19 00:04:35] »

@bigam21:

am vazut si in Romania hoteluri de 3* si 4* care sunt considerate peste medie si care din ce am experimentat pe cont propriu sunt net superioare Mera Onix.

Poți te rog nominaliza aceste hoteluri?

bigam21 [06.08.19 00:23:26] »

Da pot enumera cel putin doua. Hotel Dragului Predeal 3*. Balvanyos Resort 4*.

Asta e parere noastra, a familiei noastre.

E strict treaba personala daca tie ti-a placut Mera.

Nu incercam sa-ti stricam placerea sau sa-ti schimbam opinia.

Seara buna!

M'Liviu [06.08.19 00:24:55] »

Am citit cu atenție acest review al tău. Am citit și altele despre Mera despre Phoenicia. Vai când ma gândesc ca în iarna trăgeau unii prieteni sa mergem cu ei la Mera ca e super bine ca se merita. I ams spus ca prețul de 6500 ptr 2 ad și 2 copii mici este prea mare ptr ce oferă. Eram conștient ca nu o sa ma întâlnesc cu ospitalitatea de afara. Eram conștient. După ce am citit cele scrise de tine după experienta din aceasta vara din Turcia nu cred ca o sa i dau agenției nici ca simulator sa mi calculeze o vacanta în România.

Cum ai spus de ce ei pot de ce ei oferă și noi dc nu...

Și ei au angajați tineri dar au o armata... copii cu bun simt care sunt mereu cu zâmbetul pe buze. Și ei au cheltuieli probabil mult mai mari decât avem noi. Un hotel cu 500 camere probabil are 500 de angajați. Ei nu se zgarcesc la consumabile la băuturi de import practic la nimic. În Turcia asa cum am mai spus o poți întra în resort cu micul dejun și nu este nici o problema dacă pleci după cina în ultima zi...

Când vreodată în România se va întâmpla acest lucru.

Îmi pare rău de cele întâmplate ptr voi dar cu asa servicii și nepăsare pana la urma tot ei vor pierde. Nu poți sa fi nesimțit an de an. Felicitări ptr ca ai avut răbdarea sa detaliezi fiecare aspect atât pozitiv cât și negativ. Din păcate prea multe negative ptr un preț mare... Toate cele bune!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
bigam21 [06.08.19 00:28:37] »

@m liviu: Multumesc! Sper sa nu mai aibe nimeni parte de asa bataie de joc.

webmasterX [06.08.19 08:22:08] »

@bigam21:

Hotel Dragului Predeal 3*. Balvanyos Resort 4*.

Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca review nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestor destinaţii.

În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

Rofri [06.08.19 19:30:25] »

Chiar dacă intențiile sunt bune în momentul deschiderii unui hotel sau resort, în timp lucrurile se degradează.

După mine, acestea sunt principalele cauze:

- lucrul de mântuială și cu personal slab calificat (oricât de frumos ar fi hotelul în proiect, dacă „meșterii” nu se pricep să pună o gresie, un parchet, o ușă etc, degeaba)

- serviciile proaste tot din cauza lipsei de personal instruit (angajații sezonieri nu numai că nu știu meserie, dar nici nu au prea mult chef, că de, sunt exploatați pe bani puțini...)

- impresia proprietarilor că „merge și-așa”, oricum lumea se bulucește în sezon

- dorința proprietarilor de a-și scoate repede investiția, prin prețuri mari

- comportamentul unor turiști (nu puțini) care nu respectă reguli elementare (a se vedea rezervarea cu prosopul), care își bat joc de mâncare, risipind fără măsură, că de, au plătit o grâmadă de bani..., turiști care strică, murdăresc... iar ca urmare proprietarii scad calitatea la mese și curățenie... e un cerc vicios.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
ovy2k5 [06.08.19 20:28:58] »

Nu știu când se va schimba litoralul românesc în bine. Și eu am fost foarte critic cu un alt resort de pe litoral mult sub Mera, Atrium Blaxy Resort - vezi impresii - unde am făcut sesizări inclusiv la ministerul turismului.

mariapo74 [12.08.19 13:02:12] »

Este recomandat pentru familii cu copii. Dar cei care vin fara copii, sunt obligati sa suporte copii lasati nesupravegheati de parinti? Cred ca platesc si acestia sume considerabile astfel incat sa le fie respectate drepturile, Administratia hotelului ar trebui sa faca niste cursuri pe la turci.

Raportul pret/calitate, in defavoarea calitatii.

Plaja nu este la standarde de 4 stele, dar se pare ca in Romania se dau altfel stelele.

Lipsesc halatele la baie si papucii de unica folosinta. Dar merge si asa, nu-i asa domnilor de la Mera -Onix?

====

BY WEBM: Text trimis spre publicare ca review. Neîndeplinind condițiile impuse de Regulament pentru publicarea ca articol distinct, a fost mutat de echipa tehnică aici, ca ecou.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
nrs † [12.08.19 14:05:55] »

stelele hotelului nu au nici o legatura cu plaja!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
bigam21, Corina70, Dan&Ema, gr33ndog, M'Liviu, ovy2k5, Rofri
Alte impresii din această RUBRICĂMera Onix Resort (ex Onix & Safir) [Cap Aurora]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.065909862518311 sec
    ecranul dvs: 1 x 1